القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببت قاصر البارت السادس بقلم يوستينا في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


احببت قاصر ♥️

بارت6

حاتم : هو انت حبيتها يا فهد ؟

فهد: شئ ميخصكش تقدر تتفضل الموضوع اللي كنت عايزني فيه مرفوض 

حاتم بعصبيه :انت ازاي تتكلم مع ابوك كده 

فهد:فين ابويا ده هاااا ما ترد عليا ابويا اللي كان بيسبنا بالشهور ميسألش علينا ابويا اللي كل مره بيسأل علينا فيه بتبقى لمصلحته ابويا اللي عمره ف يوم فكر فينا لااااا انت عكس الناس افكر في نفسي الاول ويتحرقوا عيالي صح ما ترد عليااا هو ده ابويا هااا!!

حاتم :ياااااه ده انت كاتم جواك كتير اوي 

فهد :نفسي تحس بينا نفسييي 

حاتم :انت حر يا فهد اعمل اللي يريحك سلام 

حاتم مشي وفهد طلع عند اوضه نور بيخبط مش بترد 

فهد :نور افتحي انا سمعك افتحي ينور

نور فتحتلوا الباب ووشها كل احمر من كتر العياط 

فهد باللهفه: في أي بتعيطي ليه 

نور بدموع:هو انت هتسبني ؟

فهد :مين اللي قال كده

نور:متكذبش عليا انا سمعت كل حاجه بينك وبين والدك 

فهد:ايوه كل اللي سمعتيه ده صح انا اتجوزتك عشان ابويا يتمم صفقه مع ابوكي وبعض ما خلصت الصفقه عايزني اطلقك

نور:طب وانا مالي أنا ذنبي اي

فهد :ده كان شرط ابوكي 

نور:ازاي يعني أنا صغيره بابا عمره ماكان هيوافق ع كده

فهد: ماهو وافق اهو!

نور ببرائه :طب وانت رفضت تطلقني ليه

فهد :عشان انا مش لعبه ف أيده يقولي يمين اروح يمين يقولي شمال اجي شمال 

نور بدموع:بس 🥺!طب ومردتش ليه اما قالك انت حبيتها 

فهد:اه بحبك يا زقرده 

نور بصدمه وضحك هيستيري : قول والله بتتكلم بجد اومال بترخم عليا ليه وتدايقني 

(قالتها وهيا بتضربوا ع كتفو)

فهد بتبريق :ايدك لتوحشك يبت

نور بدموع: طب وخططي اللي كنت بخططها اعمل فيها اي بقى أنا 

فهد:خطط اي 

نور ...يتبع

كومنتات ولايك يقمرات عشان اكمل ♥️

لو جابت تفاعل حلوه هنزل بارت بليل 🖤

تكملة الروايه من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع