القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفله الفهد البارت 32_33_34 بقلم بسمله بدوي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


طفله الفهد32_33_34

اقتباااااااس 🥺🥀.

مستحييببببيييلل 

انت بتكذب عليا فهد عمره ما يعمل كده 

 _طب هو لي كذب عليكي وقالك مشافهمش وبعت صور وفهد واقف مع اهلها 

_واقولك على التقيله بقا فهد هو الي كان هيبعيدك لو سليمان مابعكيش هو اصلا جابك عشان يمشي الحمله بيكي

انت كذاب بالعكس هو بيحميني اكتر 

_ماعشان هو الي يوديكي للوفد بايده بدل ما يوديه للبوس الي محدش عارف شكله ولا اي حاجه عنده وهو فهد كده هياخد أضعاف المرات الي كان هياخدها  من البوس فكري وهتلاقي كلامي صح وقفل السكه

بقلم بسمله بدوي

لارا بدموع وهي بتبص على لسليمان .......الكلام ده صح 

سليمان بأسف......ايوه بس انا السبب انا الي وديته الطريق ده بس هو رفض يبنتي والله فهد بيحبك 

ضحكت بوضع .....هه واضح أنه  بيحبني اوي  

وجالها فيديو فهد بيقول على الصفقه (وانه عايز بنت بمواصفاتها كده الي عرفناه في البارت الاول ) 

سليمان فجأه قعد ينهج بسرعه وبيتنفس بصعوبه  .

لارا جريت على بره بسرعه وقالت دكتور دكتور .

الدكتور دخل لسليمان ولارا قعدت على الكرسي الي قدامه الاوضه وفي الوقت ده فهد طلع 

فهد بحب ...... ها يحبيبتي في حاجه حصلت قالك اي سليمان باشا 

لارا بصت له بعتاب بس 

فهد وهو بيبص في عيونها لقاها متغيره وقال بحنان ......مالك يقطتي.

مفيش رد 

_لارا مالك في أي قالك اي سليمان باشا انا من الاول قولتلك متدخليش ده قاطعته لارا بصراااخ ......كفااااايه كفااااايا يفهد كفااااايا 

فهد....... بغضب مالك في أي ،بتعملي كده لي

لارا بدموع........عشان انت طلعت  زيهم ويمكن اوحش يفهد لي كده حرااام عليك .

بقلم بسمله بدوي

فهد بعدم فهم......عملت اي 

لي خبيت عليا أنك شوفت بابا وماما ولي مش قولت اني بنت عمك ولي مقولتليش أن سليمان كان ضرب نار على بابا وماما ولي مقولتليش من الاول  انك جبتني من الشارع عشان تبعني زي  ما سلميان بيه عمل هااا وبتلومه على الي عمله أنت اوحش منه ي فهد انت وحش وحش يفهد ،انا مش قادره اصدق انك عملت كده مش قادره اصدق طب بص قولي لي عملت كده ولي خبيت عني انك شفت بابا وماما ده انا حتي كنت قاعده اعيط عشانهم مش صعبت عليك ي فهد يخساره بجد يخساره لي بس عملت فينا كده قول وانا والله مصدقاك بس قول 

فهد بحزن  وافتكر كلام عمه وقال بحزن .....مش هينفع

لارا بصت له بدموع ومسحت وشها بشراسه وقالت .....تمام يبقي كل واحد فينا من طريق 

وجريت وفهد وراها 

لارا استني ي لارا لارااااااااااا لاااااااااااااااااااااااااااا 

وفجأة لارا وقعدت من على السلم ........اااااااااااااه

Stop.



طفله الفهد

البارت 33

طفله الفهد.


مستحييببببيييلل 

انت بتكذب عليا فهد عمره ما يعمل كده 

 _طب هو لي كذب عليكي وقالك مشافهمش وبعت صور وفهد واقف مع اهلها 

_واقولك على التقيله بقا فهد هو الي كان هيبعيدك لو سليمان مابعكيش هو اصلا جابك عشان يمشي الحمله بيكي

انت كذاب بالعكس هو بيحميني اكتر 

_ماعشان هو الي يوديكي للوفد بايده بدل ما يوديه للبوس الي محدش عارف شكله ولا اي حاجه عنده وهو فهد كده هياخد أضعاف المرات الي كان هياخدها  من البوس فكري وهتلاقي كلامي صح وقفل السكه

بقلم بسمله بدوي

لارا بدموع وهي بتبص على لسليمان .......الكلام ده صح 

سليمان بأسف......ايوه بس انا السبب انا الي وديته الطريق ده بس هو رفض يبنتي والله فهد بيحبك 

ضحكت بوضع .....هه واضح أنه  بيحبني اوي  

وجالها فيديو فهد بيقول على الصفقه (وانه عايز بنت بمواصفاتها كده الي عرفناه في البارت الاول ) 

سليمان فجأه قعد ينهج بسرعه وبيتنفس بصعوبه  .

لارا جريت على بره بسرعه وقالت دكتور دكتور .

الدكتور دخل لسليمان ولارا قعدت على الكرسي الي قدامه الاوضه وفي الوقت ده فهد طلع 

فهد بحب ...... ها يحبيبتي في حاجه حصلت قالك اي سليمان باشا 

لارا بصت له بعتاب بس 

فهد وهو بيبص في عيونها لقاها متغيره وقال بحنان ......مالك يقطتي.

مفيش رد 

_لارا مالك في أي قالك اي سليمان باشا انا من الاول قولتلك متدخليش ده قاطعته لارا بصراااخ ......كفااااايه كفااااايا يفهد كفااااايا 

فهد....... بغضب مالك في أي ،بتعملي كده لي

لارا بدموع........عشان انت طلعت  زيهم ويمكن اوحش يفهد لي كده حرااام عليك .

بقلم بسمله بدوي

فهد بعدم فهم......عملت اي 

لي خبيت عليا أنك شوفت بابا وماما ولي مش قولت اني بنت عمك ولي مقولتليش أن سليمان كان ضرب نار على بابا وماما ولي مقولتليش من الاول  انك جبتني من الشارع عشان تبعني زي  ما سلميان بيه عمل هااا وبتلومه على الي عمله أنت اوحش منه ي فهد انت وحش وحش يفهد ،انا مش قادره اصدق انك عملت كده مش قادره اصدق طب بص قولي لي عملت كده ولي خبيت عني انك شفت بابا وماما ده انا حتي كنت قاعده اعيط عشانهم مش صعبت عليك ي فهد يخساره بجد يخساره لي بس عملت فينا كده قول وانا والله مصدقاك بس قول 

فهد بحزن  وافتكر كلام عمه وقال بحزن .....مش هينفع

لارا بصت له بدموع ومسحت وشها بشراسه وقالت .....تمام يبقي كل واحد فينا من طريق 

وجريت وفهد وراها 

لارا استني ي لارا لارااااااااااا لاااااااااااااااااااااااااااا 

وفجأة لارا وقعدت من على السلم ........اااااااااااااه


فهد جري عليها لارا لارا اصحي يحبيبتي لارا 

اشتالها بسرعه وجاب الدكتور وطول الوقت  يجي ويروح في الطرقه لحد ما الدكتور خرج 

راح ليه بسرعه .....ها يدكتور في اي 

ما تخافش ي فهد بيه الحمدلله الطفل بخير والمدام برده كويسه  بدل نفسيتها وحشه اوي يفهد بيه وده غلط عليها وعلى البيبي 

فهد براحه ....... تمام ودخل لارا 

دخل لقا لارا بصه للسقف بشرود ودموعها بتنزل بغزاره 

-لارا 

بقلم بسمله بدوي

مفيش رد 

لارا قطتي متعمليش فيا كده يلارا 

بصتله بعتاب وحزن شديد....... امشي ي فهد امشي وسيبني 

فهد بغضب....... امشي واسيبك هاااااا مستحيل الوحيد الي هيفرقنا الموت يلارا 

لارا بصت له من غير كلام و مستمره  في العياط 

راح لها وحضنها جامد وهي بتقاوم لحد ما استسلمت لحضنه   وحضنته جامد وقالت ......لي يفهد لي كذبت عليا حرام عليك لي عملت فيا كده 

وقعدت تتمتم بكلام مش مفهوم وشويه شويه راحت في النوم 

فهد اما حس انها نامت بعد

وراح غرفته سليمان بغضب 

سليمان بفرحه .....فهد ادخل يبني انت سامحتني قاطعه صوت فهد الغاضب ....... اسكت انت قولتلها اي هاااا قولتلها اي انت عمرك ما هتتغير 

