القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞💥تكملة البارت 14💥بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات


💥تكملة البارت 14💥بقلم سلطان زماني 

برضو كده يابت بتسخني امي عليا 


عبير .. يابت .لا ده انتي خدتي عليا اوي 


_ هو احنا مش اخوات ياقلبي ولا ايه  بهزر معاكي زاي ما 


نورهان بتهزر معاكي عادي 


عبير ..اخلصي ياريم عايزة ايه 


_ كنت عايزة اخد رايك في حاجه مهمة ومهمة اوي يابت 


نورهان .. دي شكلها شاربه حاجه ياعبير ههههههههههه


عبير ..اظاهر كده هااا ارغي ياحجه لما نشوف اخرتها 


_ لا تعالي الاوضه بتاعتي هنا مش هينفع وبصيت ل نورهان 


نورهان ..مش بقولك شاربه حاجه قولي كده كده عبير مش 


بتخبي عني حاجه  مش كده يابيرو 


عبير .اه ياقلب بيرو من جوه ههههههههههههه


_ انتي خايفه ولا ايه تيجي معايا الأوضه بتاعتي


عبير ..هههههههه اخاف من ايه يلا بينا


_ بصي ياقلبي أنا عندي وحده صحبتي زاي اختي بظبط 


وقعه في مشكلة


عبير ..مشكلة ايه دي  وصحبتك مين الي زاي اختك هو انتي ليكي صحاب 


_ ما أنا جيالك في الكلام اهو متستعجليش علي رزقك


صحبتي الي زاي اختي دي كانت بتحب واحد مش فاكره 


اسمه جاسر ولا ياسر  المهم مش مهم اسمه 


عبير ..امممممممم


_ كان وعدها بالجواز وسلمت ليه نفسها وغلطت معه علي 


أساس أنه هيتجوزها وفضل يتحجج وكل شهر يقول الشهر 


الي جاي وشهر يجيب شهر يجيب شهر لحد ما  قالها أنه أهله 


مش موافقين أنه يتجوز أو مش موافقين علي الجوازة 


نفسها  


مش متاكده الصراحه علشان مكنش بفتي


أنا ده الي سمعته بس 


وهموت واقول ل امها ولا ابوها أو اخوها الوحيد


 وابقي ريحت ضميري


 تفتكري صحبتي الي زاي اختي دي أهلها لو 


عرفو هيعملو فيها ايه يابت


عبير قامت جري قفلت الباب وقالتلي انتي تقصديني أنا 


بالكلام ده  صح ..قولتلها اه ياشكروطة 


عبير اتصدمت بتقولي عليا انا كده ياريم 


قولتلها اه ياشكروطة  البت الي متحافظش علي شرفها تبقا 


شكروطة


قالتلي ايه الدليل اني كلامك ده صح اصلا 


قولتلها أنا هقول لسيف ويروح عند الدكتور هو وامك يكشفو 


وكلنا نتأكد بقا 😂


قالتلي انتي فاهمه غلط دي بيحبني وهيتجوزني والله هو 


استحالة يكون بيلعب بيا 


_تفتكري لو انتي مكاني تقولي لمين الاول 


قالتلي انا لو مكانك استر عليكي ومفصحكيش ابدا معقول 


أفضح اختي 


_ أنا بقا لو مكانك اسيب البيت واهرب قبل ما تعرفي حد 


سري واتفضح ومش بعيد يقتلوني 


أنا متاكده اني امك الوسخه هتداري عليكي وهتحاول تحللك 


الموضوع بس انا مش هديها فرصة أنها تحل 


عبير..دموع دموووع شلال وكتمه الصرخة جواها حرام 


عليكي ياريم  أنا لو سبت البيت هضيع هتبهدل ولو عرفو 


هيقطعوني حتت 


قولتلها بصراحه نفسي اشوف اخوات امك الرجالة الي افتروا 


عليا  دول واستغلو اني لوحدي ومش فاهمه حاجه 


لما يعرفو اني بنت اختهم مش بنت وضيعت شرفها هيعملو 


فيها ايه 


الباب خبط ام رحمه انتو بتعملو ايه وقافلين الباب ليه افتحو


عبير مسحت دموعها وانا جريت فتحت وقولتلها اختي 


وبفضفض معها بكلمتين مش كده يابيرو


رايكم في القصة لحد دلوقتي وسمحوني علي قلة النشر والله ظروف شغل ياحبايب قلبي ♥️ متنسوش كل حد بيتابع القصة يقول رأيه

البارت 15من هنا هنا هنا هنا 

تعليقات

التنقل السريع