روايه: " نور _ الجاسم 🖤💫". البارت (11).
بقلم نيللي ياسر.
....
جاسم بصدمه: ااااايه!!.
نور ببكاء: والله انا..انا..مكنتش اعرف...
جاسم بغضب: متجوزه مين...انطقي.
نور ببكاء: يوسف ابن عمب..و وهو اللي اتهجم عليا!!.
جاسم: ( بصلها بغضب وشفقه وخرج ).
نور ببكاء: جاسم استني... متسبنيش!!.
" جاسم خرج وقفل الباب و وقف وراه وغمض عينه هي ملهاش ذنب بس هو زعلان..ولما سمعها بتعيط وتنده عليه دخل تاني لقاها قاعده في الارض بتعيط خدها ف حضنه"
نور ببكاء: و..والله.. والله انا مكنتش أعرف..
جاسم: خلاص يا نور انا هتصرف اهدي..
نور: يعني مش هتسبني.
جاسم بحب: عمري ما اقدر يا اوزعتي.
نور: هههه..
جاسم: يلا ننام بقي.
نور: ( هزت رأسها بمعني ماشي)
" جاسم فضل جنبها لغايه لما نامت وبعدين قام ودخل يصحي شادي"
جاسم: شادي..شادي اصحي.
شادي: جاسم..في اي انت كويس؟!.
جاسم: اه..اصحي هنروح مشوار.
شادي: مشوار اي دي الساعه اربعه بليل؟!.
جاسم: اصحي البس وهفهمك.
شادي: ماشي.
" جاسم عمل مكالمات كتير وبعدين خرج هو وشادي"
شادي: هنروح فين بقي.
جاسم: هتعرف لما نوصل.
....
" تاني يوم ملك صحيت ودورت علي جاسم ملقتهوش ودورت علي شادي برضو مش موجود وطلعت لنور"
ملك: تك..تك..
نور بنوم: مين.
ملك: انا ملك يا نور.
نور: ادخلي.
ملك: صباح الخير يا نور.
نور: صباح الخير يا حبيبتي.
ملك: عامله ايه دلوقتي.
نور: الحمدلله احسن.
ملك: هو فين جاسم..و..و شادي مش موجودين.
نور: مش عارفه.. تقريباً خرجو.
ملك: طب نور هو مش انتي قولتيلي لو حبيت أحكي..اجيلك.
نور: اه طبعا انا سمعاكي.
ملك: انا زمان كنت....
جاسم: نور..يا نور.
ملك: ده صوت جاسم تعالي نشوف في اي.
" نزلو تحت ونور اتصدمت من اللي شافته يوسف غرقان في دمه وباين أنه مضروب جامد وشادي ماسكه و واقف جمب جاسم راجل هي تعرفه كويس..ده..ده .. رأفت عمها"
نور: عمو رأفت؟!.
رأفت: ايوه يا حبيبتي وحشتيني اوي.
جاسم: هتحكي انت ولا انا.
رأفت: انا اللي هتكلم.
نور: هو في اي.
رأفت: زمان يا نور لما جوزتك ابني وانتي عيله كان علشان احميكي من ابوكي قولت احميها علشان اكيد لما تكبر هيجوزها حد زباله شبهه..قولت اهي تكون مرات ابني وساعتها مش هيقدر يجوزها..وبعدها سافرت انا واولادي بس لما يوسف كبر كان عايز يتجوز وانا رفضت وقولتله انا مش هقبل علشان انت متجوز..هو رفض وراح طلقك رسمي و دي ورقه طلاقك ( طلع ورقه) اتجوز من بت خوجايه مقعدش سنه وطلقها ولما رجعنا مصر وعرف انك اتجوزتي وشاف صورك طمع فيكي..طلع وسخ زي عمه..بس والله هو طلقك والورقه اهي يا نور.. سامحيني يا بنتي.
" نور حضنت عمها وهي بتعيط وبعدين بعدت وبصت لجاسم"
نور: انا مش عارفه اشكرك ازاي بس بجد انا متشكره اوي من غيرك مكنتش هعرف اعمل اي حاجه.
