القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اغتصاب مع موافقة الأهل البارت السابع بقلم شهد زكريا في موسوعة القصص والروايات



كل سنه وانتوا طيبين و عيد سعيد عليكوا جميعاً 

انا مبتاخرش ولا حاجه واتباد كان معلق ونت ضعيف واوقاات جروبات بتعلق الروايه واللي عايز الاقديم عمل متابعه علي اكونت فيس و هيلاقي كل حاجة

 Part 7 : قبل ما اكتب هستغلكوا ثانيه رددوا ورايا يارب يا عمو زكريا توافق ان شهد   يوم السبت 


 نصحيه : مينفعش حد يمسك قلم و يكتبلك قصة حياتك...  مينفعش اي حد يحدد مصيرك


Shoshka


كنان : بصي انا مش طايق نفسي خليكي هنا وانا هروح اشوف الكارثه دي واجي اخدك 


فريدة : طب اهدا هاجي معاك ومش هضايقك 


كنان : اسمعي الكلام قولتلك اقعدي يا فريده هنا 


فريدة : اظن قولت هاجي معاك


كنان بعصبيه : فررررريدة قولتلك ايه 


فريدة بعناد : وانا قولتلك هاجي مش عايزه نقاش 


نادر : صلوا علي النبي كدا واهدوا 


فريدة : عليه افضل الصلاة و السلام 


نادر : مالكوا بقا 


فريدة  : اركن علي جنب كدا 


نادر بستغراب : اركن علي ايه 


فريدة : هو مش قال صلوا علي نبي مصلتش ليه كافر ولا مسيحي 


كنان مسك ايديها و سحبها : عليه افضل صلاه وسلام اتنيلي تعالي خلينا نخلص...  مش عارف عمال اقع في مصايب ليه 


نادر لحق كنان : هي نتيجة تحاليل طلعت 


كنان : طلعت و طلعت بنتي و اركب وانتي اتنيلي اركبي و مسمعش صوتك خالص فاهمه 


وركبوا العربية و بعد نص ساعة وصلوا المستشفى 


دكتور : اهلا وسهلا يا باشا اتفضل علي مكتب 


نادر : البنت فين 


دكتور : في اوضه جنب المكتب 


كنان : فريدة روحي للبنت دي ... نادر تعال معايا


فريدة : أزيك يا حلوه اسمك ايه 


حور بخوف : هو انتي هترجعيني الملجأ تاني 


فريدة : مش فاهمة ملجأ ايه 


حور قربت من فريدة و عيطت : اصل ماما سبتني في ملجأ و بعدها جت خدتني وودتني عند راجل شرير وقالتلي ده ابوكي و بعدها مشيت و هو حبسني و جبني هنا معرفش ليه هو فعلاً بابا


فريدة احتضنتها : اهدي هو بس كان زعلان من مامتك بس ومش هيحبسك تاني انتي هتيجي معايا البيت و هنقعد مع بعض متقلقيش 


دخل كنان ومعاه نادر الي غرفة الطبيب 


نادر : هي عندها كام سنة 

دكتور : علي حسب شهاده الميلاد عندها5 سنين


نادر : يعني كان عندك 20 سنه يا كنان 


كنان قام من مكانه : تمام انا هخدها 


في هذا وقت كانت فريدة وحور اتعرفوا علي بعض و ابتدوا يلعبوا سوا 


كنان : فريدة عاي..... انتوا بتعملوا ايه 


فريدة : بلعب معاهي هو احنا هناخدها 


تنهد كنان و أوما براسه 


فريدة احتضنت حور : مش قولتلك 

حور بهمس : انا هحبك 


كنان في نفسه : كان ناقصني حد يشاركني فيكي..  دنا مصدقت قربت منك 


قربت فريدة من ودنه : تتتتتوووووووت 


كنان بفزع : ودناااي يخربيتك في ايه 


نادر بضحك : ههههه بطني اه 


فريدة : بطنك وجعاك خد دوا ... وكمان انا عماله اناديك بقولك مش هنرجع البيت


كنان : نادر خد البت دي وديها البيت وخليها هناك


فريدة : البت دي ليها اسم وهو حور 


كنان : خد حور هانم معاك و انا و فريده رايحين الزيتون نجيب حاجتها 


وذهب كل من حور ونادر الي المنزل و كنان و فريدة الي حي حدائق الزيتون


فريدة : هو انت حاسس ب ايه 


كنان : مش فاهم 


تنهدت فريدة وقالت : يعني حاسس انها بنتك ولا لا حاسس انك هتقدر تعوضها عن حرمان اللي عشته ولا لا حاسس انك هتكون اب صالح ولا لا 


اوقف كنان السيارة  : انزلي هنتكلم.

