القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عذرائي غزل البارت 11_12_13_14_15 بقلم سميه عامر في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

البارت الحادي عشر 🖤🌕11_12_13_14_15


عذرائي


مالك : انتي اكتر من حبيبتي انتي ..


اتفتح الباب بقوه 


هشام : هي ايه يابن السيوفي 


اتخضت غزل و انتفضت من مكانها بعدت عن مالك  لوهله كان هشام عايز يحضنها عيونهم كانت بتعاتب بعض مين غلطان مين بيكذب مين خذل التاني بتصرفه 


مالك بكل هدوء قام وقف و قرب من هشام مدله أيده : ازيك يا عمي 


هشام بكل برود : انا مش عمك انا جحيمك 


رفع هشام أيده و ضربه لكمه على وشه قويه 


اتعصب مالك بس فضل متماسك 


مالك : اقعد ونتكلم 


ضربه هشام مره تانيه 


صوتت غزل وهي بتعيط : كفايه يا بابا ارجوك مالك معمليش حاجه وحشه 


وقف هشام ضرب و قرب منها مسكها من ايديها جامد و زعق : بتهربي معاه يا غزل في الحررررررام ده اللي علمتهولك يا بنت الراوي ده الدين اللي حفظتهولك من صغرك دي تربيتي 


اكتفت غزل بأنها تعيط هي عمرها ما ردت على ابوها ولا حتى رفعت عينها فيه 


رفع هشام أيده يضربها 


مسك مالك أيده 


مالك : انا سمحتلك انك تضربني لاني عادي انت زي والدي لكن عمري ما هسمحلك تمد ايدك على مراتي حتى لو كانت بنتك وانت ابوها 


اتصدمت غزل وعيطت اكتر : مالك انت بتقول ايه 


هشام : انت فاكر لما تتجوزها بدون علمي يبقى جواز شرعي انا بنتي قاصر وانت هتدخل السجن في اقل من دقيقه 


مالك وهو بيضحك : بدون علمك ازاي انا هتجوز غزل من غير علمك مش معقول هو انا مجنون 


راح مالك طلع نسخه من عقد الجواز و حطها قدام هشام


مالك : امضتك منورة يا عمي و حتى بصمتك 


ركز هشام و عينه برقت : دي امضته فعلا و دي كمان ...بصمته 


هشام : انت مزور نصاب اقسم بالله يابن السيوفي ما هرحمك و دي الورقه اللي انت فرحان بيها 


مسكها و قطعها الف حته 


مالك : ده مش الحل و دي مش الأصل انا بحب بنتك 


هشام بعصبيه : بتحبها تاخدها و تهربها من فرحها 


استغرب مالك ازاي هو بيقول كده و غزل و عبير بيقولوا أنه غاصبها على الجواز يعني هي هربت مع حد لا لا شيل الفكره دي من راسك 


مالك وهو بيحاول يحتوي الموقف : لانك مكنتش هتقبل ابن عدوك يتجوز بنتك 


هشام: بص يابن السيوفي بنتي انا هجوزها لابن عمها طلقها بالذوق بدل ما هتروح لابوك 


مالك : تجوزها لابن عمها ليه وانا جوز ارانب ولا ايه بص يا عمي غزل بنتك و مراتي وقت ما تحب تشوفها هنيجي نزورك 


هشام: انت اللي جبته لنفسك ، 


لف هشام عشان يمشي 


غزل بصوت باكي ضعيف : بابا ارجوك اسمعني انت عمرك ما سمعتني 


هشام وهو بيبصلها بحسره: ياريتني ما سمعت صوتك طول العمر ولا جبتيلي العار ده 


مشي هشام وهو غضبان و حزين جدا 


قفل مالك الباب و قعدت هي تعيط 


مالك وهو بيقفل الباب افتكر ازاي خلاه يمضي 

( مالك : و بعدين يا خالتي الجواز هيبقى باطل لو عمي ممضاش 


عبير : يابني انا همضي 


مالك : لا مينفعش يا خالتي انا عندي فكره 


عبير : قول 


مالك : انتي بتقولي أنه هيجيلك بعد شويه 


عبير : اه يابني ولازم تمشي قبل ما يجي 


مالك : خلي الممرضه تقوله أنها مصاريف المستشفى 


عبير وهي بتضحك : يابن اللئيمه طالع لخالتك طب سيب الورق و اطلع انت وانا هرن عليك 


خرج مالك و قعد في العربيه 


وصل هشام دخل عندها قعد جنبها 


هشام : عامله ايه انهاردة 


عبير : زعلانة انت ليه سايبني طول اليوم لوحدي 


هشام : م انا معاكي اهو 


عبير : لا معايا فين ناسيني اصلا ولا كأن كان في بيننا قصه حب 


ضحك هشام و باس ايديها :حقك عليا 


جاله تليفون قام يرد 


قامت عبير بسرعة مسكت الورقه وهي بتترعش و خدت القلم 


عبير : هشام امضي على الورقة دي بتاعت مصاريف المستشفى 


كان بيتكلم مش واخد باله خد القلم و مضى 


عبير : و ابصم معلش 


حط صباعه في البصامه و بصم 


مسكت عبير الورقه و نادت للممرضه بسرعة 


عبير : روحي وصلي الورقة دي ل مالك قاعد في العربيه تحت 


مشي هشام من المستشفى 


اتصلت عبير على مالك 


عبير وهي بتضحك  : ها يا لئيم خليته يبصم كمان 


مالك : والله الواحد مش عارف يقولك ايه بكره احلى هديه هتوصلك يا خالتو يا قمر 


عبير وهي فرحانة : هديتي انت و غزل تكونوا سوا عليك امضه غزل بقى و اتنين شهود 


ابتسم مالك و قفل معاها الخط ) 


لف مالك لغزل اللي كانت منهارة 


غزل : ايه الورقه دي ازاي اتجوزتني 


مالك : كان لازم اعمل كده امال ياخدوكي مني


غزل : انت دمرت اخر فرصه أن بابا يسامحني


مالك بعصبية: يسامحك على ايه انتي عملتي ايه عشان يسامحك انا صريح معاكي لاخر لحظه و إن كنت خبيت عليكي الجواز ده عشان مصلحتك 


قامت غزل وقفت : يسامحني اني هربت و انت ..انا مش عايزة اكلمك تاني انت اتجوزتني و خدعتني 


مالك ببرود  : على الورق بس انا عمري ما هلمسك انتي فعلا مبتحبنيش وانا مش هجبرك على حاجه لما تصلحى علاقتك ب ابوكي هطلقك


كلامه رد في قلبها قتلها هي بتقوله كده من خوفها انه يكتشف الحقيقه 

" كنُت انت الأمنية الوحيدة التي تحققت لي التي طلاما دعيت الله بها في كل حين و بيقين  ،انا لا اريد فقدانك، لا اريد أن اخذلك انت مالكي و كل ما املك " 


خدها مالك و روحوا مكانش بيتكلم معاها هي هي مازلت مش صادقه معاه ايه السبب أنها ترفض جوازهم مع انها بتحبه 


فات اسبوع و كل ما بتحاول تكلمه مبيرداش كل معاملاته جافه حتى أنه بيحاول يبعد عن نظراتها بيصحى وقت ما تنام و ينام وقت ما تصحى 


منى : مالك في ايه 


مالك : في ايه يا امي حصل حاجه 


منى : انتو مالكم انت وغزل البنت طول اليوم بتدور عليك 


مالك : منى انا اتجوزت غزل ..من قبل ما تتكلمي عشان احميها من ابوها و خالتي عارفة 


منى بخبث : مهو انا كمان عارفة عبير حكتلي تصلنا بنتكلم كتير الفترة دي ..دي احسن فكره انت عملتها واحسن قرار صح خدته غزل مفيش منها اتنين 


خبطت غزل على باب اوضه مالك كانت أول مره تطلعله في جناحه الكامل 


قام مالك فتح لقاها واقفه منزله راسها في الأرض وفي ايديها كتاب 


غزل : ممكن تشرحلي الجزء ده 


قامت منى وقفت : احم ...طيب يا حبيبي اسيبك تشرح لها بقى ( غمزتله ) وانزل اتمرن شويه 


خرجت منى و دخلت غزل وقفل هو الباب 


منى لنفسها : ايدا هو هيشرحلها بجد ولا ايه هما مش متجوزين 


ضحكت و مشيت : فينك يا حامد وحشتني دروسك 


دخل مالك قعد على سريرة 


مالك : انا هجيبلك مدرس يشرحلك 


غزل بسرعة : بس انا مش بفهم غير منك 


مالك : انا مشغول 


غزل : طيب انا ..انا همشي 


لفت عشان تخرج 


مالك : هاتي اللي انتي عايزة تفهميه 


ضحكت بهدوء و راحت قعدت جنبه وبينهم مسافة 


بدأ يشرح لها وفي وسط الشرح قاطعته 


غزل : انا اسفة 


بصلها بعتاب : على ايه 


غزل : اسفة على ...على اني كدبت ايوه يا مالك في حاجه غير اللي ماما قالتهولك بس انا خفت ..خفت من حاجات كتير ...مالك انا مش مستعده اني احكي ارجوك ممكن تديني وقت 


مسك ايديها و باسها : انا عايزك تعرفي حاجه واحده انا معاكي حتى لو انتي غلطانة


ضحكت بحزن : طب هو احنا كده متجوزين صح 


مالك وهو بيضحك : المفروض 


غزل : طب هنعمل ايه دلوقتي 


مالك وهو بيبص بخبث و بيقرب منها : انتي لو عايزانا نعمل نعمل 


برقت و قامت وقفت جريت على الباب : لا انت فهمت غلط 


ضحك و قام قرب منها حط أيده على حجابها شاله من عليها : بما انك بقيتي مراتي انا بحب اشوف شعرك متلبسيش حجاب في البيت 


اتكسفت و خدودها احمرت بصتله تاني حطت ايديها قرب عينه 


غزل : لسه بيوجعوك 


مالك : ايد عمي مرزبه 


ضحكت غزل : حقك عليا متزعلش 


نزل لمستواها : ممكن تصالحيني بطريقة تانيه انا بحبها 


غزل بصوت رقيق : ايه هي 


قرب منها و باسها ( من خدها 😉😂) 


بعد شويه عنها : دورك 


غزل بخجل و ارتباك : لا مش هعرف 


قرب هو منها اكتر و باسها من خدها


شهقت و بعدته عنها و جريت على اوضتها ........


عذرائي


نزلتهاا بس عشان الناس اللي كلمتني عليهاا ولو مبقاش في تفاعل مش هنزل خالص😑💜


البارت ال 12 🖤🌕


عذرائي 


جريت غزل على غرفتها و قفلت الباب و قلبها بيدق جامد 


فضلت مستخبية في الأوضه طول اليوم 


قام مالك اتحمم و لبس بدله زرقا و خرج 


مالك : غزل افتحي الباب انا رايح الشركه 


غزل بصوت ضعيف : روح 


مالك وهو بيضحك : مش هتودعي جوزك ولا ايه 


غزل بخجل شديد : لا لا لا 


ضحك اكتر و مشي 


قامت هي فتحت الباب براحه بصت لبرا بشعرها الطويل لقيته قدامها اتخضت و كانت هتقفل الباب بس هو لحقها و دخل 


غزل : انت غشاش المفروض انك مشيت 


قرب منها : لازم اشوفك كل يوم 


اتكسفت و ارتبكت اكتر : ليه لازم تشوفني 


مسك ايديها و باسها : يومي بيبقى ناعم زيك لما اشوفك 


شدت ايديها و احرجت : بس ...بس انا كنت نايمه روح شركتك بقى عايزة انام 


ضحك مالك و خرج :لما ارجع هشرحلك زي امبارح 


غزل : لا هشوف مدرس تاني انت بتضحك عليا 


نزل مالك ركب عربيته بس مراحش على الشركه وصل على بيت تاني 


نزل من العربيه و دخل بكل شموخ كان طارق مربوط و سليم واقف جنبه 


مالك : كده برضوا يا سليم بتربط حريم ليه 


سليم : كان عمال يصوت قولت اربطه 


شال مالك الرباط من عليه 


طارق بخوف : انت هتندم على اللي انت بتعملوا ده عمي هشام مش هيسيبك 


قام مالك ضربه لكمه على وشه : دي عشان انت فكرت في مراتي مجرد تفكير 


مسك سليم سيخ من على النار و اداه ل مالك 


حطه مالك على ايد طارق اللي صرخ جامد 


مالك بعصبييه : و ده بقا عشان الزرقان اللي في ايد مراتي 


قام من مكانه و فضل يضرب فيه بقوه : كنت عايز تتجوزها د انا اللي هتجوزك هنا وهخليك تخلف كمان خليتها مرعوبه من ابوها و الدنيا يابن ال ***** 


ضحك سليم : ايدا يا صاحبي هتخلف من سوسن 


طارق بصوت ضعيف : خلاص ارجوك مش قادر هموت 


وقف مالك ضرب و عدل هدومه و مشي 


مالك : ميتحطلوش اكل ولا ميه لحد ما ارجعله 


سليم : سمعت يا ابو بطه كلام مالك بيه يتنفذ 


خرج سليم وراه و ركبوا سوا و طلعوا على الشركه 


اول ما دخلوا كان كل التجار و العملا اللي بيتعاملوا معاهم جوا مكتب مالك 


مالك بعصبية : يا زفته يا شهد ايه كل ده 


شهد : مالك بيه هما اللي دخلوا والله 


قام عصام وقف : معلش يا مالك بيه احنا عايزين نسحب اتفاقيتنا الضرايب اللي بتاخدها مننا كبيره اوي و بأمانة هشام الراوي صاحب المينا الجديد منزل السعر اوي 


ضحك مالك : هشام الراوي دخل في السفن طيب اللي عايز ينسحب ينسحب بس اللي هياخد اتفاقيته مش هيجي يعيط زي الحريم و يقولي رجعني اشتغل معاك و انا سمعتي معروفة و هشام الراوي كلها يومين و يرجع ل تجارة القماش بس انتو ...انتو بيوتكم هتتخرب على أيدي و اطلعوا بره اللي هيشتغل معايا بس اللي يقعد 


متحركش حد من مكانه 

اتوتر كل اللي في الأوض 


مالك : شطار اتفرجوا هعمل ايه في عدوي الجديد 


قامت غزل لبست فستان صيفي خفيف نبيتي و حجاب اسود 


غزل : خالتو انا هروح اشتري شويه لبس عشان معنديش صيفي 


منى : ماشي يا حبيبتي انزلي بس خلي السواق يكون معاكي و متتاخريش


خرجت غزل مع السواق وصلوا مول كبير كانت بتختار الوان الكافيه الهادي و الابيض 


الاء من وراها : لسه ذوقك عالي يا بنت عمي 


لفت غزل لقيتها واقفة لوحدها 


غزل : انتي ماشيه ورايا 


الاء : مش مهم كلامك ده قوليلي وقعتي ابن السيوفي ازاي بكل فلوسه دي 


غزل : انتي مش محترمة و ناقصه تربيه و عينك فارغة فلوس ايه يا جاهله هو انا زيك اعمل كده في صاحبتي و بنت عمي عشان خاطر قرشين بس اظاهر نسيتي انا مين يا الاء و بنت مين انا غزل الرواي اللي لحد دلوقتي بيصرف عليكي انتي واخوكي 


اتغاظت الاء و بخبث : اه بنت الراوي اللي فقدت شرفها و هربت عشان الفضيحه خدت بالي هههههه


دمعت عين غزل : انتي عارفة انه مش بايدي كان غصب عني 


الاء : مفيش حد يعرف الحقيقه دي غيري انا بس ممكن نعمل اتفاق ....تديني 4 مليون دولار من فلوس جوزك و اديكي التقرير 


غزل :عارفة البحر ...روحي اشربيه كله انا لو هعيش لوحدي طول عمري لا يمكن اخدع مالك 


السواق : في حاجه يا ست هانم 


بصت غزل على الاء وهي ماشيه  : سلام يا بنت عمي 


ضحكت الاء وخرجت تليفونها : اما نشوف جوزك المصون عارف انك مش بنت ولا لازم نعرفه 


السواق : هنروح البيت يا غزل هانم 


غزل بصوت مخنوق: لا روح عند مالك 


وصلوا الشركة كانت حزينه نفسها تثبت برائتها 


دخلت اوضته 


قام مالك وقف : ايدا القمر طلع عندي في المكتب 


ضحكت غزل : انا اشتريت حاجات كتير اوي احم. ..و جبتلك معايا حاجات 


قرب مالك منها و حضنها :كفايه وجودك انتي 


اتوترت غزل بس في الاخر حضنته : خليك معايا دايما 


مالك بفرحه : انا معاكي طول العمر 


وصلتله رساله على تليفونة بعد عن غزل و قعدت هي 


ده رقم غريب فتح الرساله وهو لابس السماعات 


الاء :انتي فخورة بنفسك اه بنت الرواي اللي فقدت شرفها و هربت هههههه ضحكتيني 


بصوت غزل : ملكيش دعوه عادي غلطت و اديني صلحت غلطتي 


الاء : بجوازك من واحد تاني 


غزل : واحد تاني تالت المهم اني صلحت غلطتي و مالك السيوفي هيعيشني احسن عيشه 


الاء : حقيقي صعبان عليا أنه اتخدع في واحده زيك ده طيب جدا 


اتقفلت الرساله على كده


لف و بص ل غزل غمض عينه 


قامت غزل مسكت أيده : مالك حصل ايه انت كويس 


مالك بصوت هادي يسبق العاصفة : انتي هربتي من بيتكم ليه يا غزل 


غزل بخوف : قولتلك انا مش جاهزة هقولك لما اطمن 


مالك : انتي عذراء ؟ 


احمرت خدودها ووشها كله بقى الوان 


غزل بعياط و صوت طفولي بريئ: انا ....انا ...كنت هقولك والله كنت هقولك ...... 


