🌹الجزء الاول 🌹
بقلم ✍️ سلطان زماني
لقيتو مقلعها هدمها وعمال يحسس علي جسمها ويلعب فيه
سيد قام ووقف وراها واختي موطيه وعماله تصرخ
وتبكي وهو مش رحمها ولا اكنه سامعها كنت عايزة اروح
صعبت عليا
بس خوفت منه يعمل معايا زيها
شوية وهو خلص لبس هدومه وادها ١٠ جنيه
وقالها حسك عينك امك تعرف يا علا هدبحك وقام جايب
دبدوب قديم وقطع رأسه بالسكينة قدمها وقالها هعمل فيكي
كده ياعلا لو امك شمت خبر
جريت أنا برا البيت وفضلت قاعدة في الشارع لحد ما شفت
امي رجعت معها
قالتلي اي الي مقعدك هنا مش قولتلك روحي يابت
قولتلها سيد كان بيضرب علا جامد وادها ١٠ جنيه
وقلها حسك عينك امك تعرف
وأنه هيدبحها ياماما زاي ما عمل في الدبدوب
امي جريت وخالتي شافتنا واحنا بنجري اتخضت وقعدت تقول ل امي في ايه ياعزة ايه يا بت الي حصل
دخلت عليه وقالتله
مالك يا سيد ومال بناتي بتضرب وبتهدد البيت ليه
قام ضرب امي وخالتي كانت بتحوش عليها وهي مش فاهمه
حاجه وعماله تسال
امي دخلت ل علا وقالتلها عملتي ايه يابنت الكلب
علشان يضربك أنا مش قولتلك اسمعي كلامه والي يقولك
عليه تقوليله حاضر وضربتها بالقلم
فضلت علا تبكي وتصرخ امي قالتلها انطقي يابت عملتيه ايه
علا شورتلها علي الموخرة بتاعتها وامي ع طول قالعتها
هدومها
وعرفت اني سيد بيعمل كده مع علا
فرجت الشارع والمنطقة عليه وبقيت اسمع من جراني
كلام علي أمي وسخ الي يقول ماهي بتاعة رجالة
والي يقول في وحده تتجوز حد سوابق وتٱمنه علي نفسها
وعلي بنتها أنها تسبهم معه
سبنا الحته ورحنا شقة تانيه عند ناس طيبين كانو ببعطفو
علينا وشايفين وحده مطلقه ومعها بنتها
امي بعد اسبوعين بظبط اتعرفت علي واحد ميكانيكي
عنده ورشة بعدينا ب شارعين اسمه محمود
وكانت بتخدني معها لما ترحله وتسيب اختي علا مع سمر
اختي الصغيرة
كنت بدأت افهم شوية امي كانت ترقصله وشوية تدخل مع الاوضه ووووو..
👑يتبع بصراحه بقا التفاعل مش عاجبني تفاعل جبار بقا 👑
ملحوظة مهمة جدا الأجزاء الاخير مش هتوصل غير لاكتر ناس بتتفاعل اتفاعلو
🌹الجزء الثاني 🌹
بقلم✍️ سلطان زماني
امي كانت ترقص لعم محمود ويقعدوني اتفرج علي
التليفزيون وهما هزار وضحك وكل ده وانا قاعدة وشيفاهم
وبعدها تدخل معه الأوضه ويقفلو الباب وبعد نص ساعة
يطلعو وامي شبه عريانه تدخل الحمام وهو يديها 150 جنيه
وهي الي تقوله راضي البيت كان يقولها متبقيش طماعه ده
انا بدفع 100بس تفضل تدلع عليه وتتمايص لحد ما يديني
لما كنت بسالها كانت بتقولي أنها بتروق الشقة عنده وبتعمله
لقمه يكلها وبتخدمه وكانت بتطلع شغلها في البخور تعدي
علي خالتي تاخد منها الشنطة الي فيها البخور والمبخره
وتطلع ساعتين او ٣ ساعات وترجع ل خالتي تسيب معها
الحاجه دي وتغير هدومها وترجع علي البيت كانت خايفه
