القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية خلفة مجانين البارت 13_14_بقلم اسماء حبيب في موسوعة القصص والروايات

#الحلقه_13_14💥💥خلفة مجانين 


خالد بغضب ،،،،،، نرممميييييييين .


 نرمين في سرها،،،،، انتي مفكرني سهله يا خالد ، دنا نرمين الي مش في مني اتنين😏

نرمين ،،،، احم ، نعم يا استاذ خالد .


خالد ،،،، انتييي الي عملتي كدا .


نرمين ،،،،، اناااااا ، دا حته كنت وقفه مع حنان ، صح يا حنان .


حنان ،،،، ايوه يا مستر خالد .


أحد الموظفين بيحاول يسنده بس خالد مش قادر خالص ،،،،، مستر خالد انتي لازم تروح المستشفى حضرتك تعبان جدا.


طلبوا لإسعاف لان خالد مكنش عارف يقف خالص والخبطه جامده عليه .


حنان 🙂،،،،، نرمييين .


نرمين😇،،،،  نحم .


حنان ،،،،، انتي الي عملتي كدااااا .


نرمين ،،،،، بصراحه بصراحه اه ، علشان هو كان عايز يعاندني وكمان يعمل فيا مقلب ويطرني بعدها .


حنان ،،،، ومش ملاحظه انك زودتيها.


نرمين ،،،، اه ، شويه .


حنان ،،،،، نرميييين .


نرمين ،،،، اممم شويتين بس .


حنان ،،،،، نرمييييييين.


نرمين ،،،،، خلااااص يا حناوي في اي ، إلي حصل حصل بقي ، مهو يستاهل هو كمان ، وسعي خليني اشتغل ، يكشي يطمر فيه بس ابن ام خالد ابوا قرون معيزي ده.


بعد ساعتين حنان دخلت المكتب تطمن علي نرمين في البريك .


حنان ،،،، نرمين .


نرمين ،،،، لو انتي حناوي ادخلي .


حنان دخلت علي نرمين وسدت الباب بسرعه لأنها كانت شيله النقاب  ،،،،، هههههه يلهوي يا نرمين اي الي انتي عملاه ده .


نرمين كانت قعده علي المكتب مربعه رجلها ، وبتقرء الملفات ،،،، ملوخيه بلارانب ، هكون بعمل اي يعني بشتغل يا ستي اهو .


حنان ،،،، طب ما تقعدي علي الكرسي .


نرمين ،،،، مش بحب الكراسي ، المهم كنت عايزه اكلمك في حاجه كدا يعني .


حنان ،،،،،، اتكلمي يا أخشي حد مسكك.


نرمين ،،،، بصي لاول خدي الملفات دي حطيها في مكتب لاستاذ ابوا قرون وتعالي نتكلم بعدها .


حنان ،،،،، هو انتي خلصتيهم .


نرمين ،،،، امااال اي ، دا انا نرمين الي مش في مني اتنين يخشيييي ، يلا بسرعه روحي المكتب وبقي تعليلي .


حنان ،،،، طاه .


نرمين ،،،، ظاه هههههههه.


حنان ،،،، بس يا لمضه.


نرمين ،،،، من بعض ما عندكم يا أخشي .


حنان طلعت وحطه كل الملفات مكنها وبعدين رجعت لنرمين .


حنان ،،،، ها اشجيني .


نرمين ،،،، بصراحه كده ، انا غلط وعيزه اعتذر للاستاذ خالد وقوله اني انا الي خليته ياخد السلم بالحضن .


حنان ،،،، ومش خيفه يطردك بعدها .


نرمين ،،، لاء امممم انا هقنعه أنه مش يطردني ، بس تعالي معايه مش تسبينيي إلاهي تنستري يا بنت ام حنان .


حنان ،،،،، طيب ، بس ياريت تعقلي بقي اصل مستر خالد مش بحب الهبل ده .


نرمين ،،،،، انا هبلللله ، هو انااا هبللله .


حنان ،،،،، هههه لاء هبله بس.


نرمين ،،،، ماشي ، بس المهم هتفضي امتي !


حنان ،،،،، ساعه بالكتير .


نرمين ،،، طيب ، انا هطلب لينا اكل نتغذه علشان الحرب الي هندخلخا مع ابوا قرون .