شجعوني عشان اكتب بارت تاني دلوقتي ♥️+ بحبكم جدا 

عذرائي



البارت ال 13 🖤🌕


عذرائي


مالك : انتي عذراء ؟ 


احمرت خدودها و وشها كله بقى الوان 


غزل بعياط و صوت طفولي بريئ: انا ...انا كنت هقولك والله كنت هقولك 


كانت بتترعش وهي بتنطق الكلام 


مالك بكل هدوء مسك ايديها : غزل اهدي و احكيلي 


غزل وهي بتعيط جامد برعشه في صوتها : بس بس انا خايفة تسيبني 


مالك وهو بيحاول يتمالك نفسه : احكي يا غزل ارجوكي احكي انا مش هقدر اتمالك نفسي اكتر من كده 


غزل بصوت ضعيف متقطع : انا  بحب ال ...الخيل من زمان و بابا علمني اركب ازاي بس قبل ما طارق يتقدملي كنت بلعب مع الحصان بس هو جري بيا بسرعة و خبط*ني جامد وقعني على الأرض و ...و لقيت نزي*ف رحت للدكتورة قالتلي ....أن انا ...


مالك بحزن وهو ماسك ايديها : شششش بس يا غزل متكمليش 


غزل وهي بتبص في عينه : مالك والله دي الحقيقه و ماما عارفة و الاء قالت لبابا اني هرب*ت مع واحد واني ...حامل منه كانت اعز صديقة عندي عمري ما كنت اتخيل تعمل معايا كده 


حضنها جامد : كل واحد هيشوف حجمه انتي مقامك عندي عالي وانا مقدرش اشك فيكي لثانيه 


( مازلتِ عذرائي حتى وإن تركك العالم اجمع انتِ قمراً لامع بعيني انتِ غزالتي التي غزت قلبي بنقائها أنتِ عذرائي ) 


حضنته بقوه و فضلت تعيط : مالك انا بحبك 


ضحك ضحكه خفيفه و ضمها اكتر : يعني ينفع يعني تقوليها وانتي في حضني كده ابلعك دلوقتي ولا اعمل ايه 


ضحكت غزل بخجل : ممكن نروح 


مالك وهو بيبص في عينيها : يلا عشان محضرلك مفاجأة 


غزل : ايه هي 


مالك : لما نروح هتشوفيها 


خرجوا سوا 


كانت الاء قاعدة بتضحك مع صاحبتها : بس يا ستي و بعتله الفويس المفبرك وتلاقيه قت*لها دلوقتي 


صاحبتها : ياربي عليكي شي*طانه دي تلاقي حياتها اتحولت جحي*م ( يارب نفس جحيم غزل 🥺) 


الاء بخبث : و لسه انا قررت مش عايزة فلوس الراوي ،انا عايزة ابن السيوفي يكون ليا


صاحبتها : يا لئيمة هتوقعيه ازاي 


الاء : لسه بخططله أصل هو لازم يلاقي حد يواسية هههههههه 


وصلوا الفيلا دخلت غزل اوضتها وفضل مالك برا بيتكلم في التليفون 


عبير بصوت باكي : هي حكتلك يا حبيبتي يا بنتي 


مالك : ازاي فكرتي اني ممكن اسيبها عشان حاجه زي دي خالتي انا بعشق غزل و مصدقها للصميم 


عبير : مصدقاك يابني خلي بالك منها 


قفل مالك معاها و اتنفس و دخل 


غزل : مالك فين حاجاتي و لبسي انا مش لاقيه حاجه 


قرب منها باسها من خدها : حاجاتك في اوضتنا 


غزل بتوتر و خوف : ليه ...دي اوضتك 


مالك بابتسامه خبيثه : دي اوضتنا انتي زوجتي العزيزة 


غزل : بس ..بس انا ...مش يعني 


مالك : ششش هبقى م*ؤدب بس الناس هتاكل وشنا يعني نتجوز و نقعد كل واحد في اوضه 


غزل : بس .......


قبل ما تكمل كلامها شالها و طلع بيها على فوق 


غزل بخجل : لا نزلني انا هطلع لوحدي 


مالك : في عروسه تطلع لوحدها وانا حضني فين 


اتكسفت اكتر و خبت وشها في قميصه 


نزلها عند الباب و قرب اكتر منها كان لسه هيبوسها بس ..


منى : ايدا انتو بتعملوا ايه 


شهقت غزل : انا مبعملش والله هو اللي بيعمل 


جريت غزل على جوا بسرعة وهي محرجه 


مالك : كده يا منى فينا من الحركات دي د انا ما بصدق بنت اختك تفك معايا 


منى وهي بتضحك : بس يا قلي*ل الادب ادخل ادخل 


مالك خرج و قفل الباب : ادخل ايه بقى دي عايزالها يومين لحد ما تفك تاني .......


عذرائي


البارت ال 14 🖤🌕

عذرائي 


منى وهي بتضحك: بس يا قليل الادب ادخل ادخل


مالك خرج و قفل الباب: ادخل ايه بقى دي عايزالها يومين لحد ما تفك تاني 


ضحكت منى اكتر و خدتوا و نزلوا تحت 


كانت غزل بتتنفس بصعوبه و متوترة بصت لنفسها في المرايه 


غزل لنفسها : يعني أنا دلوقتي متجوزة مالك وهو عارف كل حاجه و بيحبني وانا بحبه 


فضلت تنط مش مصدقه نفسها و دخلت اتوضت وهي بتضحك و صلت ركعتين شكر لله 


قعدت تقرا شويه قران و شكرت ربنا كتييير على نعمه عليها اللي مش بتخلص 


دخل مالك لقاها بتقرأ قرآن 


مالك : احم ...غزل خلصتي 


التفتت له وهي مكسوفة : اه الحمدلله 


مالك : طب يلا عشان اذاكرلك قبل ما ننام 


غزل بتوتر : هو احنا هنام هنا ( بتشاور على السرير ) 


ضحك مالك : امال هنام على الأرض 


غزل بخجل : اقصد يعني لازم 2 سرير 


مالك بخبث : نذاكر الأول و بعدين نشوف موضوع السرير ده 


في المستشفى 


هشام بعصبيه : ليه عملتي كده يا عبير خدعتيني و خليتيني امضي على عقد الجواز لولا أنك مريضه انا كنت ....


عبير بحزن : انت عايز تجوزها لطارق اللي باصص ل فلوسك يا هشام انا بنتي في امان مع مالك 


هشام بزعيق : في امان اه انتي ليه بتعملي كده لييييييه 


عبير : انت اللي ليه بتعمل كده دي بنتك يا هشام بالله عليك اسمعها مره واحده بنت اخوك لعبت في راسك 


هشام : انا مش هسامحك يا عبير انتي اللي ضيعتي غزل و ضيعتي سمعتي 


خرج هشام و انهارت عبير بتعيط 


مشي هشام من المستشفى اتصل على حد من رجالته : اقتل مالك السيوفي يا صدقي  


صدقي: بس ده غالي اوي يا بيه مالك السيوفي موته مش سهل 


هشام : اقتله و خد اللي انت عايزه يا صدقي


صدقي وهو بيضحك : غالي والطلب رخيص


قفل معاه و غمض هشام عينه بيفتكر غزل و شقاوتها معاه وهي صغيرة و لما كان بيشيلها على ضهره و اد ايه كان بيتمنى يشوفها عروسه جميلة 


ركبت عربيته راح على بيته 


...

قعد مالك و غزل جنبه بحجابها و الفستان بتاعها كان بيشرحلها 


غزل : مالك انا مش فاهمة الجزء ده 


مالك وهو بيمد أيده يشيل حجابها : خلي الهوا يجي على مخك الحلو ده 


اتكسفت لما شال الحجاب و هو فضل مركز في شعرها و منبهر بيه جدا اول مره يكون قريب منها للدرجه دي بعد اول مره شافها بيه 


مالك : شعرك ده ولا حرير من الجنه 


غزل بكسوف وهي بتبص في عينه : شعري والله 


ضحك و قرب من ودنها : تفتكري لما نجيب ابننا هيبقى حلو زيك كده 


قامت غزل وقفت : ابننا مين ...لا. انا مش هجيب انا ...انا هروح اوضتي 


مسكها من ايديها و بخبث: دي اوضتك ومكانك ثانيا بقى انا انسان مؤدب يا غزل 


غزل : لا انت ...انت كل شويه 


قام وقف و قرب منها اكتر : انا كل شويه ايه 


غزل بتوتر : كل شويه تعمل كده تقرب و ...و 


مالك : لا بقولك ايه جمعي كلامك بحلاوتك دي ولادنا هيطلعوا قشطه 


اتكسفت و نزلت راسها: انت كمان شكلك حلو 


مالك : طب ما تيجي نحط حلاوتي على حلاوتك و نجيب حلويات صغيرة 


جريت غزل على السرير و استخبت تحت البطانيه : لا مبحبش الحلويات 


ضحك بصوت عالي : طب اقلعي ....قصدي لبس الخروج ده هتنامي بيه 


غزل بارتباك : اه هنام بيه بحبه 


مالك بصوت واطي : يا بخته ( حمدي الوزير في نفسه اوي ) 


راح نام جنبها و كل شويه يقرب منها 


غزل : مالك روح ناحيتك بقى 


مالك : انا بنام على السرير كله 


حطت مخده بينهم : ليك مكانك وانا ليا مكاني 


نامت بعد دقيقه كان هو صاحي رمى المخده و قرب منها كانت ريحه شعرها لطيفة جدا نام عنده 


