القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ظلمت نفسي الحكايه الاولى الجزء الثالث بقلم ابو السلاطين في موسوعة القصص والروايات مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله


🌹الحكاية الأولي🌹

👏البارت الثالث👏بقلم ✍️ سلطان زماني 


قالي عايز اشوفك وانتي عريانه وأمتع عيني بيكي يابطتي 


قولتله انت اتجننت رسمي 


قالي مجنون بيكي انتي وبجمالك وشقواتك 


قولتله شقاوتي ايه ..علي فكرة أنا بكلمك عادي 


قالي يالهوي علي ضحكتك قلبي بيفرح لما يسمعها يابطه 


ولا 


همستك  والتنهيدة بتاعتك بتجنني 


أنا بحسد نفسي عليكي 


قولتله عليا انا ..قالي اه عارفه انتي لو معايا كنتي عيشتك 


جوه حضني ومكنتش خليتك تخرجي منه ابدا  


كنت متعتك و دلعتك  احلي دلع 


معقول البطه تتزغط مره ومرتين في الشهر 


ده انتي لو معايا كنت فضلت ازغط فيكي مره ومرتين 


وتلاوته  كل يوم لحد ما تشبعي


قولتله.. ما تلم لسانك بقا


 قولتلك والله بتكسف ومش بعرف ارد


قالي ..طب ايه يابطة قلبي مش هتريحيني هتسبيني ع نار 


كده 


قولتله ..اريحك ازاي بقا أن شاء الله قالي افتحي كاميرا 


خليني اشوفك  وانا لما هشوفك هرتاح 


قولتله ..ده انا بكلمك صوت  وحسه اني بعمل جريمة ومرعوبة 


كمان عايز تشوفي كاميرا هيثم باله عليك اسكت


قالي ..طب خلاص هشوفك وانتي لبسه عادي


قولتله ..لا ياحلو انت ملكش امان 


قالي ..عيب عليكي علشان خاطري بقا بقولك يابت هموت


فتحت كاميرا وشفته ومكسوفه اوي منه ورغم اني لبسه 


هدومي بس وشي احمر ومكسوفة وقلقانه ولا اكني عريانه 


قالي يابخته بيكي بجد ويارتني كنت مكانه ق


ولتله انت الي اتاخرت بقا  


قالي قومي اقفي عايز اشوفك وانتي وقفه قمت 


وقفت قالي لفي يابطتي لفيت وانا مكسوفه 


وقعد يقولي جسمك نار  يابطه وانا مبسوطة اووي بكلامه 


ومعكسته ليا 


ونظرة عينه الي بتأكل كل حته في جسمي قالي عايز اشوفك 


صدرك وانتي لبسه البراه عادي قولتله لا وقفلت الكاميرا 


لقيته اتصل كتير بعدها مردتش وخوفت واتكسفت اعمل كده 


لقيته زعلان مني ومقموص وبيقولي اني مش بثق فيه واني 


غاويه اعذبه واني مش بحبه زاي ما هو بيحبني


 قعدنا فترة 


منتكلمش والفترة دي عرفت وحسيت قد ايه كلامه ووجوده 


معايا كان فارق


 في نفسيتي ومودي بقيت ديما مخنوقه 


ومتعصبه ومش طايقه حد 


ومكسوفه أنا الي ابدا بالكلام 


لقيته بعتلي دعاء ديني  كان شكله بعته لكل الي عنده اخدتها حجه 


وقولتله ربنا يهديك كمان وكمان ياشيخ هيثم 


قالي ..ويهديكي يابطتي ..عامله ايه 


اتظاهرت اني كويسه من غيره واني حياتي ماشية عادي 


وتمام 


لحد ما اتصل وسمعت صوته وقالي وحشتيني يابطتي 


أنا حسيت اني روحي رجعتلي 


ادلعت عليه وقولتله لو كنت وحشتك مكنتش قدرت تبعد عن 


بطتك كل ده 


قالي ..ما انتي تقلانه اوي عليا وبتحرميني منك مع انك 


عارفه اني بحبك وبموت فيكي 


انتي عارفه يابطتي 


قولتله ..عارفه ايه قول


قالي ..مغبتيش عن بالي ثانية طول اليوم سرحان وبتخيلك 


ياقلبي كل شوية ادخل افتح المسانجر اشوف بعتالي ولا 


واقفل تاني وادخل صفحتك اشوف لو منزله حاجه 


قولتله ..بجد ياهيثم بتحبني اوي لدرجة دي 


قالي.  واكتر كمان ياروح قلبي بس علشان خاطر حبنا 


متحرمنيش منك تاني 


قولتله لا وعد مش هحرمك مني تاني وهعملك كل الي انت عايزه


يتبع ..الشغل كده دخل في الجد عايز تفاعل نار بقا 👏


البارت الرابع والخامس من هنا


 

تعليقات

التنقل السريع