صاحب البيت أو مراته يعرفو أنها بتسرح أو بتاعة بخور
ويمشونا
خالتي كانت متفرقش عن امي كتير بس هي ناصحه
بتحوش مع نفسها وعمله دفتر توفير وتشيل فلوسها فيه
ومش متجوزة ولا عندها عيال
كنت في مره بايته عندها ولقتها بتحكي في الموبيل مع واحد
وبتقوله مش هينفع النهارده علشان بنت اختي عندي
وقالتله اصبر ساعتين كده وهي هتنام وتعالي
وهاتلي معاك علبه سجاير وفاكهه أنا بعدها بساعة كده نمت
وفضلت صاحيه عايزة اعرف مين هيجلها خالتي بعد ساعتين
دخلت عليا علشان تتأكد اني نايمه
وطلعت فتحت الباب ودخل راجل
وشغلو التليفزيون وعلو الصوت ودخلوا الاوضه
وطلع وكان بيكمل لبسه في الصالة عرفت اني خالتي هي
كمان مقضيها
وسمعتها بتحكي مع امي بتقولها اني محمود ده بخيل وأنها راحتله
وادها 100بس وبتقولها انها مش هتروح لحد تابعها تاني
لاني كلهم معفنين وناس بخيله انتي بتعرفي الناس دي منين
مش تستنطفي زباينك ياوليه ده انا واحد كان عند بليل جبلي
سجائر وعصير ودفع 200 جنيه
عده اربع سنين علي الحال ده
وبعدها جسمي بدائت تظهر عليه علامات الانوثه
وكنت بحس بنظرات اعجاب ع جسمي من كريم ابن صاحب
البيت لما كنت اروح ل امه اساعدها أو اجبلهم طلبات
من تحت وكنت بسمع ام كريم وهي بتقول لجوزها أننا
خساره في عزة وأنها مهمله فينا اوي ومش بتاخد بالها مننا
كريم كان عنده ١٨ سنة وأنا كان عندي وقتها ١٤ وكان عنده
جارته بنت متعلمه ولبسها شيك اوي بيكلمها في التليفون
وأوقات يقفو مع بعض قدام البيت وكنت اقعد ابص عليهم
وكان عاجبني اسلوبها وطريقتها ومشيتها وهزارها كمان وكان
نفسي اكون زيها
كنت بغير منها ..ومن خوف أهلها عليها ..
ولما كانت بتركب مع باباه العربيه ويوصلها
مش مجرد غيره وبس .لا قهرة وحزن علي حالي وعلي نفسي
ليه مكنش أنا هي .وهي أنا ..ايه الفرق يعني بيني وبينها
حتي كريم كان بيعاملني وحش ولو بعتني اجيب حاجه
واتاخرت يزعق بس هي يكلمها بذوق وميقدرش يزعلها
امي وهي في مره عند خالتي قالتها سيد بيسالني عليكي
وعايز يرجعلك وسألني ع رقمك وقولتله معرفش
وعلي شقتك
قالتلها قطيعه تقطعه خالتي قالتلها والنبي ياختي من وراء قلبك
فضلت تسألها عليه وشكله اتغير ولا قالتلها
ياختي هوهو
وحشك يابت ولا ايه واخدت رقمه من خالتي وبقت تتكلم معه
وانا اسمعهم وقالها أنه جايب عريس ل اختي علا
وفضل يكلمها أنهم يرجعو وامي تقوله لو هرجع نتجوز عند مازون مش عرفي
عرف الشقه بتاعتنا وجيه مرتين مره الصبح وعملتله غدا
وقالت لصاحب البيت أنه اخوها وخال البنات
وجيه مره بليل واليلة دي امي كانت من بداية اليوم
مبسوطة واتصالت بخالتي جتلها وعملت سويت وظبطتت
نفسها ولا اكنها عروسة وفعلا نيتمنا بدري
وشرف سيد واحنا كلنا اتحبسنا في اوضه وممنوع نخرج منها..
