القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية (المومس) للكبار فقط 6_7_8_9_10_ 🔞🔞بقلم ابو السلاطين في موسوعة القصص والروايات


🌹الجزء السادس 🌹

بقلم ✍️ سلطان زماني 

لقيتو جري ورايا وهو عريان ومسكني من ايدي ودخلني الاوضه


 قولتله اختي هتشوفنا وهتقول ل امي 


لقيته جري ع المحفظة طلع فلوس قالي خدي خليها تنزل 


تشتري حاجه وتلعب تحت


 أنا مشتقالك اوي يا حبيبه هموت عليكي من امبارح قولتله 


ماشي اصبر 


طلعت اديت ل اختي الفلوس وقولتلها روحي افطري 


واشتري شيبسي وحاجات 


وانا لما اخلص ترويق الشقة هنده عليكي 


ونزلت دخلت ليه الأوضه لقيته نايم عريان قولتله


 انت وجعتني امبارح ياسيد لقيته اتحول 


وقالي حقك عليا يا قلب سيد وقام حضني وقالي


 معقول امك العقربه تجيب الحلاوه والجمال ده 


انتي عملتي فيا ايه يا حبيبه 


قولتله أنا عايزة اشتري لبس جري وراح جبلي 200جنيه 


قولتله اي ده مش هيجيبو حاجه 


قالي امال انتي عايزة ايه قولتله عايزة 500


 قالي 500 كتير يا حبيبه


قولتله كتير عليا  ماشي وعملت نفسي زعلانه .. فكر شوية 


وجبهم وخدني وقاعدنا في الصالة


 قالي القصة مش قصة فلوس بس هتقولي ل امك جبتيهم منين 


قولتله مليش دعوه انا من حقي البس زاي باقي البنات 


هو انا مش بنت زايهم ولا ايه 


 لقيته بص ع جسمي وقالي ده انتي ست البنات يابت


 ودخل قالي خديهم اهو بس سبيني اقلب الحوار في دماغي 


واشوف هنقول ل امك ايه 


 قولتله خش ياسيد بقا كمل الدش  قالي طب ما تيجي معايا 


وسحبني ع الحمام  قلعني هدومي حته حته 


وقعد يحضني ويلعب في جسمي تحت الميه


 وخلص الي عايزه وانا ندهت ع اختي


 واتصلت ب خالتي قولتلها اني أنا لقيت ٥٠٠ جنيه


 وخايفه اقول ل امي تخدهم وتديهم ل سيد


 قالتلي لقتيهم فين قولتلها في الشارع


 قالتلي وعايزة ايه يا حبيبه قولتلها أنا هقولهم


 انك ادتهملي ياخالتي علشان أنا نفسي اجيب لبس جديد


قالتلي خلاص هقولها بس اوعي سيد يضربك وتقوليلو


 أنا مش ناقصة مشاكل ولا يجي يهلل عند شقتي 


قولتلها لا متخفيش 


خالتي اتصلت ب امي وقالتلها وامي رجعت وبقولها خالتي 


هتخدني وتجبلي لبس 


سيد فهم الحوار وقال ل امي تلاقيكي بتحوشي مع اختك 


وده حوار بتعمليه عليا ياكلبه 


امي قالتله والله ابدا يا اخويا حتي اسالها 


وشتمتني وقالتلي امتي بقا تغورو وارتاح منكم 


طول عمركم وانتو منكدين عليا سيد قام وعملتله الشاي 


وامي دخلت الحمام تاخد دش 


وسيد فضل يبوس فيا ويقولي ولسه ياحبيبه أنا هخليكي 


برنسيسة يابت بس انتي خدي بالك مني


 قولتله حاضر وسبته قبل ما امي تطلع وتشوفنا


امي طلعت ولبست قميص نوم وفضلت تتمايص عليه 


وتتدلع وهو ولا علي باله 


قربت منه تحضنه بعد ايديها وقالها خشي نامي مع بناتك امشي


 امي دخلت وهي غضبانه ووشها عليه غضب ربنا كله 


قولت استغل الفرصه انها زعلانه منه كده وبقولها 


حبيبه ..ياماما ما تيجي نمشي نروح اي مكان بعيد عن سيد وقرفه وبهدلته لينا 


امي ..انتي ايه الي بتقوليه ده يابت انتي اتجننتي


حبيبه ..اتجننت ايه يا امي عجبك علا والعيشه الي عايشها والزل الي عايشه فيه 


امي ..نصيبها يابنتي محدش بياخد اكتر من نصيبه 


حبيبه ..نصيب ايه يا امي انتو الي غصبتوها ع الجوازه دي .


