القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية #عشقت_امبراطور_الصعيد_2 البارت الاول والثاني #انتقام_مجهول بقلم منه رضا في موسوعة القصص والروايات

#عشقت_امبراطور_الصعيد_2


#انتقام_مجهول 


#البارت_الاول_|1|


ماسه : كانت واقفه قدام المرايا بتلم شعرها علي هيئه ديل حصان و بطنها منفوخه قدامها و شغاله تتكلم مع فهد الي قاعد بيلعب مع ملاك بعدين قالت أنا نفسي أفهم انت هتبطل تدلعها كده أمتي ...


فهد : كان نايم علي علي السرير و ملاك قاعده علي بطنه و بتضحك بعدين قال أعيش و ادلعها لو أنا مدلعتهاش مين هيدلعها ...


ماسه : حتط أيديها علي ضهرها و قالت أنا نفسي أفهم أنا هرتاح من الحمل ده أمتي...


فهد : بيتكلم بمحاوله تخفيف عنها و بيقول هانت يا حبيبي كلها كام شهر ...


ماسه : حقك تقول كده ما أنت مش حاسس ب إلي أنا حساه بعدين أنت مش كُنت نازل الشركه ...


فهد : أيوه ما أنا كنت بنيم ملاك عشان متتعبكيش و لسه هقوم ألبس دلوقتي ...


ماسه : طيب و راحت ناحيه الدولاب و طلعت بدله لونها كحلي و قميص اسود و حطتها علي السرير علي ما فهد يطلع من الحمام ....


فهد : خرج من الحمام و بدأ يلبس هدومه و هو بيكلم ماسه ..


ماسه : قربت من كتفه و باسته بعدين قالت ياريت متتأخرش  زي كل يوم ..


فهد : و هو بيقوم حاضر حاجه تاني ...


ماسه : لأ سلامتك ...


*عند ميرا *


ميرا : واقفه علي باب الاوضه و بتزعق مع معتز و هي بتقول ازاي مينفعش أنا عايزه يكون عندنا بيبي نربي زي بقيت الناس أنا عايزه أحس بالأمومة شويه ...


معتز : بعد ما ربط رباط الجزمه قال بعصبيه أحنا هنخلص من الموضوع ده أمتي ...


ميرا : ربعت أيديها بعصبيه و قالت لما توافق عليه و تسمع كلامي ...


معتز : بس أنا مش موافق يا ميرا اجيب عيل من الشارع و اربيه عشان الهانم عايزه كده ...


ميرا : أحنا مش هنجيبه من شارع أحنا هنجيبه من ميتم ...


معتز : أنا قولت كلمه و هي لأ و مفيش كلام في الموضوع ده تاني ...


ميرا : أنت ليه مش عايز تفهم أني محتاجه يكون عندي طفل أنت علطول في الشركه و أنا لوحدي في البيت و عايزه حد معايا ...


معتز : خلاص هجبلك خدامه أو روحي اقعدي مع أهلك و لما ارجع بليل اخدك و أنا مروح ...


ميرا : لأ أنا عايزه طفل مش عايزه دول ...


معتز : عندك حل تاني غير كده طيب ...


ميرا : لأ بس أنت ممكن تتجوز واحده محتاجه ناخد منها الولد و نديها الفلوس طالما انت مش عايز واحده من الشارع ...


معتز : أنتي هبله صح عايزه واحده تشاركك فيا بعيد عن كده عايزه دره ليكي عشان مجرد طفل ...


ميرا : أتكلمت بعدم فهم و قالت أه عايزه ....


معتز : خلاص أعملي إلي يريحك و سابها و خرج ...


ميرا : قعدت علي السرير و فضلت تعيط ...


*عند قاسم *


قاسم : كان واقف بيزعق لفهد الصغير "ابنه" عشان مش سامع الكلام و مش راضي يفطر عشان  يروح المدرسه ...


