القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية فتاتي الضائعه البارت 7_8_9بقلم ملك نزيه


بارت7_8_9

فتاتي الضائعه الجزء الأول 


اول اما وصلوا البيت و دخلوا الاوض بتاعتهم مليكه بدأت تصوت بصوت عالي .
حسام : مليكه في ايه يا مليكه افتحي .
مليكه راحت علي علي باب الأوضه و فتحت لحسام .
حسام : ايه اللي حصل في الاوضه ده ؟
مليكه : معرفش اول اما دخلت لقيت الاوضه عامله كده .
حسام بنرفزه : ابعدي كده .
حسام دخل و فتح الدولاب بتاع مليكه و فتح الدرج اللي تحت .
مليكه : انتَ بتعمل ايه !
حسام مردش علي مليكه .
مليكه : رد عليا .
حسام زق مليكه من جانبه مليكه وقعت علي الارض .
حسام : ايه ده فين الحاجه اللي كانت هنا .
حسام طلع التليفون بتاعه و خرج من الاوضه بعصبيه .
مليكه قعدت تعيط علي الارض .
حسام بيكلم حد علي التليفون : انتَ يا غ*بي مش قولتلك تحط حراس كتير علي القصر .
احمد : انا عملت كل اللي انتَ قولت عليه يا فندم و اللهِ .
حسام قعد يتخانق علي التليفون و قالوا اللي اتسرق لازم يرجع و انتَ عارف لو مرجعش ممكن يتعمل فيك ايه .
احمد : حاضر يا فندم .
حسام سمع صوت عياط من الاوضه بتاعت مليكه اول اما حسام دخل .
حسام : اهدي انتِ بتعيطي ليه .
مليكه : أنتِ شخص وحش جدا .
حسام : ماشي يا ستي بس متعيطيش بس .
مليكه : هو ايه اللي اتسرق ؟
حسام : حاجه تخصني .
مليكه : طيب لو حاجه تخصك حطتها ليه في دولابي .
حسام : القمر مش عايزه تاكل .
مليكه اضحك عليها بالكلام و ماخدتش بالها من اسألتها 
مليكه : انا جعانه جدا بجد .
( يارب واحده غبيه زي مليكه كده في حياتي 😂 ) 
حسام : عايزه تأكلي ايه ؟
مليكه : جمبري .
حسام : حاضر هجبلك حالا .
حسام اتصل بالمطعم : الو لوسمحت انا عايز ٣ كيلوا جمبري و كيلوا سمك بولطي و كيلوا كابوريا بس علطول لوسمحت .
حسام قفل الموبيل .
مليكه : مش كده كتير اوي .
حسام : مفيش حاجه كتير عليكي .
مليكه : شكرا .
حسام : العفو .
حسام جاتلوا مكالمه من رقم مليكه ملحقتش تشوف من مين لأن حسام قام بسرعه .
حسام : مليكه انا هرد علي المكالمه لما بتاع الدلفيري يجي قوليلي .
مليكه : حاضر .
مليكه دخلت ورا حسام وقفت وراه الباب بس مقدرتش تسمع الكلام كله كل اللي هي سمعتوا لازم نخلص منها قبل اما تسمع هو بيتكلم عن مين مليكه سمعت صوت الباب بيخبط .
مليكه في دماغها: اكيد بتاع الدلفيري مش هيجي بسرعه كده .
مليكه فتحت الباب لقت محمد .
مليكه : ازيك عامل ايه .
محمد : اسكتي أنتِ بس فين حسام .
مليكه : في الاوضه لحظه هناديه .
محمد بعد مليكه و راح علي الاوضه علطول .
محمد : ايه اللي انا سمعتوا ده .
حسام : زي منتا سمعت كده الحاجه اتسرقت .
محمد : بس كده بيتك هيتخرب .
حسام : انا عايز اعرف هما عرفوا منين أنها في اوضه مليكه .
محمد : مليكه عرفت انتَ بتدور علي ايه .
حسام : مليكه لو عرفت هتموتني .
اللي قاطع كلامهم أن مليكه دخلت لأن الاكل وصل .
مليكه : عموا الاكل وصل .
