💥البارت36💥
وصلنا وسبتها في شقتها تاخد الشاور بتعها وتعيش حياتها
وتظبط نفسها وقعدت رجعت كل كلامها معايا واكتشفت
حاجه كانت تايهه عن بالي انها مش هتصلح الي بيني وبين
هاجر ده بلكعس هتخربه زيادة وشكيت أنها اكيد بتوصلها
كلام عكس الي بتقولو ليا وكان نفسي اسجلها كلامها الي في
العربية كان هيساعدني كتير لما اكشفها قدام هاجر
كلمت امي علشان مكنتش عارف ارد عليها واستفهم منها
والكلبة دي قاعدة جنبي كلمتها وفهمت منها وفضلت احكي
معها أحد ما لقيت ايمان لقتها بتتصل قفلت مع امي ورديت
عليها قالتلي اجيلك دلوقتي ولا نخليها شوية قولتلها الدنيا
هنا مكركبه وبايظة قالتلي مش مهم نلمها مع بعض قولتلها لا
خليكي أنا هاخد شاور واجي عندك قالتلي بجد خلاص ماشي
ياروح قلبي مستنياك قبل ما تطلع اديني رنه علشان افتحلك
وتدخل ع طول
عايز اوصل لتليفونها عايز اعرف بتوصلها اي كانت خوفت لو
جت وطلبت موبيلها تقولي أنه في شقتها ولما اطلبه منها
تشك وتروح نجيبه وتمسح المحادثات الي عليه قولت اروح
أنا احسن وبالمره اصورها كام صورة وهي عريانه في شقتها
اخدت شاور اتصلت عرفتها اني طالع وخدت معايا الحشيش
والازازة وسجايري ودخلت عندها اول ما شافت الازازة
قالتلي لا والنبي ما تشرب قولتلها ليه العكننه وقلة المزاج دي
لا ياحبيبي لا عاش ولا كان الي يعكر مزاجك ابدا بس انا
بتشائم منها قولتلها ليه يعني قالتلي فاكر المره الي فاتت
السهرة كانت رحمه ودمها تقيل بسبب الهبابه دي ضحكت
وقولتلها لا السهرة النهارده هتبقي مولعه بس اي القميص
الجامد ده لفت وورتني ضهره وقالتلي عجبك قولتله اه يجنن
قالتلي ده انا عندي جوه كتير اوي اصبر اورهملك ودخلت
ولقتها جايبه فعلا قمصان كتير بالتكت بتاعهم لسه قالتلي أنا
كده مجنونه اي حاجه بتعجبني يشتريها ده انت لو شوفت
الدولاب عندي هدوم قد ايه تتخض قولتلها أنا عايز طبق
صغنن فاضي قالتلي ليه قولتلها علشان الف حشيش جريت ع
المطبخ جبتلي طبق وجبتلي طفايه وقالتلي علمني بقا الف
ده علشان الفلك أنا بعد كده ياقلبي قعدت علمتها وفضلت
قاعده علي الارض وانا قاعد علي الكنبه عماله تبصلي وتسرح
عزمت عليها تشرب قالتلي لا أنا عايز اتفرج عليك طلعت
وقعدت جنبي وقالتلي انت ازاي جميل كده قولتلها انتي الي
عسل يا ايمي
قالتلي ياخرابي علي ايمي منك قولها تاني ياعمر قولتلها ما
خلاص بقا يابت في ايه قالتلي طالعه من شفايفك عسل
قولتلها عايز اشرب قهوة قالتلي عيوني دخلت وانا قمت
قعدت ابص حواليا ع موبيلها ملقتوش في الصالة قعدت
وشغلت التسجيل وقفلت الشاشة وسبت الموبيل ع الطربيزة
جت وقعدت جنبي قولتلها علي كده جوزك لا يمكن يجي
قالتلي يجي فين استحالة قولتلها يابت مش بتخافي يشك
أو يتصل ازاي مش بيبان في عينك انك عامله حاجه غلط
ومخبيه عنه حاجه اروبه انتي يا ايمي ومش سهلة
ضحكت وقالتلي هو واثق فيا جدا وألا مكنش يسافر ويسبني
كل ده وانا بقالي سنين علي نفس الحال وخلاص حفظنا
بعض قولتلها ياقلبك أنا الي راجل مبعرفش اعمل كده قالتلي
والنبي ما تجبلنا سيرته قولتلها هو فين تليفونك بصتلي جامد
وقالتلي ليه قولتلها نشغل اغاني قالتلي ثواني وقامت مشغلة
الشاشة وشغلت قناة مزيكا قولتلها لا عايز اشغل حاجه ل ام
كلثوم راحت جابت موبيلها ودخلت ع اليوتيوب شغل اغنية
