القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

البارت 14_15 انتقام وعشق للكاتبه اميره محمود في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



البارت 14_15

انتقام وعشق

للكاتبه اميره محمود

انتي نايمه ليه لحد دي الوقت اومي جهزيلي العشا 


فرح ، حاضر حاضر

فرح قامت من الإسطبل وراحت تحضر العشا لسليم


نرمين ، انتي بتحطيلنا العشا بايديكي يا فرح هي الداده فين يا سليم


سليم ، أحدها اجازه شهر


نرمين ، ليه كده في ايه حصلها حاجه


سليم ، مش عايز اسأله كتير وانتي مش حطيتي الاكل ارجعي ياللا علي الإسطبل 


نرمين بصدمه ، في ايه انت بتعمل في مراتك كده ليه


سليم ، يووه أنا قايم والله مانا اكل


نرمين ، أنا مسافره اعمل العمليه الفجر ومش عارفه ممكن ارجع أو لا فمعلش لو ده اخر عشا نتعشاه مع بعض ممكن تاكل معايه انت وفرح


سليم ، راح باص رأسها ماشي يا حبيبتي بس بلاش كلام من ده انا معدش ليه حد غيرك


نرمين ، ومراتك


سليم ، يوووه 


فرح ، معلش يا نرمين أنا هخرج مش جعانه عن اذنك


سليم ، ياريت اصحي بدرى الاقي الفطار مش لازم اصحيكي بطريقتي


فرح ، ماشي عن اذنك وخرجت


نرمين ، ليه بتعمل معاها كده


سليم ، ممكن بلاش تسأليني في الموضوع ده عشان خاطري


نرمين ، بس أصلها صعبانه عليه اوى


سليم ، أنا هقوم بجد والله


نرمين ، خلاص سكتنا ياللا ناكل


سليم ، احمد هيجي معاكى عشان هيشرف علي العمليه مع الدكتور


نرمين ، اه قالي


سليم ، أنا عارف أنه لا هيشرف ولا يتنيل بس عايز يروح عشانك


نرمين وشها احمر ، اممم


سليم ، يارب بس العمليه تنجح أن شاء الله وهعملكم فرح جبار


نرمين ،. كله بايد ربنا


سليم ، ونعم بالله


نرمين ، أنا خلاص شبعت أنا طالعه عشان انام


سليم ، ماشي وراح باعت رساله لفرح خلصنا اكل او عايزه تطفحي وياريت تلمي الاكل ونضفي المكان


فرح بعتت له رد ، ماشي 


فرح لنفسها انا اللي غلطانه واستاهل كل اللي بتعمله فيه انا اللي سلمت رقبتك لايمن استاهل اكتر من كده

وقامت راحت تنضف المكان


سليم واقف في البلكونه بيبص عليها ، انتي لسه شوفتي حاجه أنا هكرهك في عيشتك انتي كدابه ومش سليم الهوارى اللي حتت بنت تضحك عليه


،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،

نرمين جهزت ونزلت هي وسليم عشان يروحوا المطار 

،،،،ؤؤؤ،،، في المطار


سليم ، خلي بالك منها يا احمد


احمد ، في عيوني متقلقش


سليم ، حبيبتي انتي عارفه كويس أن في ضغط في شغلي ويوم العمليه هجيلك وهبقي معاكي


نرمين ، ماشي يا حبيبي لا اله الا الله


سليم ، محمد رسول الله


وركبت الطياره هي وأحمد وسافروا


وسليم رجع الفيلا لقي فرح لسه نايمه مصحتش


جاب جردل مايه بتاعه الاحصنه والميا ساقعه وراح رميها علي فرح


فرح ، اعااااا في ايه


سليم ، انتي لسه نايمه فين الفطار 


فرح ، حاضر ثواني وهحضرهولك بس ليه كده مفيش معايا هدوم والجو ساقعه حرام عليك


سليم شدها من شعرها ، بتقولي ايه حرام عليه اه أنا ظالم وهوريكي الظلم اللي بجد وفضل يشدها من شعرها لحد مادخل الفيلا وراح راميها في المطبخ 


سليم بزعييق جامد ، ياللا الفطار


فرح بشهقات ، ممماشي ههعمله 


سليم قلبه وجعه علي اللي عمله بس عقله بيقوله دي لعبت بيك لازم تاخد حقك وفجأه تليفونه رن


