#وقعت_ف_حب_قاسي
#البارت_الثالث_عشر
#بقلمي_اية_سلمان
*ملحوظه بس انا بكتب و انا تعبانة و الله ف عشان كده البارت بيبقي صغنن حبة ♥️*
صوت رصا'صة اسكتت الجميع
مليكة : عااااااا
مصطفي ب غل : ههههه شوفت بقا ي صالح انك غب'ي
صالح وقع ع الارض قدامهم كلهم بوجع : ل لا مخلصتش لسه
و وجه مسدسة ناحية مصطفي و اطلق عليه النا'ر و ف نفس اللحظه ال أطلق فيها كان مصطفي ضربة رصا'صة تانية و للاسف كانت نهاية الاتنين المو'ت
منصور ب صدمة : مصطفي ابنااااااااااااي مصطفيييييي قووووم ي مصطفييييي
مليكة اول ماشافت المنظر دا اغمي عليها
سامية ب خوف : مليكة بتي
سيف لف ع صوت والدتة شاف مليكة واقته
سيف ب قلق جري عليها و شالها ف حضنه : مليكة مليكة حبيبتي فوقي .. ميااااااه بسرعه
سعاد راحت جابت مياة بسرعه
سيف ب خوف حاول يفوقها مش بتفوق
سيف ب خوف شالها و طلع جري ع العربية و ركبها جمبة و ركب العربية و ساق بسرعه و كان كل شوية يبص عليها
سيف وصل المستشفي
سيف ب زعيق : دكتوووورة عاوز دكتووووورة
جت دكتورة و الممرضات و دخلوها اوضه
الدكتورة ب هدوء : ممكن تستني برة
سيف ب خوف : ه هي كويسة
الدكتورة : انشاء الله خير متقلقش
دخلت الدكتورة و خرجت بعد ربع ساعه
سيف ب قلق : هي كويسة
الدكتورة : هي اتعرضت ل صدمة ؟
سيف ب خوف : ايوا حصل شوية حاجات اكده هي مالها ؟
الدكتورة : الصدمة كانت شديدة عليها شوية بس هي دلوقت احسن انا اديتها مهدأ و انشاء الله تبقي كويسة
سيف ب ارتياح بعض الشئ : تمام شكرا ي دكتورة
الدكتورة : العفو
سيف : ممكن ادخلها
الدكتورة : اه طبعا اتفضل
سيف : شكرا
دخل سيف ع مليكة لقاها نايمة و ملامحها باين عليها التعب
سيف ب حزن : انا اسف حقك عليا بس هانت ي مليكتي و كل الحاجات الوحشة دي هتروح و هعيشك احلي ايام و هعوضك و الله
مليكة ب عياط وسط نومها : ب بابي بابي متسبنيش ي بابي
سيف قرب منها و حضنها ب دموع : شششش اهدي انا معاكي
مليكة ب شهقات : بابي ب بابي متمشيش ارجوك
سيف حط راسة ع راسها : انا اسف و الله اسف اهدي
و بدأ يطبطب عليها
مليكة و هي بتهدي : ب بابي
و راحت ف النوم
اما ف الڤيلا البوليس قبض ع منصور و شال جث'ة صالح و مصطفي
سامية ب حزن : ااااه ياني كان مكتوبلنا فين كل ده ي ربي
محمد ب قلق : سيف مش بيرد برده
اسلام ب هدوء : اهدي انشاء الله خير
سامية بصت ل شهد ب غضب : منك لله ي بت اختي انتي السبب منك لله الله لا يهنيكي
شهد ب خوف من نظراتهم : د دا كان غصب عني انا مليش ذنب ي خالتي
سامية قامت و ضر'بتها بالقلم : متقوليليش ي خالتي انا مش خالتك و امك العيانة دي ذنبها اي
شهد ب عياط : احب ع رجلك ي خالتي تسامحوني احب ع رجلك
سامية ببرود : انا مش هقول ل امك ع ال انتي عملتيه تاني ده بس اقسم بالله لو شوفتك اهنه تاني ولا اتعرضتي ل حد من هنا ل تكون اخر'تك ع يدي انا مش سيف
شهد ب فرحة : يعني اروح ل امي
سامية ب نفس الملامح الباردة : قومي روحي يلا
شهد بصت ل اسلام ب خوف
اسلام بعد عنها
شهد اول ما عمل كده طلعت تجري ع برة
محمد عمال رايح جاي يتصل ع سيف و لاكن سيف مش بيرد
تاني يوم دخل سيف و هو شايل مليكة ال نايمة
سامية ب قلق : مليكة مالها ي ولدي
سيف ب همس : ششش اهدي ياما مفيش حاجه هطلعها و هاجي افهمك
سامية ب همس : ماشي ي ولدي