ونزلت فريدة و نزل كنان ثم نظر الي فريدة بكل الم : هتصدقيني لو قولتك مش عارف.. من ساعت ما امي ماتت وانا مش عارف..  محدش حاسس واحد لسا مكملش 20 سنه اتجوز عُرفي و كان ببنام مع بنات و بيشرب كل حاجة و فجاة بقيت اكبر والفلوس كترت و الشهوات بكل انواعها كبرت و كترت معايا... مكنش عندي حد يقولي ده عيب او حرام..  ابويا سبني بمزاجي و جدي جبل قالي هتفضل كدا لحد ما تزهق من نفسك...  فجاه الاقي نفسي متجوزك حاسس اني بحبك مش عارف مالي ... مفيش حد علي الارض يقدر ميسمعش كلامي انما انتي تقدري انتي تموتيني ومتكلمش...  عايزه اتغير مش عايز اخسرك مش عايز اخسر اخر امل في حياتي و لاسف انا منفعكيش..  اول مره احس اني انسان زباله ... فجاه لاقيت ملاك ربنا بعتهولي عشان اتغير بس مش عارف..  اهو طلع عندي بنت و انتي فرحانه وشكلك كنتي عايزها تيجي معانا البيت مع ان لو حد مكانك كان ممكن يرفض..  فاضل 6 شهور و هتسبيني وتمشي 

وهتاخدي معاكي قلبي هتسبيني مجروح ومكسور اول مره اتكلم كدا انا تعبان تعبان اوي عامل زي العيل الصغير اللي ضاع في بلد غريبة عنه 


وفجاه قربت فريدة منه و مسحت دموعة و قبلت خده و احتضنته : مين قال اني هسيب السلطان لوحده انا هفضل موجوده علي طول معاك ينفع ونبي اسيب السلطان زيتون مينفعش طبعاً صح اهدا كدا 


كنان ضمها اكتر : مش عارف حبيتك ازاي او امته مش عارف اي حاجة غير اني مش عايز غيرك 


فريدة بخجل : احنا في شارع سبني 


ضمها اكتر : مش عارف ابعد 

فريدك بخجل : هعضك ابعد 


كنان قبل جبهتها : بحبك يا ملوخيتي 


فريدة بغرور : عارفة 


كنان : لا ولله طب مش هسيبك غير ما تديني بوسة


فريدة : في مشمش خليني ف حضنك  مش حوار 


كنان بص لعيونها : المشكلة اني مش عايز اجبرك عليا عاوزك تحبيني من قلبك 

وجيه يقبلها ضربته في بطنه وجريت ركبت في عربيه و هو ضحك علي تلك الطفلة و ركب سيارة : بتضربيني يا ملوخيه الكلب 


فريدة بضحك : في مثل يا سلطان زيتون بيقول ايه لو كان حبيبك عسل متلحسهوش كله 


كنان : حاضر يا اختي 


ووصلوا اخيرا الي حي الزيتون (بيتي 😹)


كنان : ايه الريحة دي 


فريدة بضحك : مرحباً بك في شارع الترعة 


كنان : انتي هتدخلي وسط الريحة دي 


فريدة : انا ساكنه هنا يا عم من يوم ما اتولدت و كمان دول احسن جزارين  في زيتون(جزاره اولاد سالم معلش بعمل دعايه ل بتنا) 


كنان : اطلعي يا يختي اطلعي 


و طلعت فريدة الي منزلها و اخذت اغلب حاجتها و نزلت سلمت علي اصدقها و الجيران و ذهبت من كنان الي افخر المحلات التجارية  و بعد ساعتين تم الوصول الي القصر 


نادر : ايه كل ده 


كان كنان ماسك ايد فريدة ومش راضي يسبها 


وفاء بذهول : خير 


فريدة بخجل همست الي كنان : سيب ايدي بقا 


صفاء : كنان بيه البنت الصغيره دماغها اتفتحت 


فريده بصدمة : بتقولي ايه 


كدا البارت خلص بس مليش مزاج اكتب معلش 

لو سافرت هكتبلكوا بكرا بس ادعولي

#اغتصاب مع موافقة الأهل 

#بقلم شهد زكريا

ومتنسوش الكومنتات عشان تفاعل واقدر اكمل وشكرا

البارت الثامن من هنا هنا 

 

تعليقات

التنقل السريع