سليم ، الو ايوه اخبارك


منال ، الحمد لله أنا اتصلت بفرح كتير موبيلها مقفول وامتحناتها مبتروحهاش ليه 


سليم ، هي قررت انها السنه دي متروحش الجامعه صح يافروحتي وراح مبرقلها وعطاها الموبايل


فرح ، ايوه يا ماما عامله ايه


منال ، كويسه يا حبيبتي هو انتي بجد مش هتروحي الامتحانات 


فرح بصت لسليم رفع حجبه لها فخافت ، اه يا ماما أنا عايزه اكون مع سليم والدراسه بتعطلني عنه 


منال ، يعني مش هتكملي خالص


فرح ، لا هكمل بس السنه الجايه بقي


منال ، ماشي يا حبيبتي ربنا يهنيكوا يارب


فرح ،. شكرا يا ماما سلام


منال ، سلام يا حبيبتي


فرح ، اتفضل الموبايل وقعدت تترعش جامد 


سليم ، اطلعي الأوضه خدي هدومك من فوق 


فرح ، ماشي وطلعت تجرى علي فوق عشان تغير هدومها


فجأه موبايل سليم رن


سليم ، ايوه يا رائد


رائد ، عندي خبر بمليار جنيه


سليم ، خير


رائد ، ايمن 


سليم ، ماله سي زفت


رائد ، رجع سكران بليل هو والسواق وعمل حادثه العربيه اتفرتكت مليون حته ومات


سليم ، لا اله الا الله مات نفس الموته اللي قتلها لابويا وأمي لا اله الا الله يارب


رائد ، الخبر الحلو بقي


سليم ،. في احلي من ده خبر


رائد ، اه مراتك الوريثه الوحيده يعني ممكن تكلمها وترجعلك المصنع


سليم بصدمه ، طب اقفل وطلع جرى علي الأوضه وفتح الباب


فرح بصدمه ، في أي أنا بغير هدومي اتفضل أخرج بره دي الوقت وشدت الهدوم حطتها عليها تدارى جسمها


سليم قرب عليها ، هو أنا قولتلك تغيري واللا تاخدي هدومك 


فرح ، أنا اسفه طب ممكن تبعد مينفعش كده


سليم بهمس جنب ودنها ، ومينفعش ليه مش أنا جوزك

فرح ، هو العفريت راح


سليم ، لا مراحش بس بردك هتبقي لمزاجي


فرح ، بس انا مش جاريه عندك ابعد


سليم شدها جامد وراح رميها عالسرير وفضل يتمتع بعذبها وهي تسرخ ويكأن سراخها بيشفي نار سليم ناحيتها لحد ماستسلمت له


سليم ، ياللا اومي أنا داخل اخد شاور وابقي نضفي السرير والمكان ده و روحي الأوضه التانيه أخرج مشوفكش هنا


فرح بدموع ، حاضر وقامت ولملمت نفسها ونضفت المكان وخرجت راحت الغرفه الأخرى


سليم في الحمام ، هو أنا بقيت حيوان للدرجه دي أنا ليه بعمل معاها كل ده طب كنت سيبتها لايمن ومكنتش اتنازلت عن المصنع ليه اتنازلت وجبتها أنا جبتها اعذبها أنا بقيت بتلذذ بعاذبها وافتكر وهو بيغتصبها وهي بتسرخ في ايده وراح خابط أيده في الحيطه انت بقيت بجد حيوان يا سليم 


فرح في الحمام ، انت لو تعرف السبب يا سليم مكنتش عملت فيه كل ده بس بجد انت اتحولت لشيطان أنا مش مصدقه اني بحب واحد كل همه انتقام مني وبس يارب انت عالم بحالي يارب انت عارف انا عملت كده ليه وخلصت وراحت نازله عشان تحضر الفطار لقت رائد تحت 


رائد ، صباح الخير ازيك يافرح


فرح ، الحمد لله ساره عمله ايه 


رائد ، كويسه هو انتي مالك وايه الجروح اللي في وشك دي


فرح ، مفيش وقعت من علي السلم


رائد ، بالحق البقاء لله اكيد سليم قالك


فرح اتخضت ليكون ايمن قتل امها ، مين اللي مات


رائد ، ايمن عمل حادثه ومات


فرح ،. لا اله الا الله دمر حياتي كلها وهو حي 


رائد ، دمرها ازاي ده انتي الوريثه الوحيده لكل ثروته


فرح ، مش عايزه حاجه منه كفايه كده 


سليم نزل عالسلم وسامع كلامهم ، بس انا عايز المصنع بتاع ابويا وياريت تتنازلي عنه


فرح بزعييق ، كل اللي همك المصنع مهمكش الالم اللي عيشتني فيه لو كنت اديتني فرصه انك تسمعني كنت جايز اصعب عليك اما انت حكمت من غير ماتسمع الضحيه ايمن بيه كان مخيرني يا اما المصنع يرجع يا اما يقتل امي والحمد لله هو غار دي الوقت أنا كده مهمتي خلصت هنا أنا هتنازل لك عن المصنع وتعتقني امشي كفايه اللي عملته معايا اوي


سليم بصدمه من اللي سمعه معرفش يرد


رائد ، هو اللي عامل فيكي كده انت يا سليم


فرح ، رائد لو سمحت وديني بيت ماما معلش معتش طايقه اقعد دقيقه واحده هنا


رائد ، ياللا يا فرح


سليم ، في داهيه 


فرح بصتله باحتكار ، شيطان واقف علي الارض


رائد ، ياللا يا فرح علي فكره يا سليم لو كنت ملقتش حد يقف لفرح ودوست عليها براحتك فأنا مش هسمحلك من النهارده يا صحبي ملكش دعوه بيها واخدها وخرج


سليم فضل يكسر كل حاجه قدامه وكل مايفتكر اللي عمله فيها ينهار اكتر


سليم ، أنا غبي ضيعتها مني من غير ما اسمعها كنت بتفنن في عذابها كنت بدبحها بسكينه تلمه كسرت قلبها أنا غبي


،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،

فرح روحت بيت مامتها وفضلت قافله علي نفسها متكلمش حد فقدت الثقه في أي حد امها بتأكلها بالعافيه سليم دمرها نفسيا وجسديا 


منال ، اختك بقالها تلت شهور علي هذا الحال مش راضيه تكلم حد ومش عايزه تخرج من الأوضه خالص الفرحه راحت خالص من قلبها ربنا ينتقم من اللي كان السبب

ساره ، هو عايش حياته ولا كأن في حاجه 


منال ، أوعي تكوني قولتي لجوزك أنها حامل عشان اكيد هيقول لصاحبه


ساره ، لا مقولتلوش


منال ، أمم اللا بالحق هتروحي للدكتوره انهارده 


ساره ، اه اتفقت مع رائد هنروح نكشف نشوف ايه سبب التاخير بس خايفه اوي يا ماما اكيد مني رائد مراته كانت حامل قبل ما تتقتل


منال ،. عادي يا حبيبتي ده اربع شهور مش 30 سنه 


ساره ، خايفه اوي


منال خير يا حبيبتي متخافيش كله خير

،،،،،ؤؤؤ،،،،،،،،،


عند الدكتور


ساره بدموع ، رائد هو انت ممكن تسيبني لو طلعت مبخلفش


رائد ، انتي مجنونه اسيبك ازاي اللي بيني وبينك عمره ما عيل صغير هيقويه أو يضعفه


ساره ، ربنا يخليك ليا


الممرضه ساره عبد اللطيف


ساره قامت مره واحده ، ياللا يا رائد


رائد دخل معاها عند الدكتوره


الدكتوره كشفت وطلبت تحاليل من ساره وقالت لها التأخير ده عادي متقلقش

،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،،،،

رائد ، اطمنتي ياللا بقي نروح 


ساره ، خايفه اوي من التحاليل


رائد ، هي حياتنا كلها هتبقي خوف ياللا يا ستي 


ساره ، ماشي ياللا

،،،،رؤؤؤؤ،،،،،،

سليم ، الفرح هتعملوه فين


احمد ، أخيرا هنتجوز أخيرا وافقت


سليم ، مش كنت عايز اطمن اول علي اختي


احمد ، الحمد لله أن العمليه نجحت واهي من ساعه مرجعت تمشي كل يوم في مول شكل 


نرمين ، بعوض الايام اللي كنت مبخرجش فيها


احمد ، حبيبتي ربنا يمتعك بصحتك يا قلبي بس ارحميني شويه مش كل شويه تعالي وديني تعالي خدني أنا شغال مش فاضي عالطول


نرمين ، بالحق يا سليم هو رائد معدش بشوفه ليه


سليم ،. رجع شغله وصفينا شغلنا سوا


نرمين ، ليه كده


سليم ، هو عايز كده هو حر بس احنا لسه صحاب بس مش زى الاول


نرمين ، بسبب فرح


سليم ، أنا ماشي رايح الشركه عن اذنكم


نرمين ، هو انت بتهرب ليه أما بتسمع اسمها كل مره


سليم ، سلام وسابها ومشي


نرمين ، احمد تعرف بيت فرح


احمد ، ليه 


نرمين ، عايزه اعزمها علي الفرح واطمن عليها


احمد ، تمام شوفي عايزه تروحي امتي وانا اوديكي


نرمين ، دي الوقت


احمد ، امري لله ياللا بينا


نرمين ، احبك وانت مطيع كده يا حبيبي


،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،

في بيت فرح


نرمين ، متأكد انها الشقه دي


احمد ، مش عارف مش أنا سألت الجارد قدامك


نرمين ، اه اومال محدش بيفتح ليه


وراح الباب مفتوح


ياترى اي اللي هيحصل بكره هنعرف باذن الله


البارت ١٥

انتقام وعشق

للكاتبه اميره محمود

فرح ،نرمين

نرمين ، اي ده انتي حامل

فرح ، اتفضلي ادخلي الاول حمد الله على السلامه

نرمين دخلت هي وأحمد والصدمه علي وشهم

نرمين ، الله يسلمك هو سليم يعرف انك حامل

فرح ، لا 

نرمين ، طب مقولتليش ليه 

فرح ، عشان أنا واللي في بطني منهموش هو عمل كل ده عشان المصنع 

نرمين ، لا سليم بيحبك يافرح

فرح ، بيحبني ضحكتيني هو الحب بالنسبه لاخوكي العذاب اللي شوفته معاه 

نرمين ، معلش يافرح بردك االلي سليم شافه من ايمن مش قليل ده قتل بابا وماما وغير اللي كان حصلي


فرح ، طب وانا ذنبي ايه ذنبي اني كنت بنته قصدي اللي كان متبنيها اخد أنا العذاب عشان اسمي علي اسمه

احمد حس أن فرح لسانها تقل في الكلام بسبب أن اللي حصلها عملها صدمه

احمد ، اهدي يا فرح بس احنا جايين نعزمك علي فرحنا

فرح ، الف مبروك يا نرمين ربنا يتمم لك على خير


نرمين ، الله يبارك فيكي بس انا هطلب منك طلب


فرح ، ايه


نرمين ، ممكن تعطيله فرصه تانيه


فرح ، أنا مش قادره انسي اللي حصلي منه يبقي هديله فرصه تانيه ازاي


نرمين ، طب انتي ليه مروحتيش تستلمي ورثك وليه متنازلتيش لسه عن المصنع لسليم


فرح ،. مش عايزه حاجه خالص والورث ده حرام أنا مش عايزاه والمصنع هحاول اروح للمحامي واتنازل عن المصنع


نرمين ، غلط الورث لو حرام فأيمن هو اللي هيتعذب انتي ملكيش غير انك تاخديه حق أيام العذاب اللي شوفتيها من ايمن وسليم متتنزليش ليه عن مصانع ده حقك وحق ابنك أظن انتي اتعذبتي كتير في حياتك وده ممكن يكون عوض ربنا ليكي


فرح ، أنا


نرمين قاطعتها ، اسمعي كلامي بس واقفي علي رجليكي وحطي ايدك في عين اي حد يجي جنبك خلي عندك القوه اللي تقدرى تحمي بيها نفسك وابنك


احمد ، بصراحه انا شايف أن نرمين معاها حق


فرح اقتنعت بكلامهم


نرمين ، اكيد المحامي بتاع ايمن كلمك كلميه وانزلي شركتك من الصبح واقفي علي رجلك ومتضعفيش متخليش نفسك ملطشه لاي حد


احمد ، طب ياللا احنا بقي يا نرمين ورانا حاجات لازم نعملها


نرمين قامت وقفت ، تمام أنا ماشيه وانا فرحانه اني اقنعتك عايزه اشوفك قويه مش مهزومه متخليش أي حد يستضعفك حتي لو كان اخويا سلام


فرح حركت دماغها بأه وقامت وصلتهم للباب وقفلته

،،،،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،،

ساره بصدمه ، انتي متأكده 


الدكتوره ، ايوه متأكده التحاليل بتثبت انك بتاخدي حبوب منع حمل وبانتظام كمان


ساره ، افتكرت العصير اللي رائد بيشربهولها كل يوم حتي لو نايمه بيصحيها تاخده


ساره ، طب شكرا لحضرتك وقامت نزلت وهي بتعيط في الشارع لحد ما روحت البيت


ساره روحت اخدت شاور عشان تفوق من القلم اللي اخدته وكلمت رائد

ساره ، الو ايوه يا حبيبي هتتاخر


رائد ، لا يا حبيبي انا في الطريق ربع ساعه وهكون عندك في ايه مالك


ساره ، مفيش اصلك وحشني اوى


رائد ، ايوه بقي مسافه السكه يا روحي سلام


ساره قفلت وراحت جرى عملت العصير 


رائد دخل البيت 


رائد ، أنا مش مصدق نفسي أخيرا بطلتي نكد وموضوع اخلف ومخلفش


ساره ، اه يا حبيبي اتفضل العصير اهو عملته عشان متعبكش

رائد بصلها بصدمه ، لا أنا عايز عصير فراوله اجبلك معايا


ساره ، تمام بس متنساش تحط ده وراحت راميه شريط منع حمل في وشه


رائد بصدمه اكبر فضلت واقف مش عرف ينطق


ساره بزعييق ، انت اتجوزتني ليه مصعبتش عليك وانا بنام كل يوم معيطه ومفكره أن التأخير مني وبعدين تاخدني للدكتوره عشان تطمني انت ايه قول أن اتجوزتني عشان تقضي يومين معايا وبعدين ترميني أنا بردك استغربت ازاي انت تتجوزني أنا 


رائد ، والله العظيم أنا بحبك بس خفت عليكي والله العظيم انا عملت كده عشان خايف عليكي


ساره ، خايف عليه خايف عليه من ايه البيبي هياكلني انت مش عارف تتحج بايه


رائد وعنيه كلها دموع ، عارفه أما خطفو هنا عملو ايه فتحوا بطنها هي واقفه شاقوها قالولي ابنك اهو يا رائد يامنصورى قطعوا ابني ودبحوا مراتي وبعتنلي الفيديو يحرقوا قلبي أنا كنت رافض موضوع الجواز خالص تاني كنت رفضه لحد ماشوفتك وحبيتك بس مقدرتش اقولك اني مش عايز اخلف 


ساره ، طلقني يا رائد


رائد ،. مش هقدر


ساره ،. لا هتقدر طلقني أنا مش هقدر اعيش معاك أنا عايزه ابقي ام وانت اناني مبتفكرش غير في نفسك وبس أنا اجيت الشقه دي عشان احاول انسيك هنا واعرفك أن ربنا بيعوض بس للأسف انت لسه متعلق بيها


رائد ، والله بحبك


ساره ، لا مبتحبنيش لو كنت بتحبني كنت نسيت بس انت عايش معاها هي مش معايا أنا ماشيه يا رائد ومش راجعه تاني ابدا


رائد ، هتسيبني يا ساره


ساره ، انت اللي اخترت


رائد ، بس انا اخترتك انتي


ساره ، وانا عايزه اخلف


رائد ، وانا موافق وراح شددها في حضنه أنا آسف والله اسف

ساره ، خلاص يا حبيبي نبتدي صفحه جديده


رائد ، أنا بحبك اوي


ساره ،. وانا بمووووووت فيك

،،،،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،،،،،،،،،،

فرح ، أنا نازله يا ماما


منال ، رايحه فين يا حبيبتي


فرح ، رايحه شركه ايمن اللي هي بقت شركتي


منال ، انتي قررتي من غير ماتخدي رأيي


فرح ، أما اجي هعرفك كل حاجه


نزلت راحت الشركه وطلعت مكتب ايمن وقعدت عليه


فرح ، فعلا نرمين كان عندها حق الواحد لازم ياخد حقه قصاد العذاب وشافت صوره ايمن علي المكتب شالتها ورمتها في الزباله ومسكت الموبايل وكلمت المحامي 


فرح ، الو ايوه يا استاذ مراد انا في المكتب تعالي


مراد ، ثواني وهبقي عند حضرتك

،،،،ؤؤؤ،،،،،،،،،،

سليم ، ايه راحت مكتب ايمن


مراد ، ايوه وطلبتني اروح لها


سليم ، ماشي سلام دي الوقت


سليم نزل جرى من مكتبه وراح شركه ايمن وطلع لفرح


السكرتيره ، ثواني هعطيلها خبر


سليم دخل ومعبرش


فرح ، في ايه وانت ازاي تدخل كده


السكرتيره ، والله أنا


فرح ، طب روحي دي الوقت


سليم ، ازيك يا مراد


مراد ، الحمد لله


سليم ، اظن الهانم هتتنازل بقي عن المصنع


فرح ، بشرط


سليم ، كمان بقينا بنتشرط


فرح ،. تطلقني


سليم وقف مصدوم ، ده بعدك


فرح ، يبقي خلاص مفيش مصانع رجعه واتفضل بره 


سليم راح ناحيتها بكل غضب وشدها من علي الكرسي قومها 


سليم ، أنا هعرفك حته بت لسه مطلعتش من البيضه تتشرط عليه ازاي 


فرح ، ااااه سيب أيدي وراحت منزله أيده من عليها


سليم بص لبطنها وهو مصدوم 


سليم ، انتي حامل 


فرح ، ملكش فيه اطلع بره بدل ما اجبلك الأمن


مراد ، مينفعش كده يا سليم بيه عيب كده


سليم ، انت تخرس خالص واتفضل بره ياللا


فرح ، اللي هيطلع بره هو انت كفايه اوي كده 


سليم بصلها جامد ، مقولتليش ليه انك حامل


فرح ، ليه كنت هترحمني من اللي كنت بتعمله فيه واللا كنت هتموتهولي أنا مش عايزه حاجه غيره ده الحاجه الوحيده اللي منسياني اي الم في الدنيا دي ده بتاعي لوحده واللي هيقربله هنسفه 


مراد سابهم وخرج يتكلموا لوحدهم


سليم ، بس هو ابني أنا كمان 


فرح ، لا مش ابنك ده ابني لوحدي والمصنع بتاعك اللي خطفتني وقصيتلي شعرى وضربتني واغتصبتني وعذبتني عشانه مش هتنازل عنه غير أنا تطلقني أنا مش طايقه اشوفك امشي بقي


سليم ، أنا ماشي يافرح بس مش هسيبك ولا هطلقك وهسيب ابني عشان ده حته مني


فرح ادورت وعطيته ضهرها وهو خرج ومشي


فرح لنفسها ، بتعيطي ليه المفروض تبقي فرحانه انك كسرتيه زى ماكسرك اهدي ولازم تبقي قويه عشان تعرفي تقفي في وشه ومعدش يكسرك وراحت قعدت علي مكتبها وراحت قايمه مره واحده ونزلت ركبت في عربيه ايمن والسواق وصلها لبيت مامتها


،،،،،،،،،،،،،،ؤؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،،،،،،

منال ، حاضر ياللي علي الباب هفتح اهو


اول مافتحت الباب اتصدمت


منال ،سليم 


سليم ، ممكن ادخل 


منال ، طبعا اتفضل ودخل قعد


سليم ، هو ليه محدش قالي أن فرح حامل


منال ، ليه هنسترجاك ونقولك تعالي والنبي شوف مراتك اللي فقدت النطق وكانت عايشه عالمحاليل بسببك كانت بتنام بالمهدئات وتصحي من النوم تسرخ عشان كانت بتحلم انك بتعذبها حتي في الحلم


سليم ، أنا آسف بس والله أنا بحبها


منال ، بتحبها ده في شرع مين يبقي حب بالطريقه دي انا مصدقت أن بنتي بقت كويسه ولو سمحت اطلع من حياتها خالص


فرح فتحت الباب ودخلت 


فرح ، منمونتي خلصتي اكل واللا ايه هموت من وسكتت اول ماشافت سليم قاعد جوه 


فرح ، انت ايه اللي جابك هنا احنا مش خلصنا كلام في الشركه


سليم ، لا مخلصناش كلام فرح لو سمحتي اديني فرصه عشان خاطر ابننا يتربي وسطنا


فرح ، يا حرام لا لا انت عايزني ارجع عشان تقتل ابني انت اناني وعندك ازدواج شخصيه أنا بخاف اتكلم معاك عشان بتتحول مره واحده أنا مش راجعه يا سليم وهقول تاني مش هتنازل عن المصنع غير أما تطلقني ولو مطلقتش أنا هخلعك ولا هيبقي في مصنع وكمان الخلع بتهيألي هيخلي شكلك وحش اوي ياحرام


سليم ، ايه اللي حصلك قوليلي انتي ليه بقيتي كده فين فرح القطه اللي عمرها ما خربشت حد


فرح ، اسكت مش طلعلها ضوافر وأنياب كمان والبركه فيك راحت باصه لمامتها أنا داخله انام عما البيت ينضف عن اذنك


منال بصت بصدمه علي سليم


سليم اتحرج وطلع يجرى فتح الباب ومشي


يا ترى اي اللي هيحصل بكره بقي في البارت الجديد

يتبع 

 تكملة الروايه من هنا 

تعليقات

التنقل السريع