القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية (المومس) البارت 11_12_13_14_15بقلم ابو السلاطين في موسوعة القصص والروايات


🌹البارت الحادي عشر🌹

بقلم ✍️ سلطان زماني 

سمعت خالتي وهي بتكلم الزبون وبتقولو دي بنت بنوت 


عايزاك تاخد بالك عليها دي تخصني 


 اصبر بس عليا اقنعهالك خد بالك دي حسابها غالي اوي 


وقفلت معه


 ودخلتلي قالتلي الراجل مدلوق يابت وغرقان للشوشته 


بصي عايزك تبقي نصحه استغليه كويس اوي وانتي نازله 


قوليلو هات حق التاكس اوعي يابت تقوليلو انك جايه بمكروباص 


قولتلها ومين قالك اني هروح اصلا  بقولك ايه يا خالتي لو 


مسكتيش هسيبك واروح  


قالتلي ياعبيطة ده راجل باشا وقليل اوي لما بقع في حد زاي 


ده ومش عايزاه يطير من أيدينا 


وقعدت تحكيلي عنه وعن الفيلا الي قاعد فيها وتقولي اني 


الي عرفتها عليه البت الي بتشتغل عنده


 الباب خبط وخالتي قالت مين رد سيد 


خالتي.  حاضر يا اخويا ثواني هفتحلك


 جريت  أنا ع الاوضه وهي فاتحت


سيد ..هي لسه برضو حبسه نفسها في الاوضه 


خالتي ..اه ومش مبطله عياط ياعيني.. يومين كده وتنسي


سيد.  أنا عارف عجبها فيه ايه سواق التوكتك ده 


خالتي ..القلب وما يريد بقا ياسيد


سيد ..بعصبيه انتي ياوليه لسانك ده ايه ..روحي اندهالي


خالتي دخلت قالتلي اوعي تغلطي علشان خاطري أنا مش 


عايزة فضايح هنا صحبة البيت ست كبيرة وهتكرشني 


حبيبه ..عايز ايه تاني 


سيد ..استهدي بالله ياحبيبه ويلا ع البيت


 امك قلبها بتتقطع عليكي ومش بتنام الليل بسببك


حبيبه ..لا. والنبي ده من امتي بقا أن شاء الله 


سيد..ده حتي سببها عيانه وانا واختك محتاسين  بيها 


خالتي .. بجد  ياسيد  يالهوي أنا هكلمها اطمن عليه وارحلها 


سيد ..برق ل خالتي وقالها ماتخفي من وشي يأمره 


روحي اعمليلي كوباية زفت اشربها  خالتي جريت ع المطبخ


حبيبه ..بقولك ايه ياسيد صوتك ميعلاش 


وانا رجوع مش راجعه


 مش هعملت الي في دماغك وضحكت عليا 


سيد ..بصوت واطي أنا عملت الي فيه مصلحتك ياحبببه مين 


الجربوع ده الي ياخد التفحايه  دي 


حبيبه .. لا عملت الي في مصلحتك انت ..هو انت ياسيد 


فكرني امي ولا هبله زيها 


سيد ..عيب ياحبيبه الي بتقوليه ده عيب 


أنا لو وحده غيرك بتكلمني كده كان زماني دفنتها وهي حيه 


حبيبه ..أنا أقول الي عايزاه وانت ملكش حكم عليا وخد بالك 


أنا مش خايفه منك والي عايز تعمله اعمله


سيد ..يمسك أعصابه ...كده ياحبيبه بعد ما احبك وتعلقيني 


بيكي تبهدليني كدا


 كنتي عايزاني اوافق اني راجل غيري 