سليمان باستغراب .....قولتها اي 

مش انت الي روحت قولتلها اني ابن عمها 

-ايوه انا قاطعه فهد بصوت عالي 

اسكت اسكت انا غلطان اني جتلك اصلا ولسا هيخرج 

سليمان بدموع .....فهد يبني اسمعني 

فهد بتأنيب الضمير راح ليه وقاعد قدامه ببرود ...... اي 

قال بدموع 

بقلم بسمله بدوي

سامحني يبني سامحيني عايز اموت مرتاح سامحيني انا عارف اني غلطت كتير خايف خايف اوي ربنا ما يكتب عليك شعوري ابدا عارف يفهد انا الي انقذت عمك ومرات عمك  يفهد انا ندمان على كل الي عملته زمان زي اني كنت بقسى عليك كنت فاكر ان كده هخليك راجل وقد المسؤوليه بس للاسف غلط من البدايه سامحني يفهد بس الي عايزك تعرفه اني  مش انا  الوحش ااا  وفجأه سكت 

فهد ببرود .....سكتت لي 

سليمان باشا لاقاه ساكت اتخض جامد وقرب منه لاقاه مفيش نفس عرف أنه مات 

فهد حزن جامد عليه هو بيجبه رغم كل الي عمله قام بحزن 

والدكتور دخل تسريع الاحداث دفنوا سليمان وعملوا عزا 

وفجأة في نص العزا دخل  اهل لارا 

لارا بصت لهم بعتاب بس ماتحركش وواقفه ولا كأنها تعرفهم

محمد راح لها بسرعه وحضنها وقال ببرود......لارا حبيبتي يبنتي وحشتيني اوي 

كل ده ولارا واقفه زي الصنم حتي مابادلتوش الحضن 

والدتها رهف مسكت وشها بين ايديها بلهفه وقالت بدموع ......كبرتي ي لارا يروحي وحشتيني اوي اوي 

لارا مش بتردي لي 

لارا بصت لهم ببرود  وقالت ......نعم 

فهد بصلها بصدمه واستغراب من تصرفاتها 

محمد بحزن ...... مالك يالارا هو انتي مش فرحانه بينا ولا اي

بقلم بسمله بدوي

لارا بسخريه ...... هه بجد فرحانه اوي

فهد بغضب .........لارا مالك في أي اي بيقولولك وحشتيهم في اي ده بدل ما تخديهم بالحضن

-ههه اخدهم بالحضن هاااا

اي الي رجعكم تااااااااني سيبوني بقا ،جايين بعد ما رمتوني في الشارع هاااا جالكم قلب جاااااييين تااااااني ليييي لييييييييييه 

بصوا عليها بحزن شديد ولسا هيتكلموا قاطعهم دخول شخص لابس اسود في اسود  ولابس كاب اسود 

وقال بسخريه ......اي مش حابين تتعرفوا بالبوس ولا اي ورفع وشه من الاوض وشال الكاب

صدمه صدمه أنه 

STOP.



طفله الفهد

البارت 34

بقلمي بسمله بدوي 


قال بسخريه .......اي  مش حابين تتعرفوا بالبوس ولا اي وشال الكاب ورفع ورشه من الأرض 

صدمه نعم صدمه كبيره ماذا يعني بكلامه وماذا يفعل مهند هنا 

فهد بغضب جحيمي....... مهند اي الهزار السخيف ده 

مهند ببرود ..... اي السخيف في كده ي فهد وكمان انا جدي جدا في كلامي  

فهد مسكه من ياقه القميص وقال ........  يعني ايييييييييه تقصد اي بكلامك ده هااا تقصد ايييييييييه 

مهند بخبث وسخرية..... يعني انا الي غلطان اني حبيت اعرفك يخالو يحبيبي مين هو البوس 

فهد رد عليه بالبوكس في وشه 

وقال بصوت جمهوري ...... كله براااااااا العزا خلص 

كله خرج ومهند كل ده بيبص على لارا الي بتبكي بصمت وعلامات الاندهاش والصدمه على وشها وبص عليها  بخبث وقال ..... تعرف يفهد بما اني حبيت اعترفلك اني البوس فا صعبت عليها وهقولك على كل حاجه 

فهد بص عليه بشر 

مهند ببرود ..... عارف أما أنت اتفقت معايا اني اضربك بالنار في رجلك مش في ايدك انا كنت قاصد ههههه وكان نفسي اقتلك كمان وتعرف مين الي خرج سوزي من السجن ياترا مين مين  مين انا برده طب لي انا بعمل كده ها لي اقولك يسيدي عشان انتقم هههه اي رايك 

فهد بصدمه .... تنتقم لي 


مهند بكره ....... لي تصدق ضحكتني هههه اخدت مني حب عمري 

فهد بستغراب ..... حب عمرك ؟!!!

