القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قسوة مرات ابويا البارت 1_2_3_بقلم مريم طارق في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



قسوه مرات ابويا البارت الأول والتاني والتالت 

                      البارت الأول 

في منطقيه شعبيه يسكنيها سلمي و مرات أبوها  يسرا  

يسرا بتقول لي سلمي 

     انتي يا زفتة يا الي اسمك سلمي تعالي 

سلمي حاضر ٠٠٠٠ جايه اهو 

يسرا مغسلتيش هدوم اميرة ليه 

سلمي ولهي غسلتهم بس اميرة هانم وسختهم 

اميرة انتي  يا بت ا يا كدب  انا وسخت حاجه يا زبالة 

سلمي ولهي ايوه  

يسرا انتي هتكدبي ستك اميرة 

سلمي ولهي ابدا 

يسرا امال يعني متظبطي يا بت بدل ما اقتلك 

سلمي. حاضر يا مرات ابويا 

يسرا مسميش زفت مرات ابويا اسمي يسرا هانم فاهمة 

سلمي فاهمة 

    في ورشه في الدقي يسكن ابو سلمي 

حنفي ولهي يا سامر انا خايف علي سلمي من يسرا 

سامر متخفش يا حاج حنفي ده مرات أبوها يعني هتخاف عليها 

حنفي لا يسرا عمرها متعمل كدا انا معرفش قلقان ليه 

سامر متخفش يا حاج حنفي  

حنفي طب معاك رصيد عايزة اطمن عليها 

سامر اه طبعا يا حاج اتفضل 

حنفي الو يا يسرا 

يسرا اه يا حاج في حاجه 

حنفي عايز بس اطمن علي سلمي 

يسرا بقلق سلمي 

يتبع ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ تفاعل بقي وكومنتت كتيير علشان نكمل 

     قسوه مرات ابويا البارت التاني ## 


حنفي عايز بس اطمن علي سلمي 

يسرا بقلق سلمي نايمه 

حنفي اه ماشي طب اقولها الحاج بيطمن عليكي 

يسرا بقرف حاضر طب مفيش سلميلي علي اميرة خلاص ولا مفيش في البيت غير ست سلمي 

حنفي سلام يا ام اميرة 

يسرا سلام يا اخويا 

   يسرا انتي يا زفته يا الي اسمك سلمي 

سلمي نعم 

يسرا انزلي هاتي الطلبات ده 

سلمي حاضر 

اميره استني يا زفته هاتيلي هاند فري علشان في حد هنا حيوان هنا كسرو 

سلمي حاضر يا اميرة ٠ هانم 

    بعد مرور عده ايام 

يسرا يارب تنجحي يا اميرة يا بنتي يارب 

اميره انا خايفة اوي يا ماما

يسرا متخفيش يا حبيبتي 

اميرة طب يا ماما ما كنتي خلتي الزفته  الي اسمها سلمي تقعد هنا وأنا الي اجيب درجاتي 

يسرا انتي ناويه تتعبي نفسك وخلاص 

اميرة لا يا ماما بس علشا٠٠٠٠٠ 

ودخلت سلمي 

يسرا ها يا زفته اميرة جبت كام 

سلمي بخوف ٦٩ / ١٠٠ 

يسرا بصدمة وانتي 

سلمي ٩٨ / ١٠٠ 

يسرا ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ 

يتبع تفاعل بقي وكومنتت كتيير بقي علشان اكمل 

   قسوه مرات ابويا البارت التالت ##  

يسرا نعم يا ختي ازاي ده يعني 

سلمي انا معارفش انا حتي صورت علي التلفيون بتاعي علشان عارفة اني حضرتك مش هتصدقيني  

يسرا وليني 

يسرا 😦😧😦😧 اه ده  

اميرة يا لهوي اعمل انا اه دلوقتي 

يسرا خشي جوه يا اميرة 

اميرة حاضر يا ماما 

  سلمي 😟 

يسرا تعالي 

سلمي ح ٠٠ ح٠ حاضر 

يسرا انتي لو ابوكي سالك جبتي كام هتقولي جبت ٦٩/ ١٠٠ فاهمه واميرة ٩٨ / ١٠٠ فاهمة 

سلمي بزعل حاضر 

يسرا انتي تخشي المطبخ واياكي تخرجي منو انتي فاهمه 

سلمي ليه طيب 

يسرا الي سمعتي تنفذي فاهمة 

سلمي فاهمة 

       بعد مرور عدة ساعات 

حنفي يدخل قائلا السلام عليكم 

يسرا وعليكو من السلام 

حنفي ها طمنيني اميرة وسلمي  عملو اه 

يسرا يا اخويا اميرة جابت ٩٨ / ١٠٠ 

حنفي حلو وجميل جدا طب و سلمي

يسرا سلمي ٦٩ / ١٠٠  

حنفي يا لهوي ازاي ده 

يسرا ولهي يا اخويا ما اعرف خش اسألها 

حنفي هي فين 

يسرا في المطبخ 

حنفي ليه في المطبخ 

يسرا بذنبها 

حنفي ليه يعني في المطبخ 

يسرا علشان جابت مجموع زي الزفت 

حنفي انا لازم اتاكد من نفسي 

يسرا بقلق 😥☹ لا بلاش 

   يتبع تفاعل بقي وكومنتت كتيير بقي

تكملة الروايه من هنا هنا  

 

تعليقات

التنقل السريع