القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ظلمت نفسي الحكايه الاولى الجزء الثاني بقلم ابو السلاطين في موسوعة القصص والروايات مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله

🌹الحكاية الأولي 🌹2
البارت التاني بقلم ✍️ سلطان زماني 

دخلت بليل بعد ما جوزي نام 
وفتحت المسانجر لقيته بعتلي أنا عايزك انتي .

وحاسس انك كمان عايزاني وملكيش حد زاي

ممكن اتصل بيكي دقيقة دقيقة واحده بس مش هاخد من 

وقتك كتير 

قولتله انت مجنون أنا ست متجوزة ومليش في الكلام ده 

قالي اخيرا رديتي ياقمر اخيرا حنيت عليا 

ضحكت مع نفسي.. وقولتله هو انت اصلا تعرفني علشان 

تكلمني كده 

قالي ما أنا بقالي شهر عمال اتحايل وادادي وارضي والجميل 

تقلان عليا

قولتله ممكن بقا كفايا لحد كده 

قالي طب دقيقة وحده بس وبعدها كفايا 

قولتله اصلا جوزي نايم وممكن يصحه في أي وقت 

قالي خلاص بكره ممكن بقا تعرفيني اسمك قبل ما نقفل 

قولتله ..اسمي فاطمة 

قالي ..احلي بطه خلاص هكلمك بكره يابطه لما ينزل الشغل 

سبت الموبيل ودخلت انام جنب جوزي ع السرير وابصله 

وسرحانه في كلامه واهتمامه وسأله عليا وأنه عايز يوصلي 

ب اي طريقة 

واقول لنفسي هو ليه عمر كل حياته كده جد 

وكلامه قليل علي طول يقولي جزاكي الله خيرا .

.وربنا يبارك فيكي ..

وحياة مفيهاش اي رومانسية ولا كلام حب 

عمر قلق وصحي وكان باقي علي اذان الفجر نص ساعة 

وراح شاف حمزة وصحه يلعب ويضحك معه لحد الفجر ما 

أذن وصلينا الفجر ونمنا وهو صحي نزل شغله وصحيت أنا 

الساعة 11 اول ما فتحت عيني فتحت المسانجر ودخلت 

اشوف باعت ايه لقيته متصل مرتين وباعت صورة شعر لنزار 

قباني

 اتصل بيا رديت عليه وفضلت ساكته اسمعه هو 

الوووووو ياحبيبي 

اهون عليك تسبني كده ياجميل 

 الو الو

قولتله وبعدين معاك انت عاوز ايه بجد 

 قالي .أنا عايزك ياقمر يا ام صوت ناعم ياعسل 

قولتله بابتسامه انت غريب اوي يا اسمك ايه

قالي .اسمي هيثم يابطتي  واسكندراني واحب البط اوي 

انتي شكلك جديدة في الفيس 

قولتله اه لسه عمله الاكونت من كام شهر رد 

هيثم .. عندك ولاد يابطه 

فاطمه ..عندي حمزة عنده سنتين وانت

هيثم.. أنا مطلق بس معنديش اولاد 

فاطمة ..طلقت ليه 

هيثم ..كانت بارده مش بتحس بيا ونكدية 

فاطمة ..بس حرام. .. ليه مش ترجعها 

هيثم ..خلاص احنا عشنا اتقطع وانا مرتاح في الي انا فيه

فاطمه ..ربنا يعوض عليكم انتو الاتنين يارب

هيثم ..قوليلي بقا يابطتي ايه رايك في الجواز 

فاطمة ..بهزار  لا والنبي بلاش السيرة دي 

هيثم ..يبقا شكلك مش مبسوطة 

فاطمه ..أنا ولا زعلانه ولا مبسوطة حياة عادية يعني 

هيثم.. حياة عادية ازاي 

فاطمه ..بكسوف وصوت ووواطي حياة عادية ..عادية زاي 

اي اتنين متجوزين 

هيثم ..أنا بعتلك صورتي شفتيها وموقلتيش رايك 

فاطمة ..بسم الله ماشاء الله ربنا يحفظك

هيثم..يعني اعجب 

فاطمه ..بكسوف وانا مالي 

هيثم .. كنت خايف معجبكيش وتبعدي عني يابطتي مش 

هشوفك بقا أنا كمان

فاطمة ..لا طبعا مش هينفع مبعتش صوري لحد بقولك متجوزة 

هيثم ..ياحبيبي أنا هشوفها وهمسحها ع طول 

فاطمه ..احلف طيب 

هيثم . والله يابطتي همسحها اول لما اشوفها وأمتع عيني 

بيها

فاطمه ..بتحمل اهي 

هيثم ..يادين امي علي الجمدان ده انتي بطايه بجد 

فاطمه ..احترم نفسك طيب واصطبح وقول ياصبح ويلا امسحها

هيثم ..حلاوتك ياعمهم لا بس بجد صاروخ صاروخ 

فاطمه ..علي فكرة هقفل لو مسكتش وبطلت تقول الكلام ده 

وانا في نفسي بقول يارب ما يبطل ..قعد يظهر اعجابه 

ويتغزل في جسمي وجمالي ولقيته بيقولي انتي مرتاحه مع 

جوزك في العلاقة وبيعمل كده كام مره في اليوم ؟

 أنا اتخضيت واتصدمت وقفلت السكة . وفضل يتصل تاني 

وانا مكسوفه ارد ومش عارفه هقوله ايه واوقفه ازاي ده 

رديت عليه وقولتله ياهيثم انت بجد كسفتني ممكن 

منتكلمش في الكلام ده فضل يتوه في الكلام ويرجع تاني 

لنفس السوال قولتله العلاقة قولتلك انها عادية وبيعمل كده 

مره كل 15يوم ..قالي احييييه مره واحده بس كل 15يوم 

قولتله ممكن تسكت بقا قالي قلبي عندك يابطتي وقعد 

يحكيلي عن علاقته بطلقته وأنه كان بيعمل معها كده كتير 

وقفلنا وبعد كام يوم لقيته بعتلي صوره وهو في البحر 

ولابس المايوه بي وجسمه كله باين وقالي ايه رايك قولتله 

يابختك بالبحر  قالي يابختي أنا بيكي قالي مش بتنزلي 

اسكندرية يادين امي لو شفتك يابطه قولتله هتعمل ايه يعني

قالي هخطفك وحشتيني اووي يابطتي مش هشوفك بقا 

ياقلبي

قولتله ما انت شفت صورتي عايز اي تاني  قالي وحشتي 

عيوني عايز اشوفك تاني وتالت ورابع قولتله ده انت طماع اوي

يعني هتكسفيني يابطتي ..قولتله انت عايز تشوفني بجد

قالي اه هموت عليكي نفسي اشوفك اوي 

قولتله طيب اقفل هتصور وابعتلك

قال مستنيك ع نار النار يابطة قلبي انتي 

قولتله ..ببحملو اهو ياريت متخدش علي كده 

قالي بالحجاب برضو ياحبيبي عايز اشوف شعرك

قولتله حاضر وبعتله صورة من غير حجاب وبعد شهر كده 

لقيته بيطلب مني حاجات غريبة

يتبع ..التفاعل كان ضعيف جدا ع البارت الاول من الحكاية لو 

استمر ضعيف هوقف النشر وقولو رايكم في الحكاية


تعليقات

التنقل السريع