مهند بجنون ......ايوه حب عمري لارا لاراااااا هي حب عمري من اول ما شوفتها وانا حبيتها 

فهد بغضب جحيمي وغيره عمياء

........نعم يا***** بتقول اي مييين يبن ******** انت نسيت نفسك ولا اي يالااااااا

مهند بجنون ....... استني شويه بس كده ده انا جبت اخري منك وانا كمان عاااارف اني مش بن اختك الحقيقي عارف انا بن مين هااا انا ابن اسكندر فاكره 

فهد بصدمه ....... اسكندر 

_ايوه الاسكندر الي انت قتلته ي حضرت الظابط

لارا بدموع وعتاب وقالت 

.....كله ده يفهد مخبيه عليااااا يا بكرهك وطلعت تجري على غرفتها 

فهد بغضب جحيمي........ يبن ******ده انت عارف من الاول بقااا وانا الي وثقت فيك 

_هههههه انت الي غبي وساذج 

فهد نزل فيه ضرب لحد ما اغمي عليه وقبل ما مهند يقفل عينه

بقلم بسمله بدوي

فهد قال بصوت عالي جدا....... الاسكندر هو الي ********  وانا قتلته عشان بلدي احافظ عليها ي*****وقال بصوت عالي انتوا يحمييييير ونده على البودي جارد ..... خده المخزن لحد ما افضاله خالص 

مهند بكره ..... مش هتعرف تتخلص مني ي فهد انا كابوسك  فهد رد عليه بالبوكس واغمي عليه .

فهد بحزن وبرود شديد ووجه كلامه لصابر ومراته ..... معلش ي عمي اطلع انت جناحك 

_طب ولارا يبني 

_معلش سيبنا الوقتي خالص وانا بوعدك اني اول ما تهدي هاجيبها ومشى 

صابر بحزن وبيحضن مراته الي بتبكي على بنتها ....... حقك عليا يحبيبتي انا السبب 

_لا مش انت بس احنا الاتنين الغلطانين ي صابر اهي اهي بنتي بقت بتكرهنا 

_لا ما تقوليش كده ي روحي لارا طيبه وبتسامح وانا متأكد انها هتسامحنا واخدها ومشا

بقلم بسمله بدوي

عند فهد طلع الجناح لقا لارا بتلم في هدومها وغيرت هدومها لفستان اسود وكوتش اسود وسايبه شعرها ،  اتجاهلت فهد خالص ولسا راحه تخرج من الجناح قاطعا صوت فهد الغاضب

......... استني عندك انتي لابسه كده لييييييه وراحه فين من غير اذني ومن غيري اصلاااا ردددددي

لارا رغم خوفها قالت بغضب وصوت عالي لاول مره ........ ملكش دعوه يبااااااااا  ابعد عني بقااااااا راحه في داااهي قاطعها صفعه من فهد وقبل ما تقع من قوه الالم مسكها من دراعتها جامد وقال .....  انتي بتعلي صوتك عليياااااااااا وكمان خااااارجه من غيرررريييييييييي رديييييي

لارا بصت له بدموع ومسحت وشها بشراسه وقالت ابعد عنيييييييييي ابعد انا بكرهك  بكرهكككككككككك

فهد حس بخناجر في قلبه من منظرها وكلامها 

لارا شدت شنطتها ولسا هاتمشي فهد شدها من خصرها جامد وهي بتتحرك بعشوايه وبتحاول تشيل أيده الي محاوطه خصرها ،فهد كل ما بتحاول تخرج من حضنه فهد بيضغط على خصرها اكتر لحدما توقفت عن الحركه فهد اشتالها وخلا رجلها تخاوط خصره لارا اتكسفت وقالت بدموع وغضب ....... نزلني وابعد عني 

فهد قرب من ودانها وقال بصوت حزين بس مثير ...... لي أنا مش عايز ابعد عنك ولو ثانيه لي بتعملي فيها كده وبيدفن رأسه في عنقها وبيعضه عضتات خفيفه ولارا خلاص معدش حاسه ولا سامعه حاجه كل الي عايزاه قربه قربه بس 