أنا رحت معها وشوفت يا امي عايشه خدامه هناك


و ياريت بيعاملوها كويس دي بتتعامل اوسخ معامله


امي ..هي بتخدم حد غريب مش جوزها 


وبعدين يعني هو جالها حد عدل واحنا قولنا لا 


وبعدين أنا مش معايا فلوس اجهزكم   ولا اجيب حاجه انتي 


مش شايفه حالي


حبيبه ..وفرت الكلام وسكتت وفضلت تفكر في الهدوم الي هتجبها


 علشان لما تقابل احمد ويشوفها


 وصحيو الصبح نزلت لخالتها واشترت اللبس وجابت جلبيه بيتي ل اختها علا 


واشترت عروسة ل اختها الصغيرة 


ورجعت وهي بتقيس البس سيد دخل عليها وقالها ياارض اتهدي ما عليكي قدي 


ايه يابت الجمال ده..أنا معرفتكيش يابت


 قالتله ولسه لما اروح للكوافير كمان


 قالي كوافير ايه يابت قولتله هما الي بيروحو للكوافير أقل مني 


قرب عليا وقالي مفيش ولا  وحده أقل منك يابرنسيسة 


قولتله ايدك بقا علي 200جنيه  قالي 200جنيه قولتله اه 


و100كمان عشان اجيب ببرفوم سكت وبلم وقالي حاضر حاضر 


..قولتله هات بدون وعي راح وجبهملي وانا بخدهم امي جت 


وهو قالي انجري يابت اعملي شاي وزعق 

يتبع 

البارت ده لو وصل 2000كومنت هنزل السابع اليوم 


ملحوظة الأجزاء. الأخيرة من القصة مش هتوصل غير لاكتر ناس اتفاعلو وعملو شير



🌹البارت السابع🌹

بقلم ✍️ سلطان زماني 


دخلت عملت الشاي وسمعه امي بتقول ل سيد انها تعبت 


ومبقتش حمل شغل ولا تعب تاني 


رد قالها ده بس علشان مظبطكيش امبارح يا زوزو


 عايزك تولعيني  وتدلعيني النهارده ياوليه 


امي غمزتله وقالتله بس ياراجل  علشان العيال


 وقامت جري ع المطبخ وجهزنا العشا واتعشينا 


ووامي دخلتنا الاوضه ودخلت مع سيد 


مسكت الموبيل لقيت 


احمد متصل بيا كتير .اتصلت بيه


احمد ..ايه ياحب فينك 


حبيبه ..موجوده يعني هروح فين


احمد...وحشتيني اووي يا حبيبه


حبيبه ..وانت كمان وحشتني 


احمد...معندكيش واتس اب ولا فيس بوك اكلمك فيديو


حبيبه ..فيديو ازاي ياولا


احمد ..فيديو يعني اشوفك وتشوفيني ياحبيبي


حبيبه ..عندي بس موبيل حقير وكاميرته معفنه 


وفي سري بقول زاي صحبه 


احمد..طب ايه ياحب مش هشوفك بقا مشتقالك اوي 


حبيبه ..بجد يا احمد وحشتك اوي كده


احمد.  اه وربنا هموت عليكي كمان 


حبيبه ..خلاص بكرا لو عرفت انزل هكلمك وتلففني شوية بالتوكتك


احمد...عيوني ليكي يا حبيبه 


قفلت مع احمد. وانا قلبي عمال يدق جامد اوي اوي 


ونمت وصحيت خالتي جت واتغدينا كلهم قاعدين يحكو 


شاورت لخالتي من بعيد اني عايزها وقامت ودخلت بيها 


الأوضه من غير ما حد يحس 


قولتلها أنا عايزة انزل اروح ل علا اختي والنبي قولي ل امي 


قالتلي انتي قوللها ولو رفضت أنا هخليها توافق خالتي 


خرجت انا بعدها ب10دقايق كده دخلت عليهم قولتلها اني 


رايحه ل علا علشان اودلها العباية


  قالتلي خشي يابت اترزعي جوه


 لقيت سيد قالها مالك ياوليه هي بتقولك رايحه لحد غريب ده اختها .


