القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية #احببت_مصارع (14) (15 )بقلم يوستينا سامي في موسوعة القصص والروايات

#احببت_مصارع 

(14) (15 )


نور:  لله دي حلوة اووي ..وبدأت تبص علي الصور والأجهزة الجيم الي في اوضته لكنها كمان اتجرات وفتحت الدولاب تتفرج علي هدومه ..بس وهي بتقفل الدولاب ...


يوسف ببتسامة : ايه حلوة هدومي 


نور 😳


يوسف برخامة  ..انت اي الي جابك اوضتي بقي ..


نور بتوتر وحرج : مكنتش اعرف انها اوضتك اصلا 


يوسف:  اممم والصورة الي متعلقة دي ..ماخدتيش بالك منها مثلا ...قرب منها طب والالبوم ده وبدأ يقرب اكتر 


نور حطت ايديها علي صدرة علشان تقدر تتكلم وغمضت عينيها واتكلمت بخوف : لا.... وبعدين انا كنت زهقانة وفضلت .....اتمشي لحد ما جيت هنااا


يوسف مسك ايديها وابتسم:   ياااااه للدرجة دي ..انت لفيتي الفيلا كلهااا

وبرضوو فتحتي كل دولاب في الفيلا علي كدة تعبي اوي يا نور ...وطلعتي كل الالبومات  ..لا ده انت كدة جبارة بقي  . ..تؤتؤ عمتا انا جاي اخد ورق مهم واغير هدومي وماشي تاني 

يعني براحتك زي  اوضتك برضووو. او هتبقي اوضتك وغمزلهاااا 


نور بتوتر : علفكرة بقي ...انت فاهم غلط...و..انا ماشية اصلا ...رخم 


يوسف مسك ايديها : استني بس ماشية ليه ..ماانت قاعدة 


نور:  يووه يا رخم اوعي 


يوسف : طب استني بس ولله ..اي رايك تطلعي ليا طقم علي ذوقك 


نور : ذوقي اناااا 


يوسف قرب منهااا:  ياريت يبقي بذوقك انت 


نور بزعل:  بس انت قولت أن زوقي وحش واوضي زي السجن 


يوسف قرب أيده لوشها : كنت برخم عليكي ..بحب اناغشك ايه ...


نور:  طب ....انت ...


يوسف ضحك : اي مالي 


نور بعدت أيده عنها : انت عايز كاجول ولا كلاسيك مثلااا 


يوسف : اممممم بصي بنطلون وقميص 


نور: بس .... حاضر 


يوسف اتفاجاه بكلمة حاضر وقرب منها  :يا خرابي علي كلمة حاضر دي  انا لازم ادخل اخذ شاور احسن اعمل حاجة هخليكي تكرهيني اوي 


نور اتكسف ولفت علشان تمشي لكن يوسف مسك ايديها 


يوسف :خلاص داخل ...داخل ...وفعلا دخل الحمام 


نور اول ما تأكدت أنه دخل الحمام حطت ايديها علي قلبها 


نور :مالك بتدق ليه كدة مابس بقي انا حاسة أن قلبي هيقف ..هو انت ازاي كدة يا يوسف ليه بحس كدة معاك انت ...ازاي اصلا بعد كل الي عملته فيااا 

وبدأت تطلع ليه هدووم 

_______________________________$$$


أوضة فهد وشمس 


شمس بدأت تقلق وفعلا فاقت وبدات تفتح عينيهااا 

ولقت انها نايمة في حضن فهد 


شمس لنفسها :معقول انت جوزي معقول انا في حضنك ..طب واخرتها ايه يا شمس ماهو هيسيبك هو قالك كدة 


شمس بإصرار : بس لااا انا بحبك اوي يا فهد ومستحيل اخليك تضيع مني... ورجعت تاني حضنته جامد وبدأت تعيط وتتكلم بصووت 

شمس بدموع : اوعي تسيبني يا فهد انا عمري ما اطمنت غير في حضنك ..اوعي يا فهد انا بحبك اوي 