فهد اما لقاها بتشد شعره برقه 

فهد بعشق ........عايزاني ابعد يقطتي 

لارا بتوهان .....امممم للا لا

_لا اي 

_ لا مش عايزاك تبعد عني

فهد بخبث ..........  انتي لسا قايله ابعد الوقتي

لارا بصدمه وكأنها فاقت وقالت بغضب ..... ابعد عني ابعد سيبني 

بقلمي بسمله بدوي

فهد رفع حاجبه وقال

...... والله وبيبص على أيدها الي  وماسكه شعره وبيقربه منها

_انتي الي ماسكه فيا على فكره 

_ااااا مش عارفه انا عملت كده ازاي بس ابعد ابعد وبتحاول تتماسك قدام عيونه الي بتوه فيهم ومش بتحس بالدنيا

فهد قرب منها وقال بصوت حنون .... لارا انا عارف اني غلطت اني خبيت عليكي بس 

قاطعته لارا بغضب .....لوسمحت ابعد انا خلاص تعبت كل شويه اكتشف حاجه جديده مخبيها عليا خلاص يفهد انا معتش قادره اكمل انا عايزه أطلق 

فهد كأنه ركبه عفاريت الدنيا وماحسش غيروهو بيضربها بالالم بس المرادي جامد جدا وقال بصوت مخيف .....ها عايزه تطلقي عشانه صح 

_ععععشان مممممين 

_مهنننننننااااااااااد 

_لللللا وربنا لا اهي اهي والله انا مش بحبه اصلا 

فهد قرب منها وهي بترجع بضهرها لحد ما راحت اخر الأوضه عند الباب فهد بحركه سريعه ضغط على منطقه في رقبتها وفي اقل من الثانيه اغمي عليها 

فهد بصلها بحنان وحزن شديد واشتالها ونيمها على السرير 

وطلع فونه واتصل على رعد  

_الو ي فهد

_رعد جهزلي الطياره عشان هسافر امريكا الوقتي حالا وعايزك تبعتلي كل الورق والمعلومات الي عن الاسكندر 

_الاسكندر لي في اي اي الي حصل 

_رعد اخلص انا فيا الي مكفيني الوقتي اسمع الي قولتلك عليه وبعدين هبقي اقولك 

_حاضر يصحبي مع السلامه 

بقلمي بسمله بدوي


^°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°′°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°^

عند ايام ويامن 

يامن كان راجع من الشغل 

واول ما دخل شم رائحه الاكل كانت جميله دخل لقا ايام بتغني وبتقول 


انا مش مبينالوا انا نويالوا على اي ساكته ومستحلفالوا مش  قايلالوا ساكته لي خليه يشوف بعينيه ايه الي ناويه عليه هخليه يخاف من خياله لما اغيب يوم عن عينيه 


انا مش مبينالوا انا نويالوا على اي ساكته ومستحلفالوا ومش قايلالو ساكته لي خليه يشوف بعينيه اي الي ناويه عليه هخليه يخاف من خياله لما اغيب يوم عن عينيه 

كتر خيري اني قابلته واستحملته ي قلبي  زمان  

قاطعها وهو بيحضنها من ضهرها  .


ايام ولفت بحيث يكون وشها في وشه وقال براحه .....حرام عليك خضتني ي يامن 

يامن بخبث ..... سلامتك من الخضه بقولك اي ماتيجي وبيغمز

ايام بغضب ووشها احمر جامد وقالت ..... ابعد ياض من هنا ابعد  

لا لا كده ممكن ازعل يرضيكي ازعل ي يويو

_يويو ابعد ياض  من هنا هنرش ميا 

يامن بضحك ......ههههه متجوز واحد صحبي يناس بس عاجبني واشتالها بسرعه 

_سبنيييييي

اسيبك ده انتي بتحلمي ده احنا ليلتنا صباحي ي مزه 

ههههههه ابعد ي يامن بقا انا جعانه 

طب وانا كمان هموت من الجوع وضحك في الاخر (نسيبهم دول مش وراهم حاجه ونروح ل لارا الغلبانه يقلب امها 🥺❤️❤️😂) 

عند فهد قفل مع رعد واخد شاور ولبس بدله سوداء وتيشرت ابيض وجهز شنطته وطلب من الخدامه تاخد الشنط للعربيه واشتال لارا وركب عربيته وراح المطار 

تسريع الاحداث

وصلوا امريكا فهد اشتال لارا وكان في عربيه في انتظاره ركب ووصل فيلا كبيره  والوانها جميله  ودخل هو ولارا الي نايمه لسا على دراعه  وكان في خدامه في استقباله اخدت الشنط وهو دخل جناحه وحط لارا على السرير وغطاها قاطعه فونه


_ الو يرعد 

_****************

يعني ايييييييييييي .


يتبع 

تكملة الروايه من هنا
 

تعليقات

التنقل السريع