القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اقتباس من 15 والاخير #روايه حكايتي مع قاصر #بقلمي Amal Zaki في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

جميله قامت جابت ورقه وقلم وكتبت جمله كانت الصدمه 

يوسف ب صدمه وغضب . انتي لسه بتسألي عنه بعد ده كله 

جميله كتبت . عايذه اعيش معاه 

يوسف بحزن . حابه تبعدي عني 

جميله بعياط ودموع كتبت . انت اللي عايذ 

يوسف بغضب وحزن . لاني مش هقدر اسيطر علي نفسي معاكي فاهمه 

جميله بحزن كتبت . لا مش فاهمه

يوسف بغضب زقها وقعها علي السرير وقبل..😘 بعنف ولكنه ابتعد بغضب من نفسه لانه وجد دموعها .  تمام يا جميله انا هسيبك وكمل بكسره وهطلقك  

جميله كتبت بسرعه . مش عايذه اطلق انت فاهم 

يوسف بصلها بحزن . جميله بعد الاربعين انا همشي بس ارجوكي ابقي هنا انا مش قادر ابعد عنك وانا غلطان جدا ف ده حقك عليا ولما تكبري هتفهمي قصدي اي 

عدي أربعين يوم فيهم حزن جميله من يوسف عشان بعد عنها خالص ويوسف حزين ونقاش يهتم بشكله وكل واحد ف اوضه ومحدش بيتكلم والاكل بيطلع لهم فوق وحياتهم كلها ف الاوضه لحد ما ف اليوم الاربعين دخل يوسف اوضه جميله ومعاه الشنط بتاعته عشان يرجع أمريكا تاني بس كانت الصدمه انه لقي جميله 😳😳😱😰💔

يا رب اي اللي حصل واي الصدمه دي 

رأيكم 

اقتباس من 15 والاخير 

#روايه حكايتي مع قاصر 

#بقلمي Amal Zaki 

جدعان قولوا رأيكم كدا حلو ولا اكتب طلقني زي توقعاتكم 🤔💔

تكملة الروايه من هنا 

 

تعليقات

التنقل السريع