حنان ،،،،، هههه والله مستر خالد دا وطيب جدا وسكر كدا .


نرمين وبتغمزلها ،،،،، امممم فهمتك غلط .


حنان ،،،،، بت انتي اسكتي هتوقعيني في مصيبه ..


نرمين ،،،، ماشي يا حناوي منتيش وكله معايه .


حنان ،،،،، متشكرا يا رجوله .


نرمين ،،،،، شدي من قدامي يا حناوي ، يلاااا من هنا ، معندناش بنات للجواز.


حنان ،،،،، ههههه مجنوووونه والله العظيم .


نرمين ،،،، طب اطلعي لخلي شلبوكه يطلع عليكي .


حنان ،،،،، شلبوكه ميين !؟؟


نرمين ،،،،، عفريتي ، هااتمشي ولاااااا.


حنان ،،،،، مشيه يخرم بيتك وبيت جنانك .


بعد ساعه ونص كانت نرمين وحنان في المستشفي ....


نرمين قدام باب لاوضه ،،،، استرها معايه يا رب ، انا غلبانه ومليش غيرك يا رب ، ياااارب ، يلا يا حنان خبطي .


حنان ولسه هتخبط ، نرمين ،،،،، استنيييي ، يااارب ممكن مش تخليه يزعقلي ويطردني كمااان يااارب باررب ، يلا يا حنان خبطي .


حنان ،،،، خلصتي خلاص .


نرمين ،،،، اه 😇.


حنان اتنهدت وخبطت...


من الداخل ، اتفضل .


نرمين وحنان دخلوا .


نرمين بهمس ،،،، حنان دا رجليه متعلقه زي الدبيحه ههههه.


حنان ،،، اسكتي ، احم السلام عليكم يا مستر خالد .


خالد ،،،، وعليكم السلام .


نرمين ،،، اللف سلامه يا أُستذنااا تقوم بالسلامه أن شاء الله .


خالد ،،،، طيب .


نرمين ،،، ومالك بتقولها بقرف لي مش عجبينك ولا مش عجبينك مثلاً.


خالد ،،،، اه وانتي بالذات اطلعي بره .


نرمين ،،،، بقي كدا يا ابن ام خالد وانا الي جايه اعتذرلك .


خالد ،،،،، ايييوه يعني انتي الي عملتي كدا !


نرمين ،،، امم اه انا بصراحه انتي السبب لانك كنت عايز تطردني وتعمل فيا المقلب ، انا سمعتك علي فكره.


خالد ،،،،، حنان ، استني بره انا عايزها في كلمتين علي انفراد .


حنان ،،،، حاضر .


خالد بعد ما خرجت ،،،،، بصي انتي اصلا متفرقيش معايه ، سواء اعتذرتي أو لاااء ، وكده كدا انتي مطروده .


نرمين ،،،، طيب انا اسفه مش هعمل كدا تاني والله 🥺 بس مش تطردني ، انا عايزه اشتغل ماما كان نفسها اني اشتغل وبقي ممتازه .


خالد ،،،، طيب امشي من قدامي .


نرمين طلعت زعلانه وخالد نرمين صعبت عليه ، بس لازم يعلمها لأدب علشان تحترمه بعد كدا .


بعد أسبوع خالد خرج من المستشفى وكان ساند علي عكازه .


خالد دخل البنك والكل كان بيدعيله بالشفاء ، دخل مكتبه وطلب حنان ،،،، ها يا حنان لاستاذ صابر قال اي علي لأسهم الجديده .


حنان ،،،، نرمين كانت خلصت الملفات ، وانا ودتها والحمد الله كله تمام ولائسهم عليت.


خالد بأبتسامه ،،،، طيب ، ناديها .


حنان تنحت ،،،، نعم اناااديها .


خالد ،،، اه يا حنان هو انا بكلم نفسي .


حنان ،،،، بس نرمين مشيت من اسبوع ، هو مش انتي طردتها يا مستر خالد .


خالد بصدمه ،،،، مشيت ، بس انا .... ، اوووه دي فهمت غلط ، طب انتي بتقابليها .


حنان ،،،،،،  للاسف يا مستر خالد ، لاء بس بكلمها بي الموبيل.


