البارت الرابع....(شكرا على التفاعل الحلو ي حبايبي 🦋♥️)
براق:حسبي ي ابرار عشان مش تقعي وتعيطي السرعه كدا عاليا.
ابرار:خلاث خلاث اسفين تعالي معايا وديني اركب نطيطه احسن.
براق بخوف:لا بلاش مش هسيبك جوا لوحدك تعالي نركب سوا القطر اي رائيك.
ابرار بتفكر:بقولك اي ي براق قصدي ي عمو دكتور يوه بابا انا عاوزه حاجه بس مكسوفه اوي.
براق:عاوزه اي ابرار انا مش تكسفي مني خالص واعتبرني ي سطي اخوكي كبير وقولي.
ابرار:عاوزه اكل بيتزا بتبظ جبنه ومليانه فراخ وعاوزه كمان
مصاصه بطعم الفروله وعصير فرواله بالموز وممكن شبسي
بطعم جبنه متبله اهااااا بقا لو بسكوت لمبادا الي مليان
شكولاته ونزلت راسها بحزن وقالت ربنا يرحمك ي بابا كونت
بتجبلي كل دا.
براق:انزل لمستوا ابرار وخدها في حضنوا وقال أنا ابوكي
واخوكي وكل حاجه ي ابرار انا هنسيكي الحزن الي عشتي.
ابرار ببراءة:منتا ممكن تجوز وتجبلي مرات اب وتعذبني
وتخليني افليها واطلع من شعرها الحشرات.
براق بضحك:ياني مش قادر وبص لعيون ابرار وقال انا هعيش
ليكي انتي ي ابرار ومش عاوز حاجه من الدنيا هربيكي
وهكبرك واخليكي تشاوري علي كليه الي انتي عاوزها وبعد
كدا انتي الي هتختاري مين الي هيكمل معاكي.
ابرار:جريت علي براق وقال ببراءة انا بحبك اوي اوي ي بابا
متسابنيش ونبي انا هعيش معاك عمر كله وقولك انا اجوزك
منتا حلو باردوا مش هتخسر.
براق بضحك:اها ي لمضه انتي اعمل فيكي اي بس ققول اي
انتي حتت بسكوتيه.
ابرار:ولسه هترد وماسكه ايد براق.
حازم بعصبيه:برار بتعملي اي هنا.
ابرار بعياط وخوف:مسكت في ايد براق جامد وقالت أنا
بخاف منو مش تخلي ي خدني مستشفي مجانين التاني.
براق بحب:متخافيش ورجع ابرار ورا ضهره وقال اهلا ي اهااا
اسمك اي اصل نسيت.
امجد صاحب خالد:انت الي مين وبتعمل مع ابرار اي احنا
عاوزين ابرار.
براق:مشي وقف قدام امجد وقال انت مين انت عشان تكلم
ابرار مش هتروح في حته عشان هي مراتي انت فاهم.
حازم بصدمه:مراتك دا ازاي دي طفله بقت مراتك امتا قول
كدا انك راجل و**س*خ وعاوز تستفرد ب اختي.
براق بعصبيه:قال انا ارجل واشرف منك هو انا الي سبت
اختي في مستشفى المجانين يلا وراح ضارب حازم جامد
وقف علي صراخ ابرار وهي بتقول الحقني ي بابا براق
الحقني.
براق بصدمه:قال ابرار متخافيش وطلع يجري عشان يلحق
امجد.
حازم:اها ايدك تقيله ي ابن*** احسن كدا ابرار معا امجد.
امجد:بس ي جميل بتعيط لي منا حلو باردوا زي عمو براق
ممكن تقوليلي ي عمو.
ابرار بعياط وبراءه:عمو براق مفيش زيه عمو براق بيحبني
انت واحد وحش متوحش بتعوز تبوسني بالعافيه مش
برتحلك سبني انا عاوزه عمو براق.
امجد بخبث :بقا كدا واخد ابرار في مزرعه كبيره مش فيها
حد وقال لي ابرار متخافيش مني ي قلب عمو.
