القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بتاعت الرجالة البارت السابع والثامن والتاسع والعاشر 🌹 ✍️بقلم👑سلطان زمان+ في موسوعة القصص والروايات للكبار فقط 🔞🔞

البارت السابع والثامن والتاسع والعاشر 🌹
✍️بقلم👑سلطان زمان+

أنا تشتمني وتضربني وتقولي اطلقك
قالي حقك عليا انتي الي غلطتي فيا الاول
مش يلا بقا علشان نظبط دمغنا
قولتله لا اشرب انت.. خليني مصحصحه لتعمل فيا الي عملته
امبارح

قالي أنا سألتك وانتي قولتيلي ماشي وكنتي مبسوطة برقت
قولتله مش معقول استحالة أنا أقولك كده دي حاجه حرام واصلا بتجيب امراض وقرف

قالي انتي بس الي تقلتي في الشرب امبارح ومش فكره
كلامك أنا سألتك ياحبيبي قبل ما اعمل كده وانتي قولتيلي
ماشي
_سرحت وعماله احاول افتكر مش فاكره قولتله أنا كل الي فكراه انك قولتلي اني دورك امبارح وانا دوري النهارده

= اهو ياروح قلبي النهارده دورك اعملي فيا الي انت عايزاه

_ طب يلا بينا فضلت اخليه يشرب وانا اشرب خفيف وافضل
ماسكه السيجاره ف ايدي لحد ما تطفي عمله دماغ بس
مصحصحه ل امه

= مش يلا بقا يابت أنا جبت اخري
_ بت ايه جت بت أما تبتك اسمي ستك هاله ياحيوان

= طبعا ستي وانا خدامك  و أوامرك كلها مطاعه

_..خش ياوسخ انت  خدش دش وتعالالي
=حاضر ياستي أوامرك

_دخل اخد دش وانا وجعني اوي الي عمله فيا امبارح كان
بيطلبو مني وحاول كتير يعمل كده وكنت بمنعه ومكنش
بيقدر وكمان اني يشوف منظري كده واهون عليه حتي
مصحنيش يطمن عليا ولا خاف يكون جرالي حاجه

= حلو كده يا ستي
_ قمت حطيت الكمامه في بقه وربطها بالحزام كويس
وكلبشت ايده ورجله وفضلت اضرب فيه بس استغربت أنه
حابب كده ومش حاسس بآلام ولا اهانه نيمته علي بطنه
وفضلت اضرب فيه واشتمه وقربت منه
=انتي بتعملي ايه ياستي
_ هعمل زاي الي عملته فيا امبارح
=بطلي هزار بقا يابت شيلي ايدك انتي هبله
_ششششش اسكت خليني اركز وبطل تفرك

= خلاص بقا ياحبيبي ااااااااه يابنت الكلب ده انا هطلع
ميتين اهلك
_ اي هو بيوجع اوي كده خلاص خلاص معلشي ياحبيبي
شايفاه بيتلولو زاي الدوده من الوجع وشد السلسلة الي بين
الكلبشات  ومسكني من شعري وبقا يخبط دماغي في
الدولاب وانا ازق فيه وهو يرجع تاني بيتوجع ويمسح الدم
دخل الحمام وانا لبست هدومي ونزلت وسبته ويتصل بيا
قولتله أنا مش هرجع ل ابويا وانت يا عره الرجالة مش
هتعرف توصلي تاني
= انتي فين ياهالة قوليلي وانا اجي اخدك

_ تخدني فين ياحيوان يالي الوساخه والقذارة بتجري في دمك  ابعد عني
= انتي بتشتميني أنا كده ياكلبه يابتاعة الرجالة
_وانت الي تعرفك ولا تعاشر راجل وسخ ذيك هتبقي ايه غير
بتاعة رجالة
= طب انتي فين دلوقتي
_ ملكش دعوة وطلق بتاعة الرجالة دي وسيبها في حالها
اول مره اشوفه بيعيط واشوفه بيستسمحني اني ارجعله
واقوله مكاني مفيش ربع ساعة لقيت رقم غريب بيتصل
_السلام عليكم مين معايا
= أنا احمد ياهالة صاحب ابراهيم جوزك هو لسه قافل معايا وقالي كل حاجه

_ ابراهيم قالك ايه
=انكم شدين مع بعض شوية وزعلتو واداني رقمك
علشان أنا ومراتي نكلمك
_بص بقا أنا ماشية في الشارع وشايلة هم الدنيا كله خليه
يسبني في حالي ويطلقني