جاسم ببرود: متقوليش حاجه..انتي طالق!!!!.
......
البارت جاااامد مش كده😂🔥🔥 بكره هنزل بارت جديد عايزه تفاعل كتيرررر وكومنتات كتير اوي واللي مشفش البارت اللي فاتت يدخل علي صفحتي جوه الجروب هتلاقي البارت اللي فاتت 😍😊
بقلم نيللي ياسر.
Nile Yasser🖤💫
روايه:" نور _ الجاسم 🖤💫" البارت ( 12).
بقلم نيللي ياسر.
....
جاسم: متقوليش حاجه...انتي طالق!!.
" صدمه للجميع..ملك مصدومه وشادي بيبص لجاسم بعدم فهم ورأفت مش فاهم حاجه..ونور بتبصله وبتدمع وفجأة"
جاسم: والله يا جماعه انا خساره ابقي هنا..انا المفروض اكون في الوسط الفني..هههه..يا هبله احنا متجوزين عرفي أصلا.
( خضتكو صح😂😂😂).
" نور خدت نفسها وحضنته جاامد وملك بتضحك وشادي مش مصدق صاحبه والمقالب بتاعته ورأفت قرر يخرج وخد ابنه معاه"
جاسم: يلا بقي علشان ورانا مشوار مهم.
نور: مشوار ايه..؟!.
جاسم: هروح اكتب عليكي رسمي.
نور: " ابتسمت بحب"
جاسم: طبعاً هتيجي معايا يا شادي علشان تشهد على العقد وهات معاك الواد عمر صاحبنا وهيبقي الشاهد التاني.
شادي بخنقه: هو لازم عمر ده .. هجيب اي حد.
جاسم: لا هات عمر..واطلع البس بقي.. وانتي كمان يا ملك.
ملك: ماشي..يلا يا نور نروح نلبس.
نور: يلا.
..
" هقولكم معلومه صغيره شادي مش عايز يجيب عمر ده علشان عارف أنه بيحب ملك".
..
رأفت: فوقت يا وسخ..يا ابن ال***.
يوسف: اااه.. أنت اكيد قولتلهم.
رأفت: طبعاً قولتلهم..انت عايز تخرب ع البنت لايه مش كفايه اللي شافته..رايح تخرب عليها حياتها كمان..
يوسف: دي مراااتي..انا أولي بيها من الغريب.
رأفت بغضب: انت مصدق نفسك...مين دي اللي مراتك مش انت طلقتها لما روحت اتجوزت بنت زباله شبهك.
يوسف: كنت غلطان بس..بس انا بحبها.
رأفت: لا...انت مش بتحبها..انت طمعان فيها..لما شفتها وهي كبيرة طمعت فيها..انت نسخه من عمك.. اتفووو عليك.
يوسف: وحياه اللي خلقني وخلقها ما هسيبها..وهوريك أن هيا اللي هتيجي تحت رجلي..( خد الچاكت بتاعه ومشي).
رأفت: الو..الو يا صفيه..نور اتجوزت.
صفيه:____.
رأفت: مش مهم أمتي ومين..انتي لازم تنزلي مصر.
صفيه:____.
رأفت: لا متخافيش من اخوكي..نور محتجاكي يا صفيه.
صفيه:______.
رأفت: ماشي وانا هحجزلك علي أول طياره نازله مصر.
..
" نور لبست فستان أبيض شيفون طويل ومش واسع أوي وماسكه علي أيديها چاكت جلد وشعرها المموج فردته وملك حطت ليها ميكب خفيف ولبست شوز بكعب اسور..وملك لبست فستان قطن ديق بكم لونه اسود وحزام وسط لونه اوف وايت وشوز بكعب أوف وايت وشعرها مفرود"
..
جاسم: هما اتأخرو لايه كده..
شادي بسخرية: مستعجل يا عريس..
" جاسم كان هيضربه بالبوكس بس وهو بيلف وشه شافها وهي نازله من علي السلم تنح فيها شويه ومش مصدق أن اوزعته الصغيرة شكلها انسه كده لغايه لما نزلت"
نور: هو الميكب مخليني شكلي كبير صح..؟!.