صفيه : ماسكه طبق الأكل و شغاله تقربه من بقه لكن هو بيرفض و يلف دماغه يمين و شمال ...


فهد : يا ماما أنا مش عايز و أنتي عارفه أني مش بحب اللبن و كمان عايز انزل زمان كنزي مستنياني في المدرسه ...


قاسم : نزل علي ركبته قدام أبنه و قال و مين كنزي دي أن شاء الله ...


فهد : دي خطيبتي يا بابا و بعدين حاسب كده عشان الباص وصل ...


قاسم : بيبص لصفيه و بيقول ده بيقولي حاسب ...


صفيه : بتضحك عادي طب ما هو بيقولي اوعي كده ...


قاسم : الواد لسه ناقص تربيه ...


صفيه : لما ترجع من الشركه ابقي اقعد كلمه أنا نازله اشوف ماما عشان كانت بتنده عليا ...


قاسم : شدها من أيديها و بقت في حضنه بعدين قال هو أحنا مش خلاص بقا جه الوقت عشان نجيب أخت أو أخ لفهد ...


صفيه : تؤ لسه شويه لما فهد يكبر ...


قاسم : يا سلام طب ما فهد ملاك لسه صغيره و راح جاب بيبي جديد ..


صفيه : ضربته علي كتفه و قالت أنت هتقر علي اخويا ...


قاسم : و لا هقر و لا حاجه و بعدين باس خدها و قال يلا سلام أنا نازل ...


صفيه : طب مش هتفطر قبل ما تنزل ..


قاسم : لأ هبقي افطر في الشركه سلام ...


*في مكان تاني *


كان قاعد في المسبح و ماسك الكاس في أيده و بيقول في أي أخبار جديده ..


مونيكا : للأسف يا بيه لسه مفيش أخبار عنهم ...


ساهر : قدامكم 24 ساعه و كل حاجه عنهم تبقي عندي انتو سامعين ...


مونيكا : أمرك يا بيه و خرجت من البيت خالص و عملت كام مكالمه ..


بعدين دخلت تاني ل ساهر و قالت كل حاجه جاهزه حضرتك و الشباب هيجمعوا المعلومات اللازمه و تكون عندك قبل ما ال 24 ساعه يخلصوا ..


ساهر : تمام هاتي البورنس ده ...


مونيكا : حاضر ...


*في شركه فهد *


فهد : قاعد علي الكرسي بتاعه و مركز مع الشخص الي بيشرح المشروع علي شاشه العرض ...


قاسم : قاعد جمبه و بيقول أنا لحد دلوقتي معنديش مانع و المشروع مواصفاته و كل حاجه في حلوه أنا بقول نقبل و بلاش نضيع الفرصه دي ..


فهد : هو فعلاً العرض حلو و مفهوش حاجه بس الغريب أن صاحب الشركه مجاش و بعت المندوب بتاعه ...


قاسم : مش مهم المهم دلوقتي في شروط أو حاجه عايز تحطها في العقد ...


فهد : لأ شوف أنت هتعمل أي و عرفني انا قايم ...


مشي شويه بعيد عن الناس بعدين رن علي ماسه ...


ماسه : علي فكره أنت لسه نازل من شويه ...


فهد : وحشتيني يا ستي المهم عامله أي دلوقتي ...


ماسه : أنا تمام بس حاسه بوجع في ضهري ...


فهد : معلش يا حبيبي خلاص هانت ملاك لسه نايمه ..


ماسه : بصت عليها و قالت أيوه نايمه ...


قاسم : نده علي فهد عشان يوقع العقد ...


فهد : ثواني جاي بعدين رد علي ماسه و قال هقفل معاكي دلوقتي و شويه هكلمك ...


ماسه : ماشي يا حبيبي سلام ...


فهد قفل معاها و راح قعد جمب قاسم و قال هات الورق ..


