القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت" جارحي"الثالث والرابع بقلم ملك في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


اسكريبت" جارحي"

الثالث والرابع 

خالد دخال وإياد دخل وراه 
مصطفي كان بيبص لمين الي داخل واول ما شاف اياد اتصدم واتعصب جامد وقام وقف 
مصطفي بغضب. انت ليك عين تاجي هنا 
إياد. ممكن تهدي انا جاي اتكلام معاك بخصوص ملك 
مصطفي. ملك اطلقتك وخلاص 
اياد . ملك اطلقت بسببي انا ملك مكنتش تعرف اني ولد انا كنت عامل الاكونت علي حسب انه اكونت بنت وكنت بكلمها علي اني بنت وهي مقالتلي انكم متجوزين كنت فاكرها عادي مش متجوزه وفي  يوم خبيت ابعتلها الصوره واعرفها اني ولد علشان عملت كل حاجه معاها علشان تعرفني عنها لكن هي مكنتش بترد في نفس اليوم اصلا لحد ما بعت الصوره وانت شوفتها وهي اطلقت وقالتي انها اطلقت وعملت بلوك ومعرفتش عنها حاجه تاني غير لمه كلمت واخد صحبي شغال في اداره البرامج وعارفه وعملي حاجه وجاب كل المعلومات عنها ومستنتش ثانيه وجيت وانا قدامك اهو 
ام مصطفي. صدقت ي مصطفي ان ملك متعملش كده صدقت 
مصطفي بغضب. يعني مراتي اطلقت بسببك بسبب الي بتعملوه في البنات ومراتي كانت محترمه وانت الي خلتني اغلط فيها وافكر انها عملت كده 
اياد.انا مكنش قصدي وهي لو كانت قالتلي انها متجوزه كنت انا الي هعمل بلوك 
مصطفي بصله ومسك المفتاح ومشي وهو بيجري 
بعد كام دقيقه كان واقف قدام باب شقه ملك 
خبط 
ام ملك.مصطفي تعالي ي ابني عامل اي وملك عامله اي 

مصطفي بصدمه. انا مطلق ملك من كام يوم وكنت فاكرها هنا 
ام ملك بصدمه. ي لهوي بنتي..... 
اسفه علي التأخير واسفه ان البارت صغير 
استغفرو الله 
ادعولي كتير ي بنات انا تعبانه اوي وربنا وحده الي عالم بيه ادعولي علشان تعبانه وحاسه امي بم.وت بلبطيق 
هكتب بارت صغير من الروايا التانيه علشان متزعلوش مني... 
وباي ي قمرات
الرابع 

جارحي 
مصطفي. انا مطلق ملك من كام يوم 
ام ملك بصدمه. ي لهوي بنتي  
مصطفي. ملك فين 
ام ملك بصدمه. معرفش معرفش  
مصطفي نزل بسرعه وحاول يكلمها لكن تلفونها مقفول ومش عارف حاجه عنها... 
رجع البيت تاني وكان اياد لسه موجود مع خالد 
مصطفي.مش لقي مراتي بسببك منك الله 
اياد.ده مش غلطي انا لو انا كنت مكانك كنت كلمتها بهدوء عرفت الموضوع وبعد كده احكم او اعقابها كام يوم مش اطلقها مره وحده 
مصطفي.وليك عين تتخانق 
اياد.انا جاي علشان اعرفك اني غلطان وان مراتك ملهاش اي زنب ف حاجه وبيني وبين ربنا انا ضميري مرضي كده ضاعت ف دي حاجه متخصنيش انا سلام عليكم 
مصطفي شد اياد.خد تعالي هنا رايح فين زاي م عرفت تجيب البيت بتاعهت وعرفت تجيب المعلومات هاتلي كل حاجه 
اياد.انا مجبتش حاجه ده صحبي وبعد التلفون مغلق يعني هتجيب المعلومات ازاي 
مصطفي.امشي من قدامي 
اياد ببرود.انا كنت ماشي لكن انت الي وقفتني؟
وسبهم ومشي 
مصطفي فضل قاعد يفكر هيعمل اي وملك هتكون راحت فين مكنش عارف...
عند يسرا 
_ اماني اخت ام ملك 
_يسرا ام ملك 
اماني. ايوا   
يسرا بدموع . ايوا ي اماني الحقيني مش لقيه ملك وجوزها مطلقها 
اماني.انا كنت برن عليكي علشان اقولك ملك عندي وهي وتعبانه شويه علشان حامل...
مصطفي هيعمل اي وملك هتوفق ترجع لمصطفي ولا لاء 
استغفرو الله 
انا الحمد الله بقيت احسن من الاول شكرا ي بنات علي السئال..
شكرا علي التفاعل القمر والكلام السكر❤.. 
وباي ي قمرات

تكملة الروايه بعد قليل 





تعليقات

التنقل السريع