صحيت غزل الصبح لقيت نفسها حضناه و نايمه على صدرة برقت و لسه هتقوم لقيته بيفتح عينه 


عملت نفسها نايمه و لسه صاحيه 


غزل باحراج : مش عارفة ازاي جيت هنا 


مالك وهو بيقلدها : (لا يا مالك ليك مكانك وانا مكاني ) اصحى الاقيكي كده يا غزل 


ضحكت على طريقة كلامه و قامت من على السرير 


مالك : يلا اجهزي هنروح الشركه 


غزل : حاضر 


لبست فستان كافيه هادي و حجاب بني فاتح 


مالك : انتي هتيجي معايا كده 


غزل : امال ايه 


مالك : شكلك حلو انا هلبسك نقاب عشان محدش يشوفك غيري 


ضحكت غزل : بس انا بحب حجابي ده 


قرب باس ايديها برفق خلاها تتوتر : البسي اللي انتي بتحبيه انتي دايما جميلة 


ابتسمت بهدوء وخرجوا سوا قبل ما منى تصحى 


وصلوا الشركه دخلوا سوا اوضه مالك و كانت غزل بتشتغل قدام عينه في المكتب 


دخلت الاء فجأة و انصدمت من وجود غزل 


السكرتيرة : مالك بيه الانسه دخلت بالقوه 


الاء وهي بتبص لغزل : انا جايه ل مالك السيوفي و اطلعي برا بقى 


خرجت السكرتيرة ب إشارة من مالك 


مالك : افندم 


الاء : انا جايه نعمل اتفاق 


غزل : اطلعي بره 


مالك : دقيقه يا غزل 


الاء : اسمعي كلام جوزك يا شاطرة 

بص يا مالك بيه انا مستعده اقول ل عمي عكس اللي حصل مقابل 5 مليون 


غزل بصويت : قولتلك اطلعي بره 


مالك : غزل اهدي 


الاء : ها 


مالك بضحكه سخيفة : شايفة البوابه اللي تحت ..


الاء : اه 


مالك : و الباب ده 


الاء : اه 


مالك : دول انا عاملهم بالغالي روحي اخبطي راسك فيهم و يلا اطلعي بره عايز انفرد ب مراتي 


الاء : هتندم 


مسك مالك غزل من وسطها قدام الاء و باسها بحب و شاورلها تمشي ......


مين عايز بارت تاني انهاردة 😁


عذرائي



البارت ال 15 🖤🌕

عذرائي 


مسك مالك غزل من وسطها قدام الاء و باسها بحب و شاور ب صباعة ل الاء تمشي 


اتغاظت الاء جدا و خرجت وهي في قلبها نار عشان شايفة غزل سعيدة 


بعد مالك عن غزل ببطء كانت لسه مغمضه عينيها كأنها في عالم تاني 


ضحك مالك وقرب من ودنها بصوت هادي : غزل الاء مشيت خلاص


 "ماذا حل بكِ يا صغيرتي  هل  اصابتك نيران  قبلاتي المحمومه و اوصلت لکِ اشتياقي و لهفتي اليكِ"


فتحت عينيها بكل هدوء و حضنته : انت دايما بتدافع عني 


حضنها اكتر : انا الحارس بتاعك من زمان و دلوقتي انتي مراتي و بنتي اللي يقرب منك اكله 


ضحكت غزل : دعواتي كلها اتحققت فيك يا مالك 


مالك بخبث وهو بيضحك : عقبال دعواتي ياررررب 


غزل : انت بتدعي ب ايه وانا اساعدك 


مالك : انا بدعي يكون عندي تؤام منك 


ضربته غزل على صدرة : عيب عيب عيب 🥺انت كده بتخلف وعدك 


ضحك : خلاص مؤدب اهو خلاص ممكن نكمل شغلنا بقى 


قعدوا يكملوا بقيه الملفات 


دخل محسن وهو خايف 


محسن : مالك بيه ال الاستاذ سليم في المستشفى 


انتفض مالك من مكانه : انت بتقول ايه يا متخ، لف انت 


اتخضت غزل ووقفت 


محسن :معرفش يا مالك بيه انا سمعت من الاخبار 


جري مالو بسرعة وغزل معاه و منى سمعت بالخبر جريت على المستشفى 


وصلوا كلهم 


الدكتور : ايدا انتو داخلين فين كلكم 


مالك بعصبية : انت مال ام،ك فين سليم السيوفي 


اتخض الدكتور لما سمع الاسم : في اوضه 201 بس حالته خطر محدش يدخله 


مالك : ايه اللي حصل بالظبط 


الدكتور : ناس اعتدوا عليه و اثر اطلاق رص، اص قرب قلبه 


شهقت غزل وخافت


الدكتور : اليومين الجايين عليه لحظات حرجه 


جري مالك على الاوضه شافه من الازاز و غمض عينه : انا هنت، قم لك 


غزل بخوف : مالك هو ازاي وصل ل كده مين عمل كده 


منى بعياط : يا حبيبي يا سليم 


مالك : لو طلع اللي في بالي مش هعمل حساب لحد 


غزل : تقصد ....


مالك: روحي مع امي يا غزل ارتاحي عشان انتي تعبانة وانا هطمن على سليم و اجي 


مسكت غزل أيده : لا خليني معاك و نروح سوا ارجوك 


منى بحزن : انا مش قادرة حاسه اني هقع مش قادرة اشوفو كده يا حبيبي يابني 


نادى مالك على السواق و خد منى للبيت 


قعد مالك و غزل على الكرسي 


حضنته غزل عشان تهون عليه 


غزل : مالك ...سليم هيكون كويس 


مالك :لازم يكون كويس عارفة يعني ايه اكتر من 25 سنه مع بعض يعني اكتر من اخويا 


في وسط كلامهم وصلت رساله ل غزل 


_ انا قتلته*ولك عشان ترتاحي 


شاف مالك الرساله اتصل على الرقم 


هشام : عايزة ايه غزل 


مالك بزعيق : اقسم بالله لو سليم جراله حاجه هدفعك التمن حياتك يا هشام يا راوي 


كانت غزل سامعة كلامه و بتعيط على جنب 


اتصدم هشام : انت ...ازاي لسه عايش 


مالك : باعتلي ناس يقت*لوني بس قتلت سليم ...ادعي انه يقوم بالسلامه عشان هدف*نك مكانك ومش هيفرق معايا انت مين 


ضحك هشام : أظهر على حقيقتك يلا معلش المره الجايه الرجاله مش هيتلغبطو 


قفل مالك في وشه و رمى هشام التليفون في الأرض : يا اغبيااااااء 


اتعصب مالك و مكنش شايف قدامه قعد و حط أيده على رأسه بس هدى لما سمع صوت بكاء غزل بص عليها لقاها بتعيط جامد 


شدها في حضنه : اهدى ...اهدى بس مفيش حاجه 


غزل بصوت باكي متقطع  : كان ..كان عايز يق*تلك انت  ...لا مش مصدقة أن ده بابا يا مالك انا السبب في اللي وصله سليم 


مالك : ممكن تهدى انتي مش سبب في حاجه و انا معاكي لاخر العمر 


حضنته و فضلت تعيط فكره أنها تفقده صعبه جدا 


خدها و روحوا البيت نام مالك وهي مقدرتش تنام 


بعتت رساله ل هشام 


غزل : ارجوك يا بابا ارجوك متأذي*ش مالك 


رد هشام ب رساله 


: خدي عقد جوازك و اهربي من البيت عنده تعاليلي يا بنتي ووقتها انا مش هقرب منه تاني 


عيطت غزل : بس انا بحبه يا بابا مالك جوزي انت هت*قتل جوزي 


هشام : ده مش جوزك ده نص*اب ابن نص*اب لو منفذتيش كلامي هتبقى ارم*له هستناكي انهاردة بعد الفجر عند الطريق العمومي 


قفل الخط و انهارت غزل و قررت تسمع كلامه حتى لو قت*لها عادي بالنسبه ليها بس مالك لا 


راحت نامت جنب مالك و حضنته وهي بتعيط 


صحيت بعد الفجر صلت و فضلت تعيط كتير و خدت عقد الجواز و شنطه هدومها و خرجت بهدوء 


وصلت عند الطريق العمومي كان هشام و طارق جوا العربيه 


كانت خايفة تقرب اه ده ابوها بس الح*قد و الغ*ل ملى قلبه 


نزل هشام من العربيه 


حضنها : جبتي العقد 


غزل : ...اه في شنطتي 


شدها طارق من ايديها جامد : اقعدي اقعدي 


قعدت تعيط جامد : ابعد ايدك يا حي*وان خليه يبعد أيده


هشام : مهو هيبقى جوزك يبعد أيده ليه 


زاد صوت عياطها و ركب هشام قدام و لسه السواق هيطلع لقى مالك قدام العربيه .........


متحمسه اكتر منكم اعرف حصل ايه بس ايدي باظت من الكتابه 😂


عذرائي

تكملة الروايةمن هنا  



 

تعليقات

التنقل السريع