خالد ،،،،، طب اديني عنوانها .


حنان ادتوا العنوان وراح هناك ....


في بيت نرمين .....


نرمين بتلبس هدومها وكانت نزله .


احمد ،،،،، نرمين ، انا خايف احط البطاطس في الزيت لتلسوع ، تعالي انتي .


نرمين ،،،،، طب تعالي معايه وربنا يستر .


كان خالد بيخبط علي الباب وابوا نرمين فتح له وبيتكلم معاه .


أما في المطبخ.


نرمين ،،،، بص يا احمد احنا نعد من واحد لتلاته ونجري فاهم .


احمد ونرمين  ،،،،، واحد ... اتنين.... تلااااته .


احمد ونرمين وما بيجروااا ،،،،، انفد بجلدك يا احماااااااد هههههههه.


احمد ،،،، ههههه ، المطبخ هيولع هههههه


خالد ،،،، اي ده هههههه.


نرمين ،،،، استاذ خالد ، اي ده انتي جيت هنا ازاي .


احمد ،،،، علي افاه مثلاً ... ، اكيد علي رجله يا ذكيه .


ابو نرمين ،،،، تعالي يا نرمين استاذ خالد عيزك .


نرمين ،،،،، بس انا خلاص مش عايزه اشتغل ، وانتي طرتني مش كدا ، خلاص انا عندي كرامه 😒.


خالد ،،،،، انا اسف يا ستي علشان زعقتلك بس انتي غلطي اويييي .


ابو نرمين ،،،،، عملتي اي يا نصيبه.


خالد بضحك ،،،،، ههههه خرشمتني زي منتي شايف كدا .


ابو نرمين ،،،،، دااا انا الي اسف حقك عليا يبني .


خالد ،،،، لاء حضرتك علي عيني وعلي راسي ، بس بصراحه بنتك شغلها عالي جدا وعجبني ، وكمان انا مش قولتلها تمشي ، انا كنت بعاقبها بس .


نرمين ،،،، الله يعني عايز اي أنجز ، بس اوعي تفكر اني هتنازل ورجع الشغل  .


ابو نرمين ،،،، نرمييين .


نرمين ،،،، حاضر سكت اهو .


خالد ،،،، بصراحه يعني ، هو انا جاي اطلب ايد بنتك للجواز .


احمد وأبوه ونرمين ،،،،،، بتقوووول ايييييي.


باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااك


خالد ،،،،، ههههههه وانتي سعتها مكنتيش مصدقه اصلا وتكسفتي وجريتي علي اوضتك ، فكره يا نرمين ، نرمين انا كنت بعقلك علشان متعمليش غلط ، بس حبيت طيبه قلبك وحنيتك ، ونيتك الصفيه ، مع انها مكنتش صفيه معايه حبتين كدا هههه ، عمري مفكر يا نرمين ابص لغيرك ، انتي عرفه اني متجوزتكيش علشان شكلك ، علشان انتي عرفه اني مشفتش وشك غير بعد كتب الكتاب ، وبعد دا كله يا نرمين تقولي عليا خاين وغشاش ، عارف انك مكنتيش تقصدي ، بس لازي تعرفي اني عمري ما افكر ابص لوحده غيرك ، ماشي ، اممممم مش هتتكلمي بقي ولا سيتك هتزلينااا ، نرمين .


نرمين سكته تماماً.


خالد قام وقف وباس رسها ،،، انا اسف حقك عليا .


هنا نرمين دموعها بدأت تنزل .


خالد فرح أنها فعلا اتأثرت ،،،،، نررررمين ، هاااا انطقييي .


نرمين .....


خالد ضمها ليه ،،،، بالله عليكي يا نرمين اتكلمييي .


نرمين ،،،،، انا الي اسفه يا خالد .


خالد كانت الفرحه مش سيعاه ،،،، لااااء يا قلبي.... ⁦، ياااا.عمي يااااااااحمد تعااالوااا .


دخلوا بخضه بس لقوا نرمين بتمسح دموعها .


احمد جري علي أخته ،،،، حرام عليكي يا نرمين دنا كنت هموووت يا مفتريه .


ابو نرمين بأطمأنان ،،،، الحمد الله يااارب ، ربنا يديمك يا بني .


احمد ،،، انا اسف يا خالد معلش بس انا كن.....


خالد بهدوء ،،،، عارف انها بتبقي صعبه ، منا حصل مع اهلي كدا ، المهم أن نرمين كويسه .


نرمين ،،،،، انا جعانه طيب هتسبوني كدا ولا اييي ، بطلوا سهوكه اكلوووني .


خالد وأبو نرمين وأحمد ضحكواا.


في مكان تاني ....


هايدي كانت قعده مع ناس غريبه جدا شكلهم إجرامي ...


هايدي ،،،، بس انا ليا النص ، ازاي يوصلني الربع ، قول للباشه اني مش موفقه .


.......،،،،، اهدي كدا لانك اهملتينا الفتره دي وهو مش عجبه حاجه علي فكره .


...دخل واحد وكان هيدي بهمس ،،،، البت الي اسمها نرمين بقي كويسه وملحقش يحطلها حاجه .


هايدي بغضب ،،، مهو اليوم باين من أوله ، استناني بره وانا هقولك تعمل اي ، ... ماشي يا نرمين نفدتي المره دي ، بس المره الجايه استحاله تنفدي من تحت أيدي ، يا انا يا انتي يا نررمييين .


#اللهم_صلي_علي_الحبيب_محمد⁦❤️⁩⁦❤️⁩


أولاً  : الحمد الله علي سلمتك يا غليه ، هترجعي تقرفينا من تاني ...


ثانياً : اي الي هايدي نويه عليه ، قلبي مش مستريح خااالص ، واي علاقتها بالناس الغريبه دي ....


ثالثاً : هل نرمين هتسكت علي ازيت هايدي ليها اصلا وهتسبها كدا ، ولا هتربيها ،،، التحدي لسه شغال ....


في الحلقه الجايه هنعرف كل ده ، الحرب هتبتدي والموضوع هيسخن ولاحداث هتولع 💥 ....


#Asmaa_Habib✍️.



#الحلقه_14..💥💥.


هايدي بغضب ،،، مهو اليوم باين من أوله ، استناني بره وانا هقولك تعمل اي ، ... ماشي يا نرمين نفدتي المره دي ، بس المره الجايه استحاله تنفدي من تحت أيدي ، يا انا يا انتي يا نررمييين .


......،،، مين نرمين دي .!


هايدي ،،، مش شغلك ، روح انتي وقوله إن كل حاجه هتتظبط وهترجع احسن ، بس السعر مش عاجبني ، يزيد المره الجايه ، سلاااام .


هايدي طلعت ومعاها ناس ، ركبت عربيتها ومشيت وطول الطريق بتفكر أنها توقع نرمين ففخها ازاي .


في بيت نرمين بعد ما روحوا ....


نرمين ،،،، مليش دعوه انا قولت مش راحه الفيلا بتاعتك انا عايزه اتجوز مع ابويه اه مش هسيبه ، عايزني ابقي بنت عاق الوالدين ولا اي ، ابدااااً.


احمد ،،،، يلهوي انتي عايزه تقعدي معانه في الشقه ليييي ، نقصينك يختي ، لاء اخلعي مع جوزك انا عايز اقعد برحتي واكل برحتي كدا اااااه يسلام يسلاااام.


نرمين ،،،،، عشم ابليس في سندوتش فول بالطحينه ، انا قولت لاااء .


خالد ،،،، ازاي يعني منا مش فاهم .


نرمين ،،،، امممم خلاص جتلي فكره حلوه ، في شقه فوق ، اشتريها يا خالد هااا كدا حلو بقي .


خالد ،،،، اول مره اشوف وحده فقريه ، يعني مش عجباكي الفيلاااا وعيزه الشقه الي فوووق ، يا مصبر الوحش علي الجحش .


نرمين ،،،، احمد هو غلط فيااا.


احمد ،،،، لا يا أخشي هذئك كا العاده بس .


نرمين ،،،، بحسب غلط ، مكنتش سكتله والله ، منتا عارفني يا احمدووز ، احبش حد يغلط فيا .


ابو نرمين ،،،، نرمين حببتي اسكتي .