*عند ساهر *


ساهر : كان قاعد علي الكنبه و حاطط رجل علي رجل و بيكلم المحامي في التليفون ...


المحامي : واقف في جمب بعيد عن الناس بعدين قال كل حاجه تمام يا بيه ناقص أنت بس تمضي و كل حاجه هتبقي فل ....


ساهر : بينفخ سيجارته و بيقول حلو أوي عايزك تاخد بالك كويس منهم دول مش أغبياء ...


المحامي : عيب عليك يا بيه هو أنا أي حد برضه ..


ساهر : أنجز بس شوف هيحصل أي و كلمني ...


المحامي : تحت امرك يا بيه و قفل معاه ...


مونيكا : واقفه جمبه و ماسكه كوبايه عصير ليمونه بالنعناع و شطيره جبنه مع زيتون و بتقول فطار حضرتك جاهز .....


ساهر : بصلها بنص عين بعدين قال جهزتي اللبس و الملفات المطلوبه ..


مونيكا : كل حاجه جاهزه ...


ساهر : تمام روحي أنتي ...


بعدين قرب من الجنب المظلم في الاوضه بتاعته و مسك كام صوره في أيده و بدأ يكرمش فيها و هو بيقول كل واحد فيكم هنتقم منه بطريقه متتوصفش لدرجه أنكم هتتمنوا الموت ....


دخلت عليه ست في حدود ال 47 سنه و باين علي وشها التجاعيد و بتقول كل حاجه جاهزه ناقص بس ارجع البيت و اطلب منهم السماح ...


ساهر : لف ليها و قال مش عايز و لا غلطه هناك أنتي شفتي أنا قعد اكتر من 5 سنين اجهز كل حاجه ...


الست : حتط أيديها علي كتفه و قالت عيب عليك كل حاجه هتبقي تمام متقلقش ...


ساهر : حلو أوي أنا رايح البس عشان هنزل الشركه ..


الست : تمام و مشيت بره الاوضه .....


ساهر : بدأ يلبس هدومه و بعد ما خلص حط العطر المميز بتاعه ...


مونيكا : واقفه قدام باب الاوضه و ماسكه ملفات في أديها و بتقول لساهر كل حاجه جاهزه و العربيه بره ...


ساهر : طيب يلا ...


الساعه 3 ونص العصر و فهد قاعد كل شويه يبص في الساعه بتاعته و بيقول لقاسم هو أتأخر أوي و لا أنا بيتهيقلي ...


قاسم : مش عارفه بس شكله بيحاول يبين نفسه تقيل...


فهد : قام و أخد تليفونه و مفاتيح عربيته و قال أنا ماشي و أبقي عرفه بعد كده يحترم المواعيد ...


ساهر : دخل المكتب بتاع فهد من غير إذن و قال مش عايز تتعرف على شريكك ..


فهد : بص لقاسم و اتصدم بعدين أنت ....


ساهر : ......


شاركونا برأيكم في كومنت عن اول بارت من الجزء الثاني ...


علق ب 20 ملصق.....


#يُتبع


عشقت_أمبراطور_الصعيد_2


#أنتقام_مجهول


#منه_رضا


#عشقت_امبراطور_الصعيد


#انتقام_مجهول


#البارت_الثاني_|2|


ساهر : خير حضرتك أنت تعرفني ...


فهد : قرب منه و قال حضرتك الشريك الجديد مش كده ..


ساهر : أيوه معاك الأستاذ أدهم الشرقاوي ..


فهد : مد أيد ليها و قال اتشرفنا ...


ساهر : الشرف ليا يا أستاذ فهد بس ممكن تسيب أيدي لأن الصراحه حضرتك مكلبش فيها زي ما يكون ههرب منك .. 


قاسم : اتكلم عشان يمنع أي تاتش ممكن يحصل بنهم لأن هو عارف فهد مش بيعمل كده من فراغ...


اتفضلوا اقعدو ...