جاسم: شكلك زي القمر.
ملك: ههههه..نحن هنا.
" كانت ضحكه ملك اللي خلت شادي يلف ويشوفها حس لثواني انها فعلا كبيرة مش طفله وكان عندها حق لما قالتله...بس نفض الفكره علي طول من دماغه".
شادي: احم..طب انا هستني في العربيه.
جاسم: طب خد ملك معاك في عربيتك علشان عايز أبقي لوحدي مع نور.
شادي: تمام..يلا.
ملك بتوتر: طب ما هستني انا فوق.
جاسم: يلا يا كوكي بقي.
ملك: ماشي يلا.
" ملك وشادي راحو العربيه بتاعت شادي".
...
نور: هو انت خليتهم يستن..
" باسها وهي مخضوضه جداً..وبعد شويه بعد عنها "
جاسم: الروچ كان تقيل شويه..
نور:( بصاله ومصدومه واتصدمت اكتر لما شالها).
جاسم: انتي مش عارفه تمشي بالكعب وانا مش عايز رجلك توجعك..
نور: " ابتسمت لان فعلا هي قصيره جدا ولما لبست الجزمه الكعب كانت مش عارفه تمشي بيها خالص وهو لاحظ"
جاسم فتح باب العربيه: يلا يا اوزعه.
نور: هههه.
جاسم: اي الضحكه السافله دي يا لطفي.
نور: انت بارد والله..اوعي بقي نزلني علشان اركب.( نزلها)
جاسم: انتي بتعلي صوتك.
نور: لا والله معلتش صوتي.
جاسم: يعني انا كداب صح..
نور: لا انت مش كداب.
جاسم: لا انا كداب بقي.
نور: لا انا مقصدش.
جاسم: خلاص هاتي بوسه وهتركبي.
نور: ايه ده مش هعمل كده طبعاً..
جاسم: يبقي هاخد انا.
نور: لا..لا.
جاسم: طب يلا خدي اهو مستنيكي.
نور: طب..ماهو شادي وملك باصين علينا.
جاسم: امم.. عادي.
نور: يا جاسم..
جاسم: يبقي هاخد انا.
نور بتسرع: لا..خلاص..غمض عينيك.
جاسم: ماشي..اهو.
" نور قربت منه ببطى وباسته وملك طالعه من شباك عربيه شادي وبتصفر وشادي بيضحك وبعدين جاسم فتح عيونه وهي كانت اختفت من قدامه ضحك وركب جمبها"
.....
" كلهم متجمعين عند المأذون مستنين عمر شويه ودخل شاب لابس بنطلون چينز ازرق غامق وتيشيرت ابيض وبليزر ازرق غامق وكوتشي أبيض وشعره كيرلي وكبير بس ناعم واصفر وعيونه لبني وبشرته بيضه.. وجسمه رياضي واول ما دخل كان بيزغرط".
عمر: لولولولولولولي 💃🔥..مبروك يا جااااااسم ( حضنه).
جاسم: الله يبارك فيك...وحشتني والله.
عمر بصوت انوثي: هان عليك متسالش عليا يا وحش..طب انا مخصماك"
جاسم: يخربيتك..ههههه...
عمر بلطف: ازيك يا كوكي وحشاني والله.
ملك: وانت والله وحشتني بقالي كتير مشوفتكش.
" شادي وقف قدامها ومسك ايديه"
شادي: وانا موحشتكش..
عمر ببرود: خاااالص...يلا يا جاسم علشان كتب الكتاب.
« بعد دقائق»
الشيخ: بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير.
ملك: مبروك يا نور.
نور: الله يبارك فيكي.
شادي: مبروك يا جاسم.. مبروك يا نور.
الاتنين: إلله يبارك فيك.
عمر: مبروك يا جودعاان.
الاتنين: الله يبارك فيك.
عمر: وعقبالك يا ملك.