حسام : طيب تمام انا هقوم احاسب و جاي تاني .
مليكه : محمد هو ايه اللي حصل .
محمد : مفيش .
مليكه : ازاي مفيش يعني هو ايه اللي اتسرق .
محمد : حاجه تخص الشغل بتاعه .
مليكه : هو انتوا مش عايزين تفهموني ايه .
محمد : متزعليش هتفهمي بعدين .
مليكه : انا مش بكره غير كلمه بعدين دي .
محمد لسه هيتكلم حسام أتدخل 
حسام : يلا علشان ناكل حظك يلا يا محمد جايبين اكل بزياده .
محمد : بجد انا اصلا جعان يلا بينا ناكل .
كلوا راح يأكل إلا مليكه .
حسام : مليكه مجتيش ليه .
مليكه : انا جايه اهو .
قعدوا أكلوا و اتكلموا شويه بعد كده حسام قال لمليكه قومي اعملي شاي 
مليكه : حاضر .
حسام و محمد بيتكلموا 
محمد : صحيح هي البت مليكه دي لسه عبيطه و فكراك طيب .
حسام : اه لسه عبيطه زي ما هيا .
محمد : اه العبيطه دي لسه متعرفش انك انتَ اللي دخلتها الملجئ ده . تأليف الكاتبه الصغيره ملك نزيه
حسام : يا عم لسه مش فاهمه بجد ؛ دي عبيطه .
حسام و محمد قعدوا يضحكوا .
مليكه سمعت الكلام كلوا ؛ مليكه دخلت .
مليكه : انتوا بتتكلموا عن ايه .
حسام : مفيش حاجه ايه اللي حصل .
مليكه : انا سمعت كل حاجه ممكن تفهمني ايه الحوار ده .
حسام : مفيش يا حبيبتي اهدي .
مليكه : ايه اللي حصل و انتَ مين بالظبط .
حسام : انا كويس واللهِ واحنا كنا بنهزر .
مليكه : انا مش هقعد هنا تاني . مليكه خرجت جري .
حسام بنرفزه : تعالي هنا يا بت أنتِ فاكره انك هتقدري تخرجي من هنا زي اما دخلتي .
مليكه : انا حره أخرج زي اما انا عايزه .
حسام مسك ايد مليكه و سحبها لجوه بقوه  و...........
كفايه لحد كده استنوا البارت الجاي 
اتأخرت في البارت ده بسبب التفاعل القليل علي البارت اللي فات يا ريت التفاعل يزيد علشان اقدر انزل الباقي بسرعه
#فتاتي_الضائعه

بارت ٨ 
حسام مسك ايد مليكه و سحبها لجوه بقوه  و ضربها جامد اوي لدرجه انها اغمي عليها .
تاني يوم 
مليكه فتحت عينيها .
مليكه : فيه ايه انا فين ؛ انا فين ؛ حد يرد عليا .
راجل شكلوا غريب : بلاش صداع يا بت .
مليكه : انتَ مين و أنا فين و فين عمو حسام .
راجل شكلوا غريب : عمو حسام طب لو عرفتي أن هو اللي جيبك هنا هتعملي ايه ( باستهزاء و ضحك )
مليكه بصوت عالي : طيب خليه يكلمني حالا .
الراجل ضربها جامد بالقلم أنتِ فكره انك ممكن تكلميه أو انا ممكن اجبهولك أنتِ فاكره نفسك مين .
مليكه : انا عايزه اكلم حد و بعدين شيل البتاعه دي من علي عيني .
حسام جه فجأه .
حسام : أخرج انتَ دلوقتي .
الراجل : بس يا بيه ...
الراجل ملحقش يخلص كلامه .
حسام بنرفزه : قلتلك أخرج . 
حسام طلع مسدس و ضرب الراجل بيه ( قت*لوا) ؛ مليكه مشفتش اي حاجه لأن عينيها كانت متغميه .
حسام : انتوا يا كلاب يلي بره تعالوا ادخلوا و شيلوا القرف ده من هنا .
حسام دخل شال القماشه اللي كانت متغميه بها مليكه .
مليكه : انتَ ازي طلعت كده انتَ كنت طيب اوي و بعدين انا كنت فكراك طيب لانك الوحيد اللي سألتني انا ايه اللي كان مقعدني هنا و انا قاعده لوحدي في الشارع .
