القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جوزي شاذ جنسيا للكبار فقط 🔞🔞البارت الأول بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت الاول 💥 
لقيت جوزي بيتصل بيا وبيقولي انتي بخير ياحبيبتي قولتله 

وانت الي تعرفك تشوف الخير طلقني يا ياسر أنا كرهتك 

ومش هرجع للعيشة الزبالة دي تاني

ياسر..اي يابنتي مالك في أي 

_ أنا ما مره اروح فيها عند امي برجع القي الميكب بتاعي 

متلغبط مش في مكانه وحد بيستعمل منه حتي الدولاب 

متنعكش وبسكت بقول يمكن لعبت فيهم من غير قصد إنما 

المره دي اجي اشوف في الزبالة كندم 

ياسر ..كندم . شفتيه فين ده     بقلم ✍️ سلطان زماني

_ في الزبالة يازبالة ياحقير ياواطي ياخاين 

ياسر .احترمي نفسك يادعاء ....

سكت شوية وسمعه صوت خروشة شكله كان بيدور عليهم 

ياسر ..وادي ياستي الزبالة مفيهاش حاجه وبعدين هو انتي 

مش كل مره بتتصلي قبل ما تيجي أو أنا الي بعدي اخدك

_ أنا شيفاهم بعيني ومردتش اخلي سمر تشوفهم قولت عيب 

عملت حساب لعيالي إنما أنت بنسبالي ولا حاجه 

ياسر ...طب اهدي وانا هغير هدومي واجيلك اخدك 

_ ع الله اشوف خلقتك ولو جيت هفضحك وهخلي الي 

مايشتري يتفرج عليك انت فاهم...بقلم ..✍️ سلطان زماني

ياسر ..انتي موهومه كندم اي وزفت اي ده هو أنا برضو بتاع 

الحاجات دي ازاي اجيب ستات الشقة يعني 

_ده انت بقالك اكتر من ٦ شهور ملمستنيش ولا قربت مني 

لدرجة اني كرهت اصلا الموضوع بسببك

ياسر..من امتي انتي بتتكلمي وبيفرق معاكي الموضوع اصلا 

ما طول حياتنا كده اي حصلك.         بقلم ✍️ سلطان زماني

_ ما أنا لقيت البيه بيتصرف برا بقا علشان كده بتسبني ب 

الشهور متقربليش ما انت مظبط حالك برا وانا نايمه ع وداني 

ياسر ..اهدي طيب ولما اجيلك نتفاهم

_ أنا قولتلك الي عندي .. ملكش دعوة بيا عيالك عايز 

تشوفهم يامرحب وتكلم بابا الاول وهو ينزلك بيهم غير كده لا
                   بقلم ✍️ سلطان زماني
ياسر .. ماشي يادعاء سلام 

بعد شوية لقيت سمر بتكلمني بتقولي انها قالتله اني جيت 

وكنت بصوت وأنه دخل بسرعة وأنها شافته وهو نازل 

دلوقتي وواخد في ايده زبالة يرميها قفلت معها وبعد ساعة 

كده لقيت الباب بيخبط ماما راحت تفتح 

لقته هو سلم عليها ودخل ولا اكنه عامل حاجه وقعد بهزر 

ويلعب مع ياسين وامي استغربت اني دخلت اوضتي وقفلت عليا 
         بقلم ✍️ سلطان زماني
شوية لقيته بيخبط فتحت دخل بيمسك ايدي وانا ماشية 

قولتله انت ليك عين تيجي وابعد ايدك دي متلمسنيش 

قالي ياحبيبتي اهدي مش كده من امتي حد بيعرف عننا 

حاجه واي الكلام الاهبل الي بتقوليله ده

..بقلم ✍️ سلطان زماني

 قولتله كلام اهبل بقولك أنا شيفاهم بعيني وقبل كده كنت 

بشوف حاجات بس انا الي غبية مكنتش بتكلم ولا يسأل 

وبقول يابت عادي يمكن انتي بيتهيالك

قالي حاجات اي دي ووطي صوتك امك تسمعنا

قولتله مش هوطي زفت الجيل الي انت جايبه الي بنكهة 

المانجا مشتخدمتهوش غير مره كل مره اروح أغضب ارجع 

القيه نقص معرفش ليه وفضل ينقص وسالت عليه  لما 

ملقتوش قولتلي انه وقع  علي الارض وانت دوست عليه 

بالغلط وخلص ورميته والبرشام الي في الدرج بتاعك لما 

سالتك قولتلي انك بتدي وبتجامل صحابك بيه وبعد الي 

شفته النهارده خلاص اتاكدت انك خاين..

..بقلم ✍️ سلطان زماني

قالي علي فكره بيتهيالك ياحبيبتي معقول أنا اجيب ستات 

الشقة مش هخاف من الجيران ولا اني حد يشوفني بقا أنا 

تشكي فيا يا دودو

قولتله فكك قسما بربي شيفاهم بعيني طب انت من امتي 

بترمي الزبالة خدتها ونزلت رمتها ليه قبل ما تيجي مسبتهاش ليه

قالي ياحبيبتي أنا افتكرت زعلتي اني كركبتلك الشقة وانا 

متعود انك قبل ما بتيجي بحاول ألم الي اقدر عليه علشان 

متزعليش         بقلم ✍️ سلطان زماني

قولتله ياسر قولي الحقيقة وانا هسامحك وصدقني مش 

هقول ولا هعرف حد مرديش برضو يقولي وفضل يتوه ويغير 

الكلام لحد ما ماما دخلت

 وقالت في أي صوتكم عالي ليه سكت معرفتش اقولها اي 

قالها ياماما أنا معرفش مالها أنا جاي اخدها علشان وحشتني 

هي والعيال زعلانه علشان كركبتلها الشقة رديت قولتله لا 

مش زعلانه علشان كده انت عارف انا زعلانه ليه وانت عملت 

اي قال ل امي هي ع طول خلقها ضيق وتتعصب من اقل 

حاجه وبتخلق المشاكل      بقلم ✍️ سلطان زماني 

لما لقيته بارد وامي عماله تقولي مش كده وعيب واستحملي 

جوزك واصبري عليه

 قولتلها البيه بيجيب ستات في الشقة وبيرميني ب ال6 

شهور والسنه ميقربليش ولا يجي جنبي 

قالها ينفع كده ياماما شايفه.    بقلم ✍️ سلطان زماني

 قالتلي اي يابت الي بتقوليله ده ياسر يعمل كده معقول 

قولتلها أنا اصلا بقالي فترة شكه فيه والنهارده بس الي 

اتاكدت قالتلي اتاكدت ازاي قولتلها دخلت الشقة لقتها زريبة 

وكاسات خمرا. مناديل مرميه في كل حته وشفت في باسكت 

الزبالة لقيت ..    💥 بقلم ✍️ سلطان زماني

.قطعني ياسر قبل ما اكمل وقال لماما ده واحد صحبي جاني 

ضيف وهو طلب أنه يروح يسهر في مكان وانا خوفت 

الصراحة الاماكن دي مشبوها جبته شقتي وسهرنا مش اكتر 

من كده إنما والله أنا معرفش ستات ولا عمري جبت حد 

البيت ولا دي أخلاقي 

قالتله بس عيب يابني تشرب الحاجات دي في البيت البيت 

ليه حرمه عمك عمره ما عمل كده ولا حد من العيلة قالها أنا 

لو كنت اعرف انها هتضايق كده مكنتش عملت كده قالتلي 

خلاص يابنتي ماخربيش بيتك ياسر بيحبك اهدو قبل ما 

عمك يجي راضي مراتك فضل قاعد معايا يصالحني ويحايل فيا وانا مش طيقة خلقته

 لقتيه جاب المصحف وحلف اني مفيش وحده جت البيت 

بصتله جامد الي هو ازاي ده.   ✍️بقلم سلطان زماني 👑

 حلف تاني  وحلف بعياله قولتله انت عايز تجنني أنا شفتهم بعيني 

 امي دخلت علينا وقالتلي يلا ياحبيبتي البسي ولبسي العيال 

وارجعي مع جوزك واخدته وطلعت بيه برا وقالتله أنه 

مينفعش تهجر زوجتك كده واني دي اجمل ايام عمركم واني 

الحاجة دي بتتعب نفسية الست جدا وفضلت تدعيلة اني ربنا 

يصلح حاله وتوصيه عليا وفعلا روحت معه البيت 

يتبع 💥

البارت التاني من هنا

تعليقات

التنقل السريع