ملك:" ابتسمت ابتسامه باهته".
شادي: مش يلا يا جاسم.
جاسم: بلا.
...
" عند ابو نور الباب بيخبط وهو سكران".
أبو نور: ا..اي..ايوه ياللي بره.
تك..تك.
أبو نور: يوووه..جاي...
" فتح الباب"
ابو نور: أنت مين.
: معقوله نسيت جوز بنتك بالسرعه دي!!!.
....
البارت ده خلص بكره هنزل بارت جديد عايزه تفاعل كتيرررر وكومنتات كتير اوي واللي مشفش البارت اللي فاتت يدخل علي صفحتي جوه الجروب هتلاقي البارت اللي فاتت ♥️
بقلم نيللي ياسر.
Nile Yasser
روايه: نور _ الجاسم 🖤💫" البارت ( 13).
بقلم نيللي ياسر.
....
أبو نور: انت مين؟!.
يوسف: معقول نسيت جوز بنتك بالسرعه دي!!.
ابو نور: بس..بس انت م..مش.. جاسم.
يوسف: جاسم ده اللي خطفها مني..لاكن انا جوزها الحقيقي.
ابو نور بصدمه: يوسف!!!
يوسف: مش هدخل بقي..
ابو نور: أدخل.
يوسف: والله وحشتني يا عمي..
ابو نور: انت رجعت انت وابوك واخوك.؟!.
يوسف: رجعت انا وابويا بس .. لاكن انت عارف اياد ديما بيعرضني في كل قراراتي...المهم عايزك في موضوع.
ابو نور: موضوع ايه..
يوسف: زمان لما اتجوزت انا ونور وهي عيله.. أبويا كان معاه نسخه وانت كمان كان معاك نسخه من ورقه الجواز..صح.
ابو نور: انت عايز ايه؟!.
يوسف: الورقه..عايز الورقه وهدفع فيها اللي انت عاوزه.
....
عمر: هو انتو هتروحو..
جاسم: اه.
عمر: أنت بتهزر صح..مش هنخرج ونحتفل بالمناسبة دي.
جاسم: اممم..انتو عايزين تخرجو؟!.
شادي: انا عن نفسي مش عايز أخرج..ملوش لازمه.
ملك بمعارضه: هو اي اللي ملوش لازمه..احنا لازم نحتفل.
عمر: صااااحبي اللي بيفكر زي يا ناااس..( بيكلم ملك).
ملك: ههههه..اي خدمه يا اسطااا.
شادي بغضب: ملك..الوقت أتأخر.
عمر بضحك: هو انت من اهل الكهف..دي الساعه لسه9.
ملك: لو مش عايز براحتك..هخرج انا و عمر.
عمر: باين عليه مش عايز يخرج..يلا احنا.
جاسم: ولا أهدي..اخرج معاهم يا شادي..يلا.
شادي: بس...
جاسم: خلي بالك من ملك.
عمر: متخافش مش معاها سوسن يعني.
جاسم: هههه.. ماشي يا راجل.
ملك: طب وانت ونور؟!.
جاسم: لا انا ونور لينا خروجه تانيه..باي.
الكل: بااي.
جاسم: عايزه تروحي فين بقي ..؟!
نور: نعم!!
جاسم: ها عايزه تروحي فين.
نور: يعني انت مش عارف هنروح فين وبتقولهم..لا انا ونور لينا خروجه تانيه ( بتقلده).
جاسم: بصي يا اوزعه..انا ممكن اخليكي تلفي ال..
نور لطفوله: العالم!!!.
جاسم بضحك: لا مش للدرجه دي..انا اقصد المنطقه دي.
" نور ضحكت وزقته في كتفه بالراحه"
جاسم: هاتي ايدك.
نور؛( ادته اديها).
" جاسم مسك اديها وفضل يجري وهي وراه بتضحك و وقف عند النيل وبيضحكو كتير وبيتكلمو".
.... ( في الملاهي).
شادي: انت مالك اصلا.. حشري.
عمر: انا بقدونس ملكش دعوه.
شادي بغضب: محدش هيركب معاها غيري.