.وخالتي  قالت ما تسببها تروح بدال ما انتو خنقنها


 .اهي تفك عن نفسها شوية   


  قالتلي خلاص روحي بس ع الله تتاخري 


..من فرحتي قعدت اتنطط في الصالة قدمهم 


دخلت لبست واتشيكت اوووي بصيت في المرايا مش 


مصدقه اني دي أنا 


خدت الشنطة ونزلت اول ما طلعت برا 


الشارع كلمت احمد


احمد كان نايم ولسه مستلمش التوكتك رحت قعدت مع اختي 


شوية سلمت عليها وخدت العباية وفرحت بيها اوي


  وبعد ساعة اتصل وقبلته قعد يلف بيا ويفسحني ويضحكني 


ونزلنا من التوكتك اتمشينا شوية وكان ماسك ايدي


 وفضل يقولي بحبك وانا قلبي طاير من الفرحة من كتر ما أنا 


مبسوطة مكنتش راضيه اسيبه


 قالي اي التليفون الحقير ده قولتله أن شاء الله اجيب واحد 


غيره قريب


 ووصلني قبل البيت بكتير كنت مكسوفه اصلا 


اعرفه شقتنا خايفه يسأل ولا يعرف حكايتي


روحت خالتي وامي كانو تحت بيشترو حاجات


 وقبلت سيد قالي يخربيت امك اي يابت  الحلاوه دي


  ما تيجي ندلع قبل ما يجو أنا جوابا نار يابت وانتي بس الي تعرفي تطفي النار دي 


قولتله يالهوووووي منك ياسيد انت ايه مش بتتعب قالي أنا 


لما بشوفك بخف انتي الدواء يا حبيبه يخربيت طعمتك 


قولتله وايه كمان ياسيد قالي نفسي متسبنيش أنا مش عارف 


لو اتجوزتي وبعدتي عني هبجرالي ايه 


قولتله هيجرالك ايه يعني ..قالي مقدرش ياحبيبه عايزك ليا 


تبقي معايا علي طول مبقتش اتحمل ولا اقدر ع بعدك الشوية 


الي رحتي ل اختك فيهم دول وحشتيني 


قولتله يالهوي ياسيد ده انت رومانسي اهو وبتعرف تقول 


كلام حلو .وفضلت أثبت فيه كده لحد ما امي جت وهو نسي نفسه


 واتشنج واتعصب لما امي جت وطلع غله وعصببته فيها  


  ودخلت اوضتي افتكر احمد والي عمله والي قاله ولمسة 


ايده ونظرة عينه ليا ولجسمي وعضة شفايفه وشفايفه ولا 


هزاره ..مش زاي سيد الجربان ده  يخربيته


امي  الصبح نزلت وانا دخلت لسيد قولتله أنا زعلانه منك 

اوي 


وانت مش بتحبني زاي ما بتقول انت كداب 


قالي ليه بس ياحبيبه قلبي


 قولتله أنا اخد موبايلك الحقير ده


 وانت معاك ده 


قالي هما الاتنين مسروقين 


ولو عايزة احسن من ده اجبلك قوولتله لا عايزة ده وقربت 


عليه اوي  وقعدت ع حجره 


ضربني علي الموخرة بتاعتي وقالي وانا عايز دي 

ياحبيبه قلبي


قولتله بدلع دي كمان عايزاك اوي ياسيدي 


قالي قوليها تاني قولتله سيدي  وتاج راسي كمان


 قالي خدي شيلي الخط وبدليهم ع طول حولت الخطوط 


بسرعة وهو هجم عليا جامد قولتله ايه ده ياسيد 


قالي عايزه ايه تاني 


قولتله مش هتشربني حشيش 


قالي عليا النعمه انتي صحبه مزاج يا بت ولف سيجارتين ..


أنا شربت ودماغي لفت وحسيت اني  وخده بنج متخدره 


شايفه الي بيعملو بس مش حسه ولا سمعه وهو معايا بتخيله ا

حمد أنه هو الي مكانه 


لحد ما خلص لقيته بقا بيزعق حبيبه انتي يابت يا حبيبه 


قومي يلا انتي مالك نازل عليكي سهم الله ليه 


قمت وانا عماله اطوح ودخلت الحمام اخدت شور ومخدتش 


معايا هدوم طلعت بالفوطه لقته في وشي


 قعد يبوسني ويحضني وشالني ودخلني اوضتي أنا معرفش 


جبت الجراءة دي منين قولتله سيد هات هدومي من الدولاب قالي حاضر يابرنسيسة 


منين ..شاورت ليه   من هنا 


جبهم قولتله ياحيوان لبسهملي ضحك وقالي انتي خربانه 

يابت


 ..يوووووووه بقا اسمع الكلام ياسيد 


قالي حاضر ولقيته لبسني هدومي قولتله سبني بقا انام قالي 


برحتك ياحبيبه قلبي  ..