ابرار:عيطت وبتقول انت بتقرب مني لي ي عمو عاوز اي.
براق:كان حاطت GPS في سلسله ابرار وفعلاً عرف يجيب
مكانها وكان ماشي بسرعه كبيره وهو بيعيط وبيقول استحاله اعرضك لاذي ي ابرار ي حببتي انا جاي.
أبرار:الحقني ي براق الحقني ي بابا اهااااا ي عمو سبني بتعمل
فيا اي مش تقرب مني.
امجد:اسيبك اي بس وبدء يقرب من وش ابرار جامد عشان
يبو**سها .
ابرار بعياط:مش عاوزه ابو**سك ابعد عني ي عمو ي سافل .
امجد:قرب من ابرار وباسها بعنف لدرجه ان ابرار فضلت تعيط
جامد.
براق:وصل بسرعه وسمع صوت عياط ابرار جري بسرعه
وشاف شكل امجد وهو بيقرب من ابرار اتعصب وراح هاجم علي امجد شايله رميه علي الارض وفضل يضرب في
ويشتمه بكل شتايم ومخلاش في حته سليمه.
ابرار بعياط:خلاص ي بابا سيبوا دا عمو مقرف متوحش.
براق:روح رجعت ليه التاني بس قلبه وجعه لما تخيل أن
ممكن كان يحصل حاجه الابرار كان بيجنن وجري حضن ابرار وحضنها جامد وقال اسف حققك عليا انا مش هسيبك ابدا وهاخدك ونسافر حالا.
ابرار بصدمه:حاسب ي بابا وكان خلاص امجد ضرب النار علي كتف براق يتبعععععععععععععع
#احببت_طفلتي_البريئه
#روايه_4
البارت الخامس.....
ابرار بصدمه:حاسب ي بابا وكان خلاص امجد ضرب النار علي كتف براق.
براق بوجع:اهاااا ي ابن الك**لب وشال ابرار بالعافيه وقال
مش تسيبي رقبتي ي ابرار اوعي تسببها لازم نمشي من هنا بسرعه.
ابرار بعياط:انت تعبان ي عمو ودراعك وجعك نازلني امشي جمبك.
براق بوجع:مسك ابرار جامد وطلع ي جري بس صدمه كانت رجاله امجد وصلوا.
امجد بمكر:ماشي رايح فين ي دكتور انا متعلمتش اسيب حاجه دخلت دماغي.
براق:وديني أما وريتك انا هعمل فيك اي وانت وزباله الي جيابهم انا استحاله اسبلك ابرار لو علي موتي.
ابرار:دفنت راسها في حضن براق وقالت ونبي ي عمو امجد سبنا نمشي انا وبابا براق.
امجد:انا احسن من بابا براق تعالي انتي معايا عشان مش اموت بابا براق.
براق:لسه هيضرب امجد كانت رجاله مسكوا وخده منوا ابرار.
ابرار بتصوت:سبوني عاوزين مني اي.
امجد بخبث:تعالي تعالي ي جميله انتي وشال ابرار وقال ي
رجاله انزلوا علي مش عاوزة حتي سليمه في بس باردوا
عاوزه صاحي عشان يشوف هعمل اي في ابرار.
براق بوجع:صرخ بعلو صوتوا سبوني انتوا مش عارفين انا
ققدر اعمل فيكوا اي وبص لي امجد بشر وقال اياك تقرب من ابرار وجاي يطلع مسدس.
رجاله امجد:مسكوا براق ونزلوا عليه ضرب لحياه م وقع علي
الارض وصرخ بصوته كلوا وقال ابرارررررررررررررررر انا
معاكِ.
ابرار بعياط:سبني ي عمو ي وحش اروح لبابا براق سبوني
ابعدوا.
امجد بص الابرار:وقال جه دورك ي جميل بدء ي قرب من
ابرار.
ابرار بعياط:هتعمل اي ي عمو سبني سبني ي شرير ي وحش.
