القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اخترق حياتي البارت الثالث بقلم القارئة المجهولة في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


اخترق حياتى الحلقة الثالثة  التفاعل وحش 😒


دانيا : لاء مستحيل اتجوزه 

نوح نظر لها نظرة تهديد 

رقية : طب خدى وقتك تفكرى يا بنتى 

نوح : ماما معلش ممكن تسيبنى مع دانيا شوية 

دانيا بخوف : لاء مش عايزة اتكلم و نبى يا مرات عمى 

رقية : مالك يا دانيا ده هيتكلم معاكى مش هيعملك حاجة يا بنتى 

و خرجت رقية و سابت نوح و دانيا لوحدهم 

نوح اول ما رقية خرجت مسك دانيا من شعرها من فوق الحجاب 

نوح : بقى انا يا ز*بالة جاى استر عليكى و انتى تفرضى و كمان بتتشرطى عليا ده انا عامل فيكى جميله يا ر*خيصة 

دانيا : مش انت شايفنى كده ابعد عنى و سيبنى فى حالى 

نوح : متفتكريش عايز اتجوزك علشان عشقك يا روح امك انا هك*سر غرورك و انا لما اتقدمتلك زمان كنتى عملالى نفسك صغيرة و مش عايزة تتجوزى و انتى مقضياها فى الحرام انا هخليكى زي ما شوفتى حبى زمان هوريكى ك*رهى ليكى دلوقتى و هعرفك ازاى ت*خونينى يا دانيا الك*لب 

الرواية حصري ف جر،وب صدفه تجمعنا لعشاق الروايات

دانيا : انا رفضتك زمان و لسه عند كلامى و عمرى ما هحبك يا نوح 

نوح ضر*بها بالقلم: و انا مش عايز حبك دلوقتى يا روح * امك

دانيا: انت عايز منى ايه ابعد عنى و عن حياتى محمد انهاردة جاى يتقدملى و هنتجوز مكنش بيتسلى بيا ولا حاجة 

نوح : مش هيجى 

دانيا : افندم 

نوح : محمد مش جاى 

دانيا : انت بتقول كده علشان متغاظ و مش عارف تقول ايه 

نوح : انا لو مش متأكد مش هقول و فرحنا الخميس الجاى يلا يا حلوة جهزى نفسك للجح*يم اللى هعيشه ليكى 

دانيا : الموبيل اللى كنت مهكره ك*سرته يا نوح و مش هتعرف تذ*لنى تانى روح شوف حد تانى تتجوزه بقى 

نوح : تبقى غبية لو فاكرة  ان كده حوارك خلص يا حلوة انا معايا حاجات تطير فيها رقب*تك بس بقول اديكى فرصة تتوبى 

دانيا : طب سيبنى فى حالى خلاص ذل*تنى مش لازم نتجوز 

نوح : انا هنا اللى اقول ايه اللى يحصل يا روح امك فاهمة 

و فات اسبوع و جيه يوم كتب الكتاب 

دانيا اتصلت على نوح 

دانيا : محتاجة اكلمك فى حاجة ضرورى 

نوح : ارغى عايزة ايه 

دانيا : نوح انا حامل من محمد لسه عارفة الصبح 

نوح بغضب و صدمة : نعمممممم 

يتبع لو فيه تفاعل هنزل بارت كمان 🥺

تكملة الروايه من هنااااا


 

تعليقات

التنقل السريع