القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية غلطة عمري البارت الواحد وعشرين 💥 بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات

البارت الواحد وعشرين 💥

بقلم سلطان زماني

مدحت قالي انا عرفت انك هتطلق مريم+


_اطلق مريم مين قالك يامدحت الكلام ده


مدحت ..هي الي قالتلي وكلمتني علشان اعرف منها رد فعلك


والي بيدور في دماغك وابلغها


_وانت بتقولي السر ده ليه


مدحت ..علشان انت اخويا ووكلين مع بعض عيش وملح وانا


حظرتك من الاول ومسمعتش كلامي وفكرتني كرهلك الخير


ومش قلبي علي مصلحتك


_لو اخويا بجد كنت منعتني أن شاء الله بلقوة ولا تشوفني


بغرق وتسبني


مدحت.  انت مكنتش شايف نفسك يابني انت كنت لاغي


عقلك  شقتك تشهد ده انت زعقت فيا ورميت كلامي تحت


رجلك وصدقتها هي 


فضلت اقولك بلاش دي وريهام قالتلك


أنها حولت معايا وملقتش معايا سكة  راحت دخلت عليك انت


بقلم ✍️ سلطان زماني


_ يامدحت دي كان متقدملها كتير اموت واعرف ليه


اختارتني أنا وفضلتني عنهم


مدحت ..اولا اسف في الي هقوله ..دي كلبه ولاحد اصلا


عبرها ولا يفكر فيها ولو فرضنا دي آخرها عيل شمام سواق


توكتك إنما مينفعش احنا نبص لوحده شمال زاي دي ثانيا


اشمعنا انت ..علشان انت طيب يامحمود مصعتش ملفتش


ودورت  زاي وزاي اخواتك لقيت فيك الطيب الغلبان الي


هتعرف تضحك عليه وتشتغله فهمت


_ فهمت بس سوال


مدحت ..اسال يا اخويا


_ هي كانت بتلف عليك ازاي


مدحت ...هجوبك بعد ما تجاوبني الاول انت هتطلقها بجد


ولا دي حركة


_ خلاص والله دي برا حياتي متلزمنيش


👌بقلم ✍️💥 سلطان زماني 💥


مدحت ..بص ياسيدي هي كانت بتيجي ل ريهام الشغل


واتعرفت عليها وبدأت تقولي اسم البرفيوم الي حطه ايه ده


جامد وتحكيلي حكاية طلقها الي بيعمل كده كل شهر مره


وأنا فاتحلها الهويس ومصدرلها الطرشة ومنفض ع الاخر


فضلت  تحاول وتحور وتكلمني صوت وتقولي صوتك بيعمل


فيا حاجات غريبة واقولها غريبة ازاي وتقولي بيهيجني


موووت وانا قولتلها أنا بحب الطبيعي الصوت مش بيهيجني


_ كمل كمل


مدحت ..لحد ما فتحت الكاميرا كانت بتوريني القمصان النوم


الي عندها وتتعمد تظهر جسمها وفكره أنها بالطريقة دي


هتجبني  وفي مره قالتلي علي حوار الكالون اني


مامتها ضيعت المفتاح وخايفة اني حد يلاقي المفتاح


ويسرقهم وهي نايمة ويعمل فيها حاجه


فهمت اني البت دي بتجيب رجلي وبصراحه قلقت خوفت


اروح تكون بتعمل عليا حوار وتلبسني نصيبه او حد من أهلها


يشوفنا والبس


_ هاااا وبعدين


مدحت ..خلعت طبعا وقولتلها خلي حد من اهلك يغير


الكالون ده حوار سهل خالص وبقينا نقعد نتكلم مع بعض


بالساعات واشوفها كاميرا لحد ما قولتلها تعالي الشقة ندلع


شوية لقتها كل الي همها الفلوس عايزاني اجبلها حاجه دهب


خاتم سلسلة هدية يعني قبل نعمل كده وخايفه اني اجيب


صحابي ونعمل عليها حفلة في الوقت ده حضرتك ظهرت


وبدأت تسالني عنك وتكلمني عنك وعايزة تعرف أسرارك


وانت بتحكي عنها ازاي وشايفها ازاي ووضع اهلك وحالتهم


المادية فهمت أنها بدأت تلعب عليك وكلمت ريهام وهي


قالتلي انها هتبعدك عنها ولما حسيت بخطر جيت قولتلك


لقيتك متغير وبتتعامل معايا ولا كاني عدوك مش اخوك


_ وآلله يامدحت أنا مليش تجارب وكنت فاكر اني كل الستات


في ادب واخلاق زينب لاكن طلعت مغفل بهيم مش فاهم


👌بقلم ✍️💥💥 سلطان زماني،،

مدحت.. أنا لما شفتك مع انك سبت الشغل وهتحرم منك بس


فرحت انك رجعت لعقلك وشفت محمود اخويا بتاع زمان


_ الحمد لله اني ربنا كشفها ليا قبل ما كانت تخليني اتجنن


ولا ادخل فيها السجن. انت متعرفش أنا كانت حالتي ازاي


مدحت . الحمد لله بالله عليك اوعي تزعل مني ولا تشيل


جواك مني انا قولتلك وحظرتك وقولت انك اكيد هتفهم


كلامي ولو كنت سالتني ساعتها كنت قولتلك بس انت


صدتني وقفت الموضوع وشبه طردتني من شقتك


_ لا. يا اخويا متقولش كده انا الي فعلا طوعت شيطاني


واستاهل كل الي جرالي


مدحت . بص بقا يا اخويا هي كلمتني وسالتني علي محامي


صايع علشان يرفع ليها قواضي النفقة والقايمة وقالتلي اني


العفش الي مكتوب في القايمة غير الي في الشقة وكده هيبقا 


تبديد وسرقة واختلاس وناوية علي نية مش كويسة


_خليك وراها اعرفلي آخرها ايه يا مدحت وقولها انك سالتني


وانا قولتلك اني بحبها وعايزها وهموت عليها واوعي تجبلها


سيرة اني سبت الشغل


مدحت ..عرفني طيب ناوي علي ايه


_ هي لما كانت بتشوفها كان صور ولا كاميرا


مدحت ..صور وكانت بتبعتلي فيديوهات بس كانت بتمسحها


هي من عندها بعد ما اشوفهم وبيختفو من عندي


_ أنا عايز أسرق موبيلها


مدحت ..تفتكر الي زاي دي هتخلي دليل عليها اكيد مسحت


بقولك ياحوده أنا عندي فكرة جهنمية


_مستني ايه قولي بسرعة


مدحت ..مش هقول الا لما متابعين ابو السلاطين يتفاعلو جامد اوي 😂


يُتبع...

غلطة عمري


 

تعليقات

التنقل السريع