القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية مروضة الرجال البارت 15بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

💥البارت الخامس عشر 💥 بقلم سلطان زماني 


صحيت عايزة اقوم ادخل الحمام وخايفة سمعه أنه بيكح 


وصوت كركبه برا فضلت مستنيه ينزل لحد ما خلاص 


مقدرتش سبت منصور صاحي ودخلت بسرعة وطلعت اخدت 


منصور غيرتله وهو جيه قالي مش عايزاني اجبلك حاجه من 


تحت قولتله لا متشكره لو عوزت انا حاجه هنزل اجيبها قالي 


تنزلي فين مينفعش تنزلي وتطلعي ولا حد يعرف انك قاعدة 


معايا هنا ..علشانك انتي والله مش انا قولتله طب لو ينفع 


تجبلي كرت شحن وبمبرز ل منصور وزبادي قالي عيوني 

           بقلم سلطان زماني 

قولتله ثواني اجبلك الفلوس دخلت وطلعت لقيته نزل 


وشوية طلع وجبلي الحاجه وبقوله خد قالي عيب عليكي 


وقالي سجلي رقمي عندك علشان لو عوزتي حاجه قوليلي 


اجبهالك وانا راجع من الشغل قولتله ماشي وسجلت رقمه 


وقولتله أنا مش عايزة منك غير انك بس تخلصني من 

💥بقلم سلطان زماني 💥


الموضوع ده وبجد مش هنسهالك طول عمري بصلي وابتسم 


وقالي حاضر خدو بالكم من نفسكم سلام


علي الضهر كده الباب فضل يخبط والجرز يرن كتير رحت 


انسحبت براحه وحده وحده لقيت حد ماسك ورق وشنطه 


قولت اكيد ده بتاع النور دخلت جوه واتصلت ب طارق 


قولتله قالي سيبك منه هو هيزهق ويمشي قولتله طيب 


وقفلت معه.               بقلم سلطان زماني


 لقيته استلمني بقا كل ساعة يكلمني يطمن 


ويسألني لو عايزة حاجه ويفتح معايا مواضيع وانا يلاقيني 


ويت يقولي بتكلمي مين وقرفني في عشتي 


وانا مرات ابويا كلمتني وقالتلي الشيخ ايهاب رحلهم 


وموصلش معاهم لحل عايزينك الاول وبعدين يحكو في حل 


قولتلها وانا استحالة ارحلهم برجلي تاني أنا ما صدقت ابعد 


عنهم وعن وساختهم منهم لله كلهم .....بقلم سلطان زماني 


شوية وطارق جيه قعدنا كلنا وفضل يشرب الهباب ده وقالي 


تعالي اوريكي حاجه كده رحت شوفت لقيت مصور المحل 


بتاع حمايا وكريم شغال فيه وقالي جبتلك قرار الحوار كله 


قولتله انت علشان صورتهم فيديو يبقا كده خلاص 


ضحك وقالي لا بس حبيت اعرفك اني مش ساكت واني 


الحوار في دماغي انتي عارفه أنا هاشم الدسوقي كان معايا 


في السجن والحوار ده يخلص في كلمة. نص 


              بقلم سلطان زماني


قولتله مين ده ..قالي ده مسجر جرايم قتل وسرقة بالإكراه 


والبلد عندكم كلها عارفينه وبتعمله الف حساب 


قولتله لا معرفوش ..قالي مش مهم اهم حاجه زاي ما اتفقنا يا قشطة ومن غير زعل 


قولتله أنا متفقتش معاك ع حاجه 


           بقلم سلطان زماني


قالي يعني التعب والمرمطه دول ملهمش تمن ..انتي عارفه 


هاشم لوحد غيري طلب منه كده مش هياخد منه أقل من 


10000 جنيه بس انا هيعملهالي واجب وجدعنه علشان 


زمايل ..قولتله بص بقا من الاخر انا مليش في الحرام ولا انا 


مره شمال ولو هتحط دي قصاد دي ..اعتبرني مكلمتكش في 


حاجه يا ابن الناس وتشكر ع اليومين الي قعدتهملي عندك أنا 


وابني

                 بقلم سلطان زماني

 ولسه بقوم وبلم حاجتي وبشيل ابني جري وقعدني وقالي 


انتي حمقايه كده ليه الكلام اخد وعطا ..اهدي كده وصلي 


علي النبي قولتله عليه الصلاة والسلام 


قالي ادخلي بقا نيمي منصور ع السرير وعلي ما تخلصي 


اكون كلمت هاشم وخلصت معه الحوار 


قولتله لا متكلموش غير وانا معاك وتشغل الميكرفون علشان 


اسمع ضحك وقالي ماشي 


دخلت علشان انيمه وعماله افكر في الحوار وفرحانه وحسه 


اني هخلص من زفت الطين كريم وأهله بس مش عارفه 


هعمل ايه في زفت الطين التاني ده 


يتبع ...جاري تصفية الاكونت مش هخلي غير الي بيتفاعلو ويشجعوني بس


يتبع 

تكملة الروايه من هنا 

 

تعليقات

التنقل السريع