القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بنت الخدامه البارت 10بقلم فريدة في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

بنت الخدامه        بقلم فريده

العاشر


هشام سدره مين 


ثريا سدره مراتك اللي انت رفض تشوف وشها 


هشام يعني دي بنت زينب  طيب ازى 


ثريا ايوه بنت زينب  مش بنت محمود المغربى 


بس دلوقتي بقت بنتى أنا 


هشام انا مش عارف ايه اللي بيحصل 


ثريا ده اختارك 


وعلى فكره سدره طلب الطلاق 


هشام طلاق 


ثريا ايوه طلاق مش ده الي انت عاوزه 


هشام ماشي 


محسن في ايه انا قومت من النوم علي صوتكم


ثريا لا ابدا انا بقول لهشام إن سدره طلبه الطلاق 


محسن خسارة البنت


ثريا على فكره سدره كانت بدأت تحبك بس خساره 


هشام تحبنى أنا 


محسن انت كل ما نقولو كلمه مستغرب  عليه 


مش ده اللي إنت عاوزه 


هشام بس 


ثريا خلاص مافيش بس  


هشام ساب باباه ومامتو وخرج 


محسن هو راح علي فين 


ثريا راح لبنت محمود المغربى 


محسن مافيش فايده 


ثريا ايه يا حبيبتي مالك 


سدره انا لازم امشى من هنا يا ماما 


محسن هتروحي فين يابنتي 


سدره هرجع بتنا 

عشاق الروايات ⁦✨📖🖋️ 

ثريا لا يا حبيبتي ماينفعشى انتي دلوقتي مرات ابنى


سدره بس يا ماما هشام شافنى 


ثريا ايه يعني يا سدره ده جوزك 


محسن يعني هشام شاف وش سدره 


ثريا ايوه يا محسن 


محسن ايوه كده وانا اقول هشام ماله 


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


مى في هشام مالك 


هشام ابدا بس لازم ناجل الخطوبه كام يوم 


مى ليه هشام في حاجه 


هشام لا يا حبيبتي مشاكل في الشغل 


مى طيب حدد يوم يا هشام 


هشام الخميس اللي بعد الجاي كويس 


مى بس ده بعيد أوى 


هشام لا ابدا الأيام بتفوت بسرعه 


مى ماشي علشان بحبك بس 


هشام وانا كمان وانتي عارفه  


مى طيب ما تقول إنك بتحبنى


هشام احنا كده هنتاخر 


مى هنتاخر على ايه بس يا هشام 


هشام واريا شغل 


مى يا دى الشغل 


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


ثريا  ايوه يا عمر أنت فين


عمر انا في البيت يا طنط في حاجه 


ثريا انا عايزك هنا حالا 


عمر هنا فين يا  طنط 


ثريا يالا ياعمر بسرعه متتاخرش تعال البيت 


عمر في حاجه جديده يا طنط 


ثريا اما تجى هتعرف 


محسن انتي عايزة عمر ليه يا ثريا


ثريا هو اللي هيحرك قلب هشام 


بس اصل عمر وصل


محسن بسرعه كده 


محسن لا ده هشام 


ثريا هشام جه بسرعه  انا كنت بقول هياخر 


محسن بس شاكله زهقان 


ثريا ولا يمهك منه 


هشام سلام عليكم 


محسن عليكم من السلام 


ثريا ايه يا هشام كنت فين 


هشام ابدا يا ماما كان ورايا مشوار 


محسن عم صالح افتح الباب لو سمحت 


عم صالح حاضر 


 ثريا مين ياعم صالح 


عم صالح ده عمر بيه 


محسن اتفضل يا عمر 


هشام عمر في حاجه ولا ايه 


عمر بذمتك ده موقبله 


ثريا في ايه يا هشام اتفضل يا عمر  


عمر امال فين  سدره 


محسن سدره فوق يا عمر فى حاجه 


ثريا لا مافيش بس انا اتصلت بعمر علشان يخرج سدره 


اصلها كانت زهقانه 


هشام يعني ايه 


محسن طيب كويس  احنا متشكرين يا عمر 


عمر انا تحت امر الانسه سدره 


هشام انسه ايه  ما تحاسب على كلامك 


عمر انا قولت حاجه غلط 


هشام بصراحه أنت كلك غلط 


محسن فى ايه يا هشام الرجل ما غلطشى


عمر خلاص يا عمي انا ما بزعليشى من هشام 


ثريا خلاص يا عمر انا هنادى على سدره 


عمر ماشي ياطنط


سدره خلاص يا ماما انا جاهزة 


ثريا ايه القمر ده خلى بالك منها يا عمر 


محسن  بصوت وطى ايه يا ثريا انتى فعلاً هتخلى سدره 


تخرج مع عمر


ثريا لا طبعا ماينفعشى ولا سدره هترضا


محسن آه بحسب

اخر جزاين على حسابي الخاص مش هنزل ثاني على الجروب ده

ثريا انا اتحيلت علي سدره علي ما وفقت  تكلم عمر اصلا 


بس علشان  سدره خدد بالها 


سدره في حاجه يا ماما 


ثريا لا يا حببتي  يالا علشان متتاخروش


عمر يالا يا سدره  ولسه هيخرجو 


هشام علي فين  يا مدام


يُتبع ..

البارت 11من هنا هنا  



 

تعليقات

التنقل السريع