تاني يوم صاحب البيت سال ع سيد وعرف أنه مش اخوها
وأنه مسجل وكان مسجون
جيه كلم امي ب أدب وقالها فضيلي الشقه امي فضلت تبكي
وتقوله اروح فين بالعيال حرام عليك
قالها أنه عايزها علشان هيجوز كريم قالتله طب اصبر لما القي سكن تاني قالها دلوقتي
امي زعقت معه وفضلت تصوت وتقوله اتقي الله
انت معاك ولايه زينا هترمينا في الشارع
الراجل غضب واتعصب وقالها دي غلطتي اني عملت معاكي
معروف وعملت خير وسكنتك عندي حتي من غير ما اعرف انتي مين
الناس اتلمو وقالهم اني امي بتجيب رجالة وأنها بتكدب عليه
وبتقول أنه خال البنات
وكان شكلنا عار واحنا ماشين من الشارع بعد ما اتفضحنا .
رحنا قعدنا عند خالتي كام يوم خالتي مستحملتناش واول
كام يوم كان عادي بعدها اتغيرت وبقو يزعقو مع بعض
بسبب واحد خالتي عايزه امي ترحله وامي بتقولها لا
علشان هي هترجع ل سيد وخايفه يعرف أو يشك او يتصل بيها يلاقيها قفله موبيلها
ونقلنا ورحنا شقة واخدها سيد في منطقة حقيرة مليانه
ناس الي هما بتوع الزباله والخرده والحاجات القديمة
وسيد جاب ل اختي عريس شبه بظبط كان شغال بيلم زباله
واختي اتجوزتو غصب وكانت مقهوره من العياط
بس مفيش ب أيدها غير أنها توافق لما رحت ازورها
اتصدمت من ....
يتبع ..
بصراحه التفاعل ضعيف ومفيش تشجيع خالص قولو رأيكم مش عايز ملصقات وبس
✍️..وملحوظة مهمة جدا ..مش هتوصل الاجزاء الأخيرة
غير ل اكتر ناس بتتفاعل وبتعمل شير علي القصة
🌹الجزء الثالث 🌹
بقلم ✍️ سلطان زماني
اختي اتجوزت عملولها فرح حقير ودخلت في بيت زبالة
دور واحد وقاعدة في اوضه وأبوه وأمه وأخواته
في باقي الشقة وكل ما نروح نزورها تبكي وهي بتحضن امي
وتقولها خديني معاكي وتشتكلها أنها بتخدمهم كلهم
وتاكل والطيور وطلعان عينيها وامي تسبها
وكانت تخاف تقول ل سيد ليضربها أو يقلب عليها
وفي يوم اختي كانت عندنا وسمعتها بتقول ل امي
أنها عايزة تطلق
قالتها الي بتطلق مش بتتجوز تاني
قالتها مش مهم أنا بتعذب يا امي كله بيضرب فيا
مش بلحق اقعد من كتر شغل البيت والحاجات إلي بيطلبوها مني
انا مش بعرف انام 3 ساعات ع بعض
ابوس ايدك خليني قاعده معاكي هنا
سيد سمعهم وقال لامي مالها البت دي بتعيط ليه
قالتله كلم جوزها يشوفلها شقة لوحدها زاي باقي البنات
البت مش عارفه تاخد راحتها في البيت
قالها عايزة تعيشي في فيلا ياروح امك عيشي يابت وانتي ساكته
لو جوزك عرف هيطين عيشتك
صممت اني ارجع معها وابات عندها يوم
عندي فضول اشوف عايشة ازاي
رحت واول ما دخلت محدش رحب بيا وكله عمال يبصلي بقرف
كبرت دماغي منهم وفضلت مع اختي لقيت حماتها جايه
بتقولها اطلعي ع السطح اكلي الطيور وانشري الغسيل ده
وانزلي بسرعة علشان المطبخ مليان مواعين
طلعنا واختي عماله تقولي اوعي تتجوزي الجواز ده قرف
يارب ياحبيبتي ماتعيشي ولا تشوفي الي بشوفه ده
خلصت ونزلنا غسلنا المواعين والساعة جت ٩ بليل
حماتها قالتلي مش هتروحي ياحبيبتي علشان الوقت اتاخر
اختي قالتها هتبات هنا معايا والصبح تروح
قالتها انتي فكرها لوكنده ياحبه عين امك
أنا لبست وسلمت ع اختي وخرجت وانا مروحه ركبت
توكتك والواد الي ركبه فضل يعاكسني ويتكلم معايا
وسألني ع رقمي قولتله مش معايا موبيل
وقالي أنه بيقوف ع طول في الموقف اسمه احمد
احمد وصلني ومرضيش ياخد فلوس
وقالي عايز اشوفك تاني قولتله اني مش بخرج كتير
كتبلي رقمه في ورقه وقالي لو عرفتي تتصرفي في موبيل
كلميني
اول ما وصلت سيد قالي كنتي فين يا بنت الكلب
قولتله اني حمات علا قالتلي روحي شتم عليها وقالي
روحي حطيلي حتتين فحم ع البوتجاز
قولتله حاضر ووولعت الفحم وجيت قالي
اعملي شاي ورجعت لقيته ماسك موبيل جديد
بقوله امال القديم فين قالي شايله
وسألني بخبث عايزاه يابت قولتله لو انت مش عايزه هاته..