نمت وصحيت الساعة ٣ الفجر  وافتكرت اني هدومي أنا 


قلعتها في أوضة سيد وكنت مرعوبه امي تشوفهم 


وعماله افتكر الي حصل مع سيد ..الحشيش خلاني مشفش 


شكله واتخيله احمد وكمان محستش بوجع ولا رحته المقرفه


قولت استغل الفرصه واكلم احمد والكل نايم  


كلمته وفضل يحكيلي عن اخواته وعن البنت الي كان بيعرفها 


قبلي 

وقعد يقولي انتي لبسه ايه وبتحبي الجنس ولا 


ويكلمني ع البوس


 قولتله اي الي بتقوله ده قالي ايه يابطل 


الابطال


 قولتله بس يا احمد عيب قالي أنا بحبك يا حبيبه 


وعايز اتجوزك  قولتله بجد قالي اه وتبقي ام عيالي وانا في 


بالي بقول يارب لما يعرف انا مين ويجي هنا أهله ميرفضوش


يتبع  بقلم #سلطان_زماني


البارت ده لو وصل 2500 كومنت هنزل الثامن حالا 


ملحوظة مهمة باقي الاجزاء مش هتوصل غير للمتابعين 


صفحتي فقط ولاكتر ناس اتفاعلو وعملو شير للقصة


🌹الجزء الثامن🌹

بقلم ✍️ سلطان زماني 

اتقابلنا كتير أنا واحمد وبصراحه فضلت أمثل عليه 


أني محترمة ومعرفش معني الكلام الي بيقول عليه ده 


وعايشة في دور الهبله والعبيطة وهو كان ذوق معايا اوي 


آخره كان يبوس ويحضني ويحسس علي جسمي خفيف 


خفيف كده أنا مكنتش ببقا عايزه يبطل وكنت حبه حضنه 


اوي كنت بحس وانا جوه حضنه اني مطمنه ومرتاحه اوي 


حتي البوسة بتعته بوسه جميلة رقيقة 


طعم شفايفه كنت بحبه حتي نفسه جميل كل حاجه فيه 


حلوه حتي عصبيته وغيرته عليا كانت بتجنني وبتخليني أ


اعشقه اكتر واكتر


 وسيد امي كرهتو بسبب أنه مبقاش معها زاي الاول 


ومره يمتعها و١٠ يرفضها ويهزقها 


وبقا بيقولها كلام زاي السم ..بصي لنفسك في المرايا ..


ياوليه انتي خلاص راحت عليكي ..


انتي مش بتشوفي نسوان ..امي انطفت خالص كبرت وحسيت اكني وردة ودبلت 


بقيت انتقم منه  واقوله كلام اوسخ من الي بيقولو ل امي 


 واسحب منه فلوس ع قد ما اقدر


 وكنت اوقات بأخد اختي واروح عند خالتي باليومين و ثلاثه


 وهو يجي زاي الكلب يدحلب ويتمحلس ويرجعنا وطول 


الطريق واحنا راجعين معه أنا واختي يقولي 


الي عملته في الناس وامك انتي ياحبيبه بتطلعيه عليا


أنا ياحبيبه تعملي فيا كده أفضل ساكته علشان سكاتي كان 


بيجننه اكتر ويخليه ع آخره 


أنا هعلمك الادب من اول وجديد ياحبيبه


أقوله المره الجايه ياسيد مش هتعرفلي طريق 


لو عرفت تلاقيني ابقا ادبحني مش تعلمني الادب بس


يتجنن ويتعفرت ويقولي لو رجعتي بطن أمك تاني هجيبك 


ياحبيبه 


ويقرب مني ويلف شعري كله في ايده ويزعق ويهلل 


وانا اقوله اضرب كمان بس اقسم بالله ما هتاخد مني الي 

انت عايزه


 يقولي انتي فاكره نفسك ايه يابت هدبحك ياحبيبه 


أقوله ادبح هي اصلا دي عيشة الوحده تخاف عليها 


من وقت ما بطل يديني فلوس وانا بطلت اعبره وبقيت اعمله 


اوسخ معامله


 واقعد اتكلم مع امي أنها تسيبه وهي ماسكه فيه رغم الاهانه 


والتهزيق والمعايره الي بتشوفها منه


.......    


الي علمني اني احوش واعمل حساب لبكره خالتي


 من زمان كنت بشوفها نصحه كنت أنا اسالها ليه متجوزتيش


تقولي وانا خايبه زاي امك ..هبله أنا علشان اتجوز واجيب 


حد يتحكم فيا  وبعدين الي زاي وزاي امك الي هيتجوزها 


طمعان في الي بتجيبه خلي امك بس تقعد اسبوع وشوفي 


سيد هيعمل فيها ايه امك دي خايبه تقعد تمرمط نفسها 


وتهين نفسها للي يسوه والي ميسواش وفي الاخر تروح 


ترمي الفلوس في حجر سيد .


أنا وخالتي بقينا صحاب اوي بس طبعا مش بتحكيلي عن 


الحاجات التانيه خالص ولما بكون عندها ناس بيجولها بس 


وانا نايمه وكنت بسمع بس مش عايزها تعرف اني عارفه 


علشان متزعلش أو تقولي متجيش تاني .كنت بسبها ع رحتها


اي فلوس كنت باخدها من سيد كنت بديها لخالتي


 وبتحوشهالي  معنديش حد اثق فيه غيرها 


ولما كانت تسالني كنت اقولها بسرقهم من سيد بعد ما يشرب ويروح في داهية


 حوشت معها 20000 وتابلت كل ده من سيد 


كنت بسمع كلام من خالتي تقولي انتي هتغلبينا أنا وامك 


انتي طالعه ل ابوكي ..ابوكي كانت دماغه مش سهلة ذيك 


اختك علا هبله طالعه ل امك .