وبصت عليه ولقته نايم قرب منه باسته في خده ونامت تاني في حضنه 


فهد حس بحضنها وضمها ليه اكتر كأنه خايف انها تهرب منه 


_____________________________________&&&

في أوضة عمر وادهم 


عمر صحي ومسك موبيله وفتح الفيس فريدة من موبيل ادهم . واتصدم اي ده  اي الصورة دي اصلا  


عمر:  ادهم 


ادهم بنوم :امممم 


عمر: يا ابني قووووووم بقي 


ادهم: اففف منك ومن قرفك خيييير. عايز اي من امي 

انا عايز انام يا عمر 


عمر: لا قووم بص كدة 


ادهم : اي ده تليفون جديد لله حلوو


عمر: تليفون اي ده بتاعك 


ادهم:  اي يعني بتسرقني ولا اي

 

عمر : يا زفت ركز بص فريدة نزلت اي 


ادهم بزهق: نععععم ما انا خلاص مش هخلص من فريدة خير وريني ...اووووه دي مزة ياض 


عمر بعصبية: وحياه امك يا ادهم 


ادهم ضحك :خلاص اهدي بقي اهدي 


عمر: لا بقي انا ولله ما اقعد معاك 


ادهم :ولله بهزر.. بس أي الي عملااه ده بجد 


عمر بغل :  بتغيظني انا عارف ..الزبالة 


ادهم : هههههه طب اهدي ..اهدي عادي غيظها انت كمان 


عمر :ازاي بقي يا فالح 


ادهم :ليك عليا يا باشا اخرجك النهاردة مع حبة مزز ولله هتضرب البنت دي بالجزمة 


عمر : ماتتلم يا حيوان انت اوعي تشتمها تاني  


ادهم :ماشي يا اخويا تولع انت وهي في يوم واحد يارب 

 هههه .استني تليفوني بيرن ..الوو يا حمزة خير...........😲😲 

اييه حصل امتي الكلام ده ..لا خليك عندك انا جاي 


عمر بخوف :  اي يا ابني في اي 


ادهم :حصل عندي مصيبة انا لازم امشي حالا 


عمر: طب اجي معاك ...


ادهم: لا مش هينفع ...لبس بسرعة وجري 


عمر :يا خبر ابيض .. انا لازم اقول ليوسف .....

ياترا يوسف جيه ...

وفعلا قرر أنه يروح أوضة يوسف لانه شاف عربيته تحت 😂😂


_________________________&_________

في أوضة يوسف 


نور لله : القميص ده جامد ..هيبقي حلو عليه 

وفاجااه الباب بيخبط 


عمر: يوسف 


نور بصدمة :..عمر يا نهار اسووود ..وفضلت واقفة مش عارفة اعمل اي 


نور: يادي الفضيحة يالهوووي انا الي تستاهل أيوة انااا....لسه ذي ما انااااا ..وفاجااه


عمر :ولاااه انا هدخل بقي شكلك نايم  ..تولع 


نور 😳😳😳 وبدون اي مقدمات جريت علي الحمام وفتحته ودخلت الحمام 😂😂😂 😉.


ياترا ايه ممكن يحصل !!!!؟

____________________________$$$

في شركة ادهم وصل ادهم اخيرا 


ادهم بعصبية: حمزة اي الي حصل ..بيت اي الي ولع 


حمزة :ادهم الحق العمارة بعد ما اتشطبت وخلاص هنسلمهاااا اتفاجانا كلنا انها ولعت 


ادهم بهستيرية :ازاااي دي فيها انزارات ازاي تولع ومحدش يحس بيهاااا ...ازاي ...حد يرد عليا 


حمزة :انا مش عارف حاجة 


ادهم بدأ يفقد توازنه :انتوا عارفين المبني ده احنا قعدنا في قد ايه .....جمعلي كل الموظفين وعايز تفريغ الكاميرات بسرعة ..قسم بالله الي أتدخل في الموضوع ده لادفنه حي 


حمزة: المشكلة دلوقتي يا ادهم سمعتنا في السوق انت عارف مصيبة زي دي ممكن تعمل ايه والشرط الجزائي يا ادهم


ادهم قعد علي المكتب وسند رأسه: بس يا حمزة بس 

كفاية .. وفعلا جمع كل الموظفين والعمال لكن موصلش لحاجة معاهم 


_________________________$$$


في مكااان تاني 


شخص عرفت مكانها يا بيه 


...فين 


الشخص في ......


