القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببت شبه ميت البارت 11بقلم فرح محمود في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

بارات 11


اتخضيت اتمنيت الارض تنشق وتبلعني قبل ما هو يبلعني 

بقا اتجوزتها ي خاين بتكدب عليا ي عمر وطلعت بتنسها بيا حرام عليك 

عمر بصلي بصدمة 

غمزتله 

اقعدي انتي بس ع جنب  

جواز مين وزفت مين واي اللي رجع البتا"عة دي مش كنتي غورتي وهربتي انتي و اللي كان اكتر من اخويا الله يرحمه بقا

بصدمه 

 انت عرفت منين انه مات

وانتي فاكره اني نايم ع وداني و انكم ضحكتو عليا تؤ سيبتكم بمزاجي كان ممكن اوديكم ورا الشمس انتو الاتنين وانتي عارفة ما حبتكيش حاولت انساها بيكي معرفتش عشان كنتي ست شيك ومركز زوجة مناسبة ومنستش انك رفضتيني زمان وخليتك تكوني معايا دلوقتي علشان اوريكي عمر اللي رفضيته زمان دلوقتي بقا اي معرفتيش حتي تبقي ربعها محدش قدر ولا يقدر يبقا زيها انتي واحده مغرورة وتقر"ف وانا عمري ما يشرفني اني اتجوز واحده زيك اهو اللي هربتي معاه باعك وسابك ومات ويلا اطلعي برا بيتي متجيش جنب مراتي تاني لانها اغلي ما املك ومش مستعد اخسرها تاني.وانا ليا حساب معاها انها تسمح با الا"شكال دي تدخل هنا 

الله وانا مالي ي لمبي كنت عاوزه اتسلي والعب شوية واضحك  

بصدمة

 تضحكي ازاي دا اتجوز !

وانتي فاكره اني صدقتك انا سيبتك تهبلي بس عشان كنت عاوزه العب واضحك عليكي شوية كنت زهقانه 

انتي بتقولي اي مستحيل عمر انا بحبك متسبنيش ي عمر هي محبتكش انا اللي حبيتك متسبنيش 

اخرسي سيرتها متجيش ع لسانك اطلعي برا ومتجيش هنا تاني لو رجعتي مش هيكفيني غير مو"تك 

وطردها برا 

بزعيق 

تالين 

بيدور عليا احيه اروح فين واجي منين هتموتي ي سوسو اعمل يالهوي دا جي 

ومسكني من قفايا

لو حلفتلك اني مش قصدي اقفل ف وشك وكنت عاوزه العب شوية مش هتصدق صح 

دا انتي نهارك مش فايت انهارده بقا بتقفلي ف وشي وانا خا"ين

 قطع لسان اللي يقول عليك كده دانت سيد الرجالة 

 بهزر معاك يا سيد اي مبتهزرش 

مين ي اختي 

 بهزر اووف ي عمر سيب الشاكت انتي قافش حرامي 

اللي اي ي اختي شاكت انتي تعليم مجاني ي بت مش منظر دكتورة دي وربي ف دكتوره قصيرة كده 

عمر مسمحلكش متجرحش مشعييري واحاسيسي  انا مش قصيرة 

باااس تلوث سمعي بقا واخدت بالي فعلا انتي مش قصيرة انتي مش موجوده اصلا 

بس ي عمود نور انت 

بقا انا عمود نور طب وربنا ماانا سيبك 

وطلع يجري وراها

انا عيلة انا اسفه متخدش ع كلامي 

لازم تتنفخي علشان تظبطي 

بااااس اي اللي بيحصل هنا 

خالتو وحشتيني

اي اللي بيحصل هنا وماسكها .

يتبع 

تكملة الروايه من هنا 

 

تعليقات

التنقل السريع