عمر: لايه حضرتك لازق نفسك فيها؟؟.
شادي: لم نفسك يا عمر..
عمر وأيده في جيبه: انت شايفني مبعطر يعني؟!.
شادي: اه.
عمر: يبقي نظرك ضعيف..
شادي:( لسه هيضربه سمع صوت ملك).
ملك وهي بتاكل ايس كريم: بسسسسس..ايه جالي صداع.
شادي: ملك..انتي هتركبي الصاروخ معاه ولا معايا.
ملك: هششش..اي هي المشكله ما تركبو انتو الاتنين.
عمر: اللعبه اللي عايزه تركيبها مفيهاش غير ٢ كرسي بس.
ملك:تمام.
شادي: تمام ايه؟!.
ملك: هركب مع سما.
عمر: سما مين.
ملك: دي..
" طلعت من ورا ضهرها بنوته لابسه هاي كول نبيتي وجيبه جلد وقموره اوي وشعرها كيرلي اصفر وبتاكل ايس كريم...عيونها خضراء ولابسه كوتشي أبيض .
عمر: يخربيتك خطفتيها منين دي..
ملك: بس يخربيتك هتوديني في داهيه..انا لقتها واقفه ع جمب بتعيط جبتلها ايس كريم ولما سألت ع امها قالت سابتني ومشيت..هتركب معايا اللعبه وبعدين هروح للأمن بتوع الكاميرات ونشوف امها راحت فين.
شادي: انتي اسمك اي .
البنت ببراءة: كنز.
عمر: اسمك كنز؟!.
كنز: اه..وانت اثمك اي.
عمر: اسمي عمر...انتي عندك كام سنه.
كنز:( طلعت صوابعها ع ٣ صوابع).
ملك: أنتي عندك3 سنين.
كنز: اه.
ملك: طب يلا نركب مع بعض.
كنز: تؤ..مث هلكب.( جماعه هي قصدها مش هركب).
شادي: لايه يا كوكي.
كنز: عثان هخاف..
( ملك خدتها وراحت للكاميرات ومعاها عمر وشادي وفضلو يرجعو الكاميرا لغايه لما دخلت ومعاها واحده ست شكلها صغيره مش كبيره).
شادي: هي دي مامتك.
كنز: اه..مامي اهي.
عمر: لا بس امها صارروخ.
ملك: عمر مش قدام البنت..
" الست وقفت كنز علي جمب وسابتها وخرجت"
ملك بدموع: دي بترميها!!.
عمر: طب باب اسمه ايه يا كنز.
كنز: توتي.
شادي: مش الاسم الدلع اسمه الحقيقي ايه.
كنز: مث عارفه.
ملك شالتها: انا هاخدها معايا يا شادي.
الامن: مينفعش يا فندم دي لازم تروح البوليس وهما يدورو علي اهلها.
ملك: اتصرف يا شادي.
شادي: بص احنا..
عمر: خديها يا ملك..روح معاها يا شادي واستنو تحت.
( ملك وشادي وكنز نزلو تحت).
إلامن: مينفعش كده يا فندم من فضلك هات ال...
عمر: هششس انت رغاي لايه..خد دول ليك( طلع من الچاكت فلوس كتير جداً).
الراجل: ده كتير اوي يا باشا.
عمر: لا مش كتير عليك..محدش يعرف موضوع البنت تمام.
الراجل: حاضر.. حاضر.
...
عمر: يلا انا اتصرفت.
شادي: عملت ايه.
عمر: اديته فلوس.
ملك: شكرا يا عمر..يلا نروح علشان شكلها هتنام.
شادي: ماشي يلا.
...
نور: جاسم انا عايزه انام ممكن نروح.
جاسم: ماشي يلا.
...
( جاسم دخل باب الڤيلا هو ونور ولسه هيطلع ع السلم الباب اتفتح ودخلت ملك و شادي ومعاهم بنت صغيره).
جاسم: مين دي يا ملك..
ملك بارتباك: دي..دي...ك..
كنز وهي بتجري عليه: بااااابي***
...
