القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بتاعت الرجالة البارت 13_14بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات


🌹البارت الثالث عشر 🌹

بقلم ✍️ سلطان زماني

روحت بيتي بعد ما بابا قالي الكلام ده وفقدت الأمل اني

اهلي يقفو معايا ويسعدوني اني اخلص منه


وأحمد كلمني وانا مروحه وقالي أنه هيجي يسهر معه

وهيحاول يوقعه في الكلام

قولتله تمام اتصل بيا وانا هعمل كتم من عندي  علشان اسمعه

قالي خلاص ماشي يالولو اهم حاجه ترضي عليا يا بطل

دخلت البيت وغيرت هدومي وكلمت ابراهيم يجيب غدا معه

علشان لسه دخله البيت ودخلت الجروب قولت افك شوية

ونزلت بوست هزار ولقيت سمسم دخلي وفضل يزعق ويهلل

ويقولي انتي شكلك عجبك الموضوع

قولتله وحشتني اوي ياسمسمتي

سمسم..سيبك من الكلام ده لو وحشتك كنتي سالتي عني


هالة ..ياواد والله جوزي مرخم عليا اوي ولو شافني هياخد

مني الموبيل وهيمنعني من النزول يرضيك مشفكش تاني يا سمسمتي


سمسم..لا ميرضنيش وكمان ميرضنيش انك تنزلي بوستات

وتلمي الرجالة عليكي


هالة ..والله بتسلي بحاول افك شوية ياحبيبي

سمسم..علشان خاطري ياهالة متنزليش بوستات تاني

هالة ..انت بتغير ياواد ولا ايه

سمسم ..لا مش كده بس خايف حد يستغل طيبتك ويضحك عليكي

هالة ..وانت فاكر اني سهل كده اروح مع حد ..هو انت شايفني ازاي يا سمسم


سمسم..لا ياحبيبي مش قصدي حاجه والله بس الرجالة الاعبهم كتير إنما أنا عارف انك محترمة

هالة ..طب ايه مش هشوفك قبل ما جوزي يرجع

سمسم ..أنا بركن العربية وطالع 10دقايق وهكلمك فيديو

قفلت معه ودخلت لبست اندر وبراه من الجداد وكلمته فيديو

وشافني قالي يخربيتك كل مره اجمد من الي قبلها هنلحق

ياحبيبي نرتاح قبل ما يجي

قولتله مش عارفه قالي طب يلا

نبدا


قولتله يلا وفضلت اهيج فيه واشوقه وقبل ما يرتاح

قولتله بصوت واطي جيه أنا هقفل سلام وقفلت الموبيل

وبعد شوية جوزي رجع بالغدا اتغدينا وقولتله أنا دخله انام

صحيت من النوم لقيت احمد جيه من نص ساعة بعتله علي

الواتس ورد وقالي اتقلي قولتله حاضر

لقيته بيتصل عليا بعد ساعة كده وسمعت

ابراهيم ...والنبي ياأخي ما تجبلي سيرتها

احمد ..في ايه تاني ما انتو كنتو كويسين وكنت بتشكر فيها

ابراهيم .. خدت مقلب في نفسها بنت الكلب فكراه علشان مريحاني في الجنس خلاص هتركب وتدلدل رجليها


احمد ..الستات تضحك عليهم بكلمتين حلوين ما انت عارف هو أنا الي هقولك ياخبره

ابراهيم ..ما أنا علشان خبره بقولك بقا اني الست مدام شابت البيت وردت وعلت صوتها ع جوزها مينفعش تعيش معها تاني

احمد ..ياعم المسامح كريم وبعدين ما انت ضربتها وفرجت الناس عليها

ابراهيم ..هي لسه شافت حاجه وديني ل افشخ امها وادفعها تمن الي عملته ده غالي اوي

احمد ..طب مدام كرهتها كده كلمتني ليه علشان اخلي مراتي تكلمها وترجعها

ابراهيم ..كنت عايزني اسيبها يعني طفشانه أنا عايز اطلعها

من هنا بشنطة هدومها واتجوز علي الحاجه بتعتها


احمد ..أنا شايف انها كويسه وبنت حلال واستحملتك انت

بس علشان متعصب ومدايق من اخر مره

ابراهيم ..صباح اختي جوزها هيسافر وهتيجي هي وبنتها

تقعد عندي وهيقرفوها في عيشتها وهتجوزني وحده جرتها

واتكلمت معها وشوفتها بنت حلال واصغر واحلي منها كمان


احمد ..ياسيدي ياسيدي الله يسهلو طب وام كريم

ابراهيم ..لا ام كريم دي للمزاج خدامة سرير بنت المره مشفتش ست هايجه زيها ياض


احمد ..طب ما تجيب ياسطا رقمها ادلع نفسي

ابراهيم .. اسكت ياض دي ملاكي بتاعتي أنا بس خد رقم

عبير دي بتاخد 200جنيه بس لازم يكون عندك مكان

احمد ..وانا اجيب مكان منين

ابراهيم ..كلم محمود هيديك المفتاح كلمها بس قبل الساعة5

قبل ما جوزها يجي بعد 5 بتقفل الموبيل

قفلت السكة معه وطلعت قعدت في الصالة وشغلت

التليفزيون وانا عقلي مش مبطل تفكير وخايفه منه وقلقانه

واخته دي شلق وبتاعة مشاكل وبنتها كمان لما كنت بروح

عندهم زيارة مكنتش بسلم من لسانهم وبصتهم وتريقتهم

عليا احمد نزل وإبراهيم جيه قعد معايا واداني سجارة ولعتها

وقعد يكلمني أنه هيروح لدكتور تاني وهيعمل عملية الدوالي

ي علشان نخلف مثلت اني فرحانه وقمت بوسته وقولتله لو شايل هم الفلوس في وحده صحبتي جوزها عامل جمعيه ب