.خالتي لما كنت بقعد عندها كانت مرفقه واحد اصغر منها 


أنا قلقت بليل وقومت اشرب لقيتها دخله بيه الاوضه  


اتكسفت مني ودخلتلي الاوضه قالتلي  ياحبيبه أنا متجوزاه 


عرفي زاي امك وسيد 


اقولها ياخالتي عارفه  عارفه تبتسم وانا ابتسم وتقوليلي مبقتيش سهلة ياحبيبه.  اه منك انتي 


 في يوم الساعة ٢ بليل سمعت صوت اتنين بيتكلمو  بصوت 


واطي اوي وخالتي بتقولهم أنا عندي ضيوف قربت نحية 


الباب اسمع لقتها في الأوضه مع واحد مكملش ١٠ دقايق 


وطلع وخالتي دخلت الحمام وخرجت والتاني دخل خلص  


ومشيو


 صحيت الصبح  بقول لخالتي اي رايك في جسمي قالتلي 


جسمك حلو اوي ده انا لو مكانك اخربها  قولتلها ازاي يعني 


قالتلي هجنن الرجالة أنا مشكلتي ياحبيبه اني اتنصحت 


متأخر بردو


 اتعلمت وفهمت الدنيا متأخر كنت الاول اخدم في 


البيوت وامسح السلالم واغسل سجاد واتمرمط ويطلع عيني 


وفي الاخر يدوني ملاليم ويستغلو اني محتاجه الفلوس 


وبستعبدوني وتفتكر الزكريات وتقول


  ااااه ياحبيبه علي الي شفته ..


اقولها كملي ياخالتي 


خالتي شكلها ما صدقت حد يسمعها وفتحت قلبها ليا وقالتلي 


أنا هقولك بس اوعي حد يعرف 


قولتلها عيب عليكي يا خالتي


كنت رايحه أنضف شقة وهاخد ١٢٠جنيه الراجل متفق معايا 


اني هغسل السجاد والحيطان كمان والستاير وكله المهم أنا 


دخلت الشقة لقتها بحر واسعه اوي كبيرة هعمل ايه ولا ايه انا 


قولتله أنا هجيب وحده تساعدني فيها وهاخد ٢٠٠ جنيه


 قالي انتي اسمك ايه ومتجوزه ولا


 وقعد يتعرف عليا


 ولقيته فتح التلاجه جابلي جاتوه ولما لاقني مكسوفه بقا هو 


ياكلني في بوقي


 قالي انتي صعبتي عليا ودخل جبلي 300جنيه وقالي عايزك 


بعد ما نخلص تجيبي عبايه وتعملي شعرك 


عايز المره الجايه اشوفك احلي من كده ..


أنا فضلت قاعده مزهولة أنا جايه هنا اتمرمط واشقا واغسل واكنس 


وانضف علشان ١٢٠ جنيه  دخلني الحمام كان بيحميني ب 


ايده ونشفلي جسمي بالفوطه


وطلعنا سرحلي شعري وفضل يتفرج علي جسمي


 وفضل يهزر ويلعب من بعيد لبعيد كان فاكر اني بنت بنوت ..


ايه ده ياخالتي انتي مكنتيش بنت


 ..خالتي دي حكاية تاني يطول شرحها


المهم ..خلص وارتاح واداني كمان 50 جنيه قالي دي 


موصلات وبعد كده تيجي بتاكسي مش موصلات قولتله 

حاضر 


ومن بعدها وانا كده يا حبيبه الرجالة دول بحرهم كبير 


وغويط اشكال وانواع وأصناف يلا يابت بقا قومي أعملي 


حاجه نأكلها قلبتي عليا المواجع 


احمد كلمني كذا مره وفتحني عايز يجيب أهله يقرو فاتحه 


وانا كنت عماله أتوه مش عايزاهم يشوفو سيد خايفه اوي من 


المقابله دي وقلبي مقبوض منها 

يتبع 

بقلم ✍️#سلطان_زماني

التفاعل علي الجزء السابع كان ضعيف لو استمر كده هوقف النشر خالص 

ملحوظة مهمة جدا .الناس الي بتعمل لايك او كومنت واحد 


وتجري دي مش هيوصلها باقي القصة 👌




🌹البارت التاسع🌹

بقلم ✍️ سلطان زماني  30كومنت و5شير في 5جروبات واستلم باقي القصة فورا عالخاص...

احمد ..يابنتي وبعدين معاكي بقا أنا ما صدقت أنهم وفقو 


أنهم يقرولي فاتحه قبل ما اختي تتجوز أنا كنت المفروض استناها


حبيبه ..خلاص يا احمد هكلم ماما وجوز ماما واشوفهم


احمد ..جوز ماما مين يا حبيبه


حبيبه.. جوز امي أنا امي أطلقت واتجوزت عم سيد 


احمد.. ليه مقولتيش الحكاية دي 


حبيبه ..أنا من صغيرة وانا عندي ٧ سنين بقوله يابابا 


احمد ..ماشي حبيبتي مش مهم


 متعرفيش يا حبيبه انا بحلم باليوم الي هيتقفل علينا باب شقتنا وتبقي بتاعتي


حبيبه ..تفتكر هيجي اليوم ده 


احمد ..هانت ياحب مقدرش اشوفك مع حد ولا مرات حد غيري انا يا حبيبه


حبيبه ..أنا كمان يا احمد نفسي اكمل عمري معاك نفسي اموت وانا في حضنك 


احمد.  بعد الشر عليكي ياحبي اعيش لمين لما انتي تموتي 


حبيبه ..اقولك علي سر يا احمد 


احمد.  قولي ياقلبي


حبيبه ..أنا مفرحتش من قلبي غير لما قابلتك والله قلبي ما 


دق ولا حب ولا أشتاق ولا عشق غيرك انت 


احمد.. كان فين ياختي الكلام الحلو ده من زمان 


حبيبه ..ما قولتلك بقا أنه سر هبقا اشوف الدنيا عندي واقولك 


احمد ..ماشي ياقلبي .طب مش هشوفك 


حبيبه ..لو نزلت هكلمك واقابلك


قفلت السكة وانا عقلي مش مطوعني اني اخلي احمد


 وأهله يجو البيت هنا عندنا ..وعماله ادعي ع امي أنها 


مرضيتش نهرب ونبعد عن الزفت سيد وسيرته وسمعته 


الوسخه .