يلمسك وتبقي بتاعته  انا لو كنت أعرف كده مكنتش حفظت 


عليكي وخليتك لسه بنت زاي ما انتي


حبيبه ..حافظت  وتضحك  اوي.. هو انت متعرفش ياسيد


سيد ..اعرف ايه يابت انطقي


حبيبه ..يقطعني ما أنا نسيت اقولك ما احمد نام معايا 


ومحافظش ذيك


سيد ..خدها من شعرها جرجرها لحد الاوضه وقفل الباب 

امتي يابنت الكلب وفين 


حبيبه ..أنا لو منك ادخل اجيب سكينه وتموتني ياسيد


سيد ..لا ياروح امك هموتهولك هو وهحزن أهله عليه 


حبيبه ..مش فارقه عندي ما أنا كده كده اتحرمت منه 


سيد ..لدرجادي ياحبيبه شيفاني اني متحبش ولا فكرالي اي 


حاجه حلوه عملتها معاكي


حبيبه ..انت ولا عمرك حبتني انت اناني مش بتحب غير 


نفسك أنا وحده عايزة اتجوز ع سنة الله ورسولة وعايز اخلف 


من جوزي  وعايزة جوزي يكون بيشتغل ومالي مركزة مش 


حد عاطل ذيك بلا خيبه 


سيد .. اتجوزك ياحبيبه علي سنة الله ورسوله بس نبعد بعيد 


حبيبه ..مضمنكش انت ملكش امان زاي ما سبت امي 


ونسيت فضلها عليك هتسبني 


سيد ..ياحبيبه أنا سهل اخلف عادي امك مسقطها مرتين 


علشان مكنتش عايز عيال منها كنت بقول كفايا الي عندها 


حبيبه ..بجد بتخلف ياسيد 


سيد ..اه والله ومعايا فلوس كتير يابت في البنك وبيطلعو فايدة كتير 


حبيبه ..بس انت بخيل وجلده هو انا مش عرفاك 


سيد ..كل الي اخدتيه مني ده وجلده وبخيل 


حبيبه ..ومعيراتي كمان 


سيد ..مش بعيرك ولا نيله بس عايزك تقدري حبي واني 


عايزك عايز حبيبه بالرضا ومزاجها رايق زاي زمان 


حبيبه ..خلاص سبني ولما اهدا نبقا نشوف هنعمل ايه 


.قرب عليا يبوسني زعقت في وشه قالي


 ماشي يا حبيبتي ع رحتك وروح


قعدت مع خالتي حكتلها كل الي حصل وقالتلي انتي اتهبلتي 


رسمي عايزة تتجوزي سيد وتخلفي منه 


حبيبه ..لا عايزة اقهرو اكسره اوجع قلبه ادمره المهم هروح 


امتي للرجال ده 


خالتي ..ياختي هو مش مصدق نفسه اصلا 


حبيبه ..ياريت بس يكون عنده حشيش 


خالتي ..انتي بتشربي يابت 


حبيبه .. اه كله بسبب الزفت ده معندكيش هنا حته 


خالتي ..اصبري كان في حته حشيش معلقها من زبون هجبهالك    


يتبع  

ملحوظة الأجزاء الأخيرة مش توصل غير الناس الي 


اتفاعلت وعلقت فقط




🌹البارت الثاني عشر 🌹

بقلم ✍️ سلطان زماني 

خالتي قالتلي تعالي اعملك سويت واخلي جسمك فله 


ودخلنا الاوضه وفضلت تحكيلي عن الزباين الي قابلتهم 


وسألتها هو ممكن الحكومة تقبض علينا


 قالتلي فال الله ولا فالك ياشيخة 


حكومة ايه هما بيكونو عاملين حسابهم كويس


 في الي بيخاف ع سمعته وفي الي خايف من مراته 


متخفيش ياحبيبه هو أنا يابت هضرك ..