= ممكن تهدي وتقوليلي انتي فين مينفعش تخرجي وتمشي
في الشارع لوحدك في وقت زاي ده
_ لا هو عادي بنسباله فاجرة بقا وبتاعة رجالة مستنين منها ايه
=عيب ياهالة تقولي ع نفسك كده انتي ست محترمة ومتربيه احسن تربيه

_ هو أنا الي بقول ابراهيم الي بيقول 👈وبكيت بحرقه

= حقك عليا انا ياهالة ممكن بقا تقوليلي انتي فين
ومتخفيش أنا هاجي اخدك وتقعدي عندي لحد ما تهدي
واعصابك ترتاح ومش هقوله
_انت اهبل ولا في فمخك حاجه انت صدقت كلام صحبك
= أنا مراتي عندي وحماتي كمان مش قصدي حاجه من الي
في دماغك
_ انا اسفه يا احمد ...أنا زهقت وقرفت من حياتي معه ومش عايزة ارجع تاني

=. طب عرفيني انتي فين وانا اجيلك ونكمل كلامنا وهعملك
الي انتي عايزاه

يتبع



🌹البارت الثامن 🌹
بقلم سلطان زماني
احمد ..ينفع كده ياهالة تسيبي البيت في الوقت ده+
هالة ..أنا عملت محضر وتقدير طبي وهبهدلة
احمد ..محضر ايه بس اوعي تعرفيه حاجه زاي كده
هالة ..شايف ضربني ازاي الغبي ده أنا لو مكنتش هربت كان زماني ميته

احمد ..لا ملوش حق الصراحه اهدي بس كده وتعالي نروح والصباح رباح

هالة ..أنا مش عايزة اروح في حته مش هكون مرتاحه عند حد ممكن تسبيني
احمد ..طب اقولك تعالي نشرب عصير وخليكي في العربية لحد ما تهدي خالص ونروح

هالة ..ماشي يا احمد
رحنا محل عصير وطلبنا وفضلنا في العربية يحكي وسألني ع
سبب المشكلة قولتله ابقي اسأله هو أنا مش هحكي
قالي هو قالي علشان مش عملتي اكل وبتردي عليه وصوتك عالي

قولتله منه لله وحسبي الله ونعمه الوكيل فيه
احمد ..ده انا والله بحسده عليكي مش يحمد ربنا أنه معه وحده ذيك

هالة ..عليا انا ليه يعني
احمد .. أنا كتير بوصيه عليكي وبشكر فيكي لما تيجي سيرتك

هالة ..هو بيجبلك سيرتي
احمد . اه كتير ب اماره ما انتي بقالك كام يوم ومظبطاه علي الاخر
هالة ..في راجل يجيب سيرة مراته لصحبه راجل ناقص ومتخلف