امجد من غير رحمه:بدء يقطع لبس ابرار ويبو**سها.
ابرار بتعيط:بتقول ي براق ي بابا قوووووووم الحقني.
براق بتعب:بيقاوم مش عارف وبيقول اتمسكي ي ابرار
سبوهااا.
امجد:وخلاص قطع فستان ابرار وبيقرب منها اكتر كانت ابرار
شافت السكينه الي في جيب امجد وطلعتها.
براق:سيبها متقربش منها ي كل**ب دي زي بنتك سبها.
امجد:لسه هيقرب من ابرار كانت ابرار ضربت امجد في ضهره بالسكينه واغما عليها.
امجد بصدمه:اهااااااا وقع علي الارض والرجاله بتاعتوا
هربت.
براق اتصدم:وقال ابرارررررررررررررررر يتبعععععععععع
#احببت_طفلتي_البريئه
#الروايه_5
البارت السادس.....(شكرا على التفاعل الحلو ي حبايبي 🦋🤍)
امجد:لسه هيقرب من ابرار كانت ابرار ضربت امجد في
ضهره بالسكينه واغما عليها.
امجد بصدمه:اهااااااا وقع علي الارض والرجاله بتاعتوا
هربت.
براق اتصدم:وقال ابرارررررررررررررررر وحاول يقاوم
عشان يقوم وفعلاً قام وراح عند ابرار شال سكينه من
ايدها وقال أبرار فوقي ي حببتي فوقي وبص لي امجد
اها ي كلب.
امجد بتعب:الحقني بمووووت الحقني.
براق:انا هسيبك تموت هنا ي زباله انت لو مش هتموت انا
الي هموتك بأيدي انت فاهم ومسك الفون ورن علي
واحد صاحبه وقال بسرعه تكون جاي علي مكان وتجيب
عربيه بتاعتي معاك بسررررررعه ي زين.
زين:مالك ي براق في اي.
براق بتعب:بسرررررعه ي زين مش قااااادر.
زين:حاضر جاي بسرعه هقفل العياده وجاي.
براق:نزل وحط راس ابرار علي رجله وبدء يغطي فيها
بالجاكت بتاعوا وقال حققك عليا من كلاب دول خلوكي
طفله تحس الاحساس دا وتمسكي سكينه ونزلت دموعه
علي وش ابرار.
ابرار بخوف:الحقني ي عمو براق الحقني ونبي انا موتوني
خلوني اروح لابويا ونبي اروح لماما محدش يقرب مني
ونبي ي عمو ي شرير م تقرب انا قتلت انا قتلت وفضلت
تصوت.
براق بخوف:انا معاكي ولله العظيم معاكي محصلكيش
حاجه متخافيش انتي صح.
ابرار بعياط:فين اخويا يشوف صحبه عمل فيا وصوتها
علي فين اخويا الي وصل طفله عندها 8سنين تتعرض
لكدا فين اخويا الي خلاني اكبر من سني فين اخويا الي
كان بيرمني برا البيت في عز الشتا من غير اكل وشرب
ويدخلني البيت لما الاشكال زباله الي عنده تمشي فين
اخويا الي وداني مستشفى المجانين فين رد عليا وبصت
لبراق جامد وقالت دلوقتي انا بدعي ربنا كل يوم ان ربنا
يحنن عليا قلبك وتلمني من الشوارع والمستشفيات بس
انا مجرمه ي دكتور براق مجرمه وفضلت تعيط وتصوت.
براق بعياط:مش عارف يعمل اي لحد م واخدها في
حضنوا وقال انتي مش مجرمه وانتي صح مش غلط
هما السبب وانا مش هسيبك انتي قدري انا هاخدك
ونسيب البلد دي هخليكي تنسي البلد دي بالي زعلوكي
وعد مني ي امجد الكلب وانت وحازم لا اخليكوا تتمنوا الموت .
زين:دخل بالعربيه وشاف الي حصل دا كله وزعل جدا
علي طفله الي قدامه دي ودخل وقال براق مالك اي الي
حصلك كتفك بينزف جامد.