سالتها هو انتي قولتيله اني بنت اختك


 قالتلي لا قولتله وحده صحبتي بس اهم حاجه الي تاخديه 


منه اخد نصه


 قولتلها ماشي هو هيدفع كام قالتلي مش اقل من 500   


بس عايزاكي تحافظي ع نفسك يانن عين خالتك


 ومتشربيش كتير قولتلها هو بيشرب قالتلي بيشرب خمره بس


 قولتلها يادي النيله قالتلي ليه يابت عماله تسالي ع الحشيش 


انتي مدمنه ولا ايه 


قولتلها لا ياخالتي بس لما بشربه بتقبل الي أنا بعمله 


بقعد اتخيل احمد مكانه ..لما كنت مع سيد كنت انام ع بطني 


علشان مشفش سيد ولا خلقته الزفت


 كنت بتخيله  هو مكانه ومكنتش بحس اني بعمل حاجه غلط 


فضلت تتريق عليا وقالتلي يخيبك بت 


خلصت خالتي السويت وراحت جبتلي حته الحشيش الي 


معها ولفتها وشربت سيجارتين لوحدي


 لقيت احمد بيتصل 


أنا قولت في بالي جيت في وقتك يا احمد 


احمد ..عامله ايه يا حبيبه وحشتيني 


حبيبه ..وحشتك قد ايه يا احمد 


احمد.  كتير اوي اوي والله يا حبيبه 


حبيبه ..أنا وحشني حضنك اووي والبوسة بتعتك الي كنت 


بتعورلي  فيها شفايفي


احمد.  حبيبه مالك يابت فيه ايه 


حبيبه ..مش وحشك حضني ياواد ولا شفايفي ولا لمسة ايدي 


وتحسيسك ع جسمي 


احمد ..يخربيت ام كده.. ايه يا حبيبه مالك 


حبيبه . مالي ياواد هو أنا جيت جمبك 


احمد.  لا ياقلبي بس كلامك تعبني اوي أنا جسمي كله 


بيجيب مايه اول مره تقوليلي كده اصلا


حبيبه.  اقول ايه يا احمد 


احمد.  انك وحشك حضني وبوستي ولمسة ايدي والي قولتيها دي 


حبيبه .. تحسيسك علي جسمي 


احمد  ..اه يا حبيبه هي دي 


حبيبه ..أنا لو قدامك ومعاك هتعمل فيا ايه ياحبيبي 


احمد ..نفسي والله ياحبيبي أن شاء الله حتي اشوفك بس 


حبيبه ..حاضر ياروح قلب حبيبه 


المشكلة بس اني انا عند خالتي 


وسيد محرج عليها ومنبه عليها اني منزلش ولا اروح في حته 


لو عرفت انزل هكلمك ونتقابل .


.ولو معرفتش هخليك تجيني انت 


احمد . اجيلك فين يا حبيبه 


حبيبه ..تجيني أسلم عليك واشوفك ع السلم أو ادام الباب 


وتمشي ع طول 


احمد . اخاف لحد يشوفنا ويحصلك مشكلة 


حبيبه.  لا متخافش البيت هنا هي هس مفيش غير صاحبة 


البيت وكبيرة في السن وصاحبه مرض 


احمد . ماشي ياحبيبي هتوحشيني اوي اوي 


حبيبه ..وانت كمان ياروح قلبي 


تاني يوم خالتي خدتني ورحنا للزبون ده كنت مكسوفه اوووي


 هو قاعد لابس الروب وبيشرب وخالتي عماله ترغي 


علشان يرتاح من الرغي بتعها طلع 200 جنيه وإدهالها


 علشان تمشي وخالتي فهمت وقالتله  دي غير ال500 الي 

هتاخدها هي


 وغمزتلي قدامه وانا اتكسفت اكتر


 قالها ماشي ماشي 


خالتي مشيت والرجال سألني ع اسمي قولتله حبيبه


 قالي الله اسم حلو اوي وعلي كده عندك حبيب ياحبيبه 


قولتله لا معنديش قالي معاكي شهادة ايه


 اتكسفت أقوله ابتدائية قولتله خرجت في ٣ ثانوي عام


 قالي ليه مكملتيش قولتله بابا قعدني غصب عني 


قالي كنتي علمي ولا ادبي قولتله الاولي دي علمي .


