القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة 👌للكبار فقط 🔞🔞البارت 15♥️ بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات

 

البارت 15 للكبار فقط 🔞🔞

الشكروطة 

عبير بقت خاتم في صباعي وخليتها تشكر فيا ل امها

وتخليها تغير معملتها معايا وبقيت انزل معها وبروح معها كل

حته عند خالتها ورحت عند عمرو ابن عمي واحنا نزلين قبلت صدام

معرفنيش بس عمرو قال اسمي قدامه  وهو قال ريم اخت

سيف قاله ايوا

سلم عليا وقالي يخرب عقلك معرفتكيش وفضلنا نهزر مع

بعض ولما روحت لقيته بعتلي علي المسانجر بتاعي اتكلمنا

مع بعض وسألني علي وضعي معاهم دلوقتي وقالي أنه قعد

فترة  يجي لسيف البيت علشان يشوفني بس مكنش

بيلاقيني وكل ما يسال سيف وعمرو  يقلولو كويسه وبخير

وكان محرج ياخد رقمي منهم قعدنا نتكلم كتير لحد ما دخلت 

ام رحمه عليا وقالتلي انتي بتكلمي مين يابت  قفلت وقولتلها

بكلم امي تاخديها قالتلي لما تخلصي عايزاكي

طلعتلها قالتلي ايه رايك لما اجوزك ابن اخويا

_ معقول واخوكي هيوافق

ام رحمه ..ما أنا هحاول اقنعه واشكر فيكي وهقولهم انك

اتغيرتي وعقلتي

_ الي تشوفيه ياماما هو أنا أقدر ارفضلك طلب

ام رحمه ..امه شديدة شوية بس الواد غلبان وطيب وعلي نياتو


_ علي نياتو ازاي ياماما

ام رحمه ..الله اما طولك ياروح  بطلي ياحبيبتي كلمة ماما دي

_ حاضر ياماما  يووووووو أنا آسفه أنا مش عارفه كلمة ماما

بتضايقك ليه ياماما

ام رحمه ..هههههههه طب خلاص خلينا في موضوعنا  ايهاب

لما كان عنده 5 سنين اخوه الكبير مات وهو كان متعلق بيه

جدا  كان بيلعب في الشارع مع اخوه وعربية خبطته وشاف

اخوه وهو ميت ومنظر الدم كان صعب وكمان امه وستات

الشارع كلهم كانت بتصوت ومن ساعتها وايهاب في الحالة

دي

_ حالة ايه يعني مش فاهمه

ام رحمه ..يعني ياريم شوية تلاقيه طبيعي وفاهم ومركز

وشوية في عالم تاني بس هو راجل ومبسوط وبيشتغل مع

أبوه اصبري اوريكي صورته

شفته صورته جميل بس برضو قلقانه وكلامها مش مفهوم

قولتلها أنا عارفه انك بتخافي عليا وبتحبيني زاي بناتك

بلظيط

ام رحمه ..وانا لو مش بحبك زاي بناتي كنت هجوزك ابن

اخويا  سبتها ودخلت ل عبير قولتلها تعالي يابت عايزاكي

كانت بتحكي مع ياسر ع الواتس جت وقولتلها  اي حكاية

ايهاب ده  لقيتها سكتت وحسيت أنها بتفكر في كدبه

قولتلها انهي  اي حكايته

يُتبع...

تكملة البارت 15من هنا هنا هنا 


تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق
  1. انت حرامي وبني آدم وسخ علشان تسرق قصص لناس تعبانه فيها وتنسبها لنفسك ياوسخ

    ردحذف

إرسال تعليق

التنقل السريع