ساهر : اعرفكم نادين السكرتيره الشخصيه بتاعتي و كان بيشاور علي مونيكا ...


مونيكا : مدت أيديها و قالت أنا مونيكا سكرتيره أستاذ ادهم و المساعده الشخصيه ...


فهد : و هو واقف مكانه اتشرفنا يا استاذه مونيكا ...


قاسم : تحبوا تشربوا أي ....


ساهر : أنت و كرمك يا أستاذ قاسم ..


قاسم : طب اتفضلوا اقعدوا الأول ...


ساهر : قعد علي الكرسي و حط رجل علي رجل ..


فهد : هو حضرتك مسمعتش عن حاجه أسمها احترام المواعيد قبل كده...


ساهر : بيتكلم بسخريه و قال حضرتك أنا مواعيدي كتير و مش فاضي للصفقات الصغيره دي ...


فهد : قام وقف و قال طالما كده حضرتك تبقي تاخد معاد و نبقا نشوف لو عندنا وقت عشان نقابل حضرتك بعدين أخد مفاتيحه و خرج ....


قاسم : قام بعدين قال لأدهم "ساهر " ثواني بس هشوفه و أجي...


ساهر : معاك وقتك يا أستاذ قاسم ..


قاسم : خرج من المكتب و راح ورا فهد عشان يكلمه ...


مونيكا : قاعده قدام ساهر و حاطه رجل  علي رجل و كان معظم جسمها باين من الهدوم لأن هي كانت لابسه فستان 

عباره عن توب بحملات رفيعه و جيبه لحد منتصف فخذها ...


ساهر : اقعدي عدل و لا أنتي فرحانه بشكل جسمك و هو كده ...


مونيكا : عدلت من نفسها و قالت أسفه بس أنا مخدتش بالي ...


ساهر : المره الجايه تخدي بالك ...


قاسم : واقف مع فهد و بيتكلموا عن سبب خروجه ...


فهد : زي ما سمعت جوه أنا حالياً مش هقعد معاها لازم ياخد معاد الاول بعدين يبقي يتفضل يتكلم معايا ...


قاسم : متبقاش عامل زي العيال الصغيره يا عم و تعالي خلينا نخلص ام حوار الصفقه ده


فهد : بص أنا قولت كلمه و هو لو عايزينا يبقي يحترم الناس الي جايلها ...


قاسم : يا فهد أفهم الناس كان عندها ظروف و مقدروش يجوا بدري شويه ...


فهد : برضو في حاجه اسمها إذن أو تليفون يرنو و يقولو ...


قاسم : يا عم خلاص خلي قلبك أبيض و تعالي نخلص الصفقه الفقر دي ...


فهد : أنا همشي و نبقي نتفق بعدين عشان وعدت ملاك أني ارجع بدري انهارده و اقعد معاها  ...


قاسم : هتسيب الشركه و الصفقه  عشان ملاك 


فهد : اه و سابه و نزل ...


قاسم : واقف قدام باب المكتب و بيفكر هيقول أي ل ساهر عشان يأجلوا الاجتماع ...


دخل المكتب بعد ما لقي حجه يقولها و قال حضرتك احنا بنعتذر عن الي حصل بس الاستاذ فهد عنده ظروف عشان كده مشي بس نقدر نأجل الاجتماع ليوم تاني الدنيا مش هتطير....


ساهر : قام من مكانه و قال أكيد لسه في أيام كتير قدامنا و أنا بعتذر مره تانيه عن التأخير الي حصل و خرج من المكتب و مونيكا ورا ..


قاسم : قعد علي الكرسي و حط أيده علي دماغه و كان بيفكر في كلام فهد لحد ما تليفونه رن ...


راح اخده ورد ...


صفيه : كانت بتكلمه و الدموع في عينيها ...


قاسم : ممكن أفهم في أي و أتكلمي براحه علشان أفهم ...