أنا بصراحه كنت عايزة موبيل علشان أكلم احمد
قالي عيوني هو أنا عندي اغلي منك تعالي ياحبيبتي اقعدي جمبي
استغربت بس قعدت فضل يوريني الموبيل ويقرب اوي
وأيده تخبط في صدري قال يعني مش قاصد ودخل ايده
.
تحت الجلبيه بتاعتي وفصل يمشيها علي رجلي كلها وانا
اعصابي كلها سايبه قمت اتعدلت ووقفت
وقالي برحتك أنا كنت هديكي التليفون
قولتله هاته قام وقرب عليا وفضل يبوسني ويقرب عليا
بشكله وبرحته المقرفه وفضل يلعب في صدري ويبوسهم
سمعت صوت امي....
يتبع
التفاعل ياجماعة ورأيكم مهم جدا جدا
ملحوظة مهمة باقي القصة مش هتوصل غير لاكتر ناس اتفاعلت وعملت شير وعلقت
الناس بتوع لايك ويجري ده مش هيوصله حاجه صدقوني اتفاعلو
🌹البارت الرابع 🌹
بقلم ✍️ سلطان زماني
وفضل يبوسني ويقرب عليا بشكله وبرحته المقرفه
وعمال يلعب في صدري ويبوسهم
سمعت صوت امي قدام باب الشقة
خطفت التليفون منه وجريت علي اوضتي
وامي دخلت وجايبه حاجات لينا
أصحاب المطاعم بيدوها اكل ببعطفو عليها ساعات
سيد لما شافها قالها ماهو لسه بدري ياوليه
امي قعدت تاخد نفسها قرب عليها وخد منها الحاجه
وفتح الشنطه خد منها الفلوس وحط ايده في صدرها
طلع٢٠٠جنيه قالها مش هتبطلي خبث ياوليه
قالتله والله كنت هديها ل علا تشتري لنفسها حاجه
قالها يلعن ابوها بنت كلب خشي يلا خدي دش علشان عايزك
قالتله تعبانه ياسيد وهلكانه من الصبح وقفه ع رجلي
قالها ما أنا كمان تعبان يا زوزو ومش قادر وقرب من امي وبسها
امي قامت ولا حتي دخلت اطمنت علينا ولا شافتنا كلنا ولا
شربنا ولا نمنا ولا لسه ودخلت مع سيد
وانا كل الي شاغلني اني اجيب خط ومخليش سيد ده
يلمسني تاني
خلص مع امي وهي راحت في سابع نومه
وهو قعد ينده عليا قمت عملتله شاي وعملتله اكل وقالي
اوعي تفتكري أنها خلصت كده وقام ضربني علي الموخرة
بتاعتي وانا ماشيه
دخلت الاوضه وفضلت قاعدة خايفه يجي وانا نايمه يعمل فيا حاجه
من كتر التفكير والخوف والقلق نمت غصب عني صحيت الصبح
قولت الحق امي قبل ما تنزل علشان اخليها تخدني معها
وارجع معها قالتلي ومين هيقعد ب اختك ويشوف طلبات سيد
قولتلها نروح معاكي انا واختي قالتلي لا وروحي هاتي
البطاطس اقشرها و هاتي فول وعيش من الفرن كلنا وامي نزلت
سيد نده عليا وقالي ادي اختك ال ٥ جنيه دي خليها تروح
تشتري حاجه وتلعب وتعالي علشان عايزك
قولتله ليه قالي هوريكي حاجات عمرك ما شفتيها
بعتها ورحت ليه قالي خدي يابت ال20 جنيه هاتيلك حاجات
من البقال أنا من النهاردة هبسطك وهدلعك احلي دلع
نزلت وانا عماله افكر هيعمل ايه فيا تاني
مكنتش عايزة اطلع عايزة اروح ل احمد أكلمه بصراحه
يمكن يشوفلي حل اشتريت كام حاجه كده وطلعت لقيته
قاعد بالطقم الداخلي
خدني من ايدي ودخل الاوضه بتاعته وفضل يلف سجاير
حشيش ويقولي خدي اشربي قولتله لا