البارت طويل اهو.. البارت ده خلص بكره هنزل بارت جديد عايزه تفاعل كتيرررر وكومنتات كتير واللي مشفش البارت اللي فاتت يدخل علي صفحتي جوه الجروب هتلاقي البارت اللي فاتت 😍😊
بقلم نيللي ياسر.
Nile Yasser🖤🖤💫
روايه: "نور _ الجاسم 🖤💫" البارت (14).
بقلم نيللي ياسر.
...
ملك بارتباك: دي...دي..ك..
كنز وهي بتجري عليه: بااابي..
" جاسم شالها علي دراعه"
جاسم: بابي مين يا حبيبتي انا مش بابي.
كنز: لا انت بابي.
جاسم: يا بنتي هو بالعافيه..
كنز: هههه.
" جاسم نزلها و وجه كلامه لملك".
جاسم: مين دي يا ملك..
ملك: دي ( حكتله اللي حصل).
جاسم: انتي مجنونه يا ملك..ازاي تعملي كده اكيد اهلها قالبين عليها الدنيا..
ملك: بقولك امها رمتها..
جاسم: ممكن متكونش امها و دي واحده خطفتها.
ملك: لا انا لما سألت كنز قالتلي دي مامي.
جاسم: هي اسمها كنز؟!.
ملك: اه..وعندها3سنين.
جاسم: طيب يلا يا حبيبتي علشان تنامي معانا.
ملك: هنام معاك انت ونور إزاي.
جاسم: انتي هبله يا بت انا بكلم كوكي..كنز.
كنز: مين دي يا بابي ( شاورت علي نور).
جاسم: دي مراتي يا حبيبتي وانا مش بابي.
كنز: بس يا كوكو..
جاسم: حاضر يا...ايه بتقوليلي بس يا ايه؟!.
كنز: كوكو.. انا علي طول بقولك تده.
جاسم: تده...طب يلا يلا ننام...يلا يا نور.
" طلعو الاوضه علشان ينامو "
شادي: ملك..
ملك: عايز ايه.
شادي: انتي بتعاملي عمر كده لايه.؟!.
ملك: كده إزاي يعني.
شادي: كده..يعني..انتي بتحبيه؟!.
ملك بدموع: حاجه متخصكش..وعلشان اريحك اه.
شادي: انتي مجنونه ازاي تعملي كده؟؟.
ملك بسخرية: اعمل ايه هو الحب بأدينا؟؟!.
" شادي سكت وهي طلعت أوضتها وافتكر من تلات سنين قالها نفس الجمله".
« فلاش بااك ».
شادي: تعرفي يا بت يا ملك..انا اول مره ابقي مبسوط كده.
ملك: ايه اللي مخليك مبسوط بقي؟!.
شادي: انا حاسس اني بحب..
ملك بصدمه: بتحب..بتحب مين؟!.
شادي: مايا..
ملك بصدمه: موظفه الحسابات عندك في الشركه.
شادي: اه..بحبها اوي..وعايز اعترف ليها.
ملك: انت إزاي تعمل كده.
شادي: اعمل ايه هو الحب بأدينا؟!!
« باااك ».
... " في مكان تاني في مصر واقف واحد باين عليه انا صغير ومتعصب جداً"
ادم: انتي السبب يا ريناد..
ريناد بدموع مزيفه: والله العظيم هي اللي جريت من أيدي..وملحقتهاش وقولت للجارد يدورو عليها بس مفيش اثر.
ادم: انا ..هتصل ب عاصم..هو اكتر واحد بثق فيه وهو اللي هيلاقي بنتي...
رينا: ايوه..كلمه أن شاء الله هيلاقيها.
ادم: الو يا عاصم..بنتي لقتها.
عاصم: للاسف كنز ملهاش اثر.
ادم بعضب: يعني ايه بنتي ضااااعت.
عاصم: لا طبعاً أنا بدور عليها وأن شاء الله هلاقيها.
أدم: ماشي يا عاصم .
عاصم: سلام يا فندم.
....
