القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت كامل ذرة حب جميع الفصول كامله في موسوعة القصص والروايات



اسكريبت كامل 

ذرة حب 


موسوعة_القصص_والروايات 


_ مجنون اتجوز واحد مجنون وح"قير زي دا. 

... ميرناااا احترمي نفسك انتي عارفه هو وصل للحالة دي ليه. 

_ ميخصنيش مش هتجوزه. 

.. كلمتي اتقالت وخلاص الحوار. 

_ انا بحب خالد و مش هتجوز الزفت محمد دا. 

.. لا والله اي رايك كتب كتابكم النهارده بليل. 

_ايهههه علي جث'تي. 

(بارك لكما وبارك عليكم وجمع بينكم في خير).. 

سعيد:  هتلاقيه فوق في اوضته خدي بالك منه. 

ميرنا في سرها: بلا قرف. 

طلعت وهي متعصبه.

بقلم ميرا ابوالخير 

سعيد: ربنا يكون في عونك يا بنتي في يلي هيحصلك. 

حنان:  ليه مقولتش ليها الحقيقه. 

سعيد بغضب: حناااان اخرسيي. 

سكتت وبصت بحزن.

  طلعت ميرنا واتصدمت لاقت شاب في غاية الجمال:  يا حلاوة ياولاد ايه دا.

محمد بص ببراءة: انتي مين يا خالتو. 

ميرنا: خالتو خالتو انا ابقا مراتك يا مز انت. 

محمد بابتسامه:  بجد يعني هتفضلي معايا ومش هتسبيني خالص صح يا خالتو. 

ميرنا:  هاه لا ما هو خالتو.. في سرها.. اقوله ايه دا انا ناويه اهرب مع حبيبي ولا اعمل ايه... احم لا متخفش. 


محمد وشه اتقلب فجاءة ووشه بقا احمر. 

ميرنا بصدمه: هو انت مالك كده. 

محمد راح وقفل الباب: حلو بم انك مراتي يلا نلعب عريس وعروسه يا عروستي الحلوة يلا اقلـ. ـعي زي العروسه دي وورها صورة . 

اتصدمت وعيونها اضيقت. 

ميرنا بصدمه وووو

#يتبع...... 



#الثاني 


نلعب عريس وعروسه يا عروستي الحلوة يلا اقلـ.ـعي زي العروسه دي وورها صورة . 


اتصدمت وعيونها: نعممم. 


محمد ببراءة: اه يلا اقلـ.ـعي يا مراتي. 


ميرنا بزعيق: لا يا حبيبي كده عيب وياريت تتلم. 


محمد بزعل طفولي: ليه بقا يا مراتي. 

بقلم ميرا ابوالخير.. 

ميرنا بهدؤء:  معلش بكرا نلعبها لما تخف يا صغنن. 


محمد بفرحه: هاااااههه موافق يلا تعالي. 


ميرنا بخوفو وتوتر:  اجي فين يا بن المجنونه. 


محمد بحزن: تلعبي معايا. 


ميرنا:  ماشي يلا. 


محمد با"سها من شفا"يفها بسرعه اتصدمت: ه ه ه هو ا ايه دا. 


محمد ببراءة: شوفتهم بيعملوا كده في التلفزيون. 


ميرنا وشها احمر:  عيب نقلد كده يا حمودتي اشطا. 


محمد بفرحه: اشطا. 


بليل خرجت البلكونه. 

بقلم ميرا ابوالخير 

ميرنا بحب:  وحشتني اوي اوي. 


خالد بخبث: عشان كده اتجوزتي صح. 


ميرنا بزعل: ههرب معاك انت حبيبي يا خالد بحبك انت. 


: بتحبي مين يا محترمةةةةة. 


بصت بصدمه لاقت وشه احمر: م محمد. 


محمد بغضب: ردي عليااااا بتحبي ميننننن. 


ميرنا بصدمه: انت بتتكلم كده ليه. 


محمد بغضب:  عشان انا...... 


ميرنا: ايههههه 😳😳😳. 

#يتبع..... 



#الثالث.

بتحبي مين يا محترمةةةةة. 

بصت بصدمه لاقت وشه احمر: م محمد. 

محمد بغضب: ردي عليااااا بتحبي ميننننن. 

ميرنا بصدمه: انت بتتكلم كده ليه. 

محمد بغضب:  عشان انا...... 

ميرنا: ايههههه 😳😳😳. 

محمد ببراءة:  اه ليه اتصدمتي مش انتي مراتي وانا بحبك. 

ميرنا في سرها: طب اعمل ايه دلوقتي. 

محمد قرب عليها: تعالي معايا. 

ميرنا باستغراب:  فين. 

محمد ببراءة:  هوريكي فيلم حلو اوي و تنامي في حضني. 

ميرنا بصدمه: نعمممم. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

في مكان اخر.. 

خالد بمكر:  عملت ايه في الصور. 

الشخص: اتفبر''كت كليا. 

خالد قاعد يتفرج:  البت دي اخرها ليلة معايا واذا مش بالحب هيبقا هههه بغصب. 

الشخص: دماغك س'م. 

خالد ابتسم بخبث.. 

بقلم ميرا ابوالخير 

عند محمد وميرنا.. 

محمد:  اي دا مش قولتي هنبقا صحاب صح. 

ميرنا بهدؤء: ايوا بس مش للدرجه دي. 

محمد بيقرب منها وهي بترجع لورا: ا اي دا بتقرب ايه الله يسترك. 

محمد شدها من وسطها وبص في عينها:  انتي حلوة اوي يا ميرو. 

ميرنا وشها احمر: ش شكرا. 

محمد بص لشافيفها:  شكلها وردي وحلو هبو"سك بو"سه حلوة ونجيب عيال كتير. 

ميرنا بصدمه: نعممم ابعد احسن لككك. 

محمد قرب اكتر ليها وقرب من شفا"يفها وبا"سها وهي بتزقه مش عارفه طخخخخخ. 

ميرنا بغضب: ابعد يا قليل الادب دي تصرفات واحد عاقل مش مجنون. 

محمد بغضب: لي عملتي كددده. 

ميرنا ببرود: عشان انت قليل الادب. 

محمد شالها: انتي مراتي. 

ميرنا: نزلني يا بن المض'يقه. 

محمد بضحك نزلها:  خلاص مراتي مش هزعلها تاني. 

ميرنا ضحكت علي تصرفاته:  طيب. 

راحت ينامو لاقت ايد بتتحرك علي جس'مها بجر"اءة لافت ولاقت: اعاااااااااااااااااا. 

محمد: هبو"سك يعني هبو"سك زي المتجوزين ونجيب ميشو تررااا. 

ميرنا بصراخ: احيهههه ابعدد يالااااا. 

قرب وووووو..... 

#يتبع..... 


#الرابع. قبل الاخيرة


محمد: هبو"سك يعني هبو"سك زي المتجوزين ونجيب ميشو تررااا. 


ميرنا بصراخ: احيهههه ابعدد يالااااا. 


قرب وشدها لحضنه وهي بتحاول تزقه. 


محمد ببراءة:  مش هتبعدي عني صح. 


ميرنا بدموع: ا ابعد عني

محمد بعد عنها:  خلاص متعطيش انا اسف متعيطيش وهجبالك انا العيال.

 

ميرنا ضحكت عليه وهي ابتسم علي ضحكتها:  هههه انت ههههه مش قادره هههههه. 


اعدوا يضحكوا الاتنين لحد م النوم غلبهم. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

تاني يوم

ميرنا بتصحى بتلاقيه نايم زي الاطفال بصت عليه بحنان: بقا القمر دا كله مجنون اومال انا ايه. 


قربت منه تلقائي وباست دماغه وقامت اخدت شاور ونزلت تحضر الفطار. 


بيقوم بنشاط وهو فرحان. 

محمد بحب:  اخيرا بقيتي مراتي انا عارف لما تعرفي الحقيقه هتسبيني بس انا عملت كل دا عشانك وهعترف بحبي ليكي النهارده. 