قالي ده جميل وقرب السيجارة مني اوي خدتها منه
ومش عارفه اشربها ازاي اصلا خدها مني
وقالي خدي النفس كده اسحبيه لجوه عملت كده وفضلت اكح كتير شربت نفسين بظبط كنت حسه اني دايخه شوية
فضل هو يشرب وقالي بصي يابت بيعملو ايه بصيت لقيت
فلم سكس
بقوله ايه القرف ده قالي قرف ايه يابت دي متعه
شوفي شوفي وسبلي الموبيل في أيدي وجاب البنطلون
بتاعه وفتح المحفظة وطلع منها ١٠٠ جنيه قالي خديها ليكي بس اوعي تعرفي امك
..أنا بصراحه عايزه اشتري خط ونفسي أخرج خدتها منه ويارتني ما اخدتها
نيمني ع ضهري وفضل يحسس ويبوس كل حته في جسمي
وانا قرفانه منه اوي ومن شكله ومن شعر جسمه الي
بيشوكني ومن شنبه ودقنه بتشوكني ع قد ما في متعه
وحسه بحاجه غريبه بتحصلي بس ريحته البشعه وشكله
وطريقته هماجيه حسيت أنه بياكلني
أنا قمت لقيته بيشدني من ايدي عليه اوي
وفضل يحضن ويبوس وانا عريانه خالص قولتله انت هتعمل
ايه قالي متخفيش أنا هحافظ عليكي هتخرجي بنت زاي ما
دخلتي بنت .. أنا بحبك يابت أنا عمري ما وحده تعبتني كده
لما لقاني خايفه اوي قالي الوقت معانا طويل امك هترجع بليل واختم
بتلعب هطلع احط المفتاح في الكالون علشان لو امك جت
فجأة نعرف سكت وهو جري ع الباب رجع قالي خدي البسي
القميص ده انا شفتك وانتي بترقصي في فرح اختك علا
وهيجتيني اوي
لبسته وهو دخل اخد دش وطلع شغل اغاني
ورقصت ولما تعبت شلني ودخلني الاوضه
وبدون اي مقدمات لقيته...😧
يتبع ..التفاعل ياجماعة بصراحه ضعيف اوي البارت ده لو موصلش 2000 هنزل بارت واحد بس كل يوم
👇
ملحوظة مهمة للناس الي بتابع في صمت أنا هبعت الأجزاء الاخير لاكتر ناس اتفاعلت وعملت شير ع الخاص وخليكم بقا تابعو في صمت 🤭
🌹الجزء الخامس🌹
بقلم ✍️ سلطان زماني
رقصت ولما تعبت شلني ودخلني الاوضه
وبدون اي مقدمات لقيته قلعني القميص وعمل معايا زاي
ما عمل مع علا اختي
لما خلص قعد يقولي أنه بيحبني واي حاجه اعوزه أقوله ومتكسفش أنا من النهارده مش هخلي نفسك في حاجه
اوعي تعرفي امك ..امك هبله وهتفضحك فاكره علا اختك
والكلام الي كانت بتقوله
أنا زاي الي تايهه.. أنا حسه زاي مكون بحلم مش مصدقه
وجع رهيب حسه بيه في جسمي
مستغربه من سيد والي بيقوله قمت استحميت
ولبست ونزلت اشتريت خط وجبت ل اختي ايس كريم
ورجعت لقيته جاي بيقولي رغم اني لسه مخلص معاكي
بس نفسي اعمل كده تاني ماتيجي يابت
قولتله لا مش هعمل كده تاني بصلي بصه ترعب وقالي
ماشي ع رحتك
ودخل ورزع الباب امي جت وانا خايفه يبان عليا شكلي
مخضوض ولا كاني قاتلة قاتيل وخايفه ومش قادره ابص
عليها واحنا بناكل
كلنا وسيد دخل هو وأمي وانا فضلت اقول لنفسي انتي
خايفه من ايه يابت انتي مش شايفه هو قلقان ازاي
جمدي قلبك هو مكنش هيديكي الموبيل غير علشان يوصل للي خده دي .