انت عمري افتكرت هاجر الأغنية دي كنا بنسمعها وبنحبها اوي
شربتها كأس وقعدنا نهزر شوية علي الخفيف وشربتها كاس
تاني ومسكت موبيلها لقتها قربت مني وقالتلي بتعمل اي
قولتلها عادي جت شفتني لقتني علي الفيس بتعها بقلب في
البوستات الي منزلها ودخلت المسانجر بتعها والواتس اب
فضلت ادور عليه ملقتوش قولتلها انتي معندكيش واتس اب
امال بتكلميني عليه ازاي ألقاها ارتبكت وقالتلي أنا حذفته
من الموبيل اتغظت واضايقت من جوايا اوي ومسكت
الموبيل وقالتلي اصبر اوريك حاجه وقالتلي بص كده
وفضلت تقلب لقيت عندها صور كتير ليا قولتلها منين
جبتيهم دول دخلت ع الفيس بوك وداست علي البحث وكان
اسمي في أول البحث وصفحتي دخلت ووقالتلي كنت ع
طول ادخلها واقعد اشوف صورك واخر لما زهقت نزلتهم كلهم
ع الموبيل وعملتلهم فولدر لوحدهم ومفيش يوم بيعدي غير
لما اشوفهم واقعد اتكلم معاهم حتي لما كنت مزعلني كنت
بشتكلهم منك
يتبع 😘
البارت 🔥37 🔥
مسكت موبيلي هتجنن ازاي بنت الجزمة دي حذفت الواتس
دخلت عليها في الواتس لقيت اخر ظهور قبل ما ادخلها
بدقايق وصورتها محطوطه قامت رقصت مسكت موبيلي
وصورتها فيديو وانا ببتسم اتخضت قالتلي انت بتعمل اي
قولتلها بصورك حطت أيدها ع الكاميرا قالتلي لا اقفل البتاعة
دي قولتله انتي مش واثقة فيا بقا امال ايه كلامك هنتجوز
وهفضل معاك لحد ما تطلقي من جوزك انتي شكلك بتضحكي
عليا أنا اتاكدت دلوقتي انك بتلعبي بيا أنا هقوم وقومت
قالتلي اي الي بتقوله ده واقعد بطل رخامه بقا أنتي بتصورني
ليه طيب قولتلها هصورلك ليه مثلا كنت هبعتهولك أو
هنتفرج عليه بعد ما تخلصي ونمسحه شوفتي بقا مين فينا
الي رخم ..انتي خلاص قفلتيني أنا عايز اروح انام
قالتلي خلاص ياروح قلبي حقك عليا خلتها تغير ٤ قمصان
وصورتها بيهم وهي بتكلمني وبتقولي بحبك وبتقرب عليا
وتتمايص وتبين صدرها وموخرتها لحد ما تعبت وقالتلي
تعبت خلاص مش قادره قعدت تتفرج علي الفيديوهات
بتاعتهاا من موبايلي وعماله تزن اني امسحهم قولتلها
هشوفهم أنا وامسحهم قالتلي تشوف اي ما أنا معاك اهو
الاصل كله معاك مالك ومالهم فضلت العب في شعرها وقربتها
لحضني علشان تسكت وتغير الموضوع وخدتني ودخلنا اوضه
النوم قالتلي هتروح تقفل الباب بالمفتاح وتقفل نور الصالة
والمطبخ وتيجي قولتلها ماشي سمعت صوت حاجه بتتهز
صوت موبيل معمول ڤيبريشن فضلت وراء الصوت وفتحت
درج الكومودينو لقيت موبيل ولقيت رقم متسجل برموز جت
اول ما شافتني ماسكه جريت وعايزة تخده مني بالعافيه
قولتلها مالك يابت ليه اتكهربتي كده قالتلي ولا اتكهربت ولا
حاجه هاته لو سمحت بقولك هااااات قولتلها في ايه الموبيل
خايفه اني اشوفه قالتلي ده موبيل جوزي جبت موبايلي
وبعت رسالة ليها ع الواتس وجيه اشعار ليها قولتلها ما
الواتس موجود اهو ومتمسحش
قالتلي انتي بتسعي للنكد ليه ممكن تجيب الموبيل ووشها
اتقلب وملامحها اتغيرت خالص اتاكدت من قلقها وخوفها ده
أنه عليه بلاوي ..قولتلها قسما بالله لو اخدتيه من غير ما
اعرف اي الي فيه هتبقي دي اخر مره اشوفك فيها يا ايمان
قالتلي يا اخي ارحمني بقا هو انت ايه قولتلها كام الباص ورد
قالتلي مش هقولك قولتلها تمام وزقتها وطالع مسكتني من
أيدي وقالتلي انت تعبتني اوي والله وبعدين معاك قولتلها أنا
كنت شاكك انك بتاعة كله وانك مش مخلصه وانك كده مع
اي حد قالتلي انت بتقول ايه أنا في نظرك كده يعني قولتلها
اه لو كنتي تمام مكنتيش خوفتي واترعبتي كده قالتلي الباص
ورد طلعت برا قعدت اول حاجه دخلتها الواتس لقيت
محادثات بينها وبين هاجر قربت الكلام من الاول خاالص
لما راحت عليا نومه وصحبت لقيت هاجر بتخبط اتاريها هي
الي قعدت تقلقها عليا وتخوفها ليكون جرالي حاجه وقالتلي
اني عربيتي مركونه تحت وأنها خبطت ورنت الجرز وكانت
هتكسر الباب وانا كل ده ومش حاسس
وكلام تاني هما بيتكلمو عني وبتقولها الي في طبعه الخيانه
مش بيتغير وبتحكلها عن جوز خالتها اني خالتها كتير سمحتو
وهو في دمه الخيانه ومش زاي ما بتقولي خالص بصتلها
وقفه زاي الصنم وعماله تبكي لقيت كمان محادثة مع واحد
صديق جوزها هناك وبينقلها كل أخباره وفي كلام بنهم ع خفيف
يتبع
💥البارت 38💥
قالتلي ارتحت كده خلاص قولتلها لا لسه يابنت الكلب وقمت
جبتها من شعرها صوتت ضربتها ع بوقها ب أيدي بقها بقا
يجيب دم قولتلها أنا عايزك تصوتي يا ك*مك اوي وتفضحي
نفسك أنا كده كده مبقاش عندي اخاف عليها ولا اخسرها
قالتلي غووور رحلها قولتلها ما أنا غاير يا شر🤫🤫طة بس
مش قبل ما افش غلي واعملك الأدب الي ابوكي وامك
معرفوش يعلمهولك وسحبتها من شعرها وبقيت بضربها ب
أيدي ورجلي زاي المجنون خوفت عليها تموت في أيدي
زهقتها لقتها قعدت ع الأرض زاي الكلبه قولتلها صورك د
وفيديوهاتك وتسجلياتك معايا لو عرفت انك كلمتي هاجر
كلمة وحده هطلع ميتن اهلك وهفضحلك وهبعت كل
الحاجات دي لجوزك لقتها زحفت ع الأرض لحد ما قربت
لرجلي وقالتلي ابوس رجلك متسبنيش مش بعد ده كله
تسبني ضربتها برجلي في وشها وقولتلها انتي اي تناحه امك
دي انتي فاكره يامريضه انتي اني ممكن احب وحده شمال
ورخيصه ذيك لا وكمان اتجوزها فكك من الهبل الي في
دماغك والي بتخططي ليه ده لا يمكن يحصل ياشمال
وصدقيني ياوسخه لو معرفتش ارجعها ل هخربلك بيتك
ومش هتصعبي عليا وبلم حاجتي وماشي قربت عليا وقالتلي
علشان خاطر ربنا متسبنيش اعمل فيا الي انت عايزه بس
متسبنيش زقتها ب أيدي واخدت بالها من تليفونها الي في
أيدي قالتلي وخده ليه قولتلها وانتي مال اهلك ابعدي عني
يلعن ابو الي جابك ودخلت شقتي لقتها بتخبط عليا بعدها
وعماله تتصل كتير مفيش رد فتحت تليفونها ورجعت الكلام
كله تاني براحه لقيت اني هاجر ممكن ترجع بس محتاجه
محاولات تاني وناس يهدوها وزعلت اوي واتعصبت لما لقتها
كتبلها اني اخوها مش سيبها وبقا حنين عليها اوي غير الاول
وبيخرجها وانها غلطت لما خسرتهم عشاني قولت في بالي
ابن الوسخه ماصدق ينتقم مني بس مشكلة ادينا خلصنا من
اس البلاوي أن شاء الله الي جاي خير
اخدت اسكرينات لكل كلامها مع هاجر ..وكل كلامها مع
صاحب جوزها وبعتهم عندي وقفلت الباب ونمت اول ما
صحيت الساعة 11 لقيت الخط الي ع موبيل ايمان أتوقف
وقفت الواتس اب كبرت دماغي ولبست ورحت ل امي علشان
تكلمها واحاول اوصلها وفعلا كلمت مامتها وقولتلها اني
مظلوم ومش طالب بس غير اني اقعد معها قاعدة وحده بس
وبعدها الي هي عايزاه هعمله وووعدتني أنها هتكلمها وفي اقرب وقت هنتقابل أنا وهي
يتبع
تكملة الروايه من هنا
تعليقات
إرسال تعليق