قام غير ولابس طقم شيك وطلب اوردار وابتسم ونزل. 


بتحضر الفطار ايد اتحطت علي وسطها: اعاااا يخربيتك خضتني. 

بقلم ميرا ابوالخير 


محمد بضحك: هما بيعملوا كده يا مراتي. 

ابتسمت تلقائي. 


حطت الفطار وكلو وفي رسالة وصلت ليها اتصدمت صور زبا"لة: لو مش جيتي لي النهارده وقضينا ليله صورك دي هتوصل لجوزك... خالد. 


ميرنا بصدمه: يا بن 🐕. 


محمد من ورها: مالك زعلانه ليه.

 

ميرنا بخوف وتوتر: م مفيش. 


محمد بشك: هاتي فونك العب لعبه. 


لسه هتقول لا شده منها واتصدم لاقي صورها في حضن ر"اجل وهي عا"ريه وشكل قذ"ر. 


محمد بغضب:........ 

#يتبع..... 

#الاخيرة.. 


لسه هتقول لا شده منها واتصدم لاقي صورها في حضن ر"اجل وهي عا"ريه وشكل قذ"ر. 

محمد بغضب: ايههه الصور ديييي. 

ميرنا بدموع: و والهي مش م انا. 

محمد بهدؤء: باين اوي انه مش انتي يا ميرنا الجسم والبشرة مش انتي دول فبكرة. 

ميرنا بذهول: ا انت ازاي. 

محمد بضحك: ايه مستغربه اني مش مجنون اذا الفانز كله عرف اني بمثل انتي معرفتيش. 

ميرنا بصدمه: وليه مثلت كده وعملت كده ليه. 

محمد وقف ومسك وشها برقه: عشان بحبك. 

ميرنا فاتحه بوقها من الصدمه: هاه. 

محمد باس خدها: ب ح ب ك وكل دا اتفاق من البدايه وانتي كنتي مع سي زفت خالد ومش عارفه انه شيطا"ن. 

ميرنا بدموع:  انت كدبت عليا في كل حاجه انا بكر"هك وبكر"ه خالد معملتش ليكم اي حاجه ليه تعملوا فيا كده ليههه. 

محمد بحزن:  عارف اني كدبت بس اتمنيت تكون في قلبك ولو ذرة حب ليا. 

ميرنا: ومين قال اني محبتكششش هو يوم وحبيتك فيهههه وكنت موهمه بحب خالد ليههههههه تكسرني كده. 

محمد بص للارض بحزن. 

ميرنا:  بس عادي انا واحدة مهزءة وبحبك يعني خلصانه. 

بقلم ميرا ابوالخير 

محمد فرح وشالها: وانا بعشقكككك. 

ميرنا بخبث: م تجيب بو"سه. 

محمد بشهقه: لااا شر"في يا قليله الادب معندكيش اخوات صبيا"ن. 

ميرنا بتغمز له وهو بيرجع لورا: اي يابت ابعدي كده ياريتني كنت مجنون. 

ميرنا بخبث: ماتجيب انت بو"سه وتجيب انت العيال بالمرة. 

محمد عيونه اتوسعت: مين لامؤاخذة 🙂. 

ميرنا ضحكت علي شكله:  خد يابني دا انا هبو"سك بس. 

محمد بصراخ: احيييهههه لااا انا غلطان طلقيني واخلصييي. 

ميرنا بمكر:  ليه بس كده يا عسل دا انا زي جوزتك يعني. 

محمد مصدوم:  هو اي حصل هتتحمرشي بيا ولا ايه 😂. 

بقلم ميرا ابوالخير 

ميرنا فطست ضحك: احسن زي م كنت بتعمل فيا 😛. 

محمد ابتسم: امممم طب تعالي بقا. 

شالها وهي اتخضت: نزلني يالا. 

محمد بغمز:  هنجيب العيال يا مراتي. 

ميرنا بصراخ: نزللليييييي يالهووووي بتتحمر"ش بيااااا. 

قطعها بقب" لة حب وغرقوا في بحور عشقهم... 

#تمت.... 




 

تعليقات

التنقل السريع