القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سقطت في بئر الرزيلة للكبار فقط 🔞🔞تكملة البارت 21بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


تكملة البارت 2️⃣1️⃣بقلم ✍️ سلطان زماني 


صحيت الصبح لقتها نايمه جنبي عريانه وانا كمان عريانه 


ولقيت عضو صناعي مرمي ع الأرض والاوضه مقلوبه قمت 


لبست هدومي وقعدت اتكسفت ادخل المطبخ اعمل حاجه 


اشربها ومش عارفه مطاعم هنا اطلب منها اكل استنيتها لحد 


ما صحيت وطلعت من اوضتها عريانه ومتكسفتش وقالتلي 


انتي صاحيه من بدري قولتلها من ساعتين دخلت اخدت 


شاور وطلعت اتصلت جبتلنا فطار وقعدنا اتكلمنا واحنا بنفطر


_ مش هتشوفي ليا شغل 


مريم .. انتي بتفهمي في الحسابات وجو الشركات ده طبعا


_ لا لا حسابات اي وشركات اي بصي أنا اشتغلت قبل كده في 


محل ملابس واشتغلت في مصنع بس مرتحتش هناك


مريم..يابنتي انتي مش كنتي شغاله مع كمال وماسكه شغله 


_ بصي بصراحه لا. معرفش هو قال كده ليه لطلال وليكي 


مريم ..يا ابن الكدابه بتاع حورات من الدرجة الأولي 


_هو مفيش شغل يعني غير الحسابات والشركات ده 


مريم..بصي أنا جوزي عنده شركات أدوية هكلمه يشفلك 


شغلانه عنده بس اوعي تعرفيه الحكايات دي 


_انتي اتجوزتي تاني 


مريم ..تاني ههههه..ده انا نسيت اتجوزت كام مره من كترهم 


_ انتي بتتعرفي عليهم ازاي الناس دي 


مريم.. من النادي أو الجيم في المطار وانا مسافره أو رجعه كده


_ ولا واحد منهم حبتيه بجد وقولتي تكملي عمرك وحياتك معه


مريم ..أنا هفتحلك قلبي يابت انتي واحكيلك


_ احكي احكي


اول حد حبيته  علاء ..كنت لسه هبله مش فاهمه حاجه كان 


عندي 20سنة وعدني بالجواز وانا صدقته وعمل معايا علاقة 


وكان مطمني ومكنتش قلقانه ولا خايفه ومبسوطة وانا معه 


لحد ما ابن الجزمة سافر ايطاليا وهو سافر من هنا والعرسان 


بقت تيجي عندنا البيت من هنا عرسان كتير


 والي تكلم امي انهم عايزين مريم فضلت أرفض واكلمه يقولي أنا لسه نازل اعمل اي ما تصبري .


.امي شكت واخدت بالها اني بحب حد بس محدش يعرف 


اني مش بنت مع اني جسمي اتغير شوية بعد العلاقة الي 


كانت بيني وبين علاء بس مخدوش بالهم اوي عرفت بعدها 


من اخو صحبه الي مسافر معه 


اني الباشا اتجوز وحده قد جدته علشان الجنسية وغير رقمه 


بقيت هتجنن اتقدملي ابن خالي رفضت وجيه بعدها سامي 


بقا ده الي اتجوزته 


_ اتجوزتيه ازاي وانتي مش بنت 


مريم ..اصبري هحكيلك الي خلاني وفقت عليه أنه كان طيب 


اوي علي نياته خالص لما قعدنا مع بعض حسيت أني لو 


حكتله هيسامحني ويغفرلي علشان كده وفقت


_ وسمحك لما حكتيلو 


مريم ..لا ما أنا محكتلوش اصلا بعد الخطوبة لقيته ميح في 


كل حاجه ابن امه  دلوعه الحيله الي مفيش غيره 


ووحده صحبتي كمان نصحتني اني محكيش لانه هيعايرني وممكن يفضحني 


مجبتلوش سيرة وهو محترم جدا ومعندوش خبره وده الي 


خلاني كملت في الخطوبة 


قبل الفرح خليته يجيب شامبانيا قولتله مليش دعوه عايزة 


اعمل زاي الفنانين وفعلا جاب ازازة وروحنا شقتنا بعد الفرح 


قلعني الفستان ولبست قميص نوم وهو لبس بيجامه وقعد 


يبوسني ويحضني وما صدق بقا شاف لحمه


 اخدته وطلعت 


قعدنا شربنا كاسين وانا اخد الكاس بتاعي وادخل المطبخ 


افضي نصه وازود ميه وارجع اشرب معه فضلت اعمل كده  


لحد ما اتاكدت أنه سافر كان معايا موس صغير حطه جنبي 


وهو قرب عليا وقلع 


هدومه وبيقلعني قولتله طفي النور قالي مش هشوف كده 


ادلعت عليه وقولتله أنا بتكسف مليش دعوه طفيه 


قرب وقلعني وقعد ياكل في صدري وتحت وقرب علشان 


يمارس بقا كل ما يلمسني أتوجع واصوت من بعيد لحد ما 


زهق 


مسكته أنا وبقيت ادخله وحده وحده وامثل اني روحي 


بتطلع واني هموت وسبته بعد ما دخل ومسكت الموس من 


غير ما يحس عملت تعويره بسيطة من عند فخادي نزلت دم 


فضلت احط ايدي ع التعويره اخد منها وأحط عندي


 وامسكه واقوله  شيله  بقا مش قادره 


وهو يرجع تاني يعمل وهايج وع آخره 


ومخدش باله وخلص وقام 


وانا لبست القميص وسبت الملاية عليها كام نقطه دم والحوار 


عده ولا حس باي حاجه 


_ يخربيتك ده انتي دماغك دي مش سهلة


يتبع 💥 رايكم


 البارت 22بعد قليل 

تعليقات

التنقل السريع