حسام : أنتِ كنتي فاكره أن انا شوفتك صدفه صح .
مليكه : اه انا افتكرت كده .
حسام : علشان أنتِ عبيطه .
مليكه بنرفزه : احترم نفسك .
حسام ضرب مليكه بالقلم
حسام : أنتِ فاكره اني هسكتلك .
مليكه بعياط : مكنش قصدي .
حسام : اسكتي أنتِ مش عايزه تعرفي انا جبتك هنا ليه .
مليكه : اكيد عايزه اعرف .
حسام : أنتِ تعرفي أنتِ بنت مين .
مليكه : لاء معرفش .
حسام : انا هقولك أنتِ بنت مليردير معروف في كل حته .
مليكه : و انتَ عرفت منين .
حسام : علشان انا اللي رجالتي خطفوكي و انتِ صغيره أصلا وانا اللي دخلتك اصلا الملجئ اللي أنتِ كنتي فيه و انا اللي هربتك .
مليكه : طيب انتَ ليه هربتني و هتستفاد بايه .
حسام : هو أنتِ فكره اني هربتك كده و خلاص انا هربتك علشان مصلحتي .
مليكه : ايه هي بقي مصلحتك دي .
حسام : انا عايز ادمر ابوكي .
مليكه : و هو انتَ فاكر أن ابويا عارفني اصلا .
حسام : ابوكي عارف انك عندي .
مليكه : و هو عرف منين .
حسام ضحك : ما انا قايلوا .
مليكه : طيب انتَ عايز ايه منوا .
حسام : هكون عايز ايه عايز فلوس .
مليكه : انتَ معاك فلوس كتير اوي .
حسام : هو أنتِ فاكره اني عايز فلوس بجد انا كنت بضحك عليكي .
مليكه : اومال أنتَ عايز ايه ؟؟
حسام : عايز اخد كل حاجه منوا .
مليكه : طب ليه ؟؟
حسام : علشان هو دمر عيلتي و انا صغير .
مليكه : دمرها ازي و بعدين أنا شوفت اهلك .
حسام : لاء مدول اهلي بعد اما هو دمرهم هو كان عايز يشتريني و ابتز ابويا بالفلوس ابويا كان محتاج علشان يربي بقيت ولادوا فبعني انا كنت عايش حياه سعيده اوي لحد اما أنتِ جيتي اول اما العيله بقي عندهم ابنه رموني في الشارع و ابويا مرضيش ياخدني تاني لانوا شاف انوا مش هيقدر يصرف عليا . تأليف الكاتبه الصغيره ملك نزيه 
مليكه : طيب وانا مالي انا اكيد مكنتش اعرف .
حسام : مهو أنتِ ملكيش دعوه انا عايز انتقم من ابوكي مش منك .
مليكه : طيب ممكن تسبني في حالي .
حسام : ممكن اسيبك و اخد مكانك ابوكي ؛ ياه انا لو جبتوا ممكن يموت فيها بس هو ممكن يموت علشان خاطرك اكيد مش أنتِ حببتوا .
مليكه بزعيق : لاء ونبي ؛ خليني انا معاك .
حسام : خلاص مش مشكله دلوقتي انا عاوز اصور فيديوا علشان ابعتوا ليه .
مليكه  : فيديوا ايه ده .
حسام : فيديوا ابعتوا لابوكي .
مليكه : فيديوا ايه يعني .
حسام : ممكن فيديوا اشيلك فيه دوفرك مثلا ايه رأيك .
مليكه بصويت : لاء انتَ بتهزر صح .
حسام بصوت عالي : انتوا ياللي بره هاتوا قصافه كبيره كده علشان نشيل ضوافر القمر بيها .
مليكه عماله تصوت و تزعق و تخبط في الكورسي .
راجل دخل و معاه قصافه كبيره اوي شكلها يخض : اتفضل يا بيه .
مليكه كل اللي عليها عماله تقول : ونبي سبني في حالي و نبي .
حسام : هتلي كاميره محترمه كده .
الراجل : ايه رايك في الكاميره دي .
