القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

روايةالمسالمه والمخادع للكبار فقط 🔞🔞البارت السابع بقلم ام عبده في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


الجزء السابع

المسالمه والمخادع للكبار فقط 🔞🔞


وهما بيتكلمو سمعو صوت ناس كتير ملمومه




سندس وعفاف طلعو يشوفو فى اى لقو عصام واقع على الارض وبينزف وفاقد وعيه.....جريو عليه وحاولو يفوقوه 😱😱




عفاف سالت اى ال حصل ؟




رد واحد من الناس اللى واقفه و هو بيعدى الشارع خبطتو عربيه وجريت 




حالا عفاف طلعت التليفون📱 من شنطتها و طلبت الاسعاف🚑




 سندس قعدت تبكى جنب عصام من خوفها عليه😞😞....فى الحظه دى عرفت انها بقت تحبه ومتقدرش تستغنى عنه😘😘




جت عربية الاسعاف خدت عصام.....وعفاف وسندس ركبو معاه....وهما فى الطريق سندس بتعيط ومنهاره وعفاف بتهدى فيها وبتطمنها.....متخفيش إن شاء الله هيبقا كويس😒😒




سندس بخوف:مكنتش عارفه ان عصام غالى قوى عليا كدا😟😟




وصلو المستشفى والدكتور كشف عليه 




سندس جريت على الدكتور:خير يا دكتور عصام حصله اى




الدكتور:الحمد لله جت بسيطه كسر فى ذراعه وكدمات فى جسمه انا اديته حقنة مسكن عشان ميحسش بالألم....خليه يرتاح وميعملش مجهود ولازم حد يخلى باله منه ويديه الدواء فى معاده😘😘




عفاف:بس دا عايش فى بيت ل وحده...فكرت وقالت...احنا جرانه هنبقا نخلى بالنا منه ونديه العلاج...بس حضرتك قولى على المواعيد بتاعت العلاج





عصام فاق ولقا سندس بتعيط😔😔




سندس شافت عصام فتح عنيه:حمدلله على السلامة...الف سلامة عليك يا حبيبى😘😘




عصام اول م فتح عنيه سندس بتعيط عليه.....رغم الألم اللى حاسس بيه لاكن فرح من خوفها وقلقها عليه😍😍




عصام مش قادر يتكلم:الله يسلمك يا حببتى♥♥




 وسال سندس اى ال حصل انا اخر حاجه فاكرها بعد م جبت الحاجه الساقعه كنت بعدى الشارع وفجأة محستش بنفسى😵😵




سندس حكتله ع كل حاجه....الدكتور قال اهم حاجه ترتاح وتاخد العلاج فى معاده💊💊




عفاف خلصت كلامها مع الدكتور ودخلت الاوضه سمعت عصام:انا حتى مليش حد ياخد باله منى😞😞




عفاف بحزن:متقولش كدا واحنا روحنا فين ...احنا مش اهلك....انا وسندس هنخلى بالنا منك لحد م توقف على رجليك 😘😘




عصام بصوت واطى قال:طبعا اهلى واكتر كمان انا مليش غيركم دلوقتي ربنا ميحرمنيش منكم ابدا♥♥




عفاف:الف سلامه عليك يا عصام




عصام:الله يسلمك يا حماتى




عصام طلب من عفاف انه يروح البيت




عفاف بتطمنه:الدكتور قال عادى تقدر تروح النهرده 




عصام تعبان:ياريت اروح دلوقتي عشان ارتاح على سريرى




عفاف: هنزل أوقف تاكسى 🚕و هقول للتمرجى يسندك لحد م تركب التاكسى🚖...وانتى يا سندس عدى على الصيدليه وهاتى العلاج بتاع عصام💊💉




سندس بتهز رأسها بالموافقه:حاضر يا ماما




وصلو البيت ودخلوا عصام شقته




وريحوه على السرير




عفاف دخلت تحضر العشا🍔🍩...و سندس قعدت جنب عصام عشان تاخد بالها منه




سندس بتتفرج على شقة عصام: شقتك حلوه انا كنت فاكره انها شقة عازب هتبقا مبهدله




عصام:انا بجيب واحد بينضفها كل يوم جمعه




سندس:ااه عشان كدا




عفاف جت ومعاها العشا:سندس اكلى عصام اديكى شايفه ذراعه مكسور مش هيعرف ياكل ب ايد وحده 😘😘