براق بتعب:شال ابرار وحضنها جامد وقال اسندني ي زين.
زين:طب هات اشيلها انا كتفك وجعك.
ابرار ارتعشت:ومسكت في براق جامد.
براق:معلش ي زين اسندني انت بس ابرار مش هتطلع من حضني.
زين:حاضر تعالي معايا وفعلاً وصلوا للعربيه.
براق:احجزلي تزكرتين لطياره امريكا عشان هسافر بكره
انا وابرار ممكن مرجعش دلوقتي غير وابرار احسن لازم
اسس ليها حياه عشان هي صعب تنسا الي حصلها دا.
زين بحزن:بص علي ابرار لقها نايمه شبه الملاك وقال لا
حول ولا قوه الا بالله دي طفله اي الي حصلها وصلها
لكدا.
براق:حكالها كل حاجه وقال بس شوفت شاب يبص لطفله
بطريقه ازاي لا وكمان وصلها انها تضربه بالسكينه عشان
تحمي نفسها.
زين بحزن:قلبي ولله ي بني بيعيط عليها بس ازاي ي بني
هتربيها وانت ليك حياه.
براق بحب: ابرار مش هتطلع برا حصوني لانها هي الحياه
ذات نفسها وانا مش هضاحي بيها ابدا وبص لقدام وقال
وديني وما اعبد وحيات ابرار عندي ي هنتقم من كل الي
زعلوها وسبب انها توصل للمرحله دي.
وصلوا عند بيت زين ،زين انا هغيرلك علي جرح واشوف كدمات الي عند ابرار.
براق بسرعه: لالالالالالالا انا هغير علي كدمات أبرار وهشوف ومالها متقلقش مهم تجبلي اي حاجه البسها وتجيب لابرار.
زين:امم هجيب لابرار منين اها فكره جرتنا الي جبنا
عندها اطفال في سن ابرار استنا هروح اجيب واجيلك.
براق:بص لابرار وباس ايدها وقال هغير حياتك كلها ي ابرار وعد مني هكون جزء يسعدك وبس.
ابرار:قامت مفزوعه بتقول سبوني سبوني محدش يقرب مني انا هموت النفسي محدش يقري سبني سبني.
براق:بس ي ابرار ي حببتي اهدي انا معاكي متخافيش احنا هنمش من هنا صدقيني مش هتشوفيهم التاني.
ابرار صوتتت:سبوني كلكوا دمرتوني مش عاوزه غير آموت مش عاوزه حاجه ابعدوا عني سبني انت كمان سبني محدش يقرب مني ونبي محدش يقرب.
دخل زين: وقال في ي براق وبص لي ابرار وقال اهدي ي قمر متخافيش احنا معاكي.
براق:بسرعه هات حقنه مهدء بسررررررعه.
ابرار:هتعملوا فيا اي سبوني مش عاوزة انام كان باردوا اخويا بينيمني كدا باردوا مش عاوز انام.
براق بصدمه:كان بينيمك ازاي ي ابرار ولي.
ابرار:بينيمني عشان مش ققرفه هو وصاحبه امجد وانتوا هتنيموني صح.
براق:اهدي ي ابرار ي حببتي وكان اداها الحقنه وبدأت تهدا ونامت.
زين بصدمه:ممكن يكون امجد دا قرب منها.
براق بوجع صرخ:وقال لالالالالالالا متقولش كدا ان شاء الله محدش يكون قرب منها وقام ولبس وزين غير علي جرح.
براق:ممكن تنادي جرتك دي تيجي تغير ملابس ابرار.
زين:ماشي وفعلاً ست جت وصعبت عليها ابرار وغيرت ليها ومشيت.
براق:منامش وفضل قاعد يتأمل في أبرار يتبععععععع
تكملة الروايه بعد قليل
#احببت_طفلتي_البريئه
#روايه_6
#بقلمي_شهد_هاني_عبدالحافظ
تكملة الروايه من هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق