القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

جوزي شاذ جنسيا للكبار فقط 🔞🔞البارت 11بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

البارت 11


قفلت معها وقلقي وحيرتي والتفكير ذاد متوترة+


عارفه اخد قرار ومش عارفه اكلم مين تاني


واقوله ايه


حتي لو اتعالج أنا مش هحترمه تاني ايه القرف الي


بيعمله ده ..لدرجادي أنا اتخدعت فيه يابت ده كده


من بدري وانتي مش حسه 8 سنين جواز محرومة


ومقهورة واعصابي بجائزة وع طول متوترة


عجزت فيهم من كتر الإهمال


واحساسي اني مش انثي واني معجبش حد


واني خلاص راحت عليا كان مشككني في نفسي


والعيب فيه هو أنا اتظلمت واتحطمت بسببه خلاني


اشوف نفسي أقل من اي وحده في الدنيا بسبب


إهماله أنا في حاجات كتير اوي كان نفسي فيها


متعمالتش وكلام كنت نفسه اسمه ومتقلش


ولحظات جميلة معشتهاش.. موت لك حاجه فيا


حولني من بنوته كانت مقبلة ع الحياة ونفسها


تفرح وتحب وتعيش لخدامة ليه ولعياله وحده


مترببة وبنت ناس محترمين هتصونه وبتربي عياله


احسن تربية ومحافظة علي شرفه وهو مقضيها برا


وكمان مع رجالة مفيش حاجه خلتني استنقصه


اوووووي غير الراجل الي كان بيهزق ويشتم امه


ويقول كلام في منتهي القزارة عليها وهو مبسوط


الي يقبل كده علي امه حتي لمجرد كلام بس يتقال


عليها ولو باطل ويتقبله كده ده يتخاف منه فضلت


علي ده الحال لحد ما الساعة بقت ٢ وكلمني قالي


عايزين حاجه اجبهالكم قولتله لا وافتكرت اني مش


عملت غدا قولتله هات اكل ليك وللعيال استغرب


وقالي انتؤ معملتيش غدا قولتله لا معملتش يلا


سلام


بعد شوية جيه وجايب معه اكل وغير هدومه وانا


حطيت الحاجة في اطباق وحطتها ع السفرة وهو


قعد والعيال معه وقولتله اكلهم قالي وانتي مش


هتاكلي قولتله أنا بطني وجعاني ومش بصاله


وبكلمه وانا دخله الحمام اتعمدت أن اتاخر


اكلهم ودخل نام وانا لميت الدنيا


بعدها بشوية صحي دخل عليا قالي


ما تيجي نخرج العيال يلعبو ويتهدو من كتر العب


وينامو وننام احنا كمان قولتله خدهم انت خرجهم


قالي مالك يادودو في أي


_ هيكون في أي يعني اي مجنونه ولا يكنش بشد


في شعري ما أنا كويسة اهو


ياسر ..برق ولقيته وشه احمر ..هو انتي مش كنتي


كويسة ايه ااي قلبك تاني


_ أنا مفيش حاجه قلبتني ولا عدلتني ..انت عايز


ايه دلوقتي


ياسر ..عايز اعرف مالك يادعاء وايه غيرك كده


_ انت عبيط ولا بتستعبط أنا قرفانه ومخنوقة


وطهقانه وعلي اخري سبني في حالي احسنلك


ياسر ..ياحبيبتي قصدك الي الحاجه الي جربنها


امبارح تصدقي أنا كمان معجبتنيش وقرفت منها


اوي وكنت هقولك اني مش هعملها تاني خلاص بقا فكي يابت


_ يعني انت مش هتعمل كده تاني بجد قول والله


ياسر ..تغور افلام الجنس دي أنا مسحت الموقع ده من عندي اصلا خلينا نرجع زاي الاول احسن


_ ياسر في دكاترة كتيرة بتعالج الضعف الجنسي


والانتصاب وسرعة القذف وده مرض عادي زاي


امراض كتير والناس بتتعالج منها وبترجع تمارس حياتها بشكل طبيعي


ياسر ..هههههههه ضعف جنسي وانتصاب وقذف اي


انا زاي الفل طب النهارده هوريكي اني اسد ولا بس الي يسد ويكمل للآخر


_ صدقني انا تعبت بجد وانت الي في ايدك رحتي


أنا كل الي عايزة بجد حب واهتمام وراجل بيحترك


نفسه قبل ما يحترمني يحرمني من اي حاجه في


الدنيا عادي الا منه ومنه حنانه واهتمامه وحبه ليا


يا ياسر علشان خاطر ولادك دول عيش ليا ولعيالك زاي ما أنا عيشلكم


ياسر ..دودو انتي اعصابك تعبانه ياحبيبتي


وبتقولي اي كلام اهدي كده وبكره هخدك نروح


لماما تقعدي عندها يومين وابقي اجي اخدكم


_ استنيت أنه يحضني يطبطب عليا يبكي يندم


ضميره يأنبه ..مش أنه يقول علي كلامي والي في


قلبي أنه اي كلام وكمان عايزني اروح ل امي علشان يقابل حبيبه


العيال نامو وهو فضل ماسك موبيله وانا متاكده


أنه بيكلم حد من الاوساخ دول


عماله افكر اقوله ازاي اني عرفت حقيقته وأنه مش راجل .....

يتبع

تكملة الروايه من هنا هنا  



 

تعليقات

التنقل السريع