القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞 💥البارت العاشر💥 بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات

💥البارت العاشر💥 بقلم سلطان زماني 

سمعت صوت رحمه وجوزها في الصالة وهما بيحكولها الي 

حصل وبيقولو اني شتمت امها واني عبير كانت بتحوش 

بيني وبين نورهان جريت علي الباب فضلت ارزع فيه وجات 

تفتحلي ملقتش المفتاح راحت ل امها تاخد مفتاح الاوضه 

قالتلها لما يجو واخواتي الاول 

< >قولتلها انا عايزة اشوفها قالتلها

 لا لما يجو وابرد نار قلبي منها وبعدها لو عايزة تهرب تغور 

في 60داهية

قالتها ياماما مال اخواتك بالموضوع قامت وشالت الفوطة 

من علي وشها وورتها الخرابيش الي في وشها وجريت علي 

عبير ورتها العضه وقالتلها شوفتي آخرة مجايب ابوكي شفتي 

بنت الكلب السهونه عملت ايه قالتها اهدي طيب ياماما 

علشان خاطري أنا حامل ومش حمل كل ده  انا هكلم خالتي 

وخالي اقلهم ميجوش ونحل الموضوع مع بعض قامت 

مسكت جوز  رحمه وقالتله علشان خاطري ياحبيبي خد 

مراتك وامشو السعادي قبل ما اصولكم قاتيل 

قالتها ياماما هو أنا قولت ايه غلط 

قولتلها وديني وما أعبد اني ما حطيتي لسانك جوه بوقك ل 

ادخل اصب جاز علي نفسي واولعلكم في نفسي 

جوز رحمه قالها طب ممكن تهدي ياحماتي والي انتي عايزه 

هنعملهولك قالتله الي عايزاه ياروح قلب حماتك تاخد مراتك 

وتروح قالها يلا يارحمه نمشي دي تاني مره تقولها 

رحمه ..امشي فين مش همشي غير لما أخدها معايا 

امها ..انتي يابنت الوسخه مغيبه ولا فيكي ايه بقولك قطعت 

وشي وبهدلت دراع اختك انتي جاموسة مبتحسيش 

رحمه ..قسما بالله ياماما لو خليتي حد من اخواتك يقربلها 

مش هدخلك بيت تاني عمري

امها ..يألف نهار ابيض ده انا لولا جوزك وقف كنت ضربتك 

بالشبش 

رحمه . انت ساكت ليه يابابا  هتلي المفتاح طيب ادخل 

اشوفها وأطمن عليها انت مش بترد عليا ليه 

بابا ..أنا احتارت معها بنت الكلب اختك دي ومن مشاكلها من 

ساعتها وانا بتحايل علي امك وهي مش راضية يابنتي اعملها 

ايه 

رحمه ..ازاي تعملها ايه المفروض زاي ما سمعنا منهم نسمع 

منها هو في ايه بالظبط أنا مش فاهمه 

رحمه قربت عليا قولتلها الحقيني بالرحمه أفتحيلي الباب 

ومش هتشفوني تاني والله أنا اسفة والله همشي 

قالتلي متخفيش ياحبيبتي هفتحلك وهخدك معايا وسيف 

;">كمان هيركب وهيجي 
              
                 بقلم ✍️ 💥سلطان زماني 💥

رحمه كلمت سيف وقالتله اني اخوات امك كلهم جايين في 

الطريق وامك ناويلها علي نيه سوده وانا عايزة اخدها معايا 

وامك حتي مش راضيه تيني المفتاح وحبسها اتصرف 

ياسيف كلم عمك ابو عمرو وعمرو يجو ولا حد من صحابك 

يجي بس يفتحلي باب الاوضة 

رحمه طلعت الصالة ل امها وقالتلها سيف جاي في الطريق 

أمها ..ضنايا بيبي وبتعيط لو كان موجود مكنتش بنت 

مساحة السلالم دي عملت فينا كده

الباب خبط دخلو اخوات ام رحمه

 و فضلت تصوت وتعيط شايفين علي الاخر الزمن عيله اصغر من بناتي 

تعورني وتهزقني ال رجالة اخواتها هي فين دي بابا وقف 

واقالهم اهدو ياجماعة واحد منهم قالهم انت لو راجل اصلا 

كان حصل في اختي كده  قاله عيب كده لما تغلط فيا في 

بيتي قاله ما أنا اختي اتهانت واتشتمت واتعورت في بيتك 

ياراجل ياخرونج ياطيشة انت الحشيش الي بتشربه وبتبيعه 

لحس مخك فين البت بنت القحبة دي اني شاورت علي 

الاوضه وادتله المفتاح وقفت قصادهم وجوزي جيه ورايا 

قولتلهم محدش هيخش جوز رحمه قعد يهدي فيهم ويعقل 

فيهم ورحمه واقفه قصاد الباب وبتعيط وبتقولهم انتو ناس 

ظالمه وحسبي الله ونعم الوكيل فيكم كلكم علشان غلبانه 

وملهاش حد كله بيفتري عليها وهي ملهاش غيرنا ليه بتعملو 

فيها كده انا عايزاها وبحبها بلله عليكم سيبوها في حالها بقا 

اعتقوها لوجه الله  أنا هاخدها سبوهالي

                  بقلم ✍️ سلطان زماني
  
وقعت رحمه اغمه 

عليها وجريو عليها يفوقها وحطوها علي السرير ودخلو ليا 

الاوضة وقفلو الباب وراهم قعدت علي الارض واختها الي انا 

عارفها قالتلهم اديكم دخلتو اهو اسمعوا منها 

ام رحمه . نسمع من مين اخوها الكبير قالي عملتي كده ليه 

سكت وعماله ابصلهم وانا بترعش قالي عملتي كده ليه 

قربت خالتها وقالتلي متخفيش ياريم وقولي الي حصل 

قولتلها أنا كنت قاعده في حالي ونورهان فضلت تشتم عليا 

وعلي امي وقامت ضربتني وعبير عملت نفسها بتحوش عليا 

وكانت عماله تضربني وطلعت شعري في ايديها أنا عضتها 

علشان تسيب شعري جت ام رحمه كملت عليا ضرب وكانت 

هتخنقني وتموتني خربشتها غصب عني

                       بقلم ✍️ سلطان زماني

 لقيت ام رحمه 

هاجت ومسكتني من شعري وأخوها الصغير فضل يضرب 

ويلطش فيا بغباء وانا خلاص مش حسه بحاجه وعيني مش 

شايفه بيها من كتر الضرب علي وشي وأخوها الكبير بيحوش 

واختها ويقولون كفايا البت هتموت في أيدكم اخوها الصغير 

اجري هتيلي حبل ومقص اخوه الكبير قاله يلا كفايا قاله خد 

اختك واطلع برا انت خدهم وطلع وهي بتقولهم اتقو الله 

كفاية البت ملهاش حد جريت ام رحمه جابت الحبل والمقص 

وانا من كتر الفرهده والدوخه مش قادره حتي اقوم افتح 

الشباك وانط منه وجابت المقص وربطوني وخلو ام رحمه 

تقص شعري وانا شعري نازل علي عيني ووشي وشيفاه علي 

الارض قالها هاتي موس أو مكنة حلاقه جابت مكنة الخلاقة 

بتاعة بابا وشالو شعري كله وانا عماله ابكي واصرخ 😭😭

💥يتبع 💥 اظن الأحداث ولعت عايز تفاعل جبار بقا ورأيكم في القصة لحد دلوقتي ..ولو عجبني التفاعل هكتب بارت صغير دلوقتي 👏🔥


تعليقات

التنقل السريع