.وانت بقا اسمك ايه قالي أنا ياستي طارق وارمل مراتي 


اتوفت  من 9 سنين  قولتله الله يرحمها 


قالي .تحبي تشربي ولا ملكيش فيه قولتله لا شكرا وبمثل 


عليه اني مكسوفه قالي ولا حتي سجاير خدي ياحبيبي خدي 


اخدت منه وقالي انتي جميلة اوي غير الاوباش التانيين دول 


الي كرهوني في الجنس سبته يتكلم برحته خالص ولقيته 


راجل طيب اوي  وقالي هي الست دي هتاخد كام من ال500 


قولتله 400 بحزن شديد قالي بنت الحرام جشعه اوي الست 


دي بصي أنا هديكي 500 ليكي انتي بس متزعليش تاني 


كده واضحكي بقا ابتسمت وقولتله  طب وهي


 قالي هديكي  ال400 بتوعها برضو خدي سجلي رقمك هنا  


مسكت موبيله😲  جامد وشكله غالي اوي


 قولتله بكام الموبيل ده  قالي 


جايني هدية من برا   قولتله ده حلو اوي قالي معايا واحد 


تاني بس مش زاي ده لو عجبك خديه بس اوعي الست دي 


تعرف سجلتي الرقم ياحبيبه بسجله اهو  اكتبيه حبيبتي حبيبه

ويلا بقا علشان أنا استويت علي الاخر 

يتبع  بقلم ✍️ #سلطان_زماني

ملحوظة مهمة جدا  لضمان وصول الباقي من القصة ليك علق 40 ملصق ..الناس الي بتعلق تعليق واحد واتنبن بباخدو بأن من الصفحة اتفاعلو




🌹البارت الثالث عشر🌹

بقلم ✍️ سلطان زماني 

طلعنا فوق وقلعت هدومي كلها مفيش غير البراه والاندر بس 


اول ما شاف جسمي اتوهم واتصدم وفضل مبلم 


وعينه مبرقه اوي قالي ده انتي الوحد يتفرج عليكي 


وميعملش حاجه معاكي وتاخدي فلوس برضو .


.قولتله مش اوي كده يااستاذ طارق 


قالي عليا النعمة انتي الي استاذ ورئيس قسم كمان 


خدني في حضنه وفضل يلعب في شعري وقعد يحكي معايا 


عن أنه مش محتاج جنس 


علي قد ما هو محتاج يحب وحد يونسه ويحس بيه 


ويفهمو ويهتم بيه واني الستات الي كانت بجيلو دي معفنه 


وكل الي همهم أنهم يريحوني جنسيا أنا محتاج


 قلبي ينشغل ويتعلق ويعشق ويحب ويشتاق انتي فهماني ياحبيبي..


اه طبعا ياطارق ..عرفت اني طارق الدماغ عاليه معه وطلبت معه صراحه وفهمته ..


..قولتله أنا مرتاحه اوي في حضنك ..


ممكن اطلب منك طلب .


.قالي اه اطلبي ع طول 


..ممكن متسبنيش وتفضل معايا ع طول انا شكلي حبيتك 


وانا خايفه انك تجرحني أو تسبني وتعرف وحده تانيه 


قالي اوعي تخافي طول ما أنا معاكي


 وقام وخلص معايا وصدق اني دي اول مره ليا 


واكدلي أنه طيب لما صدق ده 


 لبست وقرب مني قالي غمضي عينك بقا غمضت وفتحت 


لقيت الموبيل مثلت اني طائرة من الفرحة واني مش مصدقة 


واخدت الموبيل والفلوس وانا في الطريق ورجعه لقيته 


اتصل بيا قالي خدي بالك من نفسك وممكن تطمنيني لما توصلي


 قولتله حاضر قالي وكمان الست دي قوللها انك معجبتنيش .


.قولتله هو أنا معجبتكش صح بزعل


 ..قالي لا ياحبيبه أنا أقصد علشان متشكش فيكي أنك علي علاقة بيا 

او اني خدت رقمك فهمتي 


..اه فهمت ياطارق ..حسيت أنه عايز يطول في الكلام وقالي 


الموبيل عجبك ومش عايزك تحرمي نفسك من حاجه .


.قولتله ربنا ميحرمنيش منك ..الي عايزاه منك ياطارق الي قولتلك عليه .