احمد ..المهم احنا لازم نطمنه علشان اتصل بيا ١٠٠ مره
هالة ..اقسم بالله لو عرفته طريقي ل افتح باب العربية وهرمي نفسي
اداني سيجاره وولعتها قالي احنا هنروح دلوقتي لو مراتي
سالتك قوللها إنك لسه معرفاني مكانك من شوية علشان
متشكش أننا كنا مع بعض قولتله ماشي وروحنا ومراته
طلعتلي جلبيه من بتوعها ورحت نمت مع حماته في الاوضه
وفضلت تحكي معايا اني استحمل واعيش قولتلها ماشي
ونمنا وصحيت الصبح كلمت سمسم وقولت لمراته اني نازلة
عند صحبتي ورحت خرجت معه وقضيت احلي يوم في
عمري واتصدمت اول ما روحت بيت احمد ولقيت جوزي
هناك وحماته اتحايلت عليا ومرات أحمد وأحمد وقالولي احنا
اهلك لو حصل حاجه تاني تعالي واحنا هنجبلك حقك متخفيش
وقالولو متزعلهاش تاني ولو عملتلها حاجه تاني احنا الي هنقفلك
وروحت معه سبته ودخلت الاوضه وهو فضل يشرب في
الاوضه التانيه لقيت وحده بعتالي علي المسانجر ومكلماني
صوت كلمتها وقالتلي بلاوي عن سمسم وأنه خدعها قبل مني
واني. الدور عليا قولتلها  هو قالي أنه محبش غيري قالتلي
ثواني وبعتتلي فويسات بصوته بيقولها نفس الكلام الي كان
بيقولهولي وقالي هو هيعلقك بيه وهياخد الي عايزه وهيزهق
منك وهيشوف غيرك..قولتلها انتي ايه الي عرفك قولتلها هو
بعتلي اسكرينات بينكم علشان يعرفني أنه دنجوان واني
النسوان هتموت عليه وهو اصلا حيوان
وانا عرفتك من الاسم والصورة وبشوفك وانتي بتعلقي علي بوستاته في
الجروب قولتلها أنا اصلا متجوزة وكنت بتسله مش اكتر
قالتلي أنا قولت احظرك منه علشان ميحصلش فيكي الي
حصل فيا
خلصت معها كلام ولسه هنام ونروح في النوم لقيته جاي
بيصالحني وبيقولي والله من ساعة ما مشيتي وانا اعصابي
زاي الزفت حتي الشرب بشرب بس مش بعمل دماغ قولتله
انا تعبت منك ومن غباءك وقسوتك وطولة لسانك عليا قالي
تعالي طب اقعدي معايا نشرب ونتكلم طلعنا وانت بالي اصلا
مع الزفته دي وعلي الي قالته عن سمسم ودماغي مقلوبه
ومش مع ولا مركزة لكلامه اداني سيجاره اشربها وكاس
وقعد ياكلني تفاح وموز في بقي ولقيته تحت رجلي بيبوسها
وبيقولي أنا آسف قمت بعده رجلي وقولتله مبقتش أصدق
الكلام ده شوية تضربني تاني وتشتمني قالي خلاص بقا
انسي أنا ماصدقت افك وانسي ياستي قولتله قلعني الأندر
لقيته برق وقالي ايه قولتله قلعني الأندر قالي امرك ياستي
شديته من شعره ودخلت دماغه بين فخادي ويطلع يدوب
ياخد نفسه وارجعه تاني وقالي شفتي ده فين قولتله من
الفيديوهات الي كنتي بتورهاني قالي بقيتي جامده اوي
ياهالة قولتله يلا تعالي حميني قالي يلا ياستي وسبقته وهو جيه ورايا الحمام وو.....
يتبع التفاعل وحش جدا ياجماعة

البارت التاسع🌹
بقلم ✍️سلطان زماني
خلصنا ونمنا لقيت احمد بيكلمني الصبح بعد ما جوزي نزل+
وقالي تعالي نروح تتنازلي عن المحضر قبل مايجي إنذار ليه
ويعرف قولتله أنا هلبس وهروح حاضر
قالي أنا هاخدك بالعربية بسرعة وارجعك رحنا واحنا راجعين
عمال يحكيلي عن مراته وانها مش مريحاه في الجنس وهي
السبب أنه بيعمل علاقات وبيخونها واني لولا العيال كان طلقها من زمان
وقالي طبعا انتي زعلانه مني اني دخلت عليكي اوضتك بس صدقيني أنا كنت سكران وطول قعدتي معه وانا بتخيلك
حتي كمان لما دخلتي بعدها  الاوضه علينا بطبق الفاكهه
مقدرتش امنع عيني أنها تشوفك وانتي اليوم ده كنتي جامده
اوي الصراحه لولا أني هو كان موجود
كان زماني مخلف منك عيال

هالة ..انت مش شايف انك ذوتها
احمد ..أنا آسف شكلي بوظت الدنيا بس الكلام طلع غصب عني

هالة .ممكن تروحني بقا قبل ما يرجع ويعملي حكاية
احمد ..حاضر ممكن طيب اخر طلب
هالة ..ممكن
احمد.  تردي عليا علي الواتس اب لاني لما بروح مش هعرف اكلمك علشان مراتي وانتي كمان علشان جوزك

هالة ..قولتله هو انت لسه فاضل حاجه مقولتهاش يااحمد

احمد.. لا هطمن عليكي أصبح امسي كده يالولو
بعد ما قال لولو دي أنا ضحكت ونزلني قبل البيت بمحطه
واخدت توكتك وروحت وجهزت الاكل وظبطت شفتي ورحت
اشوف الجروب نزلو ايه وعملين ايه وبقيت انزل بوستات
رومانسية وبتجيب تفاعل جامد ورجالة تدخل تعلقلي وكنت
بتبسط اوي من أنهم بيحاولو يوصلولي باي طريقة دخل
سمسم كلمني ع المسانجر وقالي انتي مجنونه اي الي بتعمليه ده

هالة ..مالي بعمل ايه
سمسم ..بتنزلي بوستات وفرحانه بلمه الرجالة حواليكي
هالة ..في أي ياسمسم مالك
سمسم ..مالي ايه وزفت اي ياشيخه  اي فرحانه اوي بيهم

هالة ..قولتله أنا مسمحلكش تكلمني بالطريقة دي وبعدين هو
أنا غلطت في ايه ما انت كمان بتعمل كده
سمسم ..بس انتي مفهماني انك محترمة وملكيش في الكلام ده
هالة ..كلام ايه
سمسم ..يعني انتي ست متجوزة ومتربية وملهاش في شغل
الشقط والمصالح وكده

هالة ..سقط ومصالح ازاي
سمسم ..ياهالة اي ست بتنزل بوستات وتلم الرجالة حواليها
يا اما بتشقط عريس يا اما تطلع منهم بمصلحه
هالة . أنا ولا كده ولا كده انا بتساله يا سمسم بتسله

سمسم ..علي العموم انتي حره ودي حياتك
هالة ..ماشي عن اذنك بقا علشان مش فاضيه
سمسم ..استني ممكن اعرف مالك واي الي غيرك كده
هالة ..مفيش كان عندي مشاكل مع جوزي والنيا كانت مقلوبه

سمسم ..مشاكل ايه ممكن تحكيلي
هالة ..مشاكل وخلاص الحمد لله بقا علي كل حال
سمسم ..والله لتحكيلي هو مش احنا واحد
هالة ..ما انت لسه قايل اني حره ودي حياتي
سمسم ..زعلت اوي لما لقيتك زيهم

هالة ..اي زيهم دي ماشي ياسمسم شكرا في حاجه تاني عايز اقولها

سمسم ..قصدي زعلت لما لقيتك بتعملي زيهم والله ياهالة انا
خايف عليكي وبحبك وعايزك ..يلا بقا احكيلي
هالة .. كنت دخله جمعية من وراء جوزي وعليا ٣ شهور
مدفعتهمش و كنت هقبض السادس وبسبب التأخير ده
خلوني الأخير

سمسم ..كام يعني ياهالة
هالة .3000 بس أن شاء الله هتصرف

سمسم ..بقا القمر زعلان ومدايق علشان 3000
هالة.. هو مش عايز يديني الفلوس علشان بيرخم عليا وعايز يعمل معايا حاجه غلط
سمسم ..حاجه غلط ازاي
هالة ..ينام معايا من الخلف وانا رفضه
سمسم ..ليه ده جامد اوي
هالة ..احترم نفسك هو ايه الي جامد
سمسم ..أنا جربتها بصراحه جامد اوي
هالة ..انت عملت كده مع ستات ياسمسم

سمسم ..اه كتير وبعدين هو لسه في ستات بتقول حرام وعيب
هالة ..أنا مكدبش عليك أنا عايزة اجرب بس هو غبي وهمجي

سمسم ..خلاص ياقلبي نجرب مع بعض

هالة ..احل بس المشكلة الي عندي دي وبعدين نشوف
سمسم .. ياحبيبي اعتبريها اتحلت خلاص
يتبع التفاعل ضعيف اوي لو القصة مش عجباكم قولو وموقف نشرها


🌹البارت العاشر🌹
بقلم ✍️ سلطان زماني
جوزي رجع من برا وانا البريوت جاتني وفضل طول اليوم
يهزر معايا وويشربني حشيش وبليل قولتله
ولقيته اتغير وقلب وقالي أنه هينام في الاوضه التانيه
وانا دخلت كلمته حنان صحبتي وصحيت تاني يوم

كلمت سمسم وقالي عايز يشوفني كاميرا  بس مش بلبس الخروج
وفضل يتحايل عليا جامد مردتش اجبله سيرة البريوت
وقولتله أنا لسه جايبه قميص نوم  جديد تعالي اورهوالك
بس هتشوفه بس متعشمش في اكتر من كده
وفعلا دخلت خدت شاور بسرعة ولبسته وشافني بيه
واتهوس اتجنن مبقاش ع بعضه