" جاسم بيهزر مع كنز وهي بتضحك ونور كانت بتاخد دوش وخرجت وهي لابسه ترنج ازرق"
جاسم: يلا يا مصلحجيه عايزه شوكلاته واقولك ( بيقلدها).
كنز بضحك: انا مش..مصتحلجيه..انا كنت هقولك بس هات شوكولاته الاول.
نور بمداعبة: اممم..ده شكله سر..كنتي هتقوليله ايه.
كنز: كان عايز يعلف..
جاسم: اااايه..بس ده سر.
كنز: يعني هتجيب شوكولاته؟؟.
جاسم: هو انا قولت غير كده.
نور: كنز انتي لايه قولتي لجاسم يا بابا.
كنز بطفوله: علسان هو بابا...هو شبه اوي!!.
نور بصدمه؛؛؛
بقلم نيللي ياسر.
Nile Yasser🖤🙂
روايه:" نور _ الجاسم 🖤💫" البارت (15).
بقلم نيللي ياسر.
....
نور بصدمه: انت متجوز ومخلف.
جاسم: يخربيتك هتلبسيني مصيبه!!.
كنز: بابي..
جاسم: يا روح بابي.
كنز: عاوزه ادخل التويلت...
نور: شكلك متجوز والله.
جاسم: طب دخلي كوكي الحمام بس وغيرليلها هدومها.
نور بعناد: كنت هعمل كده من غير ما تقولي أصلا.
جاسم: طب ادخلي بسرعه احسن البت تعملها عليا..
كنز: ههههه.
" نور خدت كنز الحمام وغيرت ليها هدومها وكانت بتضحك معاها جامد وعرفت أن كنز ذكيه جدآ ولما خرجت لقت جاسم نايم بهدومه علي السرير نامت جمبه وكنز جمبهم في النص"
....
" ملك قاعده بتلعب في الفون وصلت ليها رساله ع الواتس من رقم غريب"
شخص: الجميل سهران لايه...
ملك: مين؟؟.
شخص: واحد معجب!!.
ملك: لايه حد قالك اني امير كراره.
شخص: لا طبعاً.. ياسمين صبري بس علي صغنن.
ملك: هتقول مين ولا أعمل بلوك.
شخص: خلاص..انا عمر.
ملك: كنت حاسه والله.
عمر: سهرانه لايه بقي يا استاذ امير كراره عندنا تصوير بكره.
ملك: ههههه..يخربيتك أقفل.
عمر: طب فكري.
ملك: اقفل.
عمر: فكري.
ملك: اقفل.
عمر: فكري ده انا واد لذوذ وعندي20 سنه..
ملك: اقفل يا لذوذ بقي...واه تعالي بكره قضي معانا اليوم باي.
عمر: باي.
" ملك خدت نفس ونامت علي طول علشان محضره مفجأه بكره لنور وجاسم بمناسبة كتب الكتاب"
....
ادم: مفيش أخبار يا عاصم.
عاصم: للأسف لا .. والشارع اللي جريت فيه مفيهوش كاميرات.. وسألت ناس كتير و شافو صورتها بس قالو أنهم مشافوهاش خالص.
ادم بتعب: يعني بنتي ضاعت مني..
ريناد: لا طبعاً متقولش كده ربنا يرجعها بالسلامه.
ادم: انا حاسس ان قلبي هيوقف من كتر القلق عليها.
رينا: اطلع استريح يا حبيبي ولو في أخبار اكيد هصحيك.
" ادم استجاب ليها وطلع ينام وهي قربت من عاصم وحاوطت رقابته"
ريناد: كده بقي اقدر اقولك مبروك علينا فلوس ادم كلها.
عاصم: متفرحيش اوي كده انا حاسس ان ممكن حد يلاقيها ويرجعها.
ريناد: اكيد محدش عارف أبوها أو بيته.
عاصم: كل الناس عارفه مين هو ادم الأمير وهو بيخلي ناس فقراء كتير يجو البيت ويديهم صدقه ف اكيد عارفين بيته.