.قالي اؤمريني حبيبتي عايزة ايه ..قولتله انك تفضل معايا ومتبعدش 


..اتنهد جاامد اوي وقالي لا يمكن ياحبيبه ابعد عنك ابدا .أنا 


ما صدقت اني لاقيتك قفلت معه رحت لخالتي حبيت 


الموبيل خالتي اول ما شفتني قالتلي اخدتي كام منه قولتلها 


400جنيه قولتلها ده بخيل ومعفن اوعي تقوليلي روحي تاني 


للراجل ده خالتي قالتلي ليه يابت اوعي تكوني زعلتيه 


قولتلها معرفش بقا قالتلي أنا هبقا اعرف منه قالتلي خدي ٢٠٠ 


اهو قولتلها اي ده قالتلي حقك قولتلها ماشي يعني انتي تاخدي ٤٠٠ وانا اخد ٢٠٠


 قالتلي المره الجايه اعوضهالك 


قولتلها لا خديها انتي حبيبتي ياخالتي


 عايزاكي بس تشوفي وحده تكون بترسم تاتو 


وعايزة كوافير غير الكوافير الحقير ده قالتلي ده حقير 


قولتلها اه قالتلي طيب ودخله تعمل اكل قولتلها خلي عندك 


دم بقا واطلبلنا دليفري ده انتي قفشه ع قلبك قد كده 


ضحكت وطلبنا كريب وفضلنا نحكي وسيد كلمني


سيد ..ايه يا حبيبه ليه مروقتيش شوية


حبيبه ..لا لسه أنا بصراحه مخنوقه من الشقة بتاعتكم دي

اول ما هاجي هفتكر مش عايزة ارجع بصراحه


سيد ..لا ياحبيبه ارجعي البيت من غيرك خرابه انتي الي كنتي عامله فيه روح


حبيبه ..ده انا فلوسي كلها صرفتها في قعدتي عند خالتي 


سيد ..اخدتهم منك بنت الكلب والله لرجعهملك اخدت كام منك


حبيبه ..لا مخدتش مني حاجه بس انا اشتريت موبيل وهدوم وحاجات كده 


سيد ..معقول ياحبيبه صرفتي كل الفلوس ع الحاجات دي 


حبيبه ..بس بقا علشان انا كل ما افتكر ازعل واعيط


سيد ..لا ياحبيبي ولا يهمك يابت أنا معايا فلوس كتير .ابو السيد برضو مش قليل


حبيبه ..سيد ما صدق اني بقيت أكلمه كويس وادلع عليه في 


التليفون واتفقنا أني هرجع بعد أسبوع لما اهدا خالص واروق


عملت التاتو ورسمت كام رسمه في جسمي جامدين اوي 


ودلعت نفسي احلي دلع خالتي قالتلي علي الاتنبن الشباب 


الي كانو بيجولها أنهم بيتصلو بيها قالتلي دول بيدفعو 200 


جنيه قولتلها أنا عايزك تطلعي منها ٣٠٠ الاتنين وبالنص برضو 


قولتلها قشطا أنا ادخل مع واحد وانتي مع واحد قالتلي 


ماشي المهم الساعة ١ بليل وصلو وقعدو في الصالة والاتنين 


عايزني أنا اخدت واحد منهم وخالتي اخدت التاني ودخلنا 


كل وحده أوضة الواد كان مكسوف اوي حتي عينه مش قادر 


يجبها في عيني قعدت اتكلم معه شوية وفضل يبوسني 


ويحضني ويلعب في جسمي واول ما بدا العلاقة ....

يتبع  بقلم ✍️#سلطان_زماني

التفاعل ياجماعة والناس الي بتسخصر تعلق أنا كمان هستخصر وجودهم في صفحتي وهعملهم بأن 


ملحوظة ..باقي القصة مش هتوصل غير للمتابعين صفحتي والأصدقاء فقط .تابع صفحتي أو ارسل طلب صداقة علشان يوصلك اشعار بكل جديد




🌹البارت الرابع عشر 🌹

بقلم ✍️ سلطان زماني 

فضل يبوسني ويحضني ويلعب فى جسمي واول ما بدأت 


العلاقة ارتاح وخلص .. استغربت 


وهو قالي يخربيتك ده انا ملحقتش اعمل حاجه 


قولتله وانا مالي وقمت لبست ع طول 


فضل يقرب عليا ويتحايل أنه يعمل تاني 


قولتله لا خلاص انا مليش في شغل ابو بلاش ده


 انا لولا أنها اتحايلت عليا مكنتش وفقت اصلا ع 100جنيه دي


 قالي لا أنا هديكي ١٠٠ تاني قولتله ١٠٠ ده بجيب بيهم علبه سيجاير 


يلا بقا علشان انت تعبتني اوي وعايزة انام .