اول ماصحيو الصبح وهما بيفطرو قولتلهم أنا في عريس 


متقدملي وعايز يقابلكم هو واهله


سيد الاكل وقف في زورو وبأن عليه التوتر


وامي قالتلي مين ده يابت  قولتلها اخو صحبتي .


صحبتك مين يابت 


قبلتها مرتين لما كنت بروح ل اختي وكنا بنتكلم في التليفون  


امي قالت ع خيرة الله والي فيه الخير يقدمه ربنا


سيد قال مش لما نسأل عنه ياوليه 


رديت قولتله يعني انت كنت سالت علي  جوز علا 


سيد بص ل امي وقالها انتي شيفها بترد عليا وسكتلها يابنت الكلب 


امي شتمني وحدفتني بالشبشب وقالت ربنا يخدكم كلكم 


ويريحني منكم ديما كده جيبلي الشتيمة والتهزيق 


كلمت خالتي قولتلها جت وكلمتهم 


وسيد قال العريس يتكفل بكل حاجه 


أنا ياعزة خليتك تدفعي في جوازة علا جنيه 


امي قالتله الصراحه لا يا اخويا 


قالها يبقا خلاص المحروس ده لو  شاريها يخدها بشنطة هدومها 


قولتلهم ملكوش دعوه بجهازي أنا هجهز نفسي 


سيد بصلي اوي ونظرة عنيه 


بتقولي اه فلوسي دي يابنت الكلب فلوسي


سيد رجع يسايس امي ويدلعها ويحسسها ب أنوثتها علشان 


يستغلها وتبوظ الجوازة وتسمع كلامه  ونزلت الشغل تاني 


لقيته داخل عليا الأوضه قالي انتي فكرك أنا مقدرش اعمل 


كده معاكي بالغصب يابت  قولتله اعمل مش فارقه 


قالي ليه كده يا حبيبه فين دلعك وكلامك الحلو


 تعالي طب نشرب سيجارتين


 قولتله لا مش عايزة قالي يابت وحشتيني 


طب اعملك ايه قوليلي ايه يرضيكي 


قولتله توافق ع العريس ومتقولش الكلام ده 


قالي عايزاني اوافق علي حد هيخدك مني ده بعدك يا حبيبه


انتي يابت فكراني فلست أنا معايا فلوس كتير اوي قولتله مش عايزه حاجه


 قالي يعني انتي عايزة تتجوزيه وتسبيني 


قولتله اه 


قالي طب هخلي امك توافق وهمشيلك الجوازة بس ترجعي 


معايا زاي ما كنتي


 قولتله هي اخر مره ياسيد


 قالي ماشي بس من بتوع زمان دول 


ودخلنا الاوضه وانا مرضتش اشرب معه قلقانه منه


 سبته هو يشرب وكل ما يديني السيجارة اسبها في أيدي شوية وبعدين ادهالو


سيد ..عارفه ياحبيبي أنتي بتطلبي مني اني اموت


يا حبيبه النظرة في عينك دواء ابتسامتك بتفرحني


 أنا عمري ما حبيت حد غير نفسي بس والله بحبك انتي اكتر 


من نفسي وابويا وامي الله يرحمهم 


حبيبه ..مش يلا بقا علشان نخلص 


سيد ..حبيبه يابت لو شكلي مش عجبك اغيره اعمل البكك بوك الي بيقوله ده


 واي حاجه عايزها هعملعالك بس متسبنيش وهتجوزك 


ونروح اي بلد تانيه 


حبيبه ..تتجوزني وتطلق امي


سيد ..معلون ابوها علي ابو الي جابها 


 وفقي انتي بس ياروح الروح وانا وغلاوتك عندي هملا  


دراعاتك الاتنين دول دهب وهنغنغك يابرنسيسة


حبيبه ..طب اقولك علي حل حلو


سيد. ..قوووووووولي 


حبيبه ..وافق انت علي الجوازة وخليها تتم علي خير 


وانا هبقا اجيلك واظبطك  هجيلك مره في الاسبوع.  لا لا 


مرتين ايه رايك


سيد ..يدب رجله في الارض جامد ويتشنج ويقول تاني 


ياحبيبه هتقوليلي تتجوزي تاني 


حبيبه ..انت ايه يا اخي مش عايزني افرح واعيش حياتي 


سبني في حالي بقا مش مكفيك الي عملته فيا 


وتبكي بحرقه


سيد..في سره الله ينكد عليكي وعلي امك ....


