القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ربما نلتقي البارت الاول بقلم رحمه نجاح في موسوعة القصص والروايات


مراد بغضب: إنتي لازم تنزلي اللي في بطنك ده.

نظرت له زهرة بزهول: أنزل مين أنت عبيط.

مراد بصراخ:وانا ماليش ذنب أن ابني يبقا في أعا"قه زيك.

زهرة بصدمه: أعاقه انا فيا أعاقه وطالما فيا اعاقه اتجوزتني لييييه هاااا.

مراد: اتجوزتك ليه دي اسباب ترجع ليا وبعدين اللي في وشك ده اي.

زهرة: لأ ثانيه انت متجوزني كده ده مش شئ جديد.

مراد بلا مبالاة: وزهقت.

زهرة بتحدي: وانا كمان زهقت، طلقني.

مراد بجشع: اطلقك عشان أخسر كل حاجه ده مُستحيل.

-نظرت له بزهول.. مستحيل تكون انت اللي حبيتك.

مراد ببرود: الحياه بتصدم ودي أول صدماتك اتعودي بقا يا قطه.

-‏انا لازم أطلق وحالًا أنتَ اكيد مجنون.

-‏ليجذبها من شعرها بقوه وهو يقول: طلااااق مش هطلق أنتييي ساااامعه.

-‏سيب شعري والله لقول لبابا علي كُل حاجه وهطلق منك يا مراد غصب عنك.

-‏ ليجذبها أكثر من شعرها وهو يقول: ابقي قوليله علي اي حاجه يا زهرة عشان قسمًا بالله ما يطلع عليه نهار ولا عليكي.

-‏نظرت بعد بزهول فكيف يكون هذا الشخص الذي أحبته هل كان يخدعها كل ذالك الوقت.

-‏زهرة ببكاء شديد وضعف: سيب شعري طيب.

-‏ تركها مراد بغضب شديد وهو يش"تم بها بكثير من الألفاظ عند أستمع إلي دقات المنزل.

-‏ليخرج مراد من الغرفه ويتجه إلي باب المنزل ليجد أباها ثم يرجع لها سريعًا لكي يحذرها.

-‏ابوكي بره لو سمعت منك حرف أنتِ حره يا زهرة قسمًا بالله هقتل"ك ابوكي.

-‏حاضر حاضر مش هقول حاجه.

-‏ليخرج مراد سريعًا وهو يفتح باب المنزل.

-‏ياااه ليك واحشه يا حمايا.

-‏كل ده بتفتح الباب يا سي مراد.

-‏معلش بقا مكناش سامعين.

-‏احم ماشي اومال فين زهرة.

-‏زهرة جوه استني اندهالكم نورتونا والله.

-‏انا جيت يابابا.

-‏الاب بخضه: مالك يا زهرة شكلك عامل كده ليه يا بنتي.

-‏لتنظر زهرة إلي مراد بخوف وهي بداخلها تنوي علي شئ.

-‏بابا انا لازم اقولك علي حاجه.

-‏ الأب بأهتمام قولي يا بنتي.

-‏بابا انا.... كادت أن تتحدث ليقبلها مراد أمام الجميع وسط زهول الحاضرين.


رُبما نلتقي البارت الاول


بقلمي/ رحمة نجاح

البارت التاني من هناااااااا 
 

تعليقات

التنقل السريع