...اييييييه ماشي يا ابن المنشاوي 


استوووووب 😜😜


#احببت_مصارع

(15)


نور دخلت الحمام عند يوسف وعمر فعلا فتح باب الاوضة ودخل

نور شافت يوسف عاري الصدر لكن لابس فوطة وكان لسه هيشيل الفوطة لكنها دخلت فاجأه 


نور بحرج وبتدير وشها: انا اسفة ولله  غصب عني ..عمر برااااا يا يوسف 


يوسف رجع لف ألفوطة عدل: عمر براا  طيب خليكي هناا اوعي تخرجي ...وانا هخرج 


نور بخوف وهي بتداري وشها منه:   طب هتخرج كدة 


يوسف ضحك:  اه بتغير عليا يا قمر ده عمر زي اخويا 


نور: انت بتهزر ده وقتو يا يوسف 


يوسف: طب اصبري هنا اوعي تخرجي ... وخرج 

_______________&&&


عمر: يوسف انت في الحمام يبني وانا عمال انادي عليك ...ناقص ادخلك الحمام 


يوسف: في اي يا عمر ..هو انت مراتي وانا معرفش 


عمر: يا ابني مش وقت استخفاف ..ادهم 


يوسف بتوتر :ماله ادهم 


عمر بدأ يحكي كل الي حصل 


يوسف بوتور : طب رن عليه ..نشوف اي الي حصل 


عمر:  ما انا حاولت كتير مش بيرد يا يوسف وبعد كدة قفل تليفونه 


يوسف : ربنا يستر طب انا  هكلم حمزة المساعد بتاعه وصاحبه اووي 

وفعلا بدأ يوسف يرن علي حمزة ومافيش حد بيرد 


يوسف :لا انا بجد قلقت فعلا بقولك اي روح صحي فهد وانا هغير ونروح الشركة بس بسرعة علي الاقل نفهم منهم 


عمر :طيب حاضر يا يوسف وفعلا عمر خرج 

ويوسف فتح باب الحمام لنور 


نور :في أي يا يوسف ماله ادهم ...


يوسف: مش وقته يلاا اخرجي بسرعة وفعلا خرجت نور ودخلت الاوضة تغير هدومهاااا 


_____________________&&&


في أوضة فهد وشمس عمر بيخبط علي البااب 


عمر واقف قدام الباب : يا فهد ...اصحي يا ابني 


شمس صحيت وسمعت صوت عمر: ..فهد قووم ...يافهد


فهد :امممم أي يا مني  سيبيني شوية طيب 


شمس اتصدمت من رد فعله وبعدت عنه وبدأت تصحيه ببرود : ...قوووم يا فهد يلااااا 


فهد :في اي يا شمس ...