نرمين ،،،،، اسكت ، دنتوا كنتم هتموتوا عليا ، تصدقوا اني غلطانه اني اتكلمت ، ودووووني المستشششششفى. 


خالد ،،،، يا صداع امي ، بقولك يا نرمين ، انا اشوف حوار الشقه ده ، هو فين صاحب العماره يا عمي !


ابوا نرمين ،،، في الدور الخامس .


خالد ،،،، طيب ، وياريت تكوني ارتحتي يا ست هانم كدا ، مفيش حاجه تااانيه صح ..


نرمين ،،،، الفستااان ، لازم يكون طويل ، وبديل حصان زي كل الي بشفهم في التلفزيون .


خالد ،،،،، حاضر ، حاجه تاااني .


نرمين ،،،، استني بفكر .


خالد ،،،، طيب انا همشي وفكري برحتك وبقي قوليلي ، سلام .


نرمين ،،،، ماشي يا ابن ام خااالد ، مش مستحملني افكر ، وربنا لوريك النجوم في عز الشمسه.


احمد ،،،، اسمها في عز الضهر .


نرمين ،،،، لاء في عز الشمسيه ، وبعدين انتي مالك يا بتاع مرمر انتي ماااالك هااا .


احمد بصدمه ،،،، يااانهااار مرمر مشفتهاش من 4 ايااااام منك لله انتي وخالد ، جاييلك يا مرمر يا مَرمُرتي ، يا مراميرووو.


احمد نزل بسرعه.


ابو نرمين ،،،، يا دي النينه وانا الي بقول عقل ، دا لسع خاالص .


نرمين ،،،، يعيني ابنك اتهبل يا حج ، مش عارف طالع أهبل لميل ، هو احنا كان لينا خال اهبل يا بابا .


ابو نرمين ،،،،، لا يا قلب بابا ، طلعين لمكم الله يرحمها ، تصوري  نزلتني الساعه سته الصبح في الشتا اجبلها جوافه ، قال اي لو مأكلتنيش هسبلك البيت وطفش ، وهي متبته اصلا في لاوضه مبتطلعش منها طول الشتا هههه ، ايييح الله يرحمك يا فيروز .


نرمين ،،،،، اي يا بابا هتعاكس امي وانا وقفه هههههههه ، انتي فييين يا جدووو بنتك بتتشقط ههههههه.


ابو نرمين ،،،،، بصي انا لا هشتم ولا هتعصب ، بس انا هجيب العصايه الجميله دي و...


نرمين جريت علي لاوضه ،،،،، يختااااااي ، اهدي يا حج ، اعصابك يا عم هادي هههه.


ابوهم ،،،، هو انتي واخوكي لاهبل ده خليتوا فيا اعصااااب منكم الله ، اشوف فيكم يوم اعور .


نرمين ،،،، موتشنكرين يا حج ، مسم هما دول لابهات ولا بلاااش ، اه صحيح ، هو فيه كوفته في التلاجه ولا خلصت !


ابو نرمين وهو داخل اوضته ،،،،، ياااااارب صبرك .


نرمين ،،،، هو ماله يكنش نرفزته ، ياااا حج هادي استني نتفاهم ، منا لازم اكل كوفته برضوا .


أما عند .....


احمد بصدمه ،،،، لاااااااعاااااااء ، بقول ايييي عيد تاني كداااا.


صلاح ،،،، هههه مرمر حااااامل .


احمد ،،،،، اععععع الخاينه ازاي دااا حصل ازااااااي دنا سبتها امانه معاك تقوم تخون لامانه ، امشي من وشي مش عايز اشوفك ، ولا علشان ملهاش أهل تنهشوووو لحمها يا مفتريين .


صلاح ،،،، قووم كدا وبطل هبل ، المجرم مش انا الجدي الامور ده هو السبب ، وبصراحه مرمر كانت معجبه بيه من اول لحظه ههههههه ، باعتك يا صحبي .


احمد قعد علي الكرسي ،،، هو انا لي دخت كدا ، اجري هتلي واحد كبوشتينوا وستدوشت فول واتنين طعميه ومتنساش السلطه ، اااه قلبي ، الخيانه طعمها مر اويييي يا صحبي .