حسام : حلوه اوي يلا امشي انتَ بقي .
مليكه لسه عماله تصوت : ارجوك سبني انا مش فاهمه في ايه ونبي سبني .
حسام : متخفيش انا هعمل كده بس علشان ابوكي يبقي تحت رجلي .
حسام بيظبط الكاميرات و مليكه لسه بتصوت اول اما حسام ظبط الكاميرا و لسه هيبدأ يشيل ضوافر مليكه ؛ سمعوا صوت ضرب نار حسام فضل يقول فيه ايه قولولي فيه ايه ايه اللي بيحصل بره مره واحده الباب اتخبط جامد اووي و.........
استنوا البارت اللي جاي 
#فتاتي_الضائعه 
لو التفاعل علي جدا هنزلكم البارت الاخير بعد كام ساعه 💪


بارت ٩
و مره واحده الباب اتخبط جامد اووي و حسام لسه بيلف لقي شويه رصاص عمال يض*رب عليه لحد اما وقع علي الارض و مليكه بدأت تصوت بصوت عالي اوي مره واحده القات*ل قرب عليها و رمي المسدس علي الارض و بدأ يفك الاحبال اللي مليكه كانت مربوطه بيهم مليكه بدأت تحس ان ده رجل احلامها بس هي المشكله أنها مش عارفه ده مين أو تبع مين اصلا واول اما فكها و لسه هيخرجوا لقوا حسام قام من علي الارض و زعق في الراجل الغريب وقالوا ؛
حسام : انتَ فاكر اني هسيبك تاخدها قبل اما اخد حاجتي .
الراجل الغريب اتصدم أن حسام لسه و لسه الراجل هيدي رده فعل لقي حسام مسك المسدس بتاعوا و ض*ربوا الراجل وقع علي الارض و بدأ ي*نزف حسام قلع التيشيرت اللي هو كان لبسه و طلع فيه جزء مضاد للرصاص و طلع منوا الرصاص و لبسوا تاني و قرب علي مليكه ؛  مليكه كانت و اقفه في صدمه و اول اما حسام قرب عليها بدأت تصوت و تحاول تبعدوا باديها ؛ حسام ضربه*ا بالقلم و قلها ؛
حسام : أنتِ فاكره اني هسيبك بالسهوله دي أنتِ ابوكي سرق حاجه ممكن تدخلني السجن .
مليكه : انتَ مريض نفسي .
حسام ضر*بها بالقلم تاني و ربط اديها و هي عماله تصوت و تفرك و اخدها بقوه علي العربيه بتاعتوا و طلعوا علي مكان غريب اوي و قبل اما حسام يوصل وقف العربيه و ربط عنها و بوقها و نزلها تحت الكرسي ومره واحده وقفهم كمين .
الظابط : ازيك يا استاذ ممكن الرخصه .
حسام : اتفضل يا فندم .
الظابط ادي لحسام الرخصه ؛
الظابط : تمام حضرتك ممكن تمشي .
ومره واحده الظابط وقف حسام 
الظابط : في حاجه غريبه في العربيه في صوت تخبيط .
حسام : ايه ده لاء لاء يا فندم ده صوت الموبيل أصل انا عامل النغمه غريبه شويه .
حسام افتكر الظابط صدق و حسام مشي بالعربيه ؛ بس للاسف الظابط مصدقش و مشي وراهم بالعربيه و اول اما حسام اخد باله بدأ يجري بالعربيه و يدخل اماكن غريبه و مليكه عماله تتخبط في العربيه و من كتر اما تتوجع عماله تعيط .
حسام : اخرسي لو اتقفشنا هموتك .
مليكه فضلت ساكته و حسام و الظابط فضلوا في مطاردات هو و الظابط لحد اما افتكر انوا هرب منه .
في عربيه الظابط : 
الظابط طلع تليفونه و اتصل برقم .
الظابط : الو يا فندم حضرتك قولتلي اني لو شفت حسام ابلغك انا دلوقتي شايفه في المكان (...) بالعربيه بس انا حاسس انو ممكن يروح مني في أي لاحظه لانوا ببجري بالعربيه بسرعه اوي .
الراجل : تمام خليك وراه و لو ضاع منك ابقي بلغني ضاع منك فين .
الظابط : حاضر .
في عربيه حسام :
حسام وصل لمكان هادي اوي و اخد مليكه و نزل علي بيت فاضي خالص و دخلها فيه و بعد كده فك عينيها و بوقها .
مليكه : انتَ عايز ايه .
حسام : عايز حاجتي اللي ابوكي سرقها مني .
مليكه بزعيق : و هو سرق منك ايه ؟
حسام : مش قولتلك متزعقيش ولا انتِ اخدتي علي الضرب بالقلم .
مليكه بزعيق : اضربني انا زهقت منك و تعبت اضربني ولا موتي احسن .
حسام : انا مش هموتك الا لما اخد حاجتي من ابوكي و بعد كده هقتلك أنتِ و هو .
حسام طلع تليفونه و اتصل برقم ابعتلي رجاله و خليهم رجاله بجد علشان اللي أنتِ بعتهم المره اللي فاتت مطلعوش رجاله .
بعد حبه صغيرين وصل رجاله كتير شكلهم يخضوا .
حسام وقفهم  علي الباب بطريقه معينه و قلهم اوعوا حد يدخل .
الظابط شاف كل حاجه و اتصل براجل اللي هو كان بيكلموا و حكالوا .
الراجل : تمام اقفل انتَ دلوقتي .
في المكان اللي فيه حسام و مليكه : 
حسام جاتلوا مكالمه من رقم ؛
حسام : الو ده انا كنت مستني المكالمه دي من سنين .
الراجل : انتَ عارف انا مين .
حسام : اومال أنتَ ابو القمر اللي معايا دلوقتي .
ابو مليكه : طيب شوف انتَ عايز ايه علشان انا عايز بنتي .
حسام : انا عايزك انتَ و حاجتي .
ابو مليكه : حالا هبعتلك حاجتك بس انا عايز اطمن أن بنتي بخير .
حسام : اكيد مش هطمنك مش انتَ حاولت تموتني و اخد الطالقه الست الغلبانه اللي كانت في البيت انا بقي مش هريحك .
ابو مليكه : انا عارف اني غلطت انا اسف يا بني والنبي سيب بنتي .
حسام : انا عارف انك كلمتني لانك عارف انك مش هتقدر تدخل أو تنقذ بنتك علشان كده انا هطلب بمزاج بص بقي يا باشا انا عايزك تيجي انتَ لوحدك هاه اوعي تشغل دماغك علشان بنتك و كمان تجيب معاك كل الورق اللي فيه املاكك علشان انا عايزهم و حاجتي اللي انتَ سرقتها و نبقي نشوف هحاسبك علي موت الداده اميره ازاي .
مليكه بصوت عالي : متجيش يا بابا اسمع مني و كمان الداده ممتتش .
مره واحده في راجل جه عند مليكه و فضل يضربها بالاقلام و مليكه بدأت تصوت لحد اما اغمي عليها من كتر الضرب .
حسام بص للراجل و زعقلوا : انتَ بتعمل ايه محدش يمد أيده عليها هاه .
ابو مليكه : خلاص انا هقفل و هجيلك بكل حاجه انتَ عايزها . تأليف الكاتبه الصغيره ملك نزيه 
بعد مرور ساعه ....
ابو مليكه وصل و معاه العقود و كل حاجه .
حسام ادي امر ان الناس اللي واقفين بره يدخلوه .
ابو مليكه : ادي كل حاجه اه انا عايز بنتي .
حسام دخل ابو مليكه لبنتوا وقفل عليهم الباب و لسه  بيهرب و لقي ظباط كتير دخلوا عليه و ضربوا عليه نار و اخدوه علي القسم و ابو مليكه و مليكه خرجوا من الاوضه و فضلوا يحضنوا في بعض و عاشوا حياه سعيده و مليكه اتجوزت و حياتها بقت زي الفل ؛؛ بس ايه اللي حصل لحسام + مليكه اتجوزت مين ؟
كده للاسف خلص الجزء ده لو عايزين جزء تاني ابقوا قولولي في الكومنتس .
#فتاتي_الضائعه

تكملة الروايه من هنا 


تعليقات

التنقل السريع