اهدي طيب 


ويقرب عليها ويحط ايده ع كتفها وهي تبعدها ماشي يا 


حبيبه برحتك ويطلع ويسبلها الأوضه


احمد وأهله زارونا بتعرفو علينا الاول وسيد قاعد بوزه 


شبرين  وبيكلمهم بقرف


 ام احمد بتسال امي بتقولها أنا بشبه عليكي مش عارفه شفتك فين


 سيد رد قالها


 دي تلاقيها في كل حته


 تلاقيكي كنت بتشتري حاجه من محل وشوفتيها يتبخر 


خالتي قطعت كلامه وقالتلهم مش نتكلم في المفيد بقا


  سيد بصلها بصه معنها وحياة امك ل اربيكي يأمره 


ابو احمد قال خلو الخفيفه عليكم والتقيلة علينا 


واحنا غلابه وحالنا من حال بعض ومش هنختلف باذن الله 


رد سيد وقاله لا هنختلف علشان احنا لا هنجيب تقيله ولا خفيفة 


اختها لسه مجوزنها كده العريس اتكفل بكل حاجه 


خدها من غير شنطة هدومها حته


 ومضلها ع قائمة ب ٨٠ الف 


ابو احمد قاله ايه الي بتقوله ده يا حج سيد 


انت كده بتوقف الجوازة الدنيا صعبه وانا لو معايا 


أو هو معه مكناش هنستخصر في بنتكم حاجه


 بصلهم بقرف وقالهم والله الي ممعوهش ميلزموش 


أنا قولت الي عندي ولا ليكي راي تاني يا ام العروسة


 وبرق ل امي 


امي قالتلهم والله الكلمة الأولي والأخيرة ل للحج سيد


أنا جريت دخلت اوضتي وخالتي دخلت ورايا 


وانهرت من العياط


 اهدي حبيبتي متعمليش في نفسك كده يابت أنا هروحلهم واعتزرلهم

 سمعاهم وهما بيستاذنو ونزليين


 وامي دخلت بدال ما تطيب خاطري بكلمتين 


فضلت تقولي قعدتي تعيبي ع جوز اختك علا 


وفي الاخر جيبالنا سواق توكتك


 قطيعه تقطعك ياريتني ما خلفتكم منكم لله 


خالتي خدتني معها لحد ما اهدا 


وامي وفقت ع طول علشان يروقلها الجو مع سيد 

يتبع 

التفاعل وحش وكل الناس الي بتقراء وتجري صدقني مش هيوصلك الاجزاء الأخيرة من القصة 30 كومنت وشير و5شير في 5جروبات واستلم باقي الاجزاء ع الخاص انطلقوا 🏃



🌹الجزء العاشر🌹

بقلم ✍️ سلطان زماني 

رحت عند خالتي فضلت قاعده في الاوضه لا باكل ولا بشرب 


وبتمنا من ربنا الموت وعماله ادعي علي أمي وبلعن اليوم الي 


جيت فيه علي  الدنيا دي 


و قفله الموبيل وكل ما خالتي تيجي تتكلم معايا اعيط واقولها سبيني سبيني 


 سيد جيه لخالتي عتبها أنها قطعت كلامه لما كانو أهل احمد عندنا 

 وقالها 

عقلي البت دي ..هي لسه صغيرة ومش عارفه مصلحتها فين


 الواد شكله ضحك عليها  وملاء دماغها بكلمتين حلوين 


خالتي دخلت عليا


ياحبيبه انتي بينك وبين سيد حاجه يابت 


أنا في سري والله ما نقصاكي ياخالتي انتي كمان 


ليه ياخالتي بتقولي كده


 قالتلي اصلي مهتم بيكي وكل ما تيجي عندي يجيلي 


ويتصل بيا كتير وانتي عندي


 ولما تروحي معه ولا يعبرني ..لو في حاجه بينكم قولي أنا 


خالتك وستر وغطاء عليكي ياحبيبتي


 ..قولتلها اه فيه ارتاحتي


صوتت وقالتلي يافضحتي يافضحتي ازاي ياحبيبه


 يانهار اسود لو امك عرفت هتخرب الدنيا 


.قولتلها أنا لسه بنت زاي ما أنا 


وتفتكري اختك لو عرفت هتعمل حاجه ..ما قبل مني كان علا  


عملت ايه يعني 


هديت وخدت نفسها وقالت الحمد لله ..


