القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صدمة عمري البارت الخامس 💥 بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت الخامس 💥 بقلم سلطان زماني 


امل اتصلت ب عمر واتفقوا يتقابلو وعمر قالها أنه يقابلها في مكان عام 


واني دي هتكون اخر مقابلة بينهم هي رفضت وقالت مدام 


هتكون اخر مره يبقا خليها  في الكمبوند 


 اتفق معها أنهم هيقعد يتكلمو مع بعض بس واني مش يكون 


في بينهم علاقة تاني وأنه عايز يتكلم معها في موضوع مهم 


اتفقوا وهي جهزت نفسها ورحت الكوافير واتشيكت ولبست 


ورحت قبل ما يوصل بساعتين وكانت مجهزة المنوم في 


العصير والحبل ومعها بلطجي متٱجر مستخبي في أوضة 


المكتب عمر دخل عادي طبيعي زاي كل مره وفرحان 


وعندهابتسامة امل انها ممكن تتقبل الموضوع وعلشان هي بتحبه 


استحالة تٱذيه أو ترفضله طلب وخصوصا لو اتاكدت من حبه 


ل بنتها دخل عمر وقعد وهي رحبت بيه ومحسسش ب اي حاجه 


امل..موضوع اي بقا المهم الي كنت عايز تقوله ليا 


عمر..قبل اي كلام أنا نفسي بجد تسامحيني وانا بتاسف لاي 


حاجه وحشه أو كلمة أو احساس مش ظريف حسستك بيه 


بصرف النظر عن اي حاجه بنا انتي انسانه كويسة وصاحبه 


افضال عليا ووقفتي جنبي مش بنكر وانا في حالة والله 


مسامح فيها كل العالم واي حد اذءني ومش عايز غير اني اي 


حد زعلته يسامحني


امل..واي بقا الحالة الي انت فيها دي الي مخلياك مسامح العالم


عمر ..حبي أنا بحب هدير بنتك اقسم بالله بحبها والي جبني 


ليكي النهارده وشجعني حبها والي مخليني مش خايف حبها 


برضو مش عايزك توفقي دلوقتي أنا نويت باذن الله افتح 


مطعم وهشتغل شغل حر وباذن الله هكافح و  هنجح علشان 


استاهل هدير واقدر اعيشها في المستوي الي هي عايشة فيه 


امل..هيكسب كام المحل ده كل شهر يا عمر بعد ما تكافح 


وتنجح 


عمر..مش اقل من 10000او 15000 الف مثلا 


امل..وانت بتاخد كام مرتب في الشركة الي مش بتشتغل 


فيها اصلا ويوم بتروح و4لا وده بسببي وبسبب توصيتي 


ليك


عمر ..باخد 8000 ليه كل الاسالة دي يا امل


امل ..ال 8000 دول هدير بنتي بتصرفهم في اسبوع مطعم 


اي وكلام فارغ اي المفروض انك بكرت ياعمر وبتفهم ولا هو 


علشان امها رضيت بيك بنتها هترضي 


عمر ..الفلوس مش كل حاجه علي فكره وانتي لو سالتيها 


هتقولك أنها بتحبني وعايزاني لو بتحبيني انتي كمان زاي ما 


كنتي بتقولي متقفيش في طريقنا


امل ..لو بحبك زاي ما كنت بقول ..هو انت عندك واحد في 


المئة شك اني مش بحبك ياعمر تصدق بالله انا حبيتك اكتر 


من الي انت حبتها تخيل 


عمر ..ممكن متبكيش وخلينا نتكلم بعقل علشان خاطري 


امل ..علشان خاطرك أنا جيت علي نفسي وكرامتي وكبريائي 


كتير وحكايه اننا نتكلم بعقل دي أنا مبقاش فيا عقل اصلا 


علشان اتلكم بيه ..عقل اي الي يستوعب اني حبيبي وروح 


قلبي اكتر انسان حبيبته واتعلمت وعرفت يعني اي حب معه 


جاي بكل برود بيقولي اني انا بحب وعايز بنتك ومش بحبك 


ولا عايزك انتي عقل ايه ماترد 


عمر ..طب معلش اهدي أنا والله ما اقصد اجرحك ولا 


اضايقك واسف علي كل حاجه وحشه سببتهالك بس والله 


غضب عني قسما برب الكون أنا فعلا بحبها ومتأكد من حبي 


ليها ومستعد اعمل كل الي هي عايزاه ومش طمعان ولا 


عشمان منك غير في كلمة ووعد أنها ليا وانك موفقة 


امل..  اتمالكت نفسها بالعافيه وكتمت غضبها جواها  شوفت الكلام خدني ونسيت اقدملك حاجه تشربها 


عمر ..أنا مش عايز اشرب يدوب امشي ما تركني عربيتك هنا 


في الجراج واوصلك معايا 


امل ..أنا لسه في حاجات بلمها هخدها معايا بقا ما احنا 


خلاص مش هتتقابل تاني هعملك قهوة تشربها عقبال ما الم 


الحاجه بسرعة 


نزلت القهوة لعمر وعمر دخل في مرحله الدوخه قبل ما ينام 


كان البلطجي طلع ضربه وكتفه علي كرسي وربط ايده 


ورجليه في الكرسي ومشته وقالتله لو احتجتك هتصل بيك 


وفضلت 


تتبص عليه وتفتكر كل ذكرياتها وايامها معه لحد ما بداء 


يفوق عمر


يتبع  💥 النهاية مش هتوصل غير للمتابعين فقط واكتر ناس اتفاعلو وعملو شير للقصة ❤️


 تكملة البارت الخامس هنا 

تعليقات

التنقل السريع