القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية غلطة عمري 💥البارت السابع عشر 💥 بقلم ✍️ سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات



💥البارت السابع عشر 💥

بقلم ✍️ سلطان زماني 

دخلت لقيت الهانم بتحكي مع حد فيديو ومطلعه صدرها برا 


ولبسه قميص نوم اتخضت وقفلت الموبيل 


_ انتي بتخونيني يافاجرة يارخيصه 


مريم ..سيب شعري انت اتهبلت ولا حكايتك ايه 


_ قربت اخد الموبيل زقتني وخربشتني بضوفرها في وشي 


بحط ايدي ع وشي لقيت دم  اتجننت فصلت اضرب فيها 


ومسكتها من شعرها بقيت اخبط دماغها في الدولاب 


والحيطة ورمتها علي الارض وفضلت اشوط فيها برجلي زاي 


المجنون وبدون وعي واشتمها لحد ما فوقت من الي فيه 


واستوعبت ورجعت لعقلي ببص لقتها مرميه علي الارض ودم 


من بوقها وانفها ووعنيها ومغمضه ومش حسه بحاجه ولا 


بتنطق قعدت جنبها ابكي زاي الاطفال وخايف لتكون ماتت 


وبكلم فيها وبقولها بتعملي كده ليه غلطتي اني حبيتك 


وبصرخ حرررررررام أنا مستهلش منك كده


 فضحتيني وخلتيتي حد مهزق ودلدول قدام اهلك والجيران


عايزة تمشيني علي كيفك وعلي دماغك واشوف الغلط بعيني 


واسكت  واقبل بيه انتي ربنا بعتك ليا علشان يخلص ذنب 


زينب 

بقلم ✍️. #سلطان_زماني

 قمت جبت بريفيوم والحمد لله فاقت وشلتها وقعدتها 


ع قعدة الحمام وفتحت الدش وقلعتها القميص وحمتها 


ومسحتلها الدم وخرجتها ودخلتها الاوضه وقعدت في الصالة 


ولعت سيجارة وطفتها وقايم ادخلها اطمن عليها


 سمعتها بتقول في الموبيل بصوت عالي تعالو بقولكم ابن 


ميتين الكلب حبسني وبيضربني دخلت جري عليها رمت 


التليفون قولتلها انتي كمان بتجببلي اهلك قالتلي اضرب تاني 


يامريض يامجنون وحياة امك ل اندمك ندم عمرك 


واقف مستغرب ومزهول وعقلي وقف وعطل هو أنا بجد 


ممكن اكون مريض


عقلي ..مريض ايه يامتخلف ما انت دخلت لقتها فاتحه كاميرا 


مع راجل وبتوريله صدرها


أنا ...طب هي لو مش بتحبني اتجوزتني ليه ما كان عندها 


مليون فرصة غيري


عقلي ..ماتغورها ياعم هي هتيجي اغلي من زينب بنت عمك 


وام ولادك


أنا .. أطلق ايه هي بس اول سنة لازم يكون فيها مشاكل لحد 


ما نفهم بعض ونتعود علي بعض ..امها قالتلي كده 


عقلي ..وهي دي مشاكل ..دي فضايح يابني انت مكسوره 


عينك قدام الكل حتي اهلك مش قادر تبص في عينهم


أنا .. أنا عندي امل في ربنا كبير انه يهديها وترجع تحبني زاي 


الاول وتعرف قيمتي 


فضلت علي الحال ده لحد ما جيه بودي وامها ولسه بحكي 


الي حصل بودي قالي بزعيق لسانك ميجبش الهواء ولو 


فكرت بس تتصل بيها ولا خيالك يصورلك انك تعدي من ادام 


بيتها هفشخك ياحليتها رحت لمريم لقتها خرجة بشنطة كبيره 


بقولها علشان خاطري متسبنيش بصتلي من تحت لتحت 


وبقرف وتفت علي وشي  وقالتلي طلقني يامريض 


اظن أنا كده مدلعكم ومشهيصكم علي الاخر ..عايز منكم بقا 


رايكم وتوقعاتكم للي جاي


 رايكم بس ياحلوين من غير ملصقات♥️ 🌹 بحبكم👑

البارت الثامن عشر من هنا 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع