القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سقطت في بئر الرزيلة للكبار فقط 🔞🔞البارت 21بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله




البارت 2️⃣1️⃣ بقلم ✍️ سلطان زماني 

بقيت قاعدة في البيت مش بنزل كتير غير اجيب طلبات وكل 

البنات هيموتو ويعرفو أنا بصرف وعايشة منين زهقت من 

خنقاتهم مع بعض وزعيقهم الي كل شوية والزفت حاتم ده 

مش بيعمل كده غير مرتين بس في الشهر والفلوس الي 

بطلعها منه يدوب بتكفير الايجار ومصاريفي بالعافية بقلب 

ف الأرقام بتاع زمان لقيت انجي كلمتها تشفلي شغل رحبت 

بيا وقالتلي انتي فين ياكلبه محدش بيسمع صوتك قولتلها 

ظروف قالتلي هخلص الي ورايا وابقي اعدي عليكي قولتلها 

أنا سبت الشقة ونقلت قالتلي خلاص هبعتلك الوكيشن بتاعي 

وانتي ابقي عدي عليا رحتلها كنت هموت واقولها نقلتي كلام 

لكمال بس خوفت تزعل ومتشغلنيش معها قعدت هي 

تحكيلي لوحدها لما شربت عن كمال واني قد اي هو مادي 

وحقير ومش كريم زاي طلال وأنه وعدها أنه يخلص ليها 

قطعة أرض هي عايزاها وبعد ما نام معها مرتين بقا يتهرب 

منها وقالها الراجل الي هيخلصها مسافر وموبيله مقفول 

استغليت الفرصة وقولتلها أنه قالي انك وصلتيه كلام عني 

وعن طلال قالتلي اه هو اصلا بني آدم شكاك مريض شايف 

اني كل الي حواليه بيكرههو وبصين لفلوسه وطمعانين فيه 

شربتني معها وقالتلي مش عايزة تجربي النسكافيه فكره 

قولتلها هجريه مع مين ياحسره قالتلي يعني مفيش راجل 

كده ولا كده قولتلها لا أنا وكمال خلاص سبنا بعض قالتلي 

وده راجل اصلا داهيه تاخده ..اي مش بتقابلي طلال 

استعبطت عليها وقولتلها لا قالتلي اي رايك تباتي معايا 

والصبح نحكي في حوار الشغل ده قولتلها ماشي قعدنا 

نشرب ونسمع اغاني ودخلت تعمل نسكافيه قالتلي اعملك 

معايا قولتلها ماشي عملت دوقته لقيته طعمه غريب سبته 

واخدت المج بتعها لقيته نفس الطعم شربته وقولتلها نفسي 

في حشيش قالتلي مقولتيش ليه من بدري طيب ومسكت 

موبيلها كلمت واحد وقالتله وفعلا بعد ربع ساعة جيه وجبتلي 

حشيش ونزلت أنا اشتريت بفره وحاجات من تحت مكملتش 

خمس دقايق بس حسه اني حرارتي مرتفعه ومش علي 

بعضي طلعت فتحت كاميرا موبيلي اششوف نفسي معرفش 

ليه خدودي حمرا كده لقيت وشربت بقالي كتير مشربتش 

طعمه وحشني قعدت تفرجني علي قمصان نومها وشقتها وانا 

دماغي بقت فوق السحاب خلاص قالتلي ماتيجي ناخد شور 

مع بعض وننام قولتلها لا ادخلي انتي وانا لما تخلصي هدخل 

وراكي علي طول قالتلي خلاص ادخلي انتي عقبال ما الم 

الحاجه دي ادتني قميص نوم من بتوعها واخدته ودخلت 

الحمام قلعت ويشغل الدش لقيته المياه سخنه مولعه ومش 

عارفه اظبطها ندهت عليها من وراء الباب لقيتها جت فتحت 

الباب أنا حطيت ايد علي صدري وايد علي جسمي من تحت 

لقيتها فضلت تضحك وتقولي انتي مكسوفه مني يا هبله 

مكنتش حبه أنها تشوفني كده المهم ظبطت المايه وقالتلي 

هروح اقلع واجيلك...أنا  جسمي مولع نار ومش عارفه مالي 

ده من البيره الي شربتها ولا الحشيش في حاجه مش طبيعيه  

دخلت وفضلت تحطلي في شامبو وتلزق جسمها في جسمي 

وبتغسلي شعري وعماله تهزر معايا وتزغزغني خلصنا ونشفت 

جسمي وطلعنا دخلتني أوضة نومها لقيتها بتحضني من 

ضهري وقالتلي اي رايك في النسكافيه بقا قولتلها هو الي 

انتي عملتيه ده منه قالتلي هو ده بس اي رايك قولتلها ده انا 

مش حسه بنفسي. عماله اقول مالي حسه بسخونه وهيجان 

مش طبيعي قالتلي أنا هريحك يا قلبي وقامت ..
يتبع

تعليقات

التنقل السريع