تصدقي ياحبببه كان قلبي حاسس والله اصلي الي زاي ده 


محدش يعرف يسرق منه جنيه 


ده انا عارفاه من لما كنا عيال صغيرين 


من صغره وهو وسخ 


ومش بيدفع الجنيه غير بمزاجه ولمزاجه محدش يعرف ياخد 


حاجه منه غصب عنه


قلبي وجعني اوي ياخالتي ع احمد وعلي الي سيد عمله معه 


الواطي ضحك عليا وقالي أنه هيوافق وهيخلي امي توافق 


مش مكفيه الي عمله فيا ..لا وكمان عايز يتجوزني 


خالتي... انتي بتقولي ايه يا حبيبه 


حبيبه ..والله ياخالتي زاي ما بقولك 


خالتي ..رجالة ملهمش امان بقا عايز يسيب عزة الي عمرها 


وتعبها وشقاها وفلوسها كلهم راحوا عليه


 في الاخر يبعها وكمان يتجوز بنتها ده اتهبل


حبيبه ..بقولك ايه هو معه فلوس صح زاي مابيقول ولا بيحور


خالتي .. اه هو قعد فترة يشتغل في الحشيش  عملهم  في الفترة دي 


 وامك مش بتكسب قليل ياحبببه أقل يوم كانت 


بتديله ٣٠٠ و٤٠٠ وايام ٦٠٠ وكانت طبعا متكفله بكل حاجه اكل 


وشرب حتي كانت ساعات تشتريلو هدوم


حبيبه ..انا مش عارفه امي متنيله ماسكة فيه ع نيلة ايه ده مقرف 


خالتي ..سيبك بقا من الكلام ده ..المهم انتي لازم تفكك من احمد خالص 


حبيبه ..والله ياخالتي أنا كنت عارفه أنه ده الي هيحصل بس 


كنت بضحك ع نفسي وبقول يمكن 


خالتي ..اكيد ياحبيبتي ربنا شايلك الاحسن قومي بقا فكي 


كده وسيبك من قعدة الاوضه دي 


حبيبه.. انا هقوم اخد شاور وانتي جهزيلي 1000جنيه 


خالتي ..ليه يابت هتعملي ايه 


حبيبه ..هشتري هدوم وهروح الكوافير ما تيجي معايا 


خالتي ..لا روحي انتي وانا عندي طالعه تانية وضحكت وانا 


فهمت أنها رايحه تقابل زبون


..رحت للكوافير واشتريت هدوم  ليا روحت وكانت لسه 


خالتي مجتش كلمت احمد 


احمد..اذيك ياحبيبي بصوت حزين اوي 


حبيبه ..ايه يا احمد مال صوتك 


احمد ..ليه ياحبيبه مقولتليش علي سيد ده 


ابويا لما سال عليه الناس قالولو كلام وسخ عنه ازاي امك 


تتجوز واحد زاي ده


حبيبه ..مالي انا بيهم يا احمد


 أنت كنت هتتجوزني أنا مش هما 


احمد ..لا وهما اهلك تخيلي كده لو انا ابويا حرامي أو بيبيع 


مخدرات اهلك هيوفقو 


حبيبه ..بص يا احمد أنا مش متصله بيك علشان ابررلك موقفي


 أنا ربنا يعلم اني حاولت كتير بس ربنا  مش رايد


احمد ..أحنا رجعنا من عندكم  وابويا وامي وكل البيت مصدومين  من رد سيد علينا 


وابويا كل وشي و قالي كلام يوجع كتير 


حبيبه..حصل خير يا احمد كل شي نصيب 


احمد ..أنا مش عارف انسي ولا عارف اشتغل ولا عارف اعيش 


حبيبه ..والله أنا مكنتش عايزاك تيجي وتشوف انا عايشه 


ازاي ومع مين كنت عايزه تفضل معايا وبس 


احمد ..أنا معاكي يا حبيبه انا خوفت تضيعي مني علشان كده كنت عايز اخطبك 


حبيبه ..المهم علشان خاطري خد بالك من نفسك ومن شغلك 


احمد ..طب خليني اشوفك ياحبيبه 


حبيبه ..ماشي يا احمد أنا عند خالتي لما اروح وانزل هبقا اكلمك


خالتي رجعت وقالتلي أنها كانت عند واحد غني اوي وإدها 


450 جنيه بس انا معجبتوش يالهووي ياحبيبه ده لو شافك 


دلوقتي هيتهبل


ضحكت وقولتلها ماهو ده الي ناقص ياخالتي انك تشغليني معاكي 


قالتلي يابت أنا بقول لو ..وبعدين ما انتي خربها مع سيد 


قولتلها أنا لسه بنت قالتلي ما أنا عارفه ده عز الطلب 


قولتلها ازاي .قالتلي الراجل ده انا قبلته مرتين وكان عايز 


يعمل معايا زاي ما سيد بيعمل معاكي وانا قولتله لا وجرب 


واتوجعت ومكملناش اصلا والمره دي كمان سألني تاني 


وحاول بس انا مش بحبها 


ايه رايك يابت تروحي  وتقلبيه في قرشين 


ع الاقل تجيبي حق الهدوم الي جبتيها دي قولتلها ياخالتي أنا في ايه ولا 


في ايه قالتلي برحتك فكري وردي عليا 


يتبع 

التفاعل ياجماعة وحش جدا 

ملحوظة للناس الي بتقراء في صمت تفاعلوا بالتعليقات علشان اخلص الروايه 

البارت 11_12_13_14_15_من هنا 



تعليقات

التنقل السريع