عمر: يا ابني انت ميت جواااه ولا اي ....قووووم 


فهد :أيوة حاضر ....وفتح الباب ايه يا زفت عايز اي مني 


عمر: غير هدومك بسرعة هنروح لادهم الشركة 


فهد: في اي ياض قلقتني ماله ادهم 


عمر: مش وقته هفهمك في الطريق يلااااا بسرعة يوسف بيجهز فوق 


فهد بخوف :حاضر هغير هدومي بسرعة ودخل فعلا الاوضة 


شمس :في أي يا فهد ماله ادهم 


فهد: مش عارف يا شمس انا هلبس وأروح معاهم 


شمس ببرود :ماشي بس ابقي طمني 


فهد: حاضر يا شمس ...بس طلعيلي قميص أو تيشرت 


شمس: حاضر 

________________________&&&


في أوضة يوسف كان جهز خلاص ولله الباب بيخبط


يوسف أيوة ...فتح الباب ..نور اي في حاجة 


نور: هاجي معاكوا 


يوسف: معانا فين انت هبلة 


عمر :نور انت صحيتي ..انت لابسة ليه كدة يا نور 


نور: هاجي معاكوا 


عمر: هتيجي فين يا نور احنا عارفين احنا رايحين فين اصلااااا 


نور :واي المشكلة 


يوسف بحدة:  لا مشكلة احنا مش عارفين رايحين فين وكمان سواء الشركة أو المكتب أو في المخزن فكل دول فيهم عمال وانا مش فايق اركز معاكي ولا  في مليون حاجة 


عمر بحدة :يوسف اولا انت مالك بيها تركز معاها بتاع اي اصلااا ..وبعدين اوعي تزعق ليها كدة تاااني 

وانت يا نور يلا يا تروحي تنامي أو اقعدي مع شمس 


يوسف اضايق من طريقة عمر ولأن كلام عمر كله صح مقدرش يتكلم وقرر ينزل وفعلا اخد مفاتيحه وموبيله ونزل بغضب 


نور بعد ما يوسف نزل: ليه كدة يا عمر هو ميقصدش حاجة 


عمر بحدة: نور بعد اذنك قللي التعامل معاه ..لوسمحتي .... انا مقدر انك اختي الكبيرة بس انا فعلا خايف عليكي والي اسمه يوسف ده بقي يتدخل في حياتك اوفر ..وانت بالاخص 


نور اتوترت ..تفتكر كدة 


عمر: اه يا نور افتكر... انا نازل علشان فهد خرج من اوضته 


نور: ماشي يا عمر 

وفعلا عمر وفهد ركبوا مع بعض و يوسف ركب في عربية لوحده وقرروا يروحوا للشركة الاول لكن يوسف قرر يروح المخزن 


___________________________&&


في الفيلا 


نور نزلت لشمس اوضتهاااا بس شمس كانت قاعدة ساكتة خالص 


نور :لا بقي انا مش جاية اقعد مع الصمت اومال لو مكناش بقلنا فترة ماشفناش بعض 


شمس :طب ما انت كمان من ساعة ما جيتي وانت ساكتة ...ليه بقي 


نور: بصراحة يا شمس بفكر 


شمس ببتسامة  :في يوسف مش كدة 


نور بكسوف : شمس بس بقي لله 


شمس : يا بت ما دام  تحب بتنكر ليه ...ده الي يحب يبان في عنيه 


نور : يسلام يختي فهد عارف ان صوتك حلو كدة 


شمس بتنهيدة:  لاا يا نور 


نور: ايه ده التنهيدة دي تنهيدة زعل علفكرة بقي  مش حب خالص ....مالك 


شمس :بصراحة زعلانة ..واكيد لازم ابقي زعلانة 


نور :اكيد ليه بقي خير 


شمس: بصي يا نور هقولك كل الي حصل من يوم ما سبت البيت 


نور بدأت تنام جمبها علي السرير ..احكي بقي بس بالتفصيل الممل 


شمس اسمعي بقي......

وفعلا بدأت تحكي ونور بتسمعهااااااا


______________________&&& 

يوسف وصل المحزن ودخل مكتب ادهم وفعلا لقته موجووود بس واضح أنه متبهدل اوي 


يوسف بخوف :ادهم ..ادهم مالك 


ادهم رفع رأسه من المكتب وبدأ يمسح اثار دموعه 


يوسف بخضة :انت يا ادهم ...انت بتعيط ليه علشان الصفقة ..متغور في ستين داهية ..ليييييه 


ادهم بص ليوسف بوجع وحضنه : كنت عارف انك الوحيد الي هتبقي عارف مكاني 


يوسف: كلهم جاين احنا بس قسمنا نفسناا .ه عمر هيموت عليك من القلق 


ادهم بكسرة  : بجد يا يوسف 


يوسف بيهديه وبيقعدوا علي الكنبة في المكتب : .....