ريناد: طب خلي بالك من الموضوع ده ولو حد طلب فديه أو جيه هنا القصر اديلو فلوس ومشيه وانا هحاول اخليه يسافر.
عاصم: ماشي انا همشي علشان ميشكش في حاجه..باي.
ريناد: ياي يا قلبي.
...
رأفت: انت كنت فين يا يوسف.
يوسف: كنت بحاول اخد ورقه جوازنا انا ونور من عمي.
رأفت: اكيد مخدتهاش.
يوسف: اه قالي انك كنت واخد الورقتين.
رأفت: طب خلي في بالك لو حاولت تقرب من نور والله انا اللي هقف ليها انت فاهم..
يوسف: لا مش فاهم..( سابه ودخل ينام).
...
" الساعه4ونص الفجر جاسم بيصحي نور"
جاسم: نور..انتي يا بت اصحي..
نور بنوم: عايز ايه بقي.
جاسم: قومي.
نور: اقوم ايه قامت قيامتك..
جاسم: يا بت قومي.. هضربك يا نور قومي.
نور قامت: عايز ايه.
جاسم: قومي بالراحه علشان كنز متصحاش.
" نور قامت بالراحه وخرجت بره الاوضه وهو وراها"
نور: انت لابس لايه.
جاسم: هخرج انا وانتي بس.
نور: انت عارف الساعه كام.
جاسم: اه عارف..روحي البسي بقي.
نور: هنروح فين.
جاسم: ملكيش فيه..اه والبسي حاجه تنفع للجري.
نور بصدمه: جررري..لا يا خويا روح لوحدك.
جاسم: والله العظيم لو ملبستيش هضرب بوكس اخنفك.
نور: يوووه رايحه البس اهو.
" جاسم لابس بنطلون شروال رمادي وتيشيرت برتقالي فاتح وكاب أسود وكوتش اسود.. ونور خرجت من اوضه ملك وهي لابسه بنطلون شروال اسود وتيشيرت احمر وكوتش ابيض وكاب اسود"
نور وهي بتضرب رجلها في الارض: يا جاسر مش عايزه أجري بقي.
جاسم: مفيش حاجه اسمها كده..يلا بقي يا كسوله.
نور: يوووه ماشي.
" جاسم خدها مشي الاول وبعد كده بدأ يجري وهي وراه بس كل شويه تتعب وتقف وهو يضحك عليها".
نور: ااااه استني هموت.
جاسم: هههه..ده النت اسرع منك.
نور: بجد مش قادره تعالي هاتلي عصير علشان انعنش.
جاسم: هههه..في كافيه قريب تعالي.
" جاسم راح جابلها عصير وهي معاه وكل ده والنهار لسه مشقشق أو مطلعش أوي يعني..وصل قدام البيت و وقف"
جاسم: نور هاتي ايدك.
نور: خد اهي يا اخويا.
جاسم: اخوياا..ما علينا حطي السماعه دي في ودنك.
" نور خدت السماعه وكان شغال فيها اغنيه لحماقي وبدأ يرقص معاها في الشارع سلو"
* انت اللي بين ايديك بدأت اعيش..حبيت سنيني بيك علشان بحبك ❤️❤️ خليت حياتي جنه من مفيش خلتني انام واقوم اقول بحبك*
" وهي الاغنيه بتقول بحبك..جاسم قالها بس من غير صوت نور خلعت السماعه بسرعه علشان تعرف هو قال كده فعلاً بس لقت معظم الناس واقفه بتتفرج وبيسقفو اتكسفت ودخلت هي وجاسم".
...
جاسم: هههه..يأتي بطه بتتكسف.
نور بضحك: والله اتكسفت اوي.
جاسم: ده انتي خدودك طماطم خالص.
نور: ههه..جاسم.
جاسم: عيون جاسم.
نور: هو انت قولت حاجه وانا حاطه الهند فري.
جاسم: اه.
نور: قولت ايه.
جاسم: قولت..بح****.
.....
Nile Yasser❤️🔥
تكملة الروايه من هنا
تعليقات
إرسال تعليق