فضل يقولي نزلي الكاميرا لتحت نزلي الحمالة قولتله أنا
قولتلك تشوفني بس
وفضلنا نحكي كاميرا ويحكيلي عن مغامراته وشغله واني
أبوه بيفتحلو مطعم وأنه عايز يقابلني علشان يديني الفلوس
قولتله بكرا هقابلك قالي حاولي يكون بدري علشان نلحق
نقعد مع بعض ونجرب برحتنا
قولتله مش عارفه بقا هينفع ولا وفعلا نزلت تاني يوم وقبلته
واول ما شفني سلم عليا واداني الفلوس واحنا في العربية
وقالي أنا معايا مفتاح شقة ابويا القديمة
قولتله أنا خايفة قالي عيب عليكي
وبعدين احنا مش هنطول قولتله أنا مش عمله حسابي اصلا
سبني النهارده وبكره اخلص الحاجات دي ونتقابل بعد بكره
قالي يعني علشان خدتي الفلوس بتقولي كده
قمت رمياهم وقولتله نزلني قالي متفهمنيش غلط أنا بس
كنت عامل حسابي اني هرتاح وهتجنن لو معملتش كده
قولتله دي اول مره يحصل بنا كده ومحبش تشوفني وانا كده
علشان خاطري بقا ياسمسمتي وقربت من شفايفه كلتهم
وعضتهم بسناني براحه وشدتهم
قالي يخرب عقلك قولتله يلا بقا رجعني علشان الحق اودي
الفلوس دي قبل جوزي ما يرجع

قالي ماشي بس انت عايز بوسه تانيه بقولك ماتيجي نروح
الجراج بتاع عمارتنا مفيش حد هناك
قولتله هنتاخر كده قالي لا دول هما 10دقايق وفعلا رحنا
وفضل يبوسني ويلعب في صدري وانا فضلت العب معه لحد
ما ارتاح ووصلني قبل بيت حنان ومشي طلعت ليها سبت
معها الفلوس ونزلت وقولتلها لما اروح هكلمك وافهمك
وروحت البيت  جوزي من اول يوم في البريوت وهو شبه
غضبان مني منعزل في اوضته ولا بياكل معايا ولا بيهزر ولا
حتي بنقعد نشرب حشيش وخمرا مع بعض ولا اكنه عقاب

وسمسم مش مبطل اساله وكل يوم يكلمني وانا أثبت فيه
واريحه بكلمتين  البريوت خلصت وسألني جوزي قولتله لسه
بكرا اخر يوم اخدت منه فلوس ورحت للكوافيرة عملت
شعري ووشي وحواجبي واول ما نزل جوزي نزلت بعديه ع
طول كلمت سمسم وقابلني ورحنا شقة باباه القديمة ولقيته
مولع سيجارة حشيش وبيقولي هخلصها واجيلك قولتله هي
البتاعة دي ريحتها غريبة ليه كده .أنا جوزي بيشرب سجاير
بس رحتها مش كده خالص قالي ده حشيش تجربي خدي
خدي
اخدت وشربت ورحت في دنيا تانيه خالص وبجد ولا اكني
اول راجل يلمسني  من رقته والرومانسية وكلامه ورحته
وشكل جسمه رغم اني كنت عارفه أنه بيضحك عليا بس
مبسوطة اوي وفضلنا كده اكتر من ساعتين ولبست وانا نازله
قولتله اني الاسم الجديد بتاع الجمعيه قرب قالي متشليش
هم اي حاجه
اهم حاجه انتي بس متحرمنيش منك خدي دول خليهم
معاكي وانا يومين كده واقابلك واديكي الي عايزاه خدني
وصلني وطول الطريق يقولي أنه عمره ما اتبسط واتمتع كده

ويبوس ايدي ويقولي ربنا يخليكي ليا ياقلبي ونزلت وطلعت
اخدت شاور وفضلت ادعك جسمي باليفه علشان البريفوم
بتاع سمسم مغرق كل جسمي ودخل نمت زاي القتيله
جوزي صحاني وكان جايب غدا من برا وقالي كل ده نوم
صحيت واتغدينا ورجع يشربني معه زاي الاول وفضلنا
سهرانين ودخلنا والمره دي لقيته هو الي بيطلب مني اني
اعمله كده قولتله ما انت زعلت وضربتني قالي اعملي كده
بس براحه انتي من بعد ما عملتيلي كده وبقيت احس اني
عايز تاني ودخلنا وعملت كده وبقا يخليني اشتمه ب امه
وتقوله يا خ..ل.   ويا مع..ص.
..وخلصنا ونمنا وقولتله اني
رايحه لحنان قالي روحي
يتبع التفاعل وحش جدا ياجماعة


تعليقات

التنقل السريع