القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت #من_قلب_الظلام.ما تقومي يابت ترق*صي شوية ل ابوكي = نعم! أنتي لسة هتستغربي ، ابوكي مز*اجه مش ر*ايق وعايزينه يروق في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله عمرو على،


ما تقومي يابت ترق*صي شوية ل ابوكي

= نعم!


أنتي لسة هتستغربي ، ابوكي مز*اجه مش ر*ايق وعايزينه يروق


= روحي انتي ارقص*يله يا مرات ابويا


معايا بنت في الجامعة غريبة جدا ، تصرفاتها ، لبسها ، كلامها ، كل حاجة غريبة فيها ، متحسهاش بنت لا دي تحسها ولد ، فضولي كان كل يوم بيزيد عشان اقرب منها وأعرفها اكتر خصوصا اني عمري ما كلمتها قبل كدا ، كنت خايف ترفض كلامي او بمعنى اصح كنت خايف من رد فعلها عموما ، قعدت على جنب عشان افكر في طريقة مناسبة أو صدفة حتى ممكن تجمعني بيها ، حسيت ب خطوات حد جاي ، ببص لقيته سامح


قاعد لوحدك ليه يا يوسف


= لا عادي


شايفك مركز مع حد 


= غريبة البنت دي


قصدك ندى


= هي اسمها ندى


اه ندى مشاكل


= يعني ايه


مفيش حد اتكلم معاها كلمة واحدة غير لما تت*خانق معاه


= طب و دي هكلمها ازاي يا سامح


انت ملقتش غير ندى ، بنات الجامعة كلهم قدامك اهو بس ابعد عن دي


" كلامه كان بيحفزني اكتر عشان اتشجع و اقرب منها ، فضلت اراقبها كل يوم و اراقب تصرفاتها لحد ما كملت أسبوع ، كان عندي مكان بحب اقعد فيه لما أكون عايز ابقا لوحدي ، قعدت و لسة بستريح ، سمعت


بقالك كتير بتراقبني ، عايز حاجة


" كنت مصدوم من جر*ائتها ، خصوصا ان مفيش بنت هتيجي تقول كدا حتى لو انا براقبها


= وانا هراقبك ليه يعني


اسأل نفسك ، انت مفكر اني مش شايفاك ولا ايه


= اكيد بيتهيألك


عايز مني ايه يا يوسف


= كمان عارفة اسمي


طبعا ، و دلوقتي عايزة اعرف انت عايز ايه


= عايز اعرفك أكتر


وتعرفني ليه


= تقدري تقولي اتشديت ليكي


بس دا مش هيدوم كتير


= ليه


عشان مفيش ولد بيحب ولد 


= ازاي مش فاهم


يعني انت مشدود عشان شايفني بلبس لبس ولاد ، بتكلم زيهم ، بتعامل بطريقتهم صح


= صح


كل دا عشان اقدر اخفي اني بنت نهائي


= وأنتي عايزة تخفيها ليه


مش مهم ، ابعد عني يا يوسف


= عايز افهم


مش هتستفاد حاجة


= ممكن الاول كان فضول بس اللي انا متأكد منه انه حاليا مش فضول ، انا حابب اتعرف عليكي


مش هينفع صدقني


= ليه 


عشان انا هختفي


= مش فاهم


يعني انا هعمل عم*لية تح*ويل من بنت ل ولد!! 


#يتبع 


#من_قلب_الظلام

عمرو_علي🌓❤️

بارت الاول🌓❤️


 البارت الثاني من هنا هنا 

تعليقات

التنقل السريع