طلع سيف حط مليكة ع السرير و نزل تاني ل مامتة
سيف ب ارهاق قعد ع الكرسي : ااااه ياما
سامية ب حنية : سلامتك من ال ااه ي ولدي اي ال حصل طمني
محمد ب قلق : قولنا ي اخوي مليكة مالها
سيف و هو بيحاول يطمنهم : اهدوا مفيش حاجه بس الدكتورة قالت انها اتعرضت ل صدمة و متنسوش ال حصل قدامها مش شوية
سامية ب عتاب : مكانش لازم تعمل كده قدامها يا ولدي البت لسه صغيرة
سيف ب حزن : كنت عايز ابين الحقيقة قدامها مكنتش اعرف اني بأذيها كده
سامية ب حنية و هي بتطبطب عليه : حصل خير ي ولدي المهم قوم ارتاح و خد نفسك تلقاك منمتش من امبارح
سيف : ماشي ياما و انتوا ارتاحوا .. اي ده شهد فين
سامية : طردتها
سيف ب سخرية : سيبتيها تروح اكده
سامية ب حزن : متنساش انها بت اختي مهما كان ي ولدي
سيف و هو بيبوس ايدها : ال تشوفيه ياما عن اذنكم
كلهم ف نفس واحد : اذنك معاك ي حبيبي
سامية بصت ع نور ال كانت واقفه طول اليوم و محدش كان واخد بالة و مصدومة
سامية ب حنية : انا عارفه ان ال شوفتية مش شوية ي بتي حقك علينا
نور ب ابتسامه : ولا يهمك ي عمتي
سامية ب حنية : طب ادخلي ارتاحي ي بتي
نور : حاضر
دخلت نور ال كان محمد متابعها ب عينه
اسلام ب غمزة : اي ي استاذ محمد مالك
محمد ب ارتباك : م مالي ي عم انت
سامية ب استغراب : مالكوا
محمد : معرفش اسلام شكله انهب'ل
اسلام ب غمزة : ولدك شكله وقع ي عمتي
سامية ب ضحك : واخدة بالي ي اسلام ي ولدي و ساكتة
محمد ب توتر : اي ده انتو هتعملوا عليا حفلة ولا اي انا داخل انام
سامية ب حنية : يلا و انا كمان داخلة ارتاح و انت ي اسلام ي ولدي ادخل
سعاد : مش هتفطروا ي حجه
سامية : لا ي بتي روحي نامي انتي كمان
سعاد : حاضر ي حجه
كل واحد اتجه ل اوضته
عند سيف دخل لقاها لسه نايمة ف اخد هدومة و دخل ياخد دوش
مليكة كانت بتحلم انها واقفه و شايفه باباها قدامها بينادي عليها و هي جريت عليه عشان تحضنة و لاكن بيجي صالح من ضهرة و بيضربة ب سک'ينه و بيمو'تة
مليكة ب عياط : لالا ب بابي لا سيبة ي صالح سيبة لا
طلع سيف ع صوت عياطها بسرعه و كان لابس بنطلون و مش لابس حاجه من فوق
سيف ب خوف قرب منها و حضنها
سيف ب حنية : ششش اهدي ي قلب سيف اهدي ي روحي انا معاكي
مليكة و هي بتحضنة و بتعيط : ا انا عايزة بابي ي سيف
سيف ب حنية : الله يرحمة ي مليكة انا معاكي اهو
مليكة و هي بتبصلة بدموع و شهقات : ه هو ليه قت'لة (شهقة) بابي مكانش وحش ي سيف (شهقه ) ع عمرة ما اذي حد (شهقة)
سيف ب حنية : ششششش خلاص خلاص اهدي بلاش تفكري ف الحاجات الوحشة دي
مليكة ب دموع : يعني انت مش هتسيبني
سيف و هو بيشدد ع احتضا'نها : عمري ما هسيبك
مليكة ب احراج و وجع : ااه سيف الجرح
سيف ب قلق : ا انا اسف انتي كويسة
مليكة ب احراج من الوضع ال هم فيه : ا اه كويسة
سيف ب ضحك ع احراجها : هههه طيب نامي ي روحي و ارتاحي
مليكة و هو بتحط راسها ع صد'رة : ا'حضني ي سيف عايزة احس ب دفاك
سيف و هو بيحضنها ب حنية : نامي ي روحي نامي
نامت مليكة تاني
ستوب
خلص هنا البارت البارت ال جاي حلو قوي اللي عاوز 14يعمل متابعه من هنا عايزة تفاعل ♥️
تيجوا نعمل فكرة اكتب ف الكومنت سنك و ال سنهم زي بعض يكونوا صحاب ي بنانيتي 🌚😂
البارت 14من هنا
تعليقات
إرسال تعليق