القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قاتلة جوزها وعاشقها للكبار فقط 🔞🔞الفصل الخامس بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات كامله


البارت الخامس بقلم ✍️ سلطان زماني 


اول ما ولادي نامو وراحو في النوم من غير ما احس


 اتصلت بيه وقولتله انت فين قالي اعتبريني تحت البيت 


قولتله بسرعه طيب متتاخرش


 جيه وانا نزلت اول ما شفته نبضات قلبي زادت وجسمي كله 


بقا يترعش مرتحتش غير وانا في حضنه


فضل يلعب في شعري ويبوسني ويقولي


 وحشتيني معقول اهون عليكي تعذبني ببعدك ده انا ما 


صدقت قابلتك باله عليكي متحرمنيش منك 


_ أنا خايفه اوي يا اسامة ومش عارف اعمل ايه 


أسامة ..متخفيش طول ما أنا جمبك ومعاكي وعمري ما 


هسيبك


قفل الباب الحديد قولتله انت بتعمل ايه يامجنون العيال 


ممكن يصحو في أي وقت ويشفونا


أسامة .. متخفيش ياقلبي وقرب وفضل يلعب في صدري 


وطلعه من العباية جسمي كله ساب رفعلي العباية وقلعني 


الاندر ولفني وشي بقا للحيطه وخلاني اوطي وبدون اي 


مقدمات لقيته عمل كده روحي سابت وفضل يعمل كده وهو 


حضني من ضهري وبيلعب في صدري لحد ما خلص لفيت 


وشي ليه قالي ربنا يخليكي ليا ياحبيبتي وميحرمنيش منك 


ابدا قولتله امشي بسرعة بقا قبل ما حد يشوفنا قالي هكلمك 


في التليفون ردي قولتله ماشي فضلنا نتكلم أنا وهو يجي 


ساعتين من كتر ما أنا فرحانه ومبسوطة مش عايزة اقفل معه


نمت زاي المقتولة بعد ما جسمي ارتاح وقلبي كمان صحيت 


اول حاجه عملتها كلمت جوزي علي المسانجر قولتله كل سنة 


وانت طيب يا حبيبي 


جوزي ..وانتي طيبه اتصلتي بيا امبارح كان في حاجه ولا ايه 


_ لا ابدا كنت عايزاك تعيد ع الولاد وتشوفهم بلبس العيد 


جوزي ..وهما فين العفاريت دول 


_ ادتهم الموبيل يكلمو ابوهم وانا رحت غسلت وشي ودخلت 


الحمام عقبال ما طلعت لقيته قفل كلمته تاني قالي احنا مش 


هنخلص بقا في أي يا منال قولتله مش هتنزل انت وحشتني 


قالي أنا مش فاضي للكلام الفاضي ده وقفل في وشي


فضلت ابكي واندب حظي ع نصيبي وبختي


 الي وقعني في راجل لمش بيحبني وواخد الحياة جدا وكل 


همه تجميع الفلوس والشغل وبس


 وانا مش في حساباته أنا أم ولاده وزوجته الي بيجي كل 


سنتين يستمتع بيها ويسبها زاي الكلبه تربي وتاكل وتخدم 


ولاده


فضلت افكر اتكلم مع مين واقول واشكي حالي لمين كلمت امي وقولتلها


 قالتلي احمدي ربنا ع النعمة الي انتي فيها انتي احسن وحده 


في مرات اخواته


 قولتلها أنا مش احسن ولا زفت كل واحده جوزها بينام في 


حضنها بليل أنا الاسم بس متجوزة قالتلي انتي عايشة عيشة 


محدش عايشها قولتلها تغور العيشة دي انا عايزة اطلق 


ياماما تعبت ياماما مش قادره اتحمل ولا اكمل قالتلي اهدي 


ياحبيبتي البسي ولبسي العيال وتعالي اقعديلك كام يوم 


ريحي فيهم اعصابك


التفاعل ياجماعة بصراحة محبط جدا دي اول قصة تحكي عن الموضوع ده عايز القصة تبقي تريند ارفعوا البوست واعملوا منشن لكل اصحابكم يقروها معاكم  تحياتي ليكم جميعا اخوكم ابو السلاطين 👑♥️

 البارت السادس من هنا هنا 

تعليقات

التنقل السريع