سندس بقت تاكل عصام فى بقه وعصام كان مبسوط قوى😎😎




عصام شكرا يا حماتى على تعبك معايا انتى و سندس😘😘




عفاف:العفو يا ابنى على اى انتا هتبقا جوز بنتى و قبل كدا احنا جران




سندس إدت عصام الدواء ونام 💊




رجعت سندس هى ومامتها البيت




سندس بحزن :تعرفى يا ماما عصام صعبان عليا قوى😔😔




عفاف:الحمد لله انها جت لحد كدا




سندس:الحمد لله




دخلت سندس الاوضه وطفت النور وقعدت تفتكر اللى حصل معاهم النهرده حطت راسها على السرير😴😴 محستش بنفسها غير وعفاف بتصحيها الصبح




عفاف بصوت عالى:قومى يا سندس عشان نروح ل عصام نفطره ونديه الدواء




سندس فتحت عنيها....مش قادره تقوم من التعب:حاضر يا ماما ادينى جيه




سندس حضرت الفطار وقالت:يلا ماما انا خلصت الفطار🍕🍟



عفاف بوجع:معلش يا حببتى روحى انتى وانا هاجى وراكى فجاه حسيت بدوخه 




سندس:ارتاحى ياماما وانا هفطره واديه الدوا واجى بسرعه




سندس خبطت على عصام ومعاها صنية الكل....خد وقت عصام لحد م فتح 




عصام:لقا سندس فى وشه ابتسم😍😍




سندس:صباح الخير يا عصام




عصام:صباح النور يا قلب عصام♥♥




سندس ضحكت و وشها نور:اى هتسبنى كدا وقفه ب الفطار😘😘




عصام:معلش مخدتش بالى لما شفتك نسيت كل حاجه😍😍




سندس:عادى ولا يهمك... يلا عشان تفطر وتاخد الدواء




عصام بخبث:حاضر....طب كلى معايا عشان تفتحى نفسى




سندس:حاضر يا سيدى




عصام قعد على السرير صرخ من الألم




سندس:الف سلامه عليك يا حبيبى....ياريت كنت انا 




عصام:بعد الشر عليكى يا حببتى...كنت اروح فيها




سندس ضحكت وبصتله 😍😍




سندس بتاكله




عصام بص فى عنيها وقال:انا بدوخ قوى لما ببص فيهم....وقلبى بيدق بسرعه ♥♥




سندس:يسلام




عصام:يعنى انتى مش مصدقانى طب هاتى ايدك كدا




عصام مسك ايد سندس وحطها على قلبه شوفى ازاى بيدق بسرعه




سندس حست قلبها اتخطف لما مسك ايدها دقات قلبها بقت سريعه جدا و روحها اتسحبت منها♥♥




سندس سحبت ايدها من عصام عشان تطلع من الموقف




عصام بخبث:فى اى 




سندس:مش عايزه اتاخر على ماما عشان تعبانه


 




عصام:على قد الوجع ال فيا على قد م انا سعيد جدا دلوقتي انك بتفطرينى ب ايدك ياريت حصلى كدا من زمان عشان تهتمى بيا




سندس كشرت وزعلت:بعد الشر عليك يا حبيبى متقولش كدا هزعل منك 




عصام ضحك:خلاص يا ستى متزعليش😎😎




سندس فطرت عصام وادته الدواء




عصام:تسلم ايدك يا حببتى 




سندس:الله يسلمك....طب انا داخله....عشان ماما تعبانه يمكن تكون عيزانى فى حاجه....هعدى عليك فى معاد الغدا




