القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صدمة عمري البارت السادس 💥 بقلم ✍️ سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت السادس 💥 بقلم ✍️ سلطان زماني 


امل ..انت بتشتميني أنا ياواطي أنا الي. عملتك ونضفتك 


وعملت منك بني ادم فاكر اول مره قبلتك فيها فاكر منظرك 


بهدوك المعفنه أنا الي لبستك وعرفتك يعني بريندات وركبتك 


عربية وجبتلك شغلانة مكنتش تحلم تشتغلها انت فاكر نفسك  


ايه انت حشره بنسبالي صرصار بشبشبي اضربه ضربه انهي 


حياته ولا ليه لازمة 


عمر ..انتي زوديتها اوي يابنت ميتين الكلب بقولك فكيني 


مش قادر مش قااادر بقولك فيكني 


امل قربت منه وفضلت تضرب فيه بالقلم وبجزمتها وهو 


يشتم فيها وبينهار وبيحاول يفك نفسه مش عارف 


امل شدت شعر رأسه ورفعت راسه ووشه لفوق ليها 


وبثقت علي وشه وقالتله أنا الي عملت لحشرة ذيك قيمة 


وكيان فاكر زمان ياعمر كنت بتتمنه رضايا كنت كلبي المطيع 


الزليل فاكر ياكلب ولا نسيت طب بلاش دي فاكر لما كنت 


بتكون محتاج مني حاجه او ليك مصلحه كنت بتعاملني ازاي 


وفاكر كمان بعد ما مصلحتك بتخلص بتعاملني ازاي كان 


عندي استعداد اصبر عليك واستحملك واعديلك اي حاجه الا 


انك تحب وحده غيري وانا اتحرم منك 


قالها انتي اوسخ واجحد وحده شفتها في حياتي انا عمري ما 


هنسالك الموقف ده ابدا يا امل ولا هسمحك عليه 


قالتله أنا وسخه ياعمر 


قالها اوسخ وحده عرفتها انتي ...أنا ضاع من عمري اكتر من 


٤ سنين مع وحده كركوبة عايشة في دور بنت في العشرينات 


ومصدقة نفسها اوي دلعك ماسخ دمك تقيل ع قلبي حتي 


هزارك تنح كلامك قديم وافهاتك بايخه ذيك أنا حاولت كتير 


ابعد عنك من بعد ما عرفتك بكام شهر بس انتي الي جبله 


وجلدك تخين ولزقه بغره ..دلوقتي أنا الي حشره وهدومي 


معفنه وانتي الي نضفتيني وخلتيني بني ادم ..انتي كمان 


كنت ميته مطفيه قبل ما تعرفيني وكنتي ملكيش لازمة 


وانتي فلوسك بس الي عملالك قيمة إنما من غيرها نكره ولا 


حد هيعبرك 


قربت عليه وفضلت تضرب فيه وتشتمه وخنقته وتقوله وهي 


بتنهار انت غبي غبي متخلف مش بتفهم أنا بحبك يا عمر 


بحبك ياغبي 


عمر مش بيرد عليها فضلت ترج فيه وتقوله قوووم اصحه 


بقولك اصحه خلاص انا اسفه اصحه بقا حقك عليا غصب 


عني أنا مسمحاك ياحبيبي


 عمر مش بيرد فكت الرباط وخدته في حضنها وفضلت تقوله 


قوم ياحبيبي علشان خاطري قوم ياعمر فضلت تبكي وكتمه 


صرخها جواها بعد شوية فاقت وحست بالي عملته واتصلت 


بالبلطجي  وقالتله الحقني جلها هو واحد صحبه كان مستنيه 


بعربيته برا شاف عمر ميت وومرمي ع الارض قالها انتي 


قاتليه قالتله والله ما كان قصدي قالها ولا يهمك يامدام أنا 


هتصرف وهخفي الجثة بس انا كنت متفق معاكي ع 5 اني 


اضربه واكتفهولك دي قتل طلعت من شنطتها كل الفلوس الي 


معها وادتهاله وقالتله هديك كل الي انت عايزه بس العربية 


بتعته الي برا هنعمل فيها ايه قالها أنه عارف واحد صحبه 


بيقطع العربيات دي هدهاله اخليه يقطعها  والنمر بتاعتها 


هدفنها معه


 سبته معه وطلعت اخدت عربيتها وروحت البيت 


يتبع  💥

تكملة البارت السادس من هنا هنا
 

تعليقات

التنقل السريع