القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية غلطة عمري البارت 34 بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات

البارت (34)  بقلم ✍️ سلطان زماني 


وعد ..مريم قالتلي سيبك من الهبل ده وركزي معايا يابت 


الراجل ده غني اوي ولما شافك اتهبل كان هيجبهم علي نفسه 


من كتر ما انتي عجباه قولتلها ايه الجنان ده وشفني ازاي 


قالتلي ما أنا بعتله الصور الي كنت مصورهالك


 لما حسيت اني هخسره  وهيروح لوحده تانيه 


قولتله والله انتي بتستهبلي يامريم ده اخواتي لو عرفوا 


هيدبحوني وهيقطعوني حتت


 امسحي الصور الي عندك دي بالله عليكي وانا فعلا غلطت 


اني عملت كده 


قالتلي انتي يابت هبله بقا أنا هضرك ياخيبه ده انا عايزة 


مصلحتك ما أنا شايفه الحال قدام عيني واني بودي الي جاي 


علي قد الي رايح ده انا هجبلك موبيل جديد وهظبطك


انتي عارفه لما بعتله الكام صوره دول بعتلي كام قولتلها كام 


قالتلي 1000 جنيه خدي ال400 جنيه دول حقك 


قولتلها أنا خايفه ووهقول ل بودي جبتهم منين


 قالتلي واي الي يعرف بودي انتي مش بتروحي ل امك كل 


اسبوع


 قولتلها اه قالتلي شليهم معها أو افتحيلك دفتر توفير ب 


اسمك وشليهم فيه


 المهم أنا رايحه بكره الكوافير هقول ل بودي واخدك معايا 


هعملك شعرك ووشك ونروح نعمل سويت ونروق علي نفسنا


بس اطلبي منه 100 جنيه بس علشان ميشكش ويقول مريم دفعتلها ليه


 قولتلها انا  خايفه وقلقانه بالله عليكي بلاش


 قالتلي انا أول مره اقصدك في خدمة مكنش العشم ياوعد 


الفضول ومن كتر زنها وفقت ورحت وطلعت من الكوافير 


علي عندها واتصلت هي ببودي قالتله اني عندها مفتحش بقه 


ولا اعترض 


وفضلت تصورني بقمصان نومها وبعتت جابت اكل ما ماك 


وقالتلي ادي ال600 جنيه بتوعي صرفتهم ع الكوافير وماك 


بس انتي حبيبتي وأحبك الخير


             ✍️    بقلم 🌹سلطان زماني 🌹


 قولتلها ربنا يستر أنا خايفه اوي رجعت من عندها والله حسه 


اني كنت مع راجل 


مش راجل بس شافني حسه اني عامله نصيبه قولت اشوف 


رد فعل بودي لقيته قالي أنه بيكون مطمن عليا وانا عندهم 


ارتحت شوية ومر اسبوع  بعد كده لقتها طلبت مني اكتب 


اسمه بقلم الروج علي صدري وبطني وتحت بطني وعملت 


كده وقولتلها دي اخر مره 


قالتلي انها مش بتظهر وشي في الصور وادتني اليوم ده 500 


ولما بقيت اتحجج ومرحش ليها كانت هي تجيني وتفضل 


تزن تزن بطريقة صعبه وتطمعني وانا قولتلها لا 


قالتلي طيب ياروح امك أنا عقلب الطرببزة واخربها علي الكل 


قولتلها يعني ايه 


قالتلي يعني أنا هعرف بودي وأهلك وابعتلهم الصور واقولهم 


انك كنتي عايزاني اعمل ذيك ورفضت وانك كنتي بتيجي 


عندي تتصوري بقمصان نومي وانا زاي الحماره مش فاهمه 


حاجه حته لو شكو فيا عادي ولا يشغلني كده كده طليقي 


مبوظ سمعتي خلقه ووخده علي كده وانا معنديش حد 


يقطعني حتت ولا يموتتي  


قولتلها اهون عليكي تفضحيني أنا الي غلطانه من الاول اني 


صدقتك  وطوعتك 


      🌹     بقلم ✍️💥 سلطان زماني 💥

_ ها وبعدين حصل ايه 


وعد ..قالتلي اه تهوني هو انتي فاكره يابت نفسك حاجه 


علشان تترسمي عليا قولتلها والله ش بترسم بس قرفانه 


وخايفه ومرعوبه أنا مش ذيك يامريم بعرف اخبي واداري أنا 


اخويا كلمني وقالي عايزك ضروري  أنا طول الطريق وانا 


رايحه مرعوبه وعماله ابكي وعقلي عمال يقول اكيد عرف أو 


شاف الصور قالتلي انتي الي نجمك خفيف وبتقلقي من اقل 


حاجه انتي فكره يابت انك تهوني عليا بجد اعمل فيكي كده 


قولتلها ما انتي لسه قايله انك هتخرببها علي الكل قالتلي من 


خنقتي بس الراجل ده يابت كنز اصلك متعرفيش الرجالة 


الباقين  بيبقا عايز ينام معاكي وآخره يديكي 150جنيه أو 


200  إنما ده بكام صوره وفيديوهات بيبعت أنا بكلمه كاميرا 


بس خلاص مبقتش بعجبه وخايفه اجيب وحده من صحابي 


تعرف سري وتفضحني وبقول انتي أوله المهم بعد كلام كتير 


وفقت علشان اتقي شرها وشر قلبتها عليا وبقت تصورني 


عندي وعلي سريري والغفش ظاهر والتفاصيل الشقة ولما 


طلبت مني اعمله فيديو وانا بمارس العادة السرية مع نفسي 


ورفضت هددتني تاني والمره دي بقا بالصور الي في شقتي 


يعني الموضوع بعيد عنها خالص وفضلنا علي الحال ده كتير 


لحد ما في يوم قالتلي سمير عايز ابعتله فيديو واحنا مع 


بعض قولتلها بنرقص يعني ولا ايه قالتلي لا أنا وانتي نايمين 


مع بعض وهيبعت 3000 جنيه قولتلها ايه القرف ده قالتلي 


قرف ايه يابت ده انا نضيفه فله قولتلها أنا استحالة اعمل 


كده قالتلي خلاص اعملك أنا قولتلها لا أنا ولا انتي فكك بقا 


من الراجل ده واعمليله بلوك بعد يومين لقيت امها بتتصل 


بيا وقالتلي عايزاكي رحتلها ولقتها بتحكي معايا في الحوار 


ده اتصدمت 😯 بقلم ✍️ #سلطان_زماني

يتبع. هنزل بارت كمان بعد ساعة لو التفاعل عجبني وعايز رايكم  ياحلوين 😘😘❤️

البارت 35من هنا هنا هنا هنا هنا هنا
 

تعليقات

التنقل السريع