القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببت طفلتي البريئه البارت الاول والثاني والثالث بقلم شهد هاني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


شالت عروسه لعبه وقفت علي سور البلكونه وبتقدم رجل

 وبتأخر رجل وبتقول انا مش مجنونه لالالالالالالا مش

 مجنونه ومحستش بنفسها غير وهي بترمي نفسها من علي

 سور البلكونه.


دكتور:بسرعه كان حاطت مرتبه وبرار وقعت عليها هي والعروسه 

ابرار بعياط زي الاطفال:سبني اموت ي دكتور ي وحس انتوا كلكوا اشرار.


دكتور بحزن:عاوزة تموتي ي ابرار كافره.


ابرار:لا مش انا مجنونه ف لو موت كدا هريحكوا.


دكتور:انا مش بأيدي حاجه ي ابرار اعملها.


ابرار:ازاي تصدق ي عمو اني مجنونه ومريضه نفسي وانا طفله عندي 8سنين .


دكتور بريق:مش بأيدي ي ابرار اخوكي هو الي جابك.


ابرار عيطت:طب خدني معاك ونبي في بيت ولله هسمع كلام حضرتك ممكن اتعلم اروق زي الخدامه واعمل كل حاجه وعيطت.


براق:مش استحمل وخد ابرار في حضنه وقال خلاص ي حبيبتي اسكتي انا هتصرف وهاخدك معايا البيت وكمان هجبلك العاب.


ابرار مسحت دموعها:ربنا يخليك ي عمو تعرف عينك زرقه دي جميله اوي.


براق:بجد ي ابرار.


ابرار: اه ي عمو انت جميل ولما اكبر كمان هبقا افكر واجوزك.

براق بحب:انتي طفلتي المدلله يتبععععععععع


#احببت_طفلتي_البريئه 



شكرا ي حبايبي على تفاعل القمر دا🦋🤍

البارت الثاني....

ابرار: اه ي عمو انت جميل ولما اكبر كمان هبقا افكر واجوزك.

براق بحب:انتي طفلتي المدلله ي ابرار.

ابرار:باست براق من خده وقالت تصبح علي جنه عشان انعست.

براق بضحكه:ماشي ي ستي وانتِ من اهل الجنه.

حازم:انا وديت اختي مستشفى المجانين.

امجد صاحبه:ادا جرعه زياده من المخدرات ل حازم وقال غبي انت تروح تيجبها.

حازم بتلوها:لي م خلاص راحت وغارت في ستين داهيه.

امجد بخبث:اصل الصراحه اختك جميله اوي ف عاوز***.

حازم بتلوها:موافق بس هتديني كام.

امجد:خمسين الف جينه هااااا.

حازم:هجبهالك من بكره من عيوني.


(اهااا ي ك**لب هتبيع اختك عشان ملاليم رجاله ماتت في حرب صوتي ).

ابرار:واقفه عند شباك ورافعه اديها وبتقول يارب انا مش مجنونه وعمو دكتور يارضا ي خدني معاه يارب خلي دكتور عمو يخدني معا البيت عشان خلاص انا ممكن اكتئب امووت نفسي زي مسلسلات.

براق بفرحه:رورو مين هيجي في حضني.

ابرار بفرحه:انا انا قول ي عمو ولله اي حاجه ابرار هتقولها هتعملها.

براق:ولله ولله اي حاجه ابرار هتقولها هعملها.

ابرار:مشيني من هنا بقا.

براق:جاي اخدك اصلا عشان تعيشي معايا.

ابرار:تحيا العدل تحيا العدل انت احلا برقوق.

براق:برقوق مين.

ابرار:اصل اسمك صعب ف بدلعك.

براق:تعرفي امي كانت عاوزه تساميني بشاير.

ابرار ضحكت:بتقول بشاير صيف ولا شتا ههههه صوت ضحكها كان مالي الاوضه.

براق:ضحك تلقائي وقال انتي جميله جدا ومشاء الله عقلك اكبر من سنك.

ابرار:انت عندك كام سنه ي عمو.

براق:تديني كام.

ابرار:انت كدا ي عمو دكتور حتت صقره أو موز ب الكراميل ف اديك 20.

برتقال ي ستي عندي 23سنه.

