القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بتاعة الرجالة البارت السادس بقلم ابو السلاطين في موسوعة القصص والروايات مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله

🌹البارت السادس 🌹

بقلم ✍️ سلطان زماني 

لقيت دم فضلت أفتش في جسمي زاي المجنونه دخلت 


الحمام حسيت بوجع فظيع وعرفت أنه الغبي عمل معايا من 


الخلف وقعدت العن واشتم فيه وعايزة اسيب البيت واروح 


عند اهلي 


وفضلت افتكر الي حصل  فأكره طشاش مش اوي 


وكلمته مش بيرد 


فتحت  المسانجر لقيت سمسم بعتلي بيقولي وحشتيني 


اوووي كل ده تأخير قولتله دلوقتي الي مسكت الموبيل 


سمسم ..وحشتك ياهالة ولا بأمانة


هالة ..وحشتيني اووي ياسمسم أنا بجد بقعد افكر واسرح 


فيك ومش ناسيه كلمة من كلامك ومكنتش حبه امشي ولا اسيبك


سمسم..أنا خائف اتعود عليكي ياهالة وفجأة تغيبي أو تبعدي عني 


هالة ..اشمعنا انا يعني ده انت قولتلي انك عرفت ستات كتير


سمسم ..اه عرفت كتير بس محستش مع ولا وحده الي 


حسيته معاكي انتي فيكي براءة احساسك ومشاعرك مصدقهم


هالة ..وانا كمان ياسمسم كنت فين ياواد انت من زمان 


سمسم..هو انتي مش مرتاحه مع جوزك ياهالة 


هالة..أنا من بعد ما شفتك ياسمسم حسيت اني مكنتش 


عايشة اصلا ولا عمري ارتحت 


سمسم ..أنا كمان ياهالة 


انا مكنش عندي غير تجربة حب وحده بس 


مع خطيبتي كنت بحبها اوي شفت منها غدر وخيانه 


واستغلال لحبي ليها 


هالة ..استغلال ازاي 


سمسم ..استغلت اني بحبها وهموت من غيرها وسمحتها في 


حاجات كتير اوي مفيش راجل يقبلها علي نفسه لحد ما واحد 


بعتلي صورها عريانه والمحادثات الي بينهم ولما سبتها اخويا 


كمان قالي أنه سمع صحابه بيحكو عنها وعن اختها الكبيرة 


كلام مش كويس وفضلت فترة متعذب لحد ما نسيت 


هاله ..يالهووي واطية اوي البت دي متزعلش نفسك ياسمسم ياحبيبي


سمسم ..مش هشوفك قريب ياهالة


هالة ..جوزي صعب اوي اوي المره الي فاتت كنت خايفه 


ومرعوبة وخايفه يبان عليا


سمسم ..طب ماتيجي اشوفك كاميرا 


هالة ..دلوقتي ده انا لسه صاحية


سمسم ..طب حبيبي افطري وخدي وقتك وانا في مستنيكي


هالة ..اوك ياقلبي 


دخلت لبست الطقم الي اشتريته وسرحت وكلمته وفضل 


يتغزل فيا وانا شايفه عيونه الي مركزة ع صدري مختش 


بالي اني صورتي أنا وجوزي ورايا لقيته بيقولي ممكن تقربي 


الكام علي الصورة بصيت وفهمت أنه قصده علي البرواز الي 


متعلق ورايا قولتله بلاش قالي عايز اشوفك لما كنتي عروسة 


قربت الكاميرا وانا مكسوفه اوي ومحرجه


 وقالي ده جوزك ياهالة معقول


 قولتله اه للاسف قالي كان الله في عونك


 أنا الي راجل خوفت منه


 معقول ده يتجوز الملاك دي


 قولتله نصيب وقفلت معه وفضلت ابكي بحرقه وهو بيقولي اسف 


حقك عليا قولتله محصلش حاجه


 هروح اكمل شغل البيت 


جوزي رجع اول ما شفته اتعصبت وقولتله انت ازاي ياحيوان 


تعمل كده فيا امبارح 


قرب عليا ومسكني من شعري وضربني 


قلم ع وشي قالي الكلام ده تقوليلي بليل ياروح امك انتي 


هتتمرعي يابت وتشوفي نفسك عليا ده انا اطلقك واجيب 


ست ستك


 بصتله بقرف وقولتله طلقني أنا عشتك دي عيشه 


تقرف


 قالي عدي يومك واتلمي بدال ما المك  وقالي عملت 


طفح 


قولتله لا 


قالي اه ماهو ده آخرة الي يدلع وحده ذيك 


قولتله متدلعنيش تاني وسبته ودخلت المطبخ عملت غدا 


بسرعة واتغدا ومردتش اكل معه ودخلت خدت دش ونسيت 


اخد معايا هدوم وخلصت وطلعت لفه الفوطة علي جسمي 


وشفني وانا طالعه لقيته جايلي زاي الكلب يقولي ايه يابت 


الحلويات دي قولتله بمياصه اوعي كده سبني روح لست ستي


قالي انتي ستي وتاج راسي وأنا خدامك 

يتبع  التفاعل محبط جدا 😐

البارت 7_8_9_10من هنا 



 

تعليقات

التنقل السريع