صفيه :  رنو عليا من المدرسه و قالوا أن فهد "الصغير" مختفي بقاله ساعه و مش موجود و أنا خايفه عليه أوي ...


قاسم : متقلقيش أنا دلوقتي هروح اشوفه اهدي أنتي بس ...


صفيه : أنا دلوقتي هلبس و أنزل المدرسه و نتقابل هناك ..


قاسم : لأ خليكي أنا هروح اشوف و اطمنك ..


صفيه : مش هستني أنا هنا و أنت هناك و ابني مش موجود ...


قاسم : صفيه أنا قولت خليكي عندك و أنا نازل دلوقتي و هشوف كده و هطمنك...


صفيه : قفلت من غير متديله أي رد و لبست هدومها و نزلت ...


ساهر : اتعمد ينزل بعد ما فهد ينزل علطول عشان يعرف كل حاجه عنهم و معلومات عن كل حاجه بتخصهم ...


فهد : بعد حوالي تلت ساعه من خروجه من الشركه وقف قصاد محل ورد كبير و نزل جاب باقه ورد و رجع العربيه تاني ...


ساهر : كان لسه هيقول للسواق يلف و يرجع لكن لاحظ أن فهد ماشي في طريق عكس بيتهم فكر أن في حاجه ورا فهد فمشي وراه تاني ...


*عند ماسه *


ماسه : كانت واقفه قدام السرير و بتسكت ملاك و حاسه بوجع في ضهرها ...


ملاك : شغاله تعيط و مش راضيه تسكت و ماسه ضهرها بدأ يوجعها اكتر راحت قعدت علي السرير ...


ملاك : أول ما شافتها بتعيط سكتت و قالت مالك يا مامي ..


ماسه : حاولت تسكت عشان متخوفهاش و قالت مفيش حاجه يا حبيبه مامي قومي أنتي يلا ..


ملاك : خلاص طيب أنا هسمع الكلام بس بلاش تعيطي ...


ماسه : مسحت دموعها و قالت أنا مش بعيط دي حاجه دخلت في عيني يلا أنتي علي الحمام ...


ملاك : نزلت من علي السرير و جريت علي الحمام زي ما ماسه قالت ليها ...


ماسه : كانت قايمه تطلع هدوم لملاك عشان تاخد شاور و قبل ما توصل الدولاب حست بدوخه في دماغها و وقعت علي حرف السرير اتعورت ...


بعد شويه ملاك كانت واقفه ورا باب الحمام و شغاله تنادي علي ماسه لكن مكنش في أي رد ...


ملاك : خرجت بعد ما لبست الهدوم بتاعتها تاني و فضلت تنادي علي ماسه في الاوضه لحد ما شافتها واقعه علي الارض و في دم حواليها جريت بسرعه عليها و فضلت تعيط و تقول مامي قومي عشان خاطري هسمع الكلام بعد كده بس قومي ...


ماسه : كانت واقعه و مش حاسه بأي حاجه كل الي كان في بالها أيامها الحلوه مع فهد و ملاك ..


ملاك : قامت بسرعه و جابت التليفون بتاع ماسه و رنت علي فهد ...


*عند فهد*


فهد : كان نازل من العربيه و معاه باقه الورد و ناسي الفون في تابلوه العربيه و في الوقت ده ملاك كانت بترن عليه ...


ملاك : لما رنت أكتر من مره و محدش رد جريت فتحت باب الاوضه و ندهت علي الي في البيت ...


ريتال : كانت نازله علي السلم و سمعت صوت ملاك و هي بتندهم قربت منها قالت في أي يا كوكي و بتعيطي لي 


ملاك : بتتكلم بصوت مقطع من العياط و بتقول ماما واقعه علي الارض و في دم جمبها...


ريتال  : نزلت لمستواها و قالت و هي فين دلوقتي ...


ملاك : واقعه جوه علي الأرض ..


آيلان : مشيت معاها و اول ما دخلت الاوضه شافت ماسه واقعه في نص الاوضه جمب السرير ...بعدين قالت لملاك بصي روحي أنتي و أنا هشوف مامي تمام ..


ملاك : أنا عايزه أفضل مع مامي ...


آيلان : أنا قولت أي روحي يلا ...


ملاك : خرجت من الاوضه و سابت ريتال بتحاول تساعد ماسه تقوم ...


بعد عده محاولات منها قامت بسرعه و جابت الفون فضلت ترن علي فهد لكن مكنش بيرد رنت علي قاسم مردش برضو راحت قومتها براحه و كتمت الدم و جريت علي تحت تشوف حد يساعدها ملقتش غير البواب ندهت عليه 


البواب : خير يا ست هانم ...


ريتال : محتاجك معايا فوق دلوقتي ماسه وقعت علي الأرض و دماغها بتنزف ...


البواب : طلع معاها بسرعه ...


ملاك : قعده جمب السلم و كاتمه نفسها و بتعيط ...


ريتال : دخلت الاوضه هي و البواب و رفعوا ماسه و نزلوا بيها علي تحت ...


*عند قاسم *


قاسم : كان واقف قدام مكتب المديره و بيزعق ازاي مدرسه دوليه و مفيهاش نظام و لا مسؤوليه أبني دلوقتي مش موجود و المفروض أنه مسؤول من المدرسه ...


المديره : ممكن تهدي يا بيه أحنا دلوقتي بندور عليه في المدرسه لأن هو استحاله يخرج عشان في أمن علي الباب ...


صفيه : وصلت المدرسه و دخلت مكتب المديره من غير إذن و كانت شغاله تعيط ..


المديره : حضرتك مين و ازاي تدخلي من غير إذن ...


صفيه : أبني فين هي دي المسؤوليه الي بتقولوا للأهالي عليها عايزه أفهم ...


قاسم : خدها من أيديها و قعدها علي الكرسي و قال ممكن تهدي شويه ...


صفيه : أكتفت بنظره واحده ليه و مردتش ...


*عند فهد *


فهد : بعد ما نزل من العربيه طلع عماره باين عليها الغني دخل مدخل العماره و كل ده و ساهر ماشي وراه ...


وقف شويه قدام الاسانسير علي ما يفتح 


شويه و الباب اتفتح و خرج منه شخص بعدين دخل فهد ...


ساهر : وقف قدام مدخل العماره و بيقول أكيد وراه حاجه و أنا لازم أعرف أساسها عشان أعرف استغلها صح لصالحي...


*عند ماسه *


شويه و كانوا وصلوا المستشفي و دخلت ماسه اوضه الطوارئ و في دكتوره دخلت معاها ...


ريتال : واقف قدام باب الاوضه و بترن علي فهد تاني لكن مكنش في رد ..


الدكتوره : خرجت بعدين قالت مين زوج المريضه ...


ريتال : حضرتك زوجها مش موجود بس أنا ابقي أخت جوزها ...


الدكتوره : تمام ياريت تتفضلي معايا في الاوضه...


ريتال : بتكلم البواب ممكن تخليك هنا علي ما اجي ..


البواب : أمرك  يا ست هانم ...


دخلت ريتال مع الدكتوره علي مكتبها و قعدت قصادها علي الكرسي بعدين قالت خير يا دكتوره ...


الدكتوره : قاعده علي مكتبها و متوتره تتكلم و لا لأ بعدين قالت بكل هدوء هو أنتو تعرفوا أن الهانم عندها كانسر و لازم تنزل الولد ضروري 


ريتال : الصدمه بانت علي وشها و قالت أنتي متأكده حضرتك ...


الدكتوره : كل الأعراض الي عندها أعراض كانسر بس هي حالياً في فتره متأخره من العلاج يعني المريضه كانت عارفه ده و رفضت تاخد أو تكمل العلاج لأن ده كان هيخليها تفقد الجنين ...


ريتال : كانت الدموع متكونه في عينيها و قالت حضرتك أنتي بتقولي أي و ازاي أحنا منعرفش حاجه زي دي ...


الدكتوره : حضرتك أنا حالياً وضحت كل حاجه و أكيد أسباب المريضه في رفض العلاج هي خوفها علي الجنين زي ما قولت بس خلاص أخر حل قدامها دلوقتي أن هي تفقد الجنين و تعمل العمليه مع أن هي خلاص في اخر مرحله من المرض ....


ريتال : طب حضرتك أي العمل ...؟!


الدكتوره : و لا حاجه الأهم تقنعوا المريضه بالعمليه لأن دي أخر فرصه ليها ...


ريتال : حضرتك هي لو عملت العمليه هتفقد الجنين صح مع العلم هي خلاص فاضل علي الولاده 3 شهور ...


الدكتوره : للأسف هيتم الاستغناء عن الجنين في الوقت ده ...


ريتال : تمام عن إذنك و قامت خرجت بره الاوضه و فضلت تعيط ...


البواب : خير يا هانم ..…؟!


ريتال : مسحت عينيها بسرعه و قالت ها لأ مفيش حاجه أنت سبت ماسه لوحدها لي ...


البواب : مفيش يا هانم انا اتخضيت لما شفت شكل حضرتك...


ريتال : لأ انا مفنيش حاجه تعالي نروح لماسه...


*عند قاسم *


بعد حوالي ساعه من البحث عن فهد دخلت مدرسه الألعاب و قالت هو ده أبن حضرتك ..


صفيه : جريت عليه و قالت أيوه هو أبني و حصنته و كانت بتعيط ...


المديرة : ممكن اعرف الطفل كان موجود فين ...


مدرسه الألعاب : حضرتك كان قاعد ورا الحمامات بتاعت المدرسين و بيعبط و لما سألته مردش عليا ...


قاسم : نزل علي رُكبه قدامه و قال كُنت فين يا فهد ...


فهد : سكت شويه بعدين  رفع كم التيشرت بتاعه و قال بص مس مجده عملت أي أيدي ...


صفيه : بتبص لأيد أبنها و كانت لونها ازرق و في أثر ضرب عليها ...


قاسم : بعد ما شاف أيديه وقف قدام المديره و قال أحنا هنا جايبين العيال تتعلم و لا يتعرضوا للعنف ...


المديرة : حضرتك أنا بعتذر نيابهً عنها و ده مش هيتكرر تاني و هيتم الاعتذار لفهد علي الي حصل ...


صفيه : لأ شكراً مش عايزين حاجه و أبن أنا هنقله من هنا ...


المديرة : لسه هتتكلم تاني راحت صفيه سحبت فهد من أيدو و خرجت ....


قاسم : خرج وراها من غير ما يرد علي كلام المديرة ...


في عربيته قاسم*


صفيه : هيتم نقل فهد مش كده احنا خلناه يروح عشان يتعلم مش عشان يتهان أو يضرب هناك ..


قاسم : كان ملتزم الصمت و مش راضي يرد عليها ...


*عند فهد *


فهد : بعد ما طلع من الاسانسير دخل الشقه الي في الوش علطول ...


ساهر  : كان طالع وراه بعد شويه قرب من باب الشقه و خبط علي الباب و أول ما الباب اتفتح اتصدم و راح زق البنت الي فتحت و نزل جري علي تحت ....


احم احب اقولكم الاكشن لسه مشتغلش ...


ياريت تهدوا شويه كده و هتلاقوا جزء افضل من الجزء الاول 


#يُتبع 


عشقت_امبراطور_الصعيد


#انتقام_مجهول


#منه_رضا


#بقلميييا

اتفاعلو بعشر تعليقات ولايك وتفاعل كتير


البارت الثالث والرابع من هنا هنا


 

تعليقات

التنقل السريع