القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ظلمت نفسي البارت 14 الرابع عشر بقلم ابو السلاطين في موسوعة القصص والروايات

🌹البارت الرابع عشر 🌹

🌹ظلمت نفسي🌹بقلم ✍️ سلطان زماني 


صحيت الصبح لقيت هيثم بعتلي يطمن عليا ويشوفني 


صحيت ولا


 والعيال عاملين ايه وأننا وحشناه كلمته ورد عليا


هيثم .. صباح الخير يابطة قلبي


فاطمة ..صباح الهنا ياحبيبي عامل ايه 


هيثم ..الحمد لله طمنيني انتو عليكم سيبكم مني انا 


فاطمه ..احنا كويسين كلنا ياحبيبي 


هيثم ..وحماتي عامله ايه انتو وحشتوني وعايزكم ترجعو بقا


فاطمة ..مش هعرف ارجع بيهم لوحدي بيبهدلوني في الطريق  وكمان الشنط


هيثم ..لا ترجعي بيهم ايه بس انا ياحبيبتي هجيلك ونروح مع بعض 


فاطمة ..بجد امتي ياهيثم


هيثم..اختي بس هتحولي فلوس هجيبها واجيلكم يابطتي 


قعد يسمع صوت العيال ويكلمهم واناجريت ع امي علشان 


اعرفها اني هيثم بيسأل علينا وعايزنا وهيجي ياخدنا قريب 


وكدبت وقولت ل امي انه ندمان وقالي سامحيني وعرف 


غلطته قالتلي ربنا يهديلك الحال يابنتي واشوفك اسعد 


الناس


عده يومين وهيثم في اليومين دول بيسأل عليا صبح وليل 


وبيكلمني واسامة كلمني وعمال يبعت في رسايل رديت عليه


أسامة ..مبروك.يابطته سمعت انك هترجعي خلاص 


فاطمة ..من مين سمعت يا اسامة 


أسامة ..هو في غيره جوزك صدقيني مفيش حاجه بيخبيها 


علينا كل اسرارك وحته الي بيحصل في أوضة نومك 


بيحكهولنا


فاطمة ..هو وعدني أنه هيبعد عنكم وهينزل يشتغل أن شاء الله


أسامة ..وايه كمان يابطته قولي 


فاطمة ..وعرف غلطته وندم ووعدني أنه هيتغير  ادعلنا يا 


اسامة ولو فعلا بتحبه وصحبك بجد متكلمنيش تاني لو عرف 


انك بتكلمني هيقلب الدنيا وهيشك فيا


أسامة ..أنا كل مره اكلمك بتاكديلي انك خساره فيه وانك 


غلبانه فعلا زاي مابيقول 


فاطمة ..قصدك ايه مش فاهمه


اسامه ..بصي يابنت الناس أنا كنت فاكرك شمال لاني طبيعي 


الي تتجوز واحد زاي هيثم ده مش هتكون غير كده 


فاطمة ..الله يسمحك 


اسامة ..يابنتي افهمي انتي هبله ولا مفوقتيش هيدمرك 


خالص هيخليكي ع الحديدة 


فاطمة ..انت بتقلقني وبتخوفني منه ليه 


أسامة ..علشان لازم تقلقي وتخافي لو مش علشانك علشان 


عيالك الي هيرميهم قبلك هو محكاش ليكي عمل في طلقته ايه


فاطمة ..لا معرفش ولا حاجه عنه ده انا لما سالته عن أمه 


زعقلي وقلب وشه عليا وقالي متجبليش سيرتها تاني


أسامة ..طب ياستي صلي علي النبي بقا 


فاطمة ..عليه افضل الصلاه والسلام


أسامة ..اهي امه دي كمان حكياتها حكاية بس تعالي احكيلك 


حكاية طلقته الاول 


فاطمة.. بلهفه وشغف احكي احكي 


اسامه ..أنا مش صحبه ولا يشرفني أنه يبقا صحبي اصلا أنا 


بنسبالي أنه حد عنده مكان شقته في أي وقت بيكون معايا 


موزة وعايز مكان اول واحد بيجي في بالي هو


 ودي الميزة والحاجه الي عرفه علشانها 


والباقين كمان زاي أنا كده لنفس السبب 


وعلشان الفلوس الي بتبعتهاله أخته بيشتغلوه يجبلهم 


حشيش يعزمهم ع عشوه يقعدو عنده في شقته


 ويوفرو ال 100 و150جنيه الي هيصرفوهم ع القهوة المهم


منه طلقته دي كانت مدورها 


فاطمة ..هي اسمها منه .ويعني ايه مدورها دي 


أسامة ..اه اسمها كده مدورها دي يعني بتاعة رجالة حتي 


صحبه اشرف ده كان بينام معها قبل ما هيثم يتجوزها


 وقله لما قراء فتحتها ومصدقوش


 بس مقلوش أنه هو نام معها قاله 


أنه سمع اني مشيها بطال وهيثم سألها وكان ردها عليه اني 


في شباب كتير اتقدمولها وهي كانت بترفضهم فطلعو عليها 


الإشاعات دي


 والاهبل صدق وكل صحابه استنقصوه بعد ما 


خطبها وبعدو عنه


 وهي عرفت اني أشرف هو الي نقل الكلام 


لهيثم وكلمته ونامت معه وخلته يقول ل هيثم


 اني الي قاله كده فعلا بيحور وكداب وأنه كان ظلمها 


وهيثم  لبس  منه الشمال


 واتجوزها ومعرفش ازاي مكتشفش أنها 


مش بنت بنوت ولا ضحكت عليه ازاي 


فاطمه.. كما كمل 


أسامة ..اصبري طيب هقفل معاكي دلوقتي هوصل مشوار ع السريع ولما ارجع نكمل 


فاطمه ..يووووووه بقا ماشي بس متتاخرش 

يتبع ملحوظة أنا لا هقول اتفاعلو ولا شجعوني هسيبكم برحتكم ياحلوين ♥️😘صلو علي النبي بقا


البارت 15من هنا


 

تعليقات

التنقل السريع