.وكده كده كان هيعملو معايا بالرضا أو بلغصب خليه بالرضا بس استغلي أمه .
.شغلت الخط واتصلت علي احمد ورد عليا
أنا ..الو يا احمد
احمد. سكت شوية وقالي مين معايا
أنا ...أنا حبيبه يا احمد
احمد . .حبيبه مين
انا..حبيبه الي وصلتها وكتبتلي رقمك في ورقة ايه لحقت تنساني
احمد.. اه يخرب عقلك بتتكلمي من تليفون مين
أنا . تليفوني اشتريته علشان خاطرك
احمد. وحشتيني اوي يا حبيبه
أنا ..انت كمان يا احمد
احمد. انتي موطيه صوتك ليه
أنا .علشاااان بابا ميسمعش
احمد.. طب ايه يا جامد مش هشوفك
أنا ..لا طبعا مش هينفع
احمد..ليه بس كده ده انتي وحشاني اوي
انا مش قادر انساكي خالص ولا تروحي من بالي
من اخر مره شفتك فيها
أنا ..قلبي بيدق جاامد جاااامد اوووي
ومش عارفه انطق ولا حرف وهو مش مبطل كلام وهزار
وانا عجبني كل حرف بيقولو ومش عايزة اقفل معه
مبسوطة وفرحانه اووي سمعت سيد خوفت أنه يسمع صوته
قولتله أنا هقفل سلام
قفلت الموبيل وعملت نفسي نايمه
لقيته دخل بيهز في كتفي براحه بت ياحبيبه
انا عملت أنه صحاني من النوم
قالي امك نايمه قتيله ما تيجي ندلع شوية
قولتله تعبانه وانت وجعتني اوي قالي وهو مبسوط حقك
عليا ياحبيبتي متخافيش مش هوجعك
قولتله علشان خاطري خليها بكره غضب وقالي ماشي
ياحبيبي وقام
صحينا الصبح وسمعاه وهو بيتخانق وبيزعق مع امي علشان تنزل
وهي تقوله مش قادره رجلي وجعاني وهو بشتمها بألفاظ قزرة زيه
وانا قلبي بيرتجف من الخوف
وخايفه ليدخل عليا يضربني أو يشتمني
شوية سمعت باب الشقة اتقفل وامي نزلت
وهو دخل اخد دش ونده عليا وهو في الحمام بصوت عالي
رحت بقوله عايز ايه لقيته طالع عريان خالص وجسمه كله
مبلول ودخلني جوه الحمام وقالي عايزك انتي ياحبيبتي
أنا صوت وخرجت خفت اختي تشوفنا لقيته بيجري ورايا وهو كده و....
يتبع
التفاعل ياجماعة وحش جدا وباقي القصة صدقوني
مش هيوصل غير لاكتر نااس اتفاعلت والي بيعملو شير فقط
البارت 6_7_8_9_10بعد التفاعل اترك تعليق في اخر المدونه لتصلكم باقي الروايه
تعليقات
إرسال تعليق