صلاح ،،،، ههههه اول مره اشوف الخيانه بتجوع كدا ههههههه ، طيب .


احمد 😑 ،،،، بقي كدا يا مرمر ، بتخونيني ، طب والله لخونك والنهارده ماشي يا مرمر ماااشي .


المعزه مرمر ،،،، ماااهاااء .


احمد ،،،، مش هقبل اي اعتذااار ، ابداااً ، انا ماشي ولا هعرفك بعد كدااا ، خلي الجدي دا ينفعك ، طب وربنا لعمله شوربه وفته في العيد صبرك بالله .


بعد نص ساعه صلاح جه ....


صلاح ،،،، اتفضل يا باشا ، لاكل اهو .


احمد وهو بياكل،،،، اااه ياني بقي مرمر تعمل ، كدا صدت نفسي .


صلاح ،،،، امال بتاكل لي !؟


احمد ،،،، سدت نفسي عن الحياه يا اخي ، مش لاكل لي أحرم نفسي من لاكل علشان معزه ، دنا ادبحها وعملها مولخيه بشربه المعيز بعد الي عملته .


صلاح ،،،، بقولك يا احمد ، مش ناوي تتجوز ، مش في بنت حبتها خالص .


احمد وسرح كليا .


صلاح ،،،، ايييي يا عم رحت فين .


احمد ،،،، رحت كوكب المريخ ، هكون رحت فين يا اخي من مرزوع جمبك اهو ، ناولني الكبوشتينوا بتاعي .


صلاح ،،،، ههههه خد ، والله انا قربت اهبل زيك ، هو انتي لي مش جاوبتني يعني .


احمد ،،،، مش عارف يا صلاح ، بفكر اخونها .


صلاح ،،،، بطل هبا ، ركز معايه يا اخي بقي دنتي تشل .


احمد ،،، طب وربنا من قاعد يا اخي ، انا مااااشي .


احمد راح واخد السندوتشات ومشي .


صلاح ،،،، خد السندوتش بتاعي الطفس ، ماشي يا احمد .


احمد خد عربيته وطلع علي البنك .


احمد بزهق ،،،، اهلا .


حنان 🤨،،، نعم .


احمد ،،،، هو اي الي نعم .


حنان ،،،، هو انتي شارب حاجه ولا اي ، انتي عايز اييي !


احمد ومشي ،،،، مش عايز حاجه .


حنان ،،،، هو ماله ده اهبل ولا اي ! ،، احمد خد هناااا .


احمد وقف ،،،، نعم .


حنان ،،،، مالك هو في حاجه مديأك .!


احمد ،،، لا مفيش .


حنان ،،،، امال اي الي جابك !؟ 


احمد ،،،، معرفش خلاص ، عايزه حاجه .


حنان ،،،، اه عايزه اعرف مالك !


احمد ،،،، مليش خلاااااص .. ، هو انتي زعلتي كدا لي !


حنان وهي بترجع مكنها  ،،، وانا عملت فيك حاجه عشان تزعقلي كدا ، خلاص انا غلطانه اصلا ، وانا الي كنت هعزمك علي الخطوبه .


احمد بصدمه ،،، هتتخطب .


أما عند هايدي ......👹


هايدي ،،،، ايوه فهمت هتعمل اييي .


..... ،،،، اه فهمت ، بس هنفز امتي !


هايدي ،،،، الرقم ده هيتصل عليك يقولك التفاصيل ، والوقت الي هتطلع فيه .


........،،،  حلو اي ، بس فين لاتعاب دول هسكل بيهم سناني عدم إلمؤخذه يعني !


هايدي ،،،، الباقي هتاخده لما الموضوع يتم ، واسمع الخبر الحلو .


....... ،،،، مااااشي ، استبينه.


هايدي ،،،،، امممم ماشي يا نرمين ههههه نهيتك قربت .


في البيت ......


احمد ومخلص علبه المناديل ،،،، اعاااااء دا انا خلاص كرت كل الستات .


نرمين ،،،، بقالي ساعه بسألك فيييي اييي يا مدهول علي عينك .


احمد ،،،،، اخوكي كزوزه راااح في الكزوزه اعااااااء .


نرمين ،،،، ارحمني علشان فاضل فسوتين وجيب أخري معاك .


