القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اغتصاب البارت التاسع بقلم بسمله حسن في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


#اغتصاب
#Part_9
بقلمى: Basmalla Hassan 
نور بخضه:سااااالم..جرت عليه لقت فى نبض جابت شويه مياه وكبتها على وشه وهى مش عارفه اى اللى حصله...بعد خمس دقايق فاق سالم وحاولت نور انها تسنده حتى وصل الى سريره

نور بخوف:اى اللى حصلك انت فجأه اغمى عليك

سالم:مفيش هو بس أنا تقريبا جالى هبوط

نور بشك:سالم

سالم:اممم

نور:انت اخر مره كلت كانت امتى

سالم:مش فاكر

نور بغضب:فى حد مش فاكر هو كل اخر مره امتى انت بتستهبل

سالم بتعب:نور أنا مش قادر سيبينى بقى وروحى زعقى بعيد

نور:سالم لاخر مره هقولك انت كلت  اخر مره امتى

سالم:احم امبارح

نور:امبارح امتى

سالم:احم احم الصبح اول ما وصلت الشغل

شدته نور من شعره:انت غبى ازاى هتعيش من غير اكل

سالم بوجع:نور سيبى شعرى

تركته نور:تقدر تقولى مبتكلش لى

سالم:بصى بصراحه يعنى أنا قولت ماكلش مادام انتى بتتجاهلينى ومش مهتمه بيا واعاقبك يعنى

نور بضيق:وعشان تعاقبنى تقوم متاكلش ويغمى عليا ده انت.....عاااااا بتنرفزنى...أنا هروح اجيبلك اكل وهتخلصه كله وبطل تفكير المتخلفين ده انت فاهم

سالم بهمس:لا مش فاهم

نور بغضب:سمعنى بتقوووول إيى

سالم:مبقولش مبقولش
تركته نور وذهبت لكى تحضر له طعام....بعد قليل بعدما انتهى سالم من طعامه

سالم:ااااه الواحد كان جعععان

نور:بالهنا وياريت متتكررش

سالم:حاضر

نور:يلا عشان تنام

سالم:طب ماتنامى معايا ده انا حتى تعبان

نور:اتخمدد

سالم وهو يغطى نفسه:خلاص يستى أنا غلطان

ابتسمت نور بعدما طمأنت انه نائم..ثم ذهبت لكى تنام هى الاخرى 
______________
✨فى الصباح✨
✨فى الشركه✨
محمود:اى يابرنس فى صفقه النهارده

سالم بجديه:ايوه جهز الملفات يلا

محمود:تمام

سالم ل داليا:ورينى كده الصفقه اللى بعد الصفقه بتاع النهارده

داليا:تحت امرك يافندم
________________
✨فى المنزل✨
نور بتفكير:ياترى هكمل معاه ولا لا....هو شكله بيحبنى طب واللى عمله فيا هسامحه عليه

قلبها:سامحيه هو عرف غلطته بعدين هو مكنش فى وعيه

عقلها:لا اوعى تسامحيه ده كسرك وكان هيوديكى فى داهيه

نور:اووووف خلاص بقى انا هنفذ اللى فى دماغى وخلاص بس اول ما انزل
________________
✨فى الليل✨
سالم:أنا جعان

نور:تمام أنا اصلا لسه مكلتش...ثم ذهبت واحضرت السفره

نور وهى تاكل: هننزل مصر امتى

سالم:على اخر الاسبوع ده كده 

نور:تمام

سالم: قضيتى يومك ازاى

نور:كان عادى

سالم:اممم...طب بقولك اى اول ما هننزل مصر هتتنازلى عن القضيه اللى ضد جنى البنت ملهاش دعوه باللى حصل

نور:ملهاش دعوه ازاى يعنى دى بت رخمه اصلا

سالم:قص لها خطته هو وجنى

نور بضحك:انت وهى مجانين والله قال أنا هغير عليك انت ومين مين من جنى اللى شبه البلياتشو

سالم:نور أنا مبهزرش

نور:هتنازل عن المحضر بشرط

سالم: واى شرطك

نور:مشوفهاش تظهر فى حياتى تانى لو هى ظهرت قدامى هقتلهاااااا

سالم بهدوء: تمام

نور بهدوء: شاطر

نظر لها سالم بهدوء فكان يحفر ملامحها فى عقله

نور بإحراج:احم أنا هقعد على الفون شويه وبعد كده هنام

سالم:تمام
_________________
✨فى الساعه ١ ليلا✨
كان سالم فى غرفته وقرر أن يخرج لكى يجلس مع نور قليلا...خرج سالم ولكن لم يجد نور دق على باب غرفتها لكنها لم تجيب دق مره اخرى لكنه سمع صوت انين ووجع

فتح سالم الباب وانصدم حين رأى نور*****
🍁نهايه الفصل🍁
تفتكروا نور فيها اى؟؟
بقلمى: Basmalla Hassan

تعليقات

التنقل السريع