.الواد فتح المحفظة بتعته وطلع منها ٢٥٠جنيه


 وقالي خدي علبة السجائر بتاعتي اهي وفيها كمان حته 


حشيش 


قولتله طيب لو خبطت سبني أنا هرد عليها


 قعد الواد لف سيجارة وخالتي خبطت عليا 


وقالتلي ايه كل ده 


قولتلها هشرب سيجارة الاول ما انتي عارفه


 وفضلت معه لحد ما خلص وطلب رقمي اخدت أنا رقمه 


وسجلته عندي وقولتله أنا هرن عليك


 قالي اوعي تنسي 


خالتي دخلت وقالتلي ابن الكلبه البخيل اداني ٩٠جنيه 


وقالي ده كل الي معايا زبائن رمه


ضحكت وقولتلها بصراحه ياخالتي المفروض انتي الي تديله فلوس مش هو 


قالتلي مشفتنيش  انتي وانا صغيرة وقدك كده كنت فرس موزة موزة يعني .


.قولتلها ولحد دلوقتي بس انتي عايزة هدوم جديدة وتعملي 


شعرك وتتهتمي شوية بداكير منكير


 عايزاني اعمل كده علشان الناس يقولو دي شمال


 كل الناس عارفه اني بنضف شقق وامسح سلالم 


ومفيش وحده كده بتعمل الي بتقولي عليه ده


 إنما انتي كل البنات دلوقتي بتلبس وببتشيك محدش هيشك 


فيكي ولا يقول عليكي كلمة 


قولتلها طب ايه مفيش حد تاني قالتلي هما لما الشوق 


بيجلهم بيتصلو لوحدهم


قولتلها طب أنا عايزة منك خدمة قالتلي عيوني ياحبيبتي 


قولتلها الاول خدي ال100جنيه بتاعة الواد الي كان معايا 


مش عايزاها قالتلي بترشيني ياوطية قولتلها انتي حبيبتي 


ياخالتي  المهم انتي هتروحي بكرا عند امي تقعد معاهم من 


بعد الضهر كده لحد العشاء قالتلي كل ده قولتلها اسمعي بس


قالتلي قووولي ..قولتلها عايزك تعرفيلي بيقولو عني ايه 


وتعرفيلي الدنيا ماشيه ازاي وتحكيلي علشان مرحش كده 


زاي العمياء هما لو في حاجه في بطنهم هيقولهالك انتي 


اصلي بصراحه ياخالتي أنا مش مصدقة موضوع اني امي 


تعبانه وانها قلبها وجعها عليا وكده


 قالتلي ماشي


قولتلها  اسمعي اكتر ما تتكلمي ياخالتي


 قالتلي حاضر قولتلها كمان لو قعده يشتمو عليا


 أو يقولو عني حاجه وحشه اوي تدافعي عني


 لا اشتمي زيهم علشان يخدو رحتهم في الكلام اوي ماشي ياخالتي 


قالتلي حاضر ده انتي طلعتي مش سهلة يابت قمنا الصبح 


كان الضهر إذن وفطرنا وخالتي لبست علشان تروح ل امي 


وكلمتها بعد ربع ساعة اتاكدت أنها هناك خلاص وكلمت احمد 


احمد . حبيبه وحشتيني 


حبيبه ..انت فين ياولا 


احمد . لسه مستلم التوكتك اهو 


حبيبه..طب مش هتيجي بقا 


احمد ..اجي ايه خلاص خدتي افراج 


حبيبه ..وصفتله العنوان وقولتله أننا هنوقف ع السلم وقولتله 


بسرعة قبل ما خالتي تيجي 


احمد وصل واول ما شفته قلبي انتفض سلمت عليه 


وفضلت متبته في ايده اوي مسكها جامد 


واستخبيت في حضنه وكل كام ثانيه اطلع من حضنه 