ابرار:بتعد علي ايدها وبتقول 9،10،11،12.....انت اكبر مني 15سنه ي عني ايد وايد وايد .

براق بضحك:ايوا ي ستي صح وبصي معنتيش تقولي ليا عمو.

ابرار:تعالي ققولك حاجه في ودنك يتبعععععععععع

#احببت_طفلتي_البريئه 

#اسكريبت_2


البارت التالت.... (شكرا على التفاعل الحلو ي حبايبي 🦋♥️)


براق بضحك:ايوا ي ستي صح وبصي معنتيش تقولي ليا عمو.


ابرار:تعالي ققولك حاجه في ودنك.


براق:اتفضلي ودني اهي ي ستي.


ابرار: وطت علي ودن براق وقالت توووووووووووت وضحكت وجريت.


براق:اه ي بنت الي اي تعالي انا همسكك ي ابرار وفضل يجري وراها.


ابرار:بضحك طلعت لسانها امسكني ي عمو لو شاطر.


براق:مسك ابرار وفضل يزغزغ فيها ويقولها انا تقوليلي توت

 وتخرمي ودني انا بقا هموتك من ضحك.


ابرار بضحك: خلاث خلاث سماح هههههههه مش قادره.


براق:خلاص يلا البسي عشان نروح البيت.


ابرار:تحيا تحيا دكتور عمو كدا همشي واسيب مستشفي المعفنه دي بس تعرف اخويا هيوحشني اوي وانا مسامحه.


براق: فعلاً الاطفال دول بيسامحه ازاي اخوكي قبل يعمل فيكي كدا ونزل وبص لي ابرار وقال اوعدك ي حببتي اني هحميكي وهكون ضل بتاعك وباس راسها.


ابرار:ربنا يخليك ي عمو دكتور بجد انت شخص حنين اوي غير اخويا الي مش عاوزني دا مع اني غلبانه كان يطلب مني اجبلوا كوبايه ميا كونت بجيب ولله.


براق بضحك:معلشي ي براء حققك عليا يلا عشان نمشي.


وفعلا براق خد ابرار وطلعوا من المستشفي الوحشه دي.


حازم:عاوز اشوف اختي الي موجوده هنا هي في غرفه كام.


ممرضه:اخت حضرتك اسمها اي.


حازم:اسمها ابرار انا عاوز اخدها لان انتي عارفه الاخ اخ باردوا.

ممرضه:للاسف دكتور براق اخدها معاه.


حازم بعصبيه:اخدها معاه فين وازاي انا اخوها مين سمح بكدا اصلا.


ممرضه:بعد اذنك المستشفي هنا مكان محترم واتفضل برا بقا.

حازم:طب فين عنوان دكتور براق دا.


ممرضه:للاسف دكتور براء فاصل حياته شخصيه عن العمليه عن اذنك.


حازم:طلع ومسك راسه وقال امجد والخمسين الف راحه عليا اعمل اي اهاااا ي ابرار وي ترا مين دكتور زفت دا.


ابرار:رايحين فين ي عمو دكتور.


براق:قوليلي براق بس اوي بابا اي حاجه بلاش عمو.


ابرار:بص انا هقولك بابا عشان انت تستاهل كدا مع انك صغنن.

براق:انا مش عارف انتي جايبه لماضه دي منين ي بت.


ابرار ببراءته:جايبه من سوق شريها هديه مع لبان هاااا قولي بقا هنروح فين.


براق: مفاجأة الملاهي اي رائيك بقا.


ابرار بفرحه: قامت حضنت براق جامد وقالت يارب يارب بابا براق يفضل يحبني ومش يرجع في كلامه عشان انا تعبانه اوي اوي قصدي غلبانه اوي اوي.


براق بضحكه:كلمه حق بتطلع الاول.


امجد:ياعني اي اختك مش موجوده احنا اتفقنا علي اي.

حازم:اعمل اي ي صاحبي وما انت شايف خدها

.

امجد:لا منا مش هسيبوا يتهنا بيها لوحده يتبععععععععع

#احببت_طفلتي_البريئه 

#روايه_3

#بقلمي_شهد_هاني_عبدالحافظ

تكملة الروايه من هنااااااا 





 

تعليقات

التنقل السريع