عصام بلهفه:هستناكى 




سندس:ماشى يا سيدى....يلا سلام👋




عصام:سلام 👋




دخلت سندس شقتها 




عفاف:عصام عامل اى النهرده 




سندس:الحمد لله بس لسه تعبان 




عفاف:ربنا يشفيه




سندس:يارب




سندس داخله من عند عصام سرحانه و بتفتكر ال حصل معاه




سندس صح يا ماما وانا بخبط على عصام لقيت ناس بتطلع عفش فوق




عفاف:اه....الشقه اللى فوقينا سكنت....وحده وبنتها....شفتهم وانا جايبه الفطار النهرده وحكيت معاها شويه




سندس:بنتها قد اى ؟




عفاف:اكبر منك ب سبع سنين




سندس:حلو شكلنا هنبقا أصحاب انا هى 




عفاف:باين عليهم ناس كويسين




سندس بتنضف الشقه وعفاف بتحضر الغدا




بعد كام ساعه 




عفاف:يا سندس انا خلصت الغدا يلا عشان تغدى عصام وتديه العلاج




سندس:حاضر يا ماما




سندس خدت الغدا و بتخبط على عصام👊👊




عصام فتح الباب....دخلت سندس ومعاها الغدا




عصام بص ل سندس:انا دلوقتي باعد الساعات عشان اشوف القمر بتاعى😘😘




سندس بتحط الصنيه ع السرير:اوعى تعمل زى بدرى انا من وقتها ومش قادره اتلم على نفسى 😍😍




عصام:انا من بعد م سبتينى وبقول امتا هتجينى تانى




سندس:يلا عشان تتغدا 




سندس بتاكل عصام وقالت:اسكت مش الشقه ال فوق سكنت




عصام بيسال:مين سكن فيها 




سندس:ماما قالتلى وحده وبنتها




عصام بيغيظ سندس:بنتها حلوه




سندس بعصبية:وانتا مالك ب بنتها😈😈




عصام قعد يضحك: ههههههه شكلك حلو قوى وانتى غيرانه😘😘




سندس:انا مش غيرانه على فكره




عصام:لاء غيرانه....والغيره باينه فى عنيكى 




سندس بعصبية:طب يلا عشان اديك الدوا وادخل.....قال بنتها حلوه قال




عصام فرح قوى ان سندس بقت تحبه وتغير عليه😍😍




سندس غدت عصام واديتله الدوا.....دخلت سندس شقتهم




عفاف بتكلم مع سندس:انا قبلت جرتنا ال فوق وقولتلها تجيب بنتها وتقعد معانا شويه




سندس:طب كويس يا ماما




سندس قالت فى بالها حتى يالمره اشوفها 




ن جرس الباب🔔




عفاف:افتحى الباب يا سندس دى باين جرتنا الجديده




سندس فتحت الباب وبصت....لقت وحده ومعاها بنت معدومة الجمال...فرحت سندس انها مش هتعجب عصام




سندس:اهلا يا طنط 




عفاف قامت تسلم:اهلا يا ام فرحه اتفضلى....اهلا يا فرحه




 ام فرحه:بنتك دى يا عفاف 




عفاف:اه دى بنت الكبيره سندس




ام فرحه:مشاء الله عليها زى القمر




سندس ابتسمت:شكرا يا طنط☺☺




عفاف بتكلم سندس: صوبى كركديه من التلاجه وهاتيه ل ام فرحه وبنتها.....وابقى خدى فرحه فرجيها على الاوضه بتعتك




سندس :حاضر يا ماما




سندس قدمت المشروب:تعالى يا فرحه نقعد مع بعض فى الاوضه بتعتى




دخلو الاوضه 




 فرحه شافت اوضة سندس حست ب غيره




سندس بتسال فرحه:انتى معاكى اى شهاده ؟




فرحه:دبلوم تجاره...وانتى 




سندس:اخر سنه فى الدبلوم....بعد الامتحان هتجوز وإن شاء الله هدخل معهد كمبيوتر




فرحه اتصدمت:انتى مخطوبه


سندس:اه عصام جارنا فى الشقه اللى قصادنا....كنا هنكتب كتبنا يوم الجمعة بس عصام حصله حادثه وهيتاجل😢😢




فرحه قالت فى نفسها:كويس انو عمل حادثه واتاجل كتب الكتاب 

يتبع 

تكملة الروايه من هنا هنا  






 

تعليقات

التنقل السريع