احمد ،،،، حناان هـ... اعااااااااااااء .


نرمين راحت وقفه وجابت ايد المقشه ونزلت بيها علي احمد ،،،،، منا هتشلللل ، عمال تنعر زي الحمير لييي هااا لييي ، حد قال ليك اني بفهم اللغه دي .


احمد ،،،، كفايه يا مفتريه هو انتي كمان عليه .


نرمين ،،،، هتقول ولا انزل عليك تاني بأيد المقشه .


احمد ،،،، خلااص هقول يلي تتشكي حاضر ، هو الموضوع أن حنان هتتخطب .


نرمين ،،، حنان هتتخطب مقلتليش لي .... ، صحيح وانتي زعلان لي يخويه كدا يكنش بتحبها من ورايه يا وات يا وات قول متتكثفش .


احمد ،،،، اتنيلي يا أخشي ، انا كنت عايز اخطبها علشان اغيظ مرمر بس .


نرمين وراحت مصوته وتقريباً الجيران اتلمت ،،،،، يلهوااااااااااي ، ينصبتاااااااي ، بتقول اييييي تغيظ مين يا خووويه ، انتي هربت منك خلاااص ، بقي انتي مفكر بنااات الناس لعبه .


احمد ومسك من شعرها ،،،، هشششش هتفضح يخربيييت الكفره ، يا ستي انا بحبهااا خلاااص بقي مكنتش كلمه يعني .


نرمين 😉،،،، طب متقول كدا من لاول .


احمد ومسك منديل تاني ،،،،، ما خلاااص راااح كلوااا راااح ، اعااااااء .


نرمين ،،،، رجعنا للغه الحمير تاني ... ، اي ده خلووودي بيرن ، طب بالعواف يا احمدوز .


احمد ،،،، هتسيبي اخوكي غرقان في احزانه وهتمشي .


نرمين وهي طلعه بسرعه ،،،، امسك في خشبه السرير عبال ما اجي نغرق سوي  .... ، السلام عليكم يا روحي .


خالد ،،،، وعليكم السلام يا قلبي ، بكره هنروح نشتري الفستان مش تنسي .


نرمين ،،،،، بجاااد ، طيب .


خالد ،،، هجي الساعه 9 اختك ماشي .


نرمين ،،، هجهز ، حاتر .


احمد جه جنب وخته فجأه ،،،، اعااااااء خديني معاكي .


نرمين بخضه ،،،، خضتني يا مفتري ، لاء مش هخدك ، تصبح علي خير يا خلووودي.


خالد ،،،، هههه وانتي من أهله يا نرمين .


احمد ،،،،، اختي بتتسهوك و انا لاء اعاااااااء .


نرمين ،،،،، اووووف زهقتي يا اخي ، انا دخله انااام .


احمد ،،،،، اختي هتنام وانا هسهر اعااااااء.


في صباح يوم جديد ولاكنه يحمل معه أحداث عنيفه .....


نرمين نزله بسرعه علي السلم وبتتنطط .


خالد ،،،،، ههههه اي اهدي يا نرمين ، متجوز ارنبه هههه.


نرمين ،،،، فرحااااانه علشان هشتري الفستااان .


خالد ،،،، ربنا يفرحك كدا ديماً.


ركبوا العربيه ومشيوا ...


......،،،، انتي فين ، اه اتحركوا هما طلعين علي الطريق الرئيسي خلي بالك العربيه رقم **** فاهم وانا وراهم .


........،،،، ماشي .


كانت نرمين بتلعب في التلفون وسرحانه خالص ،،،، خالد هو انتي بتلعبها ازاي دي ، انا مش فهمه فيها حاجه .


خالد ،،، وريني كدا .


نرمين ،،،، اللعبه صعبه اوي يا خ.... ، حااااااااسااااااااااااب .


وكانت عربيه نقل كبيره جايه نحيتهم بسرعه و.....


#اللهم_صلي_علي_الحبيب_محمد⁦❤️⁩⁦❤️⁩.


😱😱😱 اي الي هيحصل ،؟؟؟!!!


هتعرف في الحلقه الجايه.....


#Asmaa_Habib✍️.


البارت 15_16من هنا 

 

تعليقات

التنقل السريع