القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سقطت في بئر الرزيلة للكبار فقط 🔞🔞البارت قبل الأخير بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



البارت قبل الأخير بقلم سلطان زماني 


بعد ما اتتجوزنا لقيته بخيل وكل خيره رايح ل امه وأخواته 


وتحكمات ونفخه علي الفاضي طلبت الطلاق مرضيش 


يطلقني قرفته في عشته وزهقته لحد ما طلقتني رجعت بتنا 


تاني اخواتي كل واحد في حاله


 بابا بقا الي مسكني في الدخله والخارجه بتكلمي مين كنتي 


فين متطلعيش مترحيش وانا ساعتها كان صحبتي دي شغاله 


مع قواده بتجبلها زبائن عرفتني عليها وبقت تبعتني للشقق 


كانو ناس شكلهم مش حلو ومعظمهم عواجيز لحد ما عرفت 


اني الست دي بتشقط الزبائن دي من كباريه بتقعد فيه  


لتتصاحب عليهم وتجبلهم النسوان الي عايزنها..جبتلي واحد 


عماني وشيفاها وهي بتاخد منه 300 دولار وادتني 150 جنيه 


وقالتلي اوعي تزعلي فارس هزتلها راسي ماشي مشيت 


قعدت أحور ع فارس واشتغله واخدت رقمه وكلمني تاني 


يوم رحتله كان هو وواحد صحبه اخدت منهم 500  دولار ورجعت 


البيت الساعة 12 ابويا ضربني وسمع الدنيا كلها خلتهم نايمين بليل واخدت بعضي ونزلت رحت لصحبتي قعدت معها 


والصبح فارس كلمني وفضلت معها الإجازة كلها سهر وخروج 


ويشتريلي لبس واجرت شقة وقعدت فيها وبقت صحبتي 


تيجي تقعد معايا وتروح بليل ..الست القواده دي عرفت اني 


رحت لفارس وخربت الدنيا واتصلت بصحبتي وقالتلها 


صحبتك بتاخد ارقام ملهاش شغل تاني عندي واحد من 


الزبائن الي كنت برحلهم بقا يكلمني ويدي رقمي لصاحبه لحد 


ما جمدت قلبي ورحت الكباريه ده وشفت الوليه دي هناك 


وحبت تعمل معايا مشكلة وخناقة والجارد والي ماسكين 


المكان أتدخلو وقولتلهم أنا زبونه زاي زيها وشوفت يابت 


الدنيا علي حقيقتها


 رجالة عماله ترمي فلوس في الأرض 


بالعبيط وأصحاب الشركات الكبيرة وكبار رجال الأعمال 


ومولد بس انا كنت عزيزة في نفسي مش اي حد اروح معه 


هما كانو يبصو ع الجسم وانا علي جيوبهم في البداية 


اتبهدلت شوية لحد ما وقعت ع راجل صعيدي وكان عضو 


مجلس شعب سابق ده اتجوزني عرفي وخدلي شقة في حته 


مكنتش احلم امشي في الشارع الي فيها وبقا ينزلي 7 ايام 


في الشهر  استمرينا حوالي 6 شهور ولما زهق مني ومل 


لقيته اتحول ١٠٠ درجة قالي أنه دافع أجرة الشقة لشهرين 


قدام وأنه هيسافر ومش هيقدر يجي القاهرة كتير زاي الاول 


وقطعنا الورقتين ولا اكني شي لم يكن اول مره اعمل حساب 


في بنك طلعت منه بحاولي 50 الف غير الدهب والهدايا 


واتجوزت تاني وثالث ورابع لحد ما دنيتي اتظبطت 


واشتريت شقة وجوزي كان عملي عضوية في النادي وبقيت 


بشقط من النادي اول ما احس انه زهق أو بدأ يمل أنا الي 


بقيت اطلب أننا ننفصل لحد ما قبلت طلال الي عجبني فيه 


أنه مجنون وكريم اوي عملت معه كل حاجه كل حاجه حبي 


للحريم ده هو السبب فيه واني انام مع اتنين رجالة عجبني 


جنانه لفيت العالم كله معه شفت العجب معه بس برضو زهق 


ومل أنا بكون دخله اي جوازه علشان المصلحه انما الرجالة 


دول ميتعشروش الصراحه ولا ليهم امان وكلامهم ووعدهم 


كلها كدب


 كان نفسي اتجوز واخلف بس صحباتي الي في النادي 


كرهوني في الجواز بسبب مشاكلهم والي غضبانه بقالها 


سنين.


 الي في المحاكم والي جوزها قاعد من الشغل وهي 


بقالها سنتين بتصرف علي البيت وهو قاعد زاي النطع


والي جوزها صورها عريانه وبيهددها  أنه يفضحها علشان 


تتنازل عن حضانه العيال ويخدهم منها


_ طب انا عايزة اشترك في النادي ده 


يتبع

 

تعليقات

التنقل السريع