مالك يا ادهم مش صفقة الي تكسرك كدة ولو علي اسمك في السوق انت قادر تبنيه من اول وجديد 

ايه الي كسرك كدة يا صاحبي 


ادهم بيرفع وشه ليوسف : عارف يا يوسف انا مش اول مرة اقع بس المرة دي الوقعة الي كسرتني بجد....ومش قادر اتكلم حتي  


يوسف : طب انا اهووو احكيلي يا ادهم وانا سامعك 


ادهم بكسرة :  عارف يا يوسف حمزة جبلي اثباتات أن الي أمر العمال انهم يوقفوا جهاز الانزارات ومش بس كدة أمرهم كمان انهم يولعوا في المبني كله 


يوسف بغل:  مين ابن الجزمة ده 


ادهم بنظرة وجع :انت يا يوسف 


يوسف 😲😲😲


___________________________$$


في الفيلا 


نور: اممم دي الحكاية ولا فيلم هندي ولله 


شمس :عندك حق ...اتكررت اوي في الروايات ..بس مش النهايات زي بتاعة الروايات يا نور لان فهد مش بيحبني لانه بيحب يا نور 


نور : بيحب مين ..وعرفتي ازاي اصلا 


شمس : وانا بصحيه وقالي استني يا مني 

واضح أنه بيحب بنت اسمها مني 


نور بتفكير : ولله يمكن ..بس برضو يا شمس لازم تعرفي أن فهد بقي جوزك وبرضو ليه احترامه 


شمس: نععم وبقي انت بتقولي احتراام ..فاكرة سامر ولا افكرك 


نور بضحك : اوبا انت معرفتيش الي حصل مش عمل فيا محضر 


شمس بخضة: ايه انت بتتكلمي جد يا نور 


نور :أيوة ولله وعمل محضر عدم تعرض ومش بس كدة مكنش عايزني اروح النادي تاني خالص 


شمس: يالهووي وعملتي اي يا نور ده مؤذي زبالة 


نور ببتسامة هبلة : ولله مش انا الي عملت ده يوسف 

هو الي عمل وعمل اووي كماان


شمس بتهزري مش كدة ..يوسف هو الي أتدخل بجد 


نور : أيوة بجد  وجد الجد كمان ...ده علمه الادب 


شمس: بت يا نور انت سمحتيه 


نور: بصراحة .....اه يا شمس  بس خايفة اني اكون غبية و سيبت حقي ..وكمان حصلت حتة شدة ما بين عمر ويوسف من شوية ..إنما اي عنب 


شمس :ههه ماهي ناقصة عمر كمان ..هو عمر مش عارف صح 


نور بتوتر : انت هبلة مافيش حد يعرف غيرك اصلا اي حاجة 


شمس: جدعة.. بس بصي ..يمكن يوسف يكون فعلا مظلوم بس انت لازم تتقلي اوي علفكرة 


نور: امممم عارفة  يا بت يا شمس طول عمري الي بس يفكر يقرب مني اكله بسناني الا هو أول ما يقرب مني بحس أن الدنيا مش سيعاااااني 


شمس بفرحة وبتسقف : اوباااا بقي يا نور انا بجد مش مصدق وان انت بتقولي كدة علي يوسف  ولله 


نور :ولا أنا حتي بس انا بقي جاتلي حتة خطة محترمة ولله لاربيه وهتشوفي ......

بس انت عارفة اي الي مخوفني ...أننا نرجع اسكندرية بكرة ويبقي خلاص كل حاجة اتقطت ما بينا 


شمس :اكيد لاااا ممكن حد من الشباب يكلمهم في اسكندرية و تقعدوا هنا  تاني 


نور: مش لما نشوف الاول موضوع ادهم ده 


وفجاه سمعه صوت زعيق جامد برااااا 


شمس  بخوف : اي ده 


نور تعالي بسرعة نطلع براااا نشوف 


شمس ونور 😳😳😳


ياترا شافوا ايه 

يتبع 

البارت 16من هنا هنا

 

تعليقات

التنقل السريع