2500 وممكن اخليهم يقبضوني الرابع وخدهم ياحبيبي

اعمل العملية  يااااه يا حبيبي نفسي اخلف اوي واكون ام


سكت شوية وقالي طب كلميها وشوفيها بدأت ولا لسه قولتله

هي قالتلي من شهر اكيد بدأت قالي طب ردي عليا بكرا

قوليلي ايه الدنيا قولتله طب يلا بقا اظبطلي دماغي علشان

اظبطك قالي ماشي يالولو


يتبع القصة قربت خلاص تخلص

واحتمال كبير تكون اخر قصة اكتبها بسبب قلة تفاعلكم


🌹البارت الرابع عشر 🌹

بقلم سلطان زماني

تاني يوم كلمني الساعة ١١ قالي عملتي ايه في الجمعية

قولتله بدأت والأول قبض  وبتقولي اني جوزها داخل ب

اسمين وممكن ناخد اسم منهم ولما عرفت علشان العملية

واخلف كلمته وقالها يقبض الرابع قالي.

طب الحمد لله اتسهلت من عند ربنا اهو


يومين كده واديكي 5000تلاف تدفعيهم واول الشهر اديكي

الثالث قولتله ماشي ياابو عيالي

وعملت الغدا ولما رجع اتغدينا ودخل نام  وخوفت اخد

الموبيل وهو نايم اسمع المكالمات الي فيه ويصحه واستنيت

لما صحي وقعدنا نشرب وقولتله هات موبيلك اسمع اغاني ع

اليوتيوب قالي ما انتي معاكي موبيلك قولتله الباقه خلصت

واخدته وحطيت الهاند.في ودني وسمعت وهو قدامي وهو

بيلفلي سجاير وبيديني اشرب لحد ما وصلت لمكالمة مع

أخته بعد ما قفل معايا وقالها علي حوار الجمعية اني هو

هيقبضها ومن بعدها يبدو الخطة ف أنهم يطفشوني  فضلت

اضحك ومش قادر أمسك نفسي وخد باله خرجت ودخلت

اليوتيوب وشغلت اغاني وشلت الهاند وسبت التليفون ع

التربيزة وقولتله مش مشتاق لتعذيبي ياولا قالي اوي اوي

والي انتي بتعمليه التاني ده قولتله اليلة ليلتك يامعلم


خلصنا سهرتنا ونام والصبح رحت قبلت سمسم واخدت منه

1500جنيه وتأني يوم وإبراهيم راجع من الشغل  اداني

ال5000 جنيه وشربنا اليوم ده كتير ودخلنا فضلت اضرب

فيه بغباء بغل واشتمه وحطتله الشريطة ونيمته ع الأرض

وحيت رجلي ع وشه وبقيت اضربه وانا بصوره وخليته

يزحف وانا بضربه ع موخرته وقفلت الكاميرا وعملت نفسي

دايخه قام شال الشريطة السوده وقالي مالك قولتله مش

عارفه مالي قالي لا أنا مش قادر هموت وارتاح يا لولو سبته

ودخلت الحمام اتفرج ع الفيديوهات وطلعت نمت معه

وارتاح صحيت الصبح بدري بعد ما نزل ولميت ل هدومي

وخدت الفلوس وكلمت سمسم قولتله اني عايزة اقعد في

شقتهم اسبوع قالي مش هينفع ممكن حد من اهلي يشوفك

قالي انتي فين وصفتله وجاني وحكتله اني سبت البيت ومش عارفه اروح فين


قالي روحي ل اهلك قولتله هيرجعوني تاني ليه وانا كرهتو خلاص


سمسم كلم واحد صحبه وشفلي شقة عند عمارة باباه

وايجارها معقول رحت كتبت عقدها ب اسمي

وسمسم كان عندهم انتريه قديم وتلاجه وسرير صغير

جبهملي وقعدت في الشقة وسيل من المكالمات من ابراهيم

وأحمد واخت ابراهيم وابويا اخر ما زهقت قفلته ونمت مع

سمسم ونزل وانا نمت وانت قمت الساعة ٤ الفجر هموت من

الجوع نزلت واول مره احس اني حره ومرتاحه ومبسوطة

ومش صعبان عليا غير ابويا وامي وبقول ياتره عمل ايه

وقالهم ايه اشتريت اكل وطلعت فتحت الفون دخلت الواتس

اب لقيت الكل باعت رسايل ولقيت ابراهيم بيقولي هفضحك


يابنت الكلب هخلي فضحتك بجلااجل يافاجرة يابتاعة

الرجالة أنا هربيكي وهعلم امك الادب رديت عليه قولتله

ك*مك  يا خ. ربي نفسك الاول ياعره الرجالة ياناقص

لو محترمتش نفسك انا الي هفضحك قدام مصر كلها يا ع

.....

يتبع

البارت 15_16من هنا 

 

تعليقات

التنقل السريع