القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية في بيتي راجل اهبل الجزء الرابع في موسوعة القصص والروايات


#الرابع
انت متاكد ان البتاع الي هحطولها ده مفهوش خطر 

محمد _ده منوم عادى بيتاخد عشان يريح الاعصاب بس تعالا هنا انت هتخيب ولا ايه احنا جينا هنا لهدف اياك توقع ياعمرو 

عمرو _لا طبعا يامحمد مفيش حاجه من دي انا بس عشان البت غلبان  قولتلي هتنام كام ساعه 

محمد _خمسه 

عمرو _تمام اول ماهتنام هرن عليك 

عمرو _ندي عاوزك 

ندي _بحزن خير  

عمرو _مالك انتي كويسه في حاجه 

ندي بحزن _مفيش  

عمرو _طب تعالى اقعدى هنا مالك بقي 

ندي _!!!!!! 

_ندي مالك 

ندي _انا شفتك انت ومحمد 

ضحك ضحكه خفيفه بانت غمازته فيها   واتكلم  طيب ممكن تفهمي الموضوع الاول 

ندي _موضوع ايه الموضوع واضح زى الشمس 

>
عمرو _وعد ان قريب هقولك كل حاجه  اشربي بقي العصير ده
ندي _وعد 

عمرو بحب  وعد 

عمرو _محمد نامت تعالا 

محمد _انا جاي 

رن الجرس جيت ادخل 

محمد _نامت تمام معندناش وقت 

عمرو _عملت الي قولتلك عليه 

محمد _حصل زرعت الكاميرات في كل حاجه في المكان استنى بقي نشوف ايه الي هيحصل  

عمرو لو طلع بجد ابوها ليه علاقه بالي حصل هتعمل ايه 

عمرو بثقه هعمل الي جيت عشانه   استنى استني شوف ده قرب الصورة  

محمد _مين ده 

عمرو _مش عارف  وايه جاب عمي لهنا 

ندي _عمرو عمرو انت فين انا بخاف من الضلمه 

عمرو _محمااااااد

محمد _الله يقطع محمد وسنين محمد 

ندي بخضه _ايه ده انتوا بتعملو ايه 

عمرو _متفهميش صح ياحبيبتي  ده دخل في عنيه نملايه ياعيني قولت اشيلها 

محمد _اه ياانسه ندي ده الي حصل 

ندي بغضب_اطلعولي انتوا الاتنين  

الاتنين _حاضر 

ندي _انا عاوزه افهم في ايه بينكم 

عمرو _كل خير ياحبيبتي 

ندي بعضب اسكت انت محمد انت الي هتقولي الحقيقه 

محمد _هقولك ايه بس ياندي  والله مافي حاجه 

ندي _عمرو انت بتحب محمد 

محمد _حسبي الله جبتلنا الكلام يااخي 

عمرو _طبعا ياحبيبتي  ده صاحبي 

ندي _لا مش كصاحبك  كحبيبتك 

محمد _وياتري بقي مين فينا الست انا ولا هو 

عمرو _محمد بس بص ياندي  انا هقولك كل حاجه  

ندي _اه سامعاك 

عمرو _انا فعلا بحب محمد وناويين نتجوز  

محمد _!!!!!!!!!! 
تقريبا محمد اغمي عليه  من الصدمه وقعدو يفوقوا 

ندي _هو كويس ياعمرو

عمرو _كويس ياحبيبتي هو بس اغمي عليه من الفرحه  

ندي _عمرو انت هتسيبني 

عمرو _لا طبعا ياحبيبتي هتجوزك انني وهو 

ندي _بس ده حرام 

عمرو _خلاص انتي صاحبي وهو مراتي 
#يتبع في بيتي رجل ابله 
انا مكنتش هنزل حاجه النهارده لان كان عندي وخارجه من الفجر يدوبك راجعه من شويه كتبته عشان خاطركم والله فقدروه حتي لو صغير كومنتاتكم دي بتفرحني جدا انتوا سبب فرحتي والله
اتفاعلو بعشر تعليقات ولايك وتفاعل كتير


تعليقات

التنقل السريع