وابص في وشه وعينه وارجع استخبه جوه حضنه تاني 


وهو عمال يقولي وحشتيني اوي


 قولتله وانت كمان وحشتني اوي اوووووووي 


قولتله اجبلك مايه تشرب وطلعت درجتين ع السلم قبل باب الشقة


 جبني من ايدي قالي اشرب اي أنا كان نفسي اشوفك 


وحشتيني وخلاص شفتك هشد أنا بقا قبل ما خالتك تيجي 


قولتله يعني انت مش عايز تقعد معايا شوية


 قالي ياريت بس انا خايف خالتك تقفشنا 


قولتله متخفش قرب وحضني تاني وفضل يبوسني


 وسمعنا صوت كركبه تحت في المدخل


 سحبته جوه الشقة وقفلت الباب  


قلع الجاكت وزنقني في ضهر الباب وبهدلني بوس وانا 


ايدي ع صدره بفكله زراير القميص وبلعب في شعر صدره 


سبني وقلع القميص بتاعه قولتله انت هتعمل ايه 


قالي مش قادر ياحبيبه شلني ولا كاني عروسه ودخل اوضتي  


وقلعني هدومي ووو


يتبع بقلم#سلطان_زماني

ملحوظة مهمة البارت ده لو موصلش 4000كومنت هوقف نشر القصة ...وكل الناس الي بتابع بصمت هحظرهم حالا



🌹البارت الخامس عشر 🌹

بقلم ✍️ سلطان زماني 

احمد شالني ولا كاني عروسة ودخلني الاوضة وقلعني كل هدومي


 وانا حسه اني في دنيا تانيه


  كان نفسي يكون جوزي وانا مراته والي بيعمله ده حلال 


قرب عليا وجسمه لمس جسمي احساس جميل اوي


 مش عايزاه يقوم من عليا  وانا ايدي ع ضهره وماسكه فيه اوي 


بقول لنفسي  يااااه لو تعرف كام مره اتخيلتك فيها انك انت الي معايا يااحمد


 قام قلع البنطلون والبوكسر قولتله انت هتعمل ايه يا احمد


 لا يا احمد متعملش كده علشان خاطري


قالي والله ماتخافي هنلعب بس ياقلبي 


وفعلا قعد يلعب وعمال يقولي رسمتي فين الحاجات دي ياقلبي


 قولتله خالتي عارفه وحده بتعمل الحاجات دي 


قالي ولا اكنك عروسة ياحبيبه مكنتش اتخيل اني جسمك حلو اوي كدا


قرب عليا وفضل يبوسني في شفايفي ورقبتي وكل جسمي 


لحد ما لقيته اتجنن من كتر الهيجان وعمل كدا  وخلص 


وقام قالي ياحبيبه أنا مش عارف انا عملت كده ازاي أنا 


مكنتش حاسس بنفسي وفضل يعاتب ويلوم نفسه 


 قولتله بحزن  انزل بقا علشان الحق اظبط الدنيا دي قبل 


ما خالتي تيجي وفعلا نزل وانا غيرت ملاية السرير ودخلت 


اخدت دش وحضنت المخده وقعدت افتكره وهو معايا ونمت 


محستش بنفسي غير وخالتي بتصحيني


خالتي ..كل ده نوم ياحبيبه صباحيه مباركة يختي 


حبيبه ..كنت دايخه وعندي صداع ياخالتي ..هي الساعة كام


خالتي ..دخله علي 10  


حبيبه ..عملتي ايه عند امي وسيد 


خالتي ..كان معاكي حق ..امك ولا ع بالها اصلا حسه اني 


الجو فضلها 


دخلت عليهم واول ما جت سيرتك قالتلي قطعت 


وقطع سيرتها 


 خديها خليها عندك دول جبولي الهم والغم والفقر يامخلفه البنات ياشيلة الهم لل  الممات


سيد هو الي زعقلها وقالها متقوليش كده علي بنتك ياوليه 


امك عايزة سيد ياخد منك التليفون اول ما تيجي علشان 


التليفون هو الي بوظك وخلاكي تعرفي احمد وسيد قالها لا 


خليه معها وانا هيفا اخد بالي وارقبها ..وامك قاعدة من 


الشغل علشان رجلها فيها دوالي وهتعمل عمليه 


حبيبه ..سيد سالك عليه ياخالتي


خالتي ..وانا نازله قالي اصبري اوصلك ع اول الشارع 


أنا قولت في عقل بالي خايف عليا علشان الوقت اتاخر


اتاريه علشان يسالني عليكي ويشوفك هترجعي امتي


حبيبه ..مش هناكل بقا ياخالتي 


دخلت تعمل عشاء وانا مسكت الموبيل لقيت رسايل ع 


الواتس من أحمد ندمان علي الي عمله وفاكر اني شايفه 


الرسايل ومش عايزة ارد علشان زعلانه 


ولقيت طارق بعتلي دخلت شفت صورته الي ع بروفايل الواتس


 جميلة اوي متصور وسط مزرعة شكلها بتاعته ولابس شيك 


اوي بعتله قلب ولا اكني كان مستني رد ع طول 


طارق ..حبيبه وحشتني كده برضو متساليش


حبيبه ..انا اسفه بس مش بمسك الموبيل كتير علشان ماما وكدا


طارق ..المهم حبيبتي انتي كويسه أنا كمان كنت خايف 


اكلمك ل بابا أو ماما يشوفو الموبيل ويحصلك مشاكل بسببس


حبيبه ..أنا كويسه الحمد لله طارق ياطارق ممكن اقولك حاجه


طارق ..قولي الي طول يا عيون طارق


حبيبه ..انت وحشتني اوي اوي مش قادره انسي اليوم ده


طارق ..بجد يا حبيبه


حبيبه ..اه ياحبيبي واكتر أنا بس الي مش بعرف اوصف الي جوايا كويس 


طارق ..اقسم بالله ياحبيبي انتي بتقولي الي كنت عايز أقوله 


ولا اكنك حسه بيا وبالي جوايا 


حبيبه ..طمني عنك ياحبيبي بتأكل كويس وعلشان خاطري 


مش عايزاك تشرب كتير


طارق ..أنا بشرب ياحبيبه علشان انسي ..عمري ضاع 


محستش بيه ابني الوحيد سافر يكمل دراسته برا وبتحايل 


عليه في الإجازة يجي مش بيجي كل الي عايزه مني فلوس وبس


حبيبه ..انا خايفه الشىرب ينسيك حبيبه كمان 🥺


طارق..اوعي تقولي كده حبيبه ممكن تبعتيلي صورتك بجد بتوحشنيني اوي 


حبيبه ..هااا ايه رايك 


طارق ..عسل ماشاء الله ربنا يحميكي لشبابك أنا بيترد فيا الروح لما بشوفك ياحبيبي


حبيبه ..ماما بتنده عليا هشوفها ومتنمش هكلمك علي الساعة 1 لما الكل ينام 


طارق .. ولو العمر كله هستناكي ياحبيبه 


وفعلا كلمته  فون الساعة 1ونص واتفقنا أني هقبله بكرا 


الشباب دول كلمو خالتي وانا قعدة جنبها وشيفها بتتفق 


معاهم وقالتلهم تعالو قولتلها أنا مش هعمل حاجه أنا تعبانه


قالتلي ده اوام اوام ومعاهم حشيش علشان دماغك تتظبط


قولتلها اتصلي بيهم اتصلت كلمت الواد وادلعت عليه شوية 


خليته يجبلي كرت شحن ب 50 وعلبة سجاير وشيبسي 


وبيبسي وقفلت معه وقولت لخالتي دول برا الحساب 


قالتلي دي عيال بخيله بقولك يابت اداني 90 جنيه ..قولتلها 


هتشوفي... جابو الحاجات وقعدو في الصالة والاتنين عايزين 


يعملوا معايا أنا بس وخالتي زعلت بس مش في دماغها المهم 


تاخد النص دخلت مع واحد وقبل ما يلمسني اخدت منه 200 


جنيه طلعهم من غير ولا كلمه وخلص ونزل وفاضل الي كان 


معايا المرة الأولي  اخدته وانا عريانه ودخلنا الحمام وقلعته 


هدومه ووووو


يتبع 

البارت 16_17_18_19_20 من هنا 




 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق
  1. اوسخ حرامي في الدنيا محمد السبكي بيسرق قصص وينسبها